HephaElectrobikeGarminGiant
Sivu 62 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 52 60 61 62 63 64 72 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.831 - 1.860 / 2209

Aihe: Vanhusten aikaraudat - puhelin ei ole kello

Kuinka arkoja automaatit oikein on arkielämän iskuille ja tärinälle, kestääkö hakata halkoja tai petkeleellä jäätä?
    Hyvin kestää. Oon maastopyöräilyillyt Orientilla ja käytän Tudorin ETA-kronoa yleisurheilukoutsihommissa. Jos tulee jotain isompaa joka selvästi vaikuttaa pidemmällä aika välillä käytiin, jota koko ajan seuraan WatchTrackerilla, niin kello huoltoon. Noi parinsadan japanilaiset tosin maksaa uutena vähemmän kuin kellon huolto, joten niillä vedetään niin kauan kuin ne käy. Hinta-laatu-suhteessa japanilaiset ovat kyllä uskomattoman hyviä. Eli suosittelen, ovat myös omalla mystillisellä ja sveitsiläisistä poikkeavalla tavalla eroottisia.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Seikon Diashock-vaimennus pitäisi olla ihan hyvä. Sitä en tiedä, onko se kaikissa Seikon automaateissa vai vasta joistain koneistoista alkaen. 6r-alkuisissa mun käsittääkseni se ainakin pitäisi olla. Diashock on Seikon plagiaatti Incablock-vaimennuksesta. Eta-koneissa on joko Etashock (Etan versio Incablockista) tai Incablock. Incablockia pidetään jonkin verran paremmin iskuja kestävänä, mutta en tiedä, onko niillä todellisuudessa eroa. Esim. Eta 2824:ssa on Etashock Standard ja Eloborated Gradessa ja Incablock Top ja Chronometer Gradessa. Eta 2836:ssa (mm. Omega 1120) on aina Incablock.

Mulla on kello ranteessa aina paitsi lenkeillä, jolloin Polar. Ei ole mennyt käynti vikaan vasaroimisesta ym. -jutuista. Mutta en kyllä seuraakaan käyntiä tracker-tasolla.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Olen sillä tavalla hajamielinen että tavarat tuppaa unohtua, jos niitä joutuu käsistään riisumaan. Eli minulle on tärkeätä että kellon tapaiset käyttöesineet ovat mahdollisimman huolettomat. Eli arkielämän pyörteissä kelloon ei tarvitse uhrata ajatustakaan. Muuten kello löytyy kansallispuistosta jonkun tulipaikan liiteristä

Minulle olisi tosi vaikeata jos vaikka pukeutumisen pohjalta pitäisi miettiä mikä kello käteen milloinkin laitetaan. Se on yksi kello ja sillä mennään on sitten arki tai pyhä.

Pitäisi käydä alkavalla viikolla kelloliikkeessä. Tissot Seastar ei ole palvellut kun reilun vuoden ja nyt on kruunu tai sen mekanismi sellainen että ei lukkiudu enää kiinni/ala-asentoon. AIka varovasti olen mielestäni tuon lukinnut mutta ilmeisesti olisi pitänyt vieläkin varovaisemmin toimia.

Ohiampuja, sun kannattaa tsekata myös Certinan DS-mallit. Niissä on elastomeerilla iskunvaimennettu, "kelluva" koneisto.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

kestää kestää. Omaga Speedmaster on ollut läskipyörä käytössä ja Seiko nh35 koneistollinen halpis kello on ns autotalli kellona eli rälläkkää on soitettu ja pajavasaralla on hakattu se kädessä.

Öö.. Niin. 18K keltakulta-Doxa

-L.

Tässä olisi oivallinen juliste mökille puuceen seinälle... Ei tule tylsää passiivilla

-L.

Saako joku G-shock kellon aikakalibroinnin (radio) toimimaan Suomessa?
    Ei aika kulu; me kulumme.

Minulla on myös pari bluetooth -kelloa; ei vaikeaa.
    Mutta tämä aurinkolataava ja radiopäivyttävä olisi näppärä, jos vain toimisi.
    Öisin Casio isolla taululla.

Tota yö juttua voisi koittaa, tosin kyllä epäilen.

Auto on hallissa.

Hieno! Kelpais!

Ei vapaa-ajan kellossa tartte viisareiden näkyä, töissä on eri asia ettei mene kahvitunti ohi.
    Certinassa minulla on ohuet kirkkaat viisarit, hämärässä kelloa pitää vähän heilutella että viisarit erottaa, osa harrastusta.
    30T

^Noilla reunaehdoilla Rolex 4130, huolto ja perikunta arvostaa. Kellonaikaa noistakaan ei kyllä näe.
    30T

Hieno Seamaster enemalla. Itseänikin houkuttaisi ostaa joku parempi kello. Tuli tyyriimpi maantiefillari tilattua niin ei ihan heti ole kellon osto ajankohtainen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari H Katso viesti
    Saako joku G-shock kellon aikakalibroinnin (radio) toimimaan Suomessa?
    Sain toimimaan kun asetin yöksi lounaaseen osoittavalle ikkunalle. Eli sihen suuntaan mistä se radiosignaali tulee.

^^ Tyylikäs kello yksinkertaisuudessaan.

Eilen oli pulkkamäessä tällainen kello ranteessa. Laskiainen, muuten olisi ollut Citizenin suklari.

30T

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 30 hampainen Katso viesti
    ^^ Tyylikäs kello yksinkertaisuudessaan.

Eilen oli pulkkamäessä tällainen kello ranteessa. Laskiainen, muuten olisi ollut Citizenin suklari.

Onko sattumoisin kellon paprut päivätty 3.7.2017?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jaksu Katso viesti
    Onko sattumoisin kellon paprut päivätty 3.7.2017?
    Ostin tuon uutena 2019, vielä on takuutakin jäljellä puolisen vuotta.
    30T

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hemppa Katso viesti
    Sain toimimaan kun asetin yöksi lounaaseen osoittavalle ikkunalle. Eli sihen suuntaan mistä se radiosignaali tulee.
    Sain toimimaan kun laitoin manuaalivastaanoton ja laitoin ulos. Kerran onnistui etelän suuntaisella ikkunalla. Tuon kuvan mukaan Helsinki jää niukasti 1500 km ulkopuolelle, jonka ohje kertoo toimivuuden rajaksi. Pitäsi muuttaa Hankoon tai Ahvenamaalle. Minulla on lämpömittarisysteemi, jossa on radiosingnaaliin perustuva aika, eikä mitää ongelmia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari H Katso viesti
    Sain toimimaan kun laitoin manuaalivastaanoton ja laitoin ulos. Kerran onnistui etelän suuntaisella ikkunalla. Tuon kuvan mukaan Helsinki jää niukasti 1500 km ulkopuolelle, jonka ohje kertoo toimivuuden rajaksi. Pitäsi muuttaa Hankoon tai Ahvenamaalle. Minulla on lämpömittarisysteemi, jossa on radiosingnaaliin perustuva aika, eikä mitää ongelmia.
    Joo vähän kaukana tää Suomi on tuolta signaalin lähetyspaikalta, mutta ilmeisesti sopivalla säällä porukka on saanut signaalin toimimaan reilusti yli tuon 1500km rajankin.

Nämä tuli vastaan kun setvin porukoiden kamoja. Vasemman puoleinen kuulemma mummin vanha. Toinen on faijan vanha. Mä en ole nyt sitä faijalla ikinä eli noin 40vuoteen.
    Mä pyörittelin kelloa hetken ja sehän lähti käyntiin.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Hieno Dynamic. Tuo on keräilykello, kantsii laittaa kondikseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Kuulema joku saa. Luin jotain ohjeita moista harkitessani, pidä yöllä ranteessa, olet itse antenni yms. juttua.
    Tuntuu toimivan; kiitos vinkistä.

...............

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Hieno Seamaster enemalla. Itseänikin houkuttaisi ostaa joku parempi kello. Tuli tyyriimpi maantiefillari tilattua niin ei ihan heti ole kellon osto ajankohtainen.
    Idea lähti roadsterin ostosta 2019 joka päätyi lopulta Bond-väriseen BMW Z3:een
    https://snipboard.io/lISWK1.jpg
    Siitä eteenpäin on pitänyt larpata kello, arskat, sopivat paita ja housut jne.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti enema Katso viesti
    En huomannut heti taustalla olevaa Z3:sta mutta hyvin sopii BMW teemaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti enema Katso viesti
    Arskat sinisillä Alatalo linsseillä?

Näitä videoita lienee tuubi pullollaan, mutta tää tuli feedissä vastaan. Aika tyydyttävää katsoa, kun joku osaa...

- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Juu, tuollaiset restauroinnit ei ole ihan mämmikouran alaa. Tullut vastaavanlaisia videoita katsottua ja hienon näköistä jälkeä tulee osaavissa käsissä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •