HephaElectrobikeGarminGiant
Sivu 17 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 15 16 17 18 19 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 481 - 510 / 783

Aihe: Sähköpyörään valot

  1. #481
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Vieläkin askarruttaa miten ton C14 piuhan vedättäis Rail 7 moottorille.
    Saavat liikkeessä laittaa valmiiksi mut reitti mietityttää.
    Kuvan reittiä fiksuin? Tuohonhan tulee takaloksu, sen ja rungon välistä siis piuha.

    Ensin meinasin linkun välistä mut saattaa litistyä tai jopa puristua/hankautua poikki? Tuolla lie vienti jarruletkulle ja vaihdevaijerille, sitä kautta sais motille?


  2. #482
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    49
    ^ En tarkkaan tuota paikkaa tiedä, tai missä moottorin liitin on, mutta itse en minkään liikkuvan osan yli lähtisi johtoa vetämään, ja jos vielä siinä voi altistua kivisuihkulle. Minulla piti takavalon johto saada takalokarilta moottorin liittimelle, jolloin pujotin sen ensin elektroniikan suojaputkia paksuseinäisempään tippukasteluletkuun. Runkoon ei tietenkään kannata reikiä porailla, mutta moottorin suojamuovien läpi voi sopivaan kohtaan porata reiän tai sen reunaan tehdä jonkun uurteen johdon saamiseksi moottorin liittimelle. En tietenkään tiedä, onnistuuko se pyörässäsi, mutta vähän tähän tapaan:


  3. #483
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647

    Sähköpyörään valot

    Trekissä ei noin oikein pysty vetämään, ainut reitti moottorille on tuolta takaa. Kivisuihkua ei tule koska lokasuojan alapää tulee likimain linkkuun asti. Tyyliin Mudhugger ja Sam Hill.
    Johto menis siis tosta lokarin edestä alas.


  4. #484
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.697
    ^Mut eiks toi o spessu...

    Mutta ei kai tuossa noin vetäen ole mitään ongelmaa? Ei se pääse mitenkään hankautumaan tai jäämään mihinkään väliin.

  5. #485
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647

    Sähköpyörään valot

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^Mut eiks toi o spessu...

    Mutta ei kai tuossa noin vetäen ole mitään ongelmaa? Ei se pääse mitenkään hankautumaan tai jäämään mihinkään väliin.
    Juu ei se Trekki ole, yritin vaan havainnolistaa mitä haen.

    Kyllä toi tapa mustakin vaikuttaa ihan "järkevältä".
    Ehkä tolla mennään sit.

    Tässä kun nyt on vielä kk aikaa hieroa näitä, yhtään ei polttele et sais pyörän alle!

  6. #486
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.697
    ^Joo, no mulla myös pyörän pitäisi tulla 10.5. (tai tulee silloin maahan), niin ehtii vielä speksailemaan. Kiekot ja etutuikku pitäisi tilata mutikselta, lokarit hankkia. Ilmeisesti päädyn noihin mudhuggereihin, kun ovat yllättävän siistin näköiset.

  7. #487
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647

    Sähköpyörään valot

    Vähän asian vierestä:
    Mucky Nutsit on ihan jees myös. Pyörästä riippuen taakse jopa long.

    https://foxcomp.fi/mucky-nutz

    Itselle hankin taakse tämän, kun bongasin tori.fistä:
    https://www.chainreactioncycles.com/.../rp-prod167594

    Asemoituu Railiin noin:




    Edessä Mucky Nutsin short.
    ruuduntakaa muokkasi tätä : 11.04.2021 at 20.19

  8. #488
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    49
    Helpottaisi paljon, jos pystyputken alapään kieppeillä rungossa olisi valmiina samantapainen aukko/luukku kuin ohjaustangolta tuleville kaapeleille. Siitä saisi peräpään kaapelit nätisti vietyä moottorille. Kuitenkin moni näihin ongelmiin törmää pyöräänsä varustellessaan.

  9. #489
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lionell Katso viesti
    Helpottaisi paljon, jos pystyputken alapään kieppeillä rungossa olisi valmiina samantapainen aukko/luukku kuin ohjaustangolta tuleville kaapeleille. Siitä saisi peräpään kaapelit nätisti vietyä moottorille. Kuitenkin moni näihin ongelmiin törmää pyöräänsä varustellessaan.
    Tämä.

  10. #490
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Stumpperi Katso viesti
    Onko kukaan löytänyt maastokäyttöön hyvää ja halpaa (=kiinalaista) valoa? Shimanon 8000:een tulis asennettavaksi. Mielellään stemmi-asennus.
    Itellä luomussa ollut jo varmaan 4 vuotta nitefighter bs40s. Todella miellyttävä värilämpö, hyvä laaja valokuvio ja tasaisesti keskikohtaan eli spottiin kirkastuva. 4 eri tehoaluetta, ei stroboa eikä mitään sos hässäköitä. Harmi vaan että tuota ei ilmeisesti enään saa, olisin tilannu toisen uuteen tulevaan pyörääni. Omani tilasin lightintheboxista, 40e hintaan todella hyvä, verrokkina aika paljon erinäisiä kiinanlamppuja löytyy taloudesta, ja kypärässä ollut muutaman vuoden lumonite compass r.

    Tämä "valo-ongelma" tuli itelle vähän puskista kun kuvittelin että sähköpyörän valot on ihan blug and play pyörän omaan moottoriin, mutta tuo 12V/1,5A (omassa bosch cx gen4) asettaa kyllä omat rajotteensa 18w kokonaistehollaan.

    Vertailu ylipäätään eri lamppujen välillä vaikeaa kun missään ei näytetä järkevästi valokuvioita, eivätkä ne ole vertailukelpoisia eri sivustojen kesken vaikka jossain olis kuvakin seinää vasten. Nuo "Saksanlamput" tippu omalta listalta pois tuon valokuvion takia, en halua noin rajatulla valolla lähteä paikallisille poluille missä on mm oksia pään korkeudella. Esim tuo asennusvideo lupine sl x ja lopussa ajo varastohyllyjen välissä, jos valokuvio on noin terävä niin mutkassa jää kyllä kaikki näkemättä kun ei suorallakaan nää maata ku 5-10m.

    (Ei, en häikäise vastaantulijoita, täällä korvessa on todella vähän niitä ja metsässäkin tökkään stongavalon alas silloin harvoin kun joku tulee vastaan ja katson sivulle. Kelvillä riittää pienimmällä teholla yks lamppu, mutta metsään tarvin valoa)

  11. #491
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.697
    ^StVZO-tuikkua on pakko tukea kypärävalolla, jos metsään menee.

  12. #492
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    223
    Käytännössä täytyy olla kaksi eri valaisinta osoittamassa eteenpäin jos aikoo:

    a) nähdä pimeillä metsäpoluilla vähänkään kovemmassa vauhdissa
    b) nähdä ja tulla nähdyksi metsäpolkujen ulkopuolella JA samaan aikaan olla häikäisemättä vastaantulijoita

    Varmasti tämäkin keskustelu olisi selkeämpi, kun ilmoittaisi aina kumpaa ongelmaa on ratkaisemassa ja hyväksyisi, että molemmat ongelmat ratkaiseva tuote on merkittävä kompromissi.

  13. #493
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^StVZO-tuikkua on pakko tukea kypärävalolla, jos metsään menee.
    Kyllä tolla Lupinella pitkillä jotenkuten pärjää jos on setämies ja suuntaa sen kohtuu ylös. On mulla kyllä yks vanha Exposuren Joystick kaapin perällä, katsotaan onko sille syksyllä tarvetta.

    Muoks: Exposure näyttää tekevän eBike valojakin nykyään. Onkohan samaa kastia kuin vanha SixPack. Tulkoon valkeus.


  14. #494
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2.976
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^StVZO-tuikkua on pakko tukea kypärävalolla, jos metsään menee.
    Muutenkin kannatan kahden valon taktiikkaa. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun jompikumpi on sammunut, yleensä hyvässä vauhdissa vielä.

  15. #495
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.697
    ^Joo, kaksi valoa jos umpimetsään menee. Pari kertaa kypärävalo yrittänyt jäädä kuusen oksalle.

  16. #496
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Muutenkin kannatan kahden valon taktiikkaa. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun jompikumpi on sammunut, yleensä hyvässä vauhdissa vielä.
    Joo ehdottomasti kaks valoa. Useamman kerran käyny niin että toinen hajoaa (kiinnike esim) tai akku päättää loppua ennen aikojaan. Aina ei muista molempia ladata, tai sitte on yks kenno kyykänny akusta kovilla pakkasilla.

  17. #497
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    447
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juho Jokitalo Katso viesti
    Joo ehdottomasti kaks valoa. Useamman kerran käyny niin että toinen hajoaa (kiinnike esim) tai akku päättää loppua ennen aikojaan. Aina ei muista molempia ladata, tai sitte on yks kenno kyykänny akusta kovilla pakkasilla.
    Eihän tuollaista ongelmaa tule sähköypyörän valoilla. Vai käyttäkö joku muka sähköpyörässä erillisellä akulla olevia valoja, joiden latausta ei ole vähintäänkin kytketty pyörän akusta automaattisesti ?

  18. #498
    Minä käytän erillisillä akuilla olevia valoja. En ole vielä tullut tilannetta ettenkö olisi muistanut ladata.

  19. #499
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nixuu Katso viesti
    Eihän tuollaista ongelmaa tule sähköypyörän valoilla. Vai käyttäkö joku muka sähköpyörässä erillisellä akulla olevia valoja, joiden latausta ei ole vähintäänkin kytketty pyörän akusta automaattisesti ?
    Tuota en osaa sanoa koska ensimmäinen sähkäri on vasta matkalla Saksasta kotiovelleni. Todennäköisesti en ala kyträän mitään laturia pyörään jos päädyn valoon mikä käyttää yli 5v mitä usb pistoke antaa. Pitää joku ilta laittaa tuo oma tän hetkinen suosikkilamppu (nitefighter bs40s) säädettävän virtalähteen perään ja katsoa miten käyttäytyy 12v/1,5A skenaariolla. Epäilen että virta ei riitä.

    Ite en joka työmatkan jälkeen akkuja lataa, koska esim lumonite compass R akku kestää todella kauan pienimmällä teholla. Mutta sitten kun lähteekin suunnittelemattomasti metsään 2 tunniks ja huudattaa sitä high teholla, saattaakin käydä niin että akku loppuu ennenku on kotona. Ehkä tuohon kiinnittäis enemmän huomiota jos olis yhdellä valolla liikkeellä. Kahden valon avulla on tullut tuollatavoin vähän törsättyäkin valojen akkuja. Sähkäpyörä voi mahdollisesti muuttaa tätä, katotaan jospa sattuiski sopiva pyöränsähköillä toimiva lamppu tuleen vastaan. Koitin etsiä lezyne macro drive 1000 videota tai kuvaa valokuviosta, mutta eihän tuostakaan mallista semmosia löytyny. Eikä näytä olevan kaupoissakaan juurikaan, "saapuu syksyllä" lukee verkkokauppa.comissa.

  20. #500
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nixuu Katso viesti
    Eihän tuollaista ongelmaa tule sähköypyörän valoilla. Vai käyttäkö joku muka sähköpyörässä erillisellä akulla olevia valoja, joiden latausta ei ole vähintäänkin kytketty pyörän akusta automaattisesti ?
    Juurikin näin.
    Ja ei kai kukaan nyt muutenkaan käytä erillisellä akulla olevia valoja koska on olemassa Exposure?

  21. #501
    Liittynyt
    03/2018
    Paikkakunta
    Keminmaa
    Viestit
    439
    Mä ainaki käytän etäpärissä ihan akkuvaloa edessä. Joskus kyllä lataan sitä ajon aikana usb-liittimestä.
    Ja takavalo toimii aaa-paristoilla! Upean yksinkertaista, ei tarvi murehtia kaapelin vedoista. Ja kesäaikaan kun täälläpäin ei ole pienintäkään tarvetta valoille, ei ole piuhat takertumassa oksiin.
    jos mulla olisi jokin kommuutteri niin siihen varmasti laittaisin kiinteät valot, mutta maastopyörään ei tarvetta.

  22. #502
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.207
    Iteeki kiinnostais vähä nähä tota macro drive 1000:a. Voishan ton tilaa ja kytkee väliaikasesti suoraa napohin ilman mitää johtovetoja ja palauttaa sit jos ei miellytä.

  23. #503
    Liittynyt
    06/2020
    Paikkakunta
    Avaruuden pääkaupunki
    Viestit
    131
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa ja Nixuu
    Ja ei kai kukaan nyt muutenkaan käytä erillisellä akulla olevia valoja ? Vai käyttäkö joku muka sähköpyörässä erillisellä akulla olevia valoja ?
    Tietysti käytän.

    Lisäakusta saa ajotietokoneena oleva kännykkäkin tarvittaessa lisävirtaa.

    Takana luonnollisesti langaton valo kiihtyvyysanturilla jolloin se toimii myös jarruvalona.

    Ei ajoakusta kannata hukata mihinkään epäoleelliseen yhtään wattituntia.

    Ps. StVZO-hyväksytty valo on Saksalaisten normi jota ei Suomessa vaadita . . .
    sivustot.net/Pekka/eb/ | pyöräilyä vuodesta 1960

  24. #504
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647

    Sähköpyörään valot

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka H Katso viesti

    Ei ajoakusta kannata hukata mihinkään epäoleelliseen yhtään wattituntia.

    .
    Eli aina ECO-modella, joskus jopa luomuna?

    Juu ei Saksan normia täällä vaadita. Pitäis kyllä kun ei Suomen valopäillä aivot riitä omaan harkintaan.

  25. #505
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    447
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka H Katso viesti
    Tietysti käytän.

    Lisäakusta saa ajotietokoneena oleva kännykkäkin tarvittaessa lisävirtaa.

    Takana luonnollisesti langaton valo kiihtyvyysanturilla jolloin se toimii myös jarruvalona.

    Ei ajoakusta kannata hukata mihinkään epäoleelliseen yhtään wattituntia.

    Ps. StVZO-hyväksytty valo on Saksalaisten normi jota ei Suomessa vaadita . . .
    Usb liitin puhelimen latausta varten löytyy luonnollisesti pyörästä muutenkin. Sekä tietenkin se jarruvalo (kiinteänä )

  26. #506
    Liittynyt
    06/2020
    Paikkakunta
    Avaruuden pääkaupunki
    Viestit
    131
    Tehostus mäen mukaan, ei aina econa.

    Usein luomuna.

    Sähköpyörissä ei ostettaessa aina ole USB ulostuloa, kiinteää jarruvaloa, lokasuojia, etuvaloa tai edes polkimia.

    Hyvä kun sarvet, kiekot ja lesta tulee mukaan ????

    Lisäakussani on usb ulostulo joten yhteensä niitä on 3kpl.

    Näin me kaikki painotamme eri asioita ja reittivalintoja sekä pidämme tiettyjä asioita tärkeämpinä pyöräilyssämme.

    Mikä onkin oikein.

    Toiset ajavat metsissä häikäisemättömillä valoilla ja toiset joka paikassa otsalamput ja häikäisevät tai saksannormi valaisinten kanssa eli kaikkihan on sallittua kun vain pyöräilevä väki käyttäisi pimeällä edessä edes jotain valoa . . .

  27. #507
    Liittynyt
    08/2018
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    53
    Ei kai kukaan hullu sähköpyörää luomuna ajele? Sehän on sama kuin ruuvaisi 5kg:n levyt luomupyörän akseleihin ja lähtisi tarpomaan juurakkoon. Tai no mistä minä tiedän, ei vain itselläni ollut ekana mielessä kun sähköpyörän hankin että saisin hommasta jotenkin vastenmielisempää kuin aikaisemmin.

    Asiaan: Kumpi on tärkeämpi valonlähde pimeillä metsäpoluilla, kiinteä tankoon asennettava valo vai kypärävalo? Ajattelin jos tangossa sekä takana olisi joku ihan mitätön budjettituikku lähinnä siirtymiä varten ja otsalla sitten tehokkaampi valonlähde silloin kun todella täytyy nähdä pinnan muodot ja kapea polku hyvin. Olisiko tällainen setuppi järkevä?

  28. #508
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.697
    ^Jos ajat oikeasti pimeillä metsäpoluilla eikä kelvin vieressä, niin kaksi valoa on lähes välttämätön. Kypärään ja stongaan. Jonkun koulukunnan mukaan stonga-valon pitäisi olla lisäksi tehokkaampi kuin kypärävalon. Kypärävalo latistaa pinnanmuotoja, kun valo tulee suoraan silmien tasalta.

    Kahta valoa puoltaa:
    - valon suunta: kypärävalo näyttää mihin katsotaan, stongavalo mihin mennään
    - backuppi: jos toinen valo sammuu/hajoaa/putoaa, on vielä toinen, jolla pääsee metsästä pois
    - jos jotain hajoaa, kypärävalo auttaa huoltotoimenpiteiden suorittamisessa

    Lisäksi itse suosin eritoten kypärävalossa kaukosäädintä, jolloin valon saa pois päältä/pienemmälle kun tullaan ihmisten ilmoille tai kohdataan joku metsässä. Mieluiten kaukosäätimet molempiin valoihin. Stongavalo StVZO, jotta sillä voi ajaa myös kelvillä ilman että pulut putoaa puista.

    Eli siis, budjettituikku ehkä ok, mutta silläkin pitää päästä metsästä pois. Tosin pienelläkin valolla pärjää, mulla oli edellisessä sähkärissä Supernovan valo, jossa joku 200+ lumen ja kyllä sillä metsässä ajoi rauhallista tahtia.

  29. #509
    Liittynyt
    08/2018
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    53
    ^Kyllä tuolla parhaat polut kulkee, ei nyt valosaasteen, mutta valaisinpylväiden ulottumattomissa eli aika pimeässä kunhan pari kuukautta eteenpäin mennään.

    Enpä ajatellutkaan tuota pinnanmuotoasiaa mutta tosiaan loogiselta vaikuttaa että silmien kohdalta tuleva valo ei näytä maaston muotoja kovinkaan hyvin. Ehkä sitten kuitenkin kunnon valo stongassa ja laimeampi valo kypärässä on ratkaisu jolla ei voi mennä metsään... tai siis voi... Noh oli miten oli. Kaukosäädin kypärävalossa oli uutta tietoa, voisi olla kätevä.

    Kiitos arvokkaista pointeista. Nyt jo alkaa illat hämärtämään puiden alla niin otan näiden hankkimisen työlistalle. Haussa mieluiten stonga- ja perävalo mallia Shimanon kanssa plug/play niin olisi vain tuo yksi tuikku minkä lataamisesta huolehtia. Akussa muutenkin tolkuttomasti liikaa mehuja joten parempi vaan jos sieltä saa muutakin hyötyä irti.

  30. #510
    Liittynyt
    06/2020
    Paikkakunta
    Avaruuden pääkaupunki
    Viestit
    131
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Peeke Katso viesti
    Ei kai kukaan hullu sähköpyörää luomuna ajele? Sehän on sama kuin ruuvaisi 5kg:n levyt luomupyörän akseleihin ja lähtisi tarpomaan juurakkoon. Tai no mistä minä tiedän, ei vain itselläni ollut ekana mielessä kun sähköpyörän hankin että saisin hommasta jotenkin vastenmielisempää kuin aikaisemmin.

    Asiaan: Kumpi on tärkeämpi valonlähde pimeillä metsäpoluilla, kiinteä tankoon asennettava valo vai kypärävalo? Ajattelin jos tangossa sekä takana olisi joku ihan mitätön budjettituikku lähinnä siirtymiä varten ja otsalla sitten tehokkaampi valonlähde silloin kun todella täytyy nähdä pinnan muodot ja kapea polku hyvin. Olisiko tällainen setuppi järkevä?


    Juu hyvä pointti ajatella että sähköpyörä voisi olla vastenmielisempi kuin vanha luomu. Se vähän riippuu, its debent, det hoyjer mihin vertaa.

    Wanha Tunturi Retki painaa 18,5kg tyhjien sivulaukkujen kanssa ja lastattuna kuskin kanssa 108,5kg ja ajelin tunskalla näillä lasteilla tyytyväisenä takavuosina 450-600km viikonloppuretkiä Oulussa, Tampereella ja muissakin maakunnissa.

    Oulun retki: Matkakertomuksia Pyöräilystä ja sen lisäksi kävähytin tyttäriä katselemassa aika kaukanakin mutta siitä myöhemmin enemmän. Tein muita "pikku" ajeluja tosiaankin ympäri Suomea ja ulkomaillakin.

    Huvia se oli kesälomalaisen mielestä vaikka lämpötilat nousivat keskipäivän jälkeen sinne 30 - 40 paremmalle puolelle.

    Nykyinen ebike painaa 15kg akkuineen ja moottoreineen joten ymmärtänet että tämän pyörän kanssa retkeily onkin suurta juhlaa

    Ei milloinkaan tulisi edes pieneen mieleeni käyttää, haaskata ja tuhlata pyöräni ja kuskin erinomaisia ajo-ominaisuuksia, keveyttä ja hiilikuituosien kulkuhaluja ajamalla kivikossa, suolla tai huonoilla metsäjuurakkopoluilla.

    Kaikki hankimme kulkineemme ainoastaan tarpeemme mukaan ja minulle se on: työmatka, kauppa, muut asioinnit, asfaltilla, hyvillä ja huonoilla sorateillä, hyvillä metsäpoluilla.

    Asiaa: Molemmat pitää olla eli tosi hyvä kypärävalo ja olen juuri kehittelemässä ns. eikääntyvää rungon kulkusuunnan mukaan valaisevaa kirstuksen kirkasta ajovalaisinta joka ei heilu sinnetänne ajaessa.

    Tällainen tukirauta.


    Nippareilla kiinni ja K-nauhaa pehmusteeksi. Brutaalin näköinen mutta toimiva.
    En ole täysin tyytyväinen valokuvioon koska valokeila on liian kapea.

    https://mega.nz/folder/EH4iVbiJ#nveEDvu9oxPZbXKR6v_5zw tuolla huonoja videoita valokokeiluista. Johtuen kännykameran kuminauhakiinnityksestä stongaan

    Autossa etupyörien mukaan kääntyvä valaistukeksintö on hyvä mutta pyörässä joskus hengenvaarallinen.
    Pekka H muokkasi tätä : 12.08.2021 at 11.41
    sivustot.net/Pekka/eb/ | pyöräilyä vuodesta 1960

Samanlaisia aiheita

  1. Tee-Se-Itse valot
    By troh in forum Varusteet
    Vastaukset: 4197
    Viimeinen viesti: 12.12.2024, 14.38
  2. Sähköpyörien valot
    By kuokkaz in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 14
    Viimeinen viesti: 30.09.2020, 22.32
  3. Valot päivällä
    By Jani73 in forum Varusteet
    Vastaukset: 46
    Viimeinen viesti: 13.06.2018, 22.53
  4. Nastarenkaat sähköpyörään ?
    By samig76 in forum Renkaat
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 13.09.2016, 08.51
  5. Nastat sähköpyörään
    By gsxf in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 18.08.2016, 20.45

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •