Mielenkiintoista sekoilua tämän Suiton takuuvaihdon / -palautuksen suhteen. Neuvottelin asiasta ensin valmistajan kanssa, ja valmistaja totesi kuvailemieni oireiden ja lähettämieni kuvien perusteella, että mene Suitosi kanssa jälleenmyyjän tykö ja vaihda laite uuteen. Jälleenmyyjälle tämä ei käynyt, vaan myyjä pyysi ottamaan yhteyttä Eliten tuotteista vastaavaan huoltoyhtiöön (Shimano) ja selvittämään takuuhuoltoa heidän kanssaan sen sijaan, että tämä viallinen laite olisi vaihdettu suoraan uuteen. Otin sitten Shimanoon yhteyttä ja he totesivat suoraan, etteivät lähde näitä trainereita huoltamaan vaan ne vaihdetaan suoraan uuteen laitteeseen. Luulin asian olevan tällä selvä, mutta ei sitten kuitenkaan Nyt jälleenmyyjä vielä haluaa, että lähetän laitteen heidän omaan huoltoon, jossa he tutkivat vielä traineria ennen kuin homma on paketissa.

Ehdotin tässä yhteydessä myös kaupan purkua / Suiton vaihtamista kalliimpaan traineriin, niin en nyt sitten osaa sanoa, johtuuko tämä hötkyily tästä ehdotuksesta vai olisiko prosessi edennyt samalla tavalla myös normaalin takuuvaihdon yhteydessä.