Tuli asennettua sähköpyörään vilkut (tangonpää vilkut), kun alkoi kyllästyttämään työmatkoilla jne aina olla käsi ojossa joka risteyksessä / käännöksessä jne. Onhan nuo nyt hiton kätevät, mitä muutama viikko tullut käyteltyä. 
Vilkkujen "käyttökytkimet" on jarrukahvoissa, eli kahvan eteenpäin työntö aktivoi sen puolen vilkun. Lyhyt (alle 750ms) painallus aktivoi 5 sekunnin ajastetun vilkutuksen. Pidempi kuin tuo 750ms "painallus" (työntö) aktivoi vilkun päälle kunnes se kuitataaan pois joko saman tai toisen puolen kahvaa työntämällä. Täytyy sanoa, että jarrukahvoihin asennettuna toimii kuin ajatus ja aina kätevästi saatavilla. Lisäksi toki takajarrukahvassa on variable regen säätö ennenkuin takapalat ottaa kiinni.
Lisäksi pyörästä löytyy tietenkin edestä Lupinen SL X valo, 45 km/h malli, 
https://www.lupine.de/products/e-bik.../sl-x-(45km-h)  eli automaattiset päiväajovalot, lyhyet ja napista erikseen aktivoitavat pitkät valot.  StVZO standardin mukaiset eli lyhyet ei häikäise vastaantulijoita. Takaalta löytyy lisäksi takavalo + jarruvalo. Kaikki saa virtansa pyörän ajoakulta, joten ei tarvi huolehtia, että valojen akku esim jäänyt lataamatta tms. Valot aina mukana ja päällä.
Vilkut on malliltaan tuollaiset, tarkoitettu siis moottoripyöriin, mutta asentuu hienosti myös sähköpyöriin.  
https://motogadget.com/shop/en/m-blaze-disc.html
Tuossa lyhyt video vilkuista:
Kirjanmerkit