BikeshopLostInLaplandElectrobikeGiant
Sivu 39 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 37 38 39 40 41 49 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.141 - 1.170 / 1611

Aihe: www.bike24.de

18.6. lähtenyt paketti liikkeelle DPD:llä ja 19.6. viimeinen rekisteröinti Saksan puolella. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Edellinen paketti tuli viikossa eri kuriirin toimesta.

Toinen tilaus lyhen ajan sisään ja taas homma toimi hienosti. Ti 22.6 tilaus iltapäivästä sisään ja paketti oli kotiovella ma 28.6
    DHL:llä näyttää menevän siis se 3-4 arkipäivää toimitukseen. Tilaukset tehty sillä perus 9,99€ toimituksella.
    --Alkuräjähdys meni pieleen. Toivottavasti loppuräjähdys onnistuu paremmin--

Soitettu PostNordille eikä paketti ole vielä heillä. Laitoin siis viestiä bike24:lle ja sieltä tuli vastaus että selvittävät kuriirin kanssa asiaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Latviss Katso viesti
    Soitettu PostNordille eikä paketti ole vielä heillä. Laitoin siis viestiä bike24:lle ja sieltä tuli vastaus että selvittävät kuriirin kanssa asiaa.
    Mulla sama juttu.
    Pakettia on yritetty toimittaa ja jätetty viesti nettiseurannan mukaan. mutta ei ole soitettu ovikelloa, ei soitettu, ei jätetty esim. lappua postilaatikkoon. Paketti on taas Vantaalla.

Laitoin varmuuden vuoksi ovikellon viereen lapun jossa lukee. Toimittamassa pakettia? Soita ######.

Ja tehosiko lappu? Ei.

Mun paketti on ilmeisesti edelleen jossain saksassa DPD:n toimesta, ei ole vielä kuulunut lisätietoa bike24:lta.

Peruutin tilauksen, koska paketti lähtee aina Vantaalta, käy jossain ja palaa sinne. Tilauksen osoite on oikein, ei soittoja, ei viestiä postilaatikkoon, ei mitään. Täällä on koko ajan ollut joku paikalla.
    Näin paketti on kulkenut:
    Details of your order #xxx

Date Time DPD parcel centre Parcel status
    +
    06.07.2021 11:40 Vantaa (FI) At parcel delivery centre.
    06.07.2021 11:40 Vantaa (FI) Back at parcel delivery centre after an unsuccessful delivery attempt.
    Consignee not located, notification has been left.
    02.07.2021 09:09 Vantaa (FI) Back at parcel delivery centre after an unsuccessful delivery attempt.
    29.06.2021 07:00 Vantaa (FI) Back at parcel delivery centre after an unsuccessful delivery attempt.
    28.06.2021 21:09 Vantaa (FI) Unfortunately we have not been able to deliver your parcel.
    28.06.2021 16:35 Vantaa (FI) Out for delivery.
    24.06.2021 11:25 Vantaa (FI) At parcel delivery centre.
    16.06.2021 14:39 Kesselsdorf (DE) ... In transit.
    16.06.2021 05:41 DPD data centre Order information has been transmitted to DPD.

EDIT:
    Voisiko olla niin, ettei pakettia yritettykään tuoda suroaan minulle vaan automaattiin, jossa ei ole riittävän suurta lokeroa vapaana? Tilasin maantiepyörän takakiekon.
    PeeHoo muokkasi tätä : 07.07.2021 at 16.14

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Mä olen edelleen "velkaa" Bike24lle vaikka väittivät että tilanne korjaantuu. Myönsivät oman virheensä, lähettäneet yhden kiekon ilman osoitetta. Lasku kuitenkin löysi tietoihini... sillälailla. No, mulla on nyt sähköposti jossa lukee että älä maksa, riittääkö tulevaisuudessa kun tulevat tuota karhuamaan 80% varmuudella, saa nähdä. Oli varmaan aikalailla tässä tilaukset tuolta.
    Älä turhaan liikaa stressiä ota. Pahinta mitä voi tapahtua on, että vaivaavat vielä asialla jollain tavalla, mutta epätodennäköistä. Jos kerran eivät pysty osoittamaan, että ovat sinulle yhtä kiekkoa lähettäneet, niin eipä sinulla ole silloin mitään tekemistä asian kanssa. Etkä varmaan ole mitään "osoitteetonta" lähetystä ottanut vastaankaan, joten heillä se näyttötaakka tässä olisi, että olet jotain velkaa.

Minulle ei käynyt viesteistäsi selville, mutta onko alkuperäinen tilausvahvistuksesi oikein? Tuostakin saisi kättä pidempää, jos mitään vaateita esitettäisiin. Mää en myöskään tiedä, miten tuolta B24:stä voi ostaa velaksi. Itse maksan aina koko summan luottokortilla ja summa on tähän asti vastannut tilattua.

PeeHoo, oliskos vaikeaa ottaa yhteyttä kuriiriin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PeeHoo Katso viesti
    ...Tilauksen osoite on oikein...
    Mistä tiedät, että paketissa on oikea osoite?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    PeeHoo, oliskos vaikeaa ottaa yhteyttä kuriiriin?
    Joo, on se on PDP, mutta PDP Finlandia ei ole olemassa.
    Saksastakaan en ole saanut tietoa. Jos tiedät, niin kerro.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Mistä tiedät, että paketissa on oikea osoite?
    Tarkistin tilausvahvistuksen ja siinä on oikein. Ajattelen, että se menee automaattisesti tarrasi. En ole kyllä nähnyt pakettia. Näkisin mielelläni.

Joo, on se on PDP, mutta PDP Finlandia ei ole olemassa.
    Saksastakaan en ole saanut tietoa. Jos tiedät, niin kerro.
    Tietääkseni Postnord hoitaa suomessa DPD:n hommat nykyään. Sinne voisi koittaa ottaa yhteyttä jos edes joku seurantakoodi on olemassa.

Tarkistin tilausvahvistuksen ja siinä on oikein. Ajattelen, että se menee automaattisesti tarrasi. En ole kyllä nähnyt pakettia. Näkisin mielelläni.
    Oletko kokeillut laittaa seurantakoodisi Postnordin palveluun? Soita sinne 020 690 399

Tuota kirjaimen poistoa pitääkin kokeilla!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Oletko kokeillut laittaa seurantakoodisi Postnordin palveluun? Soita sinne 020 690 399
    Kiitos avusta! Löytyi ja haen itse!

Homma olisi mennyt helpommin,

1) Jos Bike24 olisi kertonut, että Postnord hoittaa.
    2) Minule olisi kerrottu, että Postnordille koodista pois kirjain.
    3) Postnord olisi voinut soittaa ovikelloa ja laittaa viesti postilaatikkoon tai ainakin soittaa.

Huomasin myös että kirjain pitää poistaa että näkyy Postnordin seurannassa. Bike24 ei näköjään laita puhelinnumeroa osoitelappuun, jouduin itse olemaan aktiivinen ja kysyin milloin paketti jaellaan kun näytti että saapuisi. Onneksi paketti löysi 3 viikkoa tilauksesta perille.

Kiitos avusta! Löytyi ja haen itse!

Homma olisi mennyt helpommin,

1) Jos Bike24 olisi kertonut, että Postnord hoittaa.
    2) Minule olisi kerrottu, että Postnordille koodista pois kirjain.
    3) Postnord olisi voinut soittaa ovikelloa ja laittaa viesti postilaatikkoon tai ainakin soittaa.
    Joo, mä olen jo tottunut poistelmaan kirjaimia seurantakoodeista

Nyt on kiva kuulla selitykset miksi pakettia ei ole jaeltu loppuun asti.

Kävin hakemassa paketin, homma hoidettu, Ei mennyt oikein toivetteni mukaan.

Pistin äsken Bike24:sta uuden kypärän tilaukseen. Saa nähdä minkälainen seikkailu tästä syntyy. Aikaisemmin ei ongelmia ole ollut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Pistin äsken Bike24:sta uuden kypärän tilaukseen. Saa nähdä minkälainen seikkailu tästä syntyy. Aikaisemmin ei ongelmia ole ollut.
    Ainakin Express toimitus vaihtoehto näyttää pelittävän. Toki viikonloppu aiheutti viivästyksen mutta paketti on jo kuriirin kyydissä Turusta päätepisteeseen. Laitoin toimituksen menemään R-kioskille ettei tarvitse kotona
    varrota kädet ristissä.

^Taas loistavaa palvelua, sunnuntai iltana tilaus, tänään noudettavissa lähilokerosta kun ilmoittivat vaihtoehdot jo eilen illalla. Kotiinkin olis tullut mutta ei tarvi koko päivää päivystää...

Ite tilasin eilen, vielä ei ole edes lähetetty

^Pikatoimitus...

Tänään sain omani. Alusta alkaen tuli dhl meilejä ja ohjasin sen noutopisteelle. Kun tuli ilmoitus, että paketti noudettavissa ihmetytti tämä viestissä ”Tarvitset PIN-koodin noutaaksesi lähetyksesi. Odota, kunnes olet saanut sen ennen kuin noudat lähetyksesi”

Mitään pin-koodia en tietääkseni missään vaiheessa saanut, mutta onneksi sain paketin siitä huolimatta..

Mulla se pin-koodi tullut ennen tota "tarvitse pin-koodin.."-viestiä

Pin koodi tuli mutta se lähinnä DHL:n automaatteja varten. Toisaaltaan otin eka kerran paketin noutopisteeseen enkä ovelle...

Nyt tulee pisin toimitusaika ikinä kun kaikki kamat ei kelvanneet express-toimitukseen, 11pv jos tulee DHLn ilmoituksen mukaan.

Yllättävän hidasta ollu.. 17 päivä laitoin tilauksen ja vasta 22 päivä lähti paketti matkaan.

Itse nyt kesällä tilannut kahdesti, express-toimituksella molemmat kerrat. Tilaukset sisään ennen klo 16:a ja paketti seuraavana päivänä kotiovella sopivasti työpäivän jälkeen (17 ja 19 välillä).

Kattava valikoima erikoisempaakin tavaraa ja usein hyvään hintaan. Jotain tavaroita, varsinkin vaatteita, saattaa kyllä löytää reippaastikin halvemmalla muualta, mutta pääosin halvat hinnat.

Hyvin on siis toiminut itsellä, tilaan jatkossakin.

Kuinka kauan palautusten käsittelyssä on yleensä kestänyt tuolla?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •