Silitin ja rapsutin kissaa![]()
Silitin ja rapsutin kissaa![]()
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
..ja mitä olet tehnyt koko päivän; sitä hakemusta kirjoitellut vielä noin 10 kertaa, viimeisin versio on sähköpostikirjoitusvalmiina. Selannut, karsinut ja viimeistellyt nahkiaisenkuvat, äskön latasin ne kuvasivulleni.
- siinä sitten unohtui päivän ainoa katseltava tv-sarja eli Masked Singers -
no niin, työhakemus on kirjoitettu ja painettu "lähetä"-nappia. Huh, nyt ei voi kun toivoa parasta. ...no ei kuitenkaan sanottu heti että ei, kuten monessa muussa paikassa kun olen kysynyt.
Kohta ei uskalla enää katsoa koko sähköpostia kun jännittää. Olen mä jo kuitenkin voittanut itseni kun rohkenin ottaa yhteyttä.
^ Tsemppiä!
Aloitin Bike24:n "next day delivery" -testin.
^miksipä ei. Tuleehan muualtakin lisähinnalla. Edellinen paketti tuli alle viikossa ihan normitoimituksena ja nyt joka kamppeelle sai valita "next day deliveryn".
Mutta asiaan, pystytin fillarinkasausaseman. Jospa huomenna aloittaisi homman.
Siivosin taloa putkiremontin jäliltä.
Kasasin pikkusen fillaria. Noh, melkein valmis se nyt on.
Korjasin tai siis lähinnä löysteinä ruuveja kiristämällä (ja kaivamalla lootasta yhden prikan) laitoin kaksi potkulautaa ajeltavaan kuntoon.
Onhan se tietysti kiva kun ipanat saavat taas päästellä niin että heidän äitiään hirvittää, mutta totta puhuen en ole ihan varma että voisin sanoa ei silloinkaan jos hän pyytäisi minua avaamaan tukkoon menneen vessanpöntön tjsp, Siitäkään huolimatta että hyvin tiedän ettei se minun tsäänssejäni mitenkään paranna...
Excelöin huvikseni palaverin aikana koska 20000 päivää tulee täyteen.
Juoksin (9 km)
Roplasin projektia.
EDIT: ja punnitsin, tästähän tulee melko kevytkin.
JackOja muokkasi tätä : 05.11.2020 at 22.03
Asensin ekaa kertaa polkimet. Ihan ite. Sitten vielä kun uskaltaisi fillarilla ajaakin, kun mekaanikot ovat olleet tuntematon saksalainen ja mä.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Putsasin ja suojavoitelin osan suksista kesäteloille.
Heräsin päiväunilta. Söin maccisafkaa. Sitten alkoi vituttaa kun en tänäkään ”ehtinyt” salille. Aloin vetelemään leukaa renkailla. Edes jotain liikuntaa.
Kävin kävelemässä reilun tunnin.
Linnunpönttöjen kevätsiivous tuli ajankohtaiseksi. Sinitiaiset ryhtyivät jo raahaamaan itse roinaa pihalle.
Siivosin parveketta ja kanakoppivarastoa, heitin turhia rojuja laatikoita sekä vanhoja renkaita yms. roskiin. Laatikkoja jouduin jättään kellariin, pahvikeräyspömpelit oli ihan täynnä. Lisäksi imuroin kanakoppivaraston käytävän, ja auton sisustilat.
Eilen kun sittenkin jäi vaivaamaan kankeesti etenevä eturengas, vaihdoin kumit toiselle vanteelle. Siinä yhteydessä tosin yksi sisuri tuhoutui korjauskelvottomaksi ( oli tiukalla se ulkorengas!) ja huomasin että etujarrupalathan on ihan eri korkeudella! toinen pala ottaa vanteeseen mutta toinen renkaaseen. Mietin asiaa koko yön ja aamun, kävin äskön kuusiokoloruuvien kanssa kokeilemassa voinko tehdä asialle jotain - no pala siirtyi ihan helposti hieman alemmas ja ottaa nyt vanteeseen.
Vaikka miten inventoi ja heittää turhia tavaroita roskiin, tuntuu että tilaa ei tule minnekään lisää ja aina on uutta roinaa inventointia varten...
Kaivoin katukiiturin häkkivaraston perukoilta, jo pelkkä taluttaminen toi hyvän fiiliksen![]()
Nyt odotellaan jos uudet sairaan nopeat kiekot saapuisi tällä viikolla ja pääsee niitä roppaamaan alle.
Kävelin 7 km. Ei ollut Konosen vauhtia, kun meni yli tunti.
Herkistyin hetkeksi ja meinasin kirjoittaa jotain tunteikasta yöhöpinöihin mutta sitten ajattelin että parempi kun en kirjoita.
skeptinen realisti
Bike24-tilaus sisään, muutoin päämäärätöntä netissä oleilua (torissa, nettiautossa, juoksukenkien kyttäilyä. Salomonit?).
(Jotain järkitoimintaa pakkopekkasviikolla. Vaihtoehtona olisi ollut tälle viikolle lomautus. En halunnut lähettää rustattuja pdf-lappuja Helsinkiin. Viimeksi lomautettuna syksyllä 2000.)
Kyllä tuo peruspyöräsälän hintavuus saa huokaisemaan: Mavicin neljä ulkokumia 25-622, Lezynen CO2-pumppu 6 patruunalla (à 26 g), peruspumppu (jouduin pälkähään Pälkäneen jälkeen tiellä St307 Koskiin päin ennen Murronmäen vert. 50 m nousua, kun minipumpulla en saanut riittävästi ilmaa sisuksiin = jouduin jatkamaan tuntien kiekonreunojen iskut tuta käsissäni viime kesänä), Cuben kahdet satulalaukut, Morganin ketjuöljy ja puhdistusaine sekä varalle Sigman pedaalimagneetit. Lasku: €290.
Vinkki nööseille: Pyörälenkille valitse molemmat mukaan: ilmapumppu ja CO2-pumppu.
| PKK |
Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)
Keitin kahvia.
^Join kahvia.
Kirjanmerkit