Turuntienportin niityllä Kiikarivuoren jalopuumetsikön vieressä (kivellä rastilippu) 1600. rasti
Uusi rastilippu
![]()
Turuntienportin niityllä Kiikarivuoren jalopuumetsikön vieressä (kivellä rastilippu) 1600. rasti
Uusi rastilippu
![]()
Rasti oli Kellonummella
Seuraavassa jotain puuta
Näkyypäs puu huonosti. Siellä se kuitenkin on Snettansintien pyörätieltä katsoen. Hain kun ei muille kelvannut. Rasti 1602.
Tästäkin on moni ajanut ohi, läpi ja yli.
![]()
casanova muokkasi tätä : 23.05.2021 at 21.29 Syy: karttalinkki, tiedot
Puu näkyy toisesta suunnasta paremmin..
![]()
Love the Ride!
Saamari, katselin oikealle peltoaukealle helatorstaina Nuuksion kierrokselta tulossa.. olin varmaan alle kilsan päässä![]()
Karvasmäentien alikulku Jorvin kohdilla 1603. rasti
Uusi
![]()
Kuvarastinöösi tyttären kanssa Kuttulammen rehevien vesien ystävien uimalaiturilla.
Uusikin on uimapaikka:
![]()
Kuvan lampareesta arviolta 150m päässä on huomattavasti suurempi vesistö, joka tosin yli 20m alempana.
Lisävinkkejä vissiin pitää laittaa. Paikalla, tai ihan tuossa vieressä, on nähty usein IFOja. Identifioitavia lentäviä asioita.
Lisää vihjeitä. Vajaan 200m päässä oleva isompi vesistö Espoon järvien kokotaulukossa kärkitriossa.
On pintakin ehtinyt laskea lammikossa. 1605. rasti
Uusi
![]()
Kuolleita puita naulittu pystyyn Jokeriradan varrella
Seuraavassa kivinäyttely
Vanhan Hämeenkyläntien reunassa pysäköintiä hankaloitettu 1607. rasti
Uusi
![]()
Ravitiellä ei hevosia eikä raitiovaunuja. Rasti 1608.
Uutta tarjolla.
![]()
casanova muokkasi tätä : 18.06.2021 at 01.36 Syy: karttalinkki, tiedot
Pöh, toivottavasti en mennyt tuon vierestä tänään. Aika näyttää![]()
Huh hellettä.
![]()
Toukokuussa 2019 näytti tältä:
![]()
1609. rasti oli Innopoli 1:n seinämuuri pääsisäänkäynnin vieressä - tai sitten Technopolis Bikezone sen vieressä:
Helsingissä on etsitty ainakin C-porrasta, nyt etsitään A-porrasta:
![]()
A -rappu 1610. rasti oli samalla parkkitalon seinustalla kuin 1594. rasti.
Uusi valmistuu jonkin ajan kuluttua..
![]()
Kiitos että siitä huolimatta hait rastin! Vaihtoehtona olisi toki ollut huomauttaa siitä rastinlaittajalle, jolla tällä kertaa olisi jopa ollut toinen rastikuva vaihdettavaksi tilalle.
Miten lie käynyt niin etten ollut seurannut Espoon kuvarasteja juuri silloin? Kun nyt sitten tsekkasin rastikartan, ei kuvaus joka kertoi rastina olleen pysäköintitalon pyöränhuoltotilan saanut minua edes epäilemään että kyse oli samasta rakennuksesta - jota en paikan päällä ollut osannut tunnistaa pysäköintitaloksiMutta harmittava moka oli joka tapauksessa yksinomaan minun.
Espoon keskuspuistoon rakenteilla olevat kuntoportaat. 1611. rasti. Tuomarilaa vai Kuurinniittyäkö lienee. Muodikkaita nuo kuntoportaat kun jokaiseen pikkumäkeenkin nykyään rakennetaan. Katsoin vapaudekseni kuvata työmaan yläpäästä.
Uutta
![]()
JackOja muokkasi tätä : 30.06.2021 at 11.48 Syy: rastin paikka
Vaihdanpa uuden kuvan samasta paikasta, ettei kukaan vain mtb-rastiksi luule. Rastina nuo vanhat männyt.
![]()
Onpas tämä ärsyttävä. Olisi vaan pitänyt ehtiä portaille.
Kai casanova tämänkin hakee meneillään olevalla rundillaan?
Ja minä kun vaan muodon vuoksi vähän ohikulkumatkalla olin etsiväni rastia
Olen casanovan tavoin lomalla, mutta josko nyt kuitenkin.
Rastilla #1612 on mäntyjä Kaskiniityn reunalla, Honkahallin vieressä:
Uudessa myös mäntyjä:
![]()
billypilgrim muokkasi tätä : 03.07.2021 at 13.21 Syy: karttalinkki, 64
Kirjanmerkit