^ Nyt on lisää kilometrejä tullut. Ohjaustanko/cockpitti vielä haussa.
Vertailukohtana pidän canyonin cf enduracea.
Huomioita: Ensi kokeiluilla oli ihan älytön tuuli, en huomannut mitään ylitsepääsemätöntä leija-efektiä - alla 56mm laipat.
Satulan nokka on kerran liikahtanut pari senttiä alas, kun ajoin pienestä töyssystä. Luulen ettei koidu ongelmaksi, kunhan kiristää momenttiin. Satulan asennon säätäminen vaatii kärisvällisyyttä. Ei mikään plug n play. Vaan kiristäessä joutuu tarkkailemaan ja piteleämään kiinni satulaa, ettei se karkaa väärään asentoon. Satulatolppa on pysynyt hyvin paikallaan. Kerran startatessa kengänkärki osui eturenkaaseen, muuten en ole asiaa huomannut. Pyörä tuntuu sopivan mukavuuspainotteiselta, ei endurace tasoa, mutta sitä en hakenutkaan. Käsiin ei kantaudu tärinöitä vaikken vielä ole saannut tankonauhojakaan kiinni. Aero-ominaisuuksista on paha sanoa, mutta nopea on(parilla strava-pätkällä talvikunnossa pr-ennätys). Suurin osa aerohyödyistä omalla kohdalla tulee ajoasennosta, joka on muomattavasti makaavampi kuin enduracessa. Silti asento tuntuu mukavammalta kuin enduracessa. Stemmi on slämmätty. Ajotuntuma on hieman junamainen/vakaa. Saattaa johtua tangon lisääntyneestä reachistä.
200km jälkeen voin itselleni todeta, että pyörä täytti hyvin tarpeen. Ainut mikä harmittaa vähän, on musta väri.







Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit