18.6. lähtenyt paketti liikkeelle DPD:llä ja 19.6. viimeinen rekisteröinti Saksan puolella. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Edellinen paketti tuli viikossa eri kuriirin toimesta.
18.6. lähtenyt paketti liikkeelle DPD:llä ja 19.6. viimeinen rekisteröinti Saksan puolella. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Edellinen paketti tuli viikossa eri kuriirin toimesta.
Toinen tilaus lyhen ajan sisään ja taas homma toimi hienosti. Ti 22.6 tilaus iltapäivästä sisään ja paketti oli kotiovella ma 28.6
DHL:llä näyttää menevän siis se 3-4 arkipäivää toimitukseen. Tilaukset tehty sillä perus 9,99€ toimituksella.
--Alkuräjähdys meni pieleen. Toivottavasti loppuräjähdys onnistuu paremmin--
Soitettu PostNordille eikä paketti ole vielä heillä. Laitoin siis viestiä bike24:lle ja sieltä tuli vastaus että selvittävät kuriirin kanssa asiaa.
Mulla sama juttu.
Pakettia on yritetty toimittaa ja jätetty viesti nettiseurannan mukaan. mutta ei ole soitettu ovikelloa, ei soitettu, ei jätetty esim. lappua postilaatikkoon. Paketti on taas Vantaalla.
Laitoin varmuuden vuoksi ovikellon viereen lapun jossa lukee. Toimittamassa pakettia? Soita ######.
Ja tehosiko lappu? Ei.
Peruutin tilauksen, koska paketti lähtee aina Vantaalta, käy jossain ja palaa sinne. Tilauksen osoite on oikein, ei soittoja, ei viestiä postilaatikkoon, ei mitään. Täällä on koko ajan ollut joku paikalla.
Näin paketti on kulkenut:
Details of your order #xxx
Date Time DPD parcel centre Parcel status
+
06.07.2021 11:40 Vantaa (FI) At parcel delivery centre.
06.07.2021 11:40 Vantaa (FI) Back at parcel delivery centre after an unsuccessful delivery attempt.
Consignee not located, notification has been left.
02.07.2021 09:09 Vantaa (FI) Back at parcel delivery centre after an unsuccessful delivery attempt.
29.06.2021 07:00 Vantaa (FI) Back at parcel delivery centre after an unsuccessful delivery attempt.
28.06.2021 21:09 Vantaa (FI) Unfortunately we have not been able to deliver your parcel.
28.06.2021 16:35 Vantaa (FI) Out for delivery.
24.06.2021 11:25 Vantaa (FI) At parcel delivery centre.
16.06.2021 14:39 Kesselsdorf (DE) ... In transit.
16.06.2021 05:41 DPD data centre Order information has been transmitted to DPD.
EDIT:
Voisiko olla niin, ettei pakettia yritettykään tuoda suroaan minulle vaan automaattiin, jossa ei ole riittävän suurta lokeroa vapaana? Tilasin maantiepyörän takakiekon.
PeeHoo muokkasi tätä : 07.07.2021 at 16.14
Älä turhaan liikaa stressiä ota. Pahinta mitä voi tapahtua on, että vaivaavat vielä asialla jollain tavalla, mutta epätodennäköistä. Jos kerran eivät pysty osoittamaan, että ovat sinulle yhtä kiekkoa lähettäneet, niin eipä sinulla ole silloin mitään tekemistä asian kanssa. Etkä varmaan ole mitään "osoitteetonta" lähetystä ottanut vastaankaan, joten heillä se näyttötaakka tässä olisi, että olet jotain velkaa.
Minulle ei käynyt viesteistäsi selville, mutta onko alkuperäinen tilausvahvistuksesi oikein? Tuostakin saisi kättä pidempää, jos mitään vaateita esitettäisiin. Mää en myöskään tiedä, miten tuolta B24:stä voi ostaa velaksi. Itse maksan aina koko summan luottokortilla ja summa on tähän asti vastannut tilattua.
PeeHoo, oliskos vaikeaa ottaa yhteyttä kuriiriin?
Oletko kokeillut laittaa seurantakoodisi Postnordin palveluun? Soita sinne 020 690 399
Tuota kirjaimen poistoa pitääkin kokeilla!
Homma olisi mennyt helpommin,
1) Jos Bike24 olisi kertonut, että Postnord hoittaa.
2) Minule olisi kerrottu, että Postnordille koodista pois kirjain.
3) Postnord olisi voinut soittaa ovikelloa ja laittaa viesti postilaatikkoon tai ainakin soittaa.
Huomasin myös että kirjain pitää poistaa että näkyy Postnordin seurannassa. Bike24 ei näköjään laita puhelinnumeroa osoitelappuun, jouduin itse olemaan aktiivinen ja kysyin milloin paketti jaellaan kun näytti että saapuisi. Onneksi paketti löysi 3 viikkoa tilauksesta perille.
Kävin hakemassa paketin, homma hoidettu, Ei mennyt oikein toivetteni mukaan.
^Taas loistavaa palvelua, sunnuntai iltana tilaus, tänään noudettavissa lähilokerosta kun ilmoittivat vaihtoehdot jo eilen illalla. Kotiinkin olis tullut mutta ei tarvi koko päivää päivystää...
Ite tilasin eilen, vielä ei ole edes lähetetty![]()
^Pikatoimitus...
Tänään sain omani. Alusta alkaen tuli dhl meilejä ja ohjasin sen noutopisteelle. Kun tuli ilmoitus, että paketti noudettavissa ihmetytti tämä viestissä ”Tarvitset PIN-koodin noutaaksesi lähetyksesi. Odota, kunnes olet saanut sen ennen kuin noudat lähetyksesi”
Mitään pin-koodia en tietääkseni missään vaiheessa saanut, mutta onneksi sain paketin siitä huolimatta..
Mulla se pin-koodi tullut ennen tota "tarvitse pin-koodin.."-viestiä![]()
Pin koodi tuli mutta se lähinnä DHL:n automaatteja varten. Toisaaltaan otin eka kerran paketin noutopisteeseen enkä ovelle...
Nyt tulee pisin toimitusaika ikinä kun kaikki kamat ei kelvanneet express-toimitukseen, 11pv jos tulee DHLn ilmoituksen mukaan.
Yllättävän hidasta ollu.. 17 päivä laitoin tilauksen ja vasta 22 päivä lähti paketti matkaan.
Itse nyt kesällä tilannut kahdesti, express-toimituksella molemmat kerrat. Tilaukset sisään ennen klo 16:a ja paketti seuraavana päivänä kotiovella sopivasti työpäivän jälkeen (17 ja 19 välillä).
Kattava valikoima erikoisempaakin tavaraa ja usein hyvään hintaan. Jotain tavaroita, varsinkin vaatteita, saattaa kyllä löytää reippaastikin halvemmalla muualta, mutta pääosin halvat hinnat.
Hyvin on siis toiminut itsellä, tilaan jatkossakin.
Kuinka kauan palautusten käsittelyssä on yleensä kestänyt tuolla?
Kirjanmerkit