Lainaus Alkujaan tämän lähetti Minimi Katso viesti
Vielä rekkavideosta, kolmen sivun jälkeen.

Noin niitä lapsia suojatiellä tapetaan.

Tuolla ajoneuvoyhdistelmän ajotyylillä. Rakentamalla tahallinen peilikatve, kiva kiva.

- Rekkakusi (kirjoitusvirhe tahallinen) siis päätti kääntyä KLV:n päälle seisomaan, vaikka jalankulkija suojatiellä muodosti väistämisvelvollisuuden.
- Kääntämisen seurauksena rekkakusi menetti peilien kautta olevan näkemiskyvyn KLV:lle. Pysymällä alkuperäisellä tiellä vilkku päällä kääntämättä, näköyhteys olisi säilynyt.
- Joustavuutta ei saavutettu tällä piittaamattomalla toiminnalla. Perävaunu on edelleen liikenne-esteenä. Turha kääntö.
Katsottiinko samaa videota? (eli ilmeisestikkin vielä kyse tuosta Kepperin videosta).

Siis eihän tuo yhdistelmä missään vaiheessa videota ollut "seisomassa" se liikkui koko videon keston ajan. Autohan hidastaa tuossa käännöksessä tuon edestäpäin tulevan jalankulkijan takia ja jatkaa pysähtymättä suojatien yli kun jalankulkija on ylittänyt rekan kulkulinjan.
Jokainenhan on varmastikkin myös huomioinut sen että rekka lähtee pituudensa sekä risteyksen mallin takia käännökseensä viereiseltä (eli vain suoraan menevältä kaistalta) eli periaatteessa liikennesääntöjen vastaisesti mutta ainoalla mahdollisella tavalla millä tuon pituinen auto tuosta kääntyy. Ja olettehan huomioinut että tuo oikeinpuoleinen kaista on myös suoraan menevien kaista ja mikä olisi sitten ollut tilanne jos tuo rekka ei olisi kääntänyt itseään tuonne oikealle suoraan tuosta liikkeestä, tilanne olisi voinut johtaa siihen, että rekan takaa tuleva henkilöautoliikenne ei huomaa että rekka on ryhmittynyt kääntymään vasemmalla kaistalla(kaistalta mistä ei virallisesti saa kääntyä oikeall mutta kun ei mahdu muuten kääntymään).

Eli kyllähän tuolla käännöksellä pyöräilijän eteen, mutta ei niin lähellä että vaaransi pyöräilijän turvallisuuden, saavuttettiin juuri sitä liikenteen kokokaisjoustavuutta.