GarminGiantElectrobike
Sivu 146 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 46 96 136 144 145 146 147 148 156 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.351 - 4.380 / 5847

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

^ Spittarit, tietty.
    Parempi naamaosasto tyttären kanssa.
    Notta osaakin rienata, varmaan
    EteläPohojalaasen Äiteensä peruja.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Tänä aamuna tuli kyllä työmatkapyöräilystä hyvä mieli! Siinä kun sähkömaastopyörällä veti menemään paikoitellen 10 cm auraamatonta pyörätietä reilua kahtakymppiä avustustehon näyttäessä tasaista 400 watttia ja polkemisen tuntuessa miellyttävän kevyeltä, ei voinut olla ajattelematta sitä tuskaa, joka luomupyörällä olisi ollut tarjolla. Ja tämä ajatus sai sähköpyörällä ajamisen tuntumaan vieläkin paremmalta! Kannatti kyllä vuosi sitten sijoittaa se tonni GC:n muuntosettiin, tällaisina päivinä sen todellakin tiedostaa.

tempokisu Guest
    Sain pitkän miettimisen ja jännittämisen jälkeen nyt vihdoinkin soitettua sinne KVVY:lle, josko olisi töitä ...ei nyt ainakaan ihan heti tyrmätty, ja eduksi oli että olin osallistunu innokkaasti kututalkoisiin.
    Jo pelkästään se että sain soitettua, oli hyvä juttu kun on ....varmaan jo vuoden pitäny tämä tehdä.

Ja huomenna Nakkilaan.

^ Monta kertaa tullut suru, kun lukenut työongelmistasi, peukutus onnistumiselle.
    Iso talo mutta varmaan joviaalia porukkaa.

^^ Hyvä Kisu!
    Ei aika kulu; me kulumme.

^^^hienoa. Onnea matkaan työnhaussa. Täällä kans monesti lueskellessa ajatellut, jotta Kisulle löytyisi varmasti parempikin paikka.

Ja joo, vähän samasta aihepiiristä omakin hyvä fiilis. Nimi puuttuu vielä paperista, mutta sitä myöten on kaikki sovittu. Työpaikka vaihtuu ensi kuun puolivälissä.
    Miten niin tyhmä kysymys??

tempokisu Guest
    ^ to all of you, kiitos tsemistä. Tuli sähköpostissa että jonkinlainen vapaamuotoinen "hakemus" ( tämä nimenomaan lainausmerkeissä) pitäisi tehdä toimitusjohtajalle, ja sitä tässä nyt mietiskelen että miten asiat muotoilisin. Kun siinä on kuitenkin pitempi työttömyysjakso, laitanko vakavan sairauden takia ( sen enempää sitä selittämättä) ja kaiketi jotenkin pitäisi selittää miksi haluaisin ( haluan) juuri KVVY:lle töihin.
    No, joka tapauksessa voitin jännitykseni. Ei se nyt ihan älyttömästi harmita vaikka ei.....yritän kuitenkin parhaani tämän kirjallisen osuuden kanssa.

ps. ja onnittelut Fat Boylle työpaikasta.

pps. ! luin vielä sähköpostiviestin, vapaamuotoinen "hakemus", ja pyydetään kertomaan millainen olen ja minkälaista työtä haluaisin tehdä. Hyvä, siis hieman epävirallisempi ja saan kertoa rehellisesti kiinnostukseni kohteista; ne saattavat olla tässä eduksi.
    tempokisu muokkasi tätä : 23.10.2020 at 05.42

Aamuiset mietteet töihin polkiessa. Kun muistaa olla kiitollinen kaikesta mitä elämässä on.
    Herätä aina välillä muistamaan se että kaikki on hyvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti

ps. ja onnittelut Fat Boylle työpaikasta.

pps. ! luin vielä sähköpostiviestin, vapaamuotoinen "hakemus", ja pyydetään kertomaan millainen olen ja minkälaista työtä haluaisin tehdä. Hyvä, siis hieman epävirallisempi ja saan kertoa rehellisesti kiinnostukseni kohteista; ne saattavat olla tässä eduksi.
    Tattis. UPM jää taakse ja minustakin tulee metsänväkeä. Nyt on jo musteetkin paperissa.

Nykyään alkaa hakemukset olemaan aika epävirallisia, varmasti parempi näin. Tulee persoona hieman paremmin esiin eikä kaikki jää kallonkutistajan testien varaan, niin mielenkiintoisia kuin ovatkin.

tempokisu Guest
    No hyvänlaatuinen HUH sentään. Tulikin jo heti vastaus työhakemukseeni ( rohkeasti nyt avaamaan posti...)

Toimintani kututalkoissa oli noteerattu ( tämäkin oli itsessään mahtavaa ), ja kuulemma on ihan mahdollista päästä töihin syksyn hanke- ja rahoituspäätösten valmistuttua. Eli ihan hyvin mun henkilökohtainen "lottovoittoni" voi toteutua. Ei sanottu että ei. Toivoa on, toivoa on.

Samoin alkuhankaluuksien ( salama ei pääse nousemaan error 04....no haetaan toiset kamerat...) jälkeen kolme kuvaprojektiani onnistui, sain ensi kevään hommia alta pois. Kameran näytöllä näytti että ei näistä mitään tule - yleensä silloin tulee. Huomasin että kun se hyvä päivä tulee, saan nopeasti projektit tehtyä. Uudemmilla kameroillani tulee parempia kuvia kuin vanhalla "luottokamerallani" ( joka temppuili) että kamera oli hyvä ostos.

Nyt on kyllä tosi hyvä mieli, tuon työjutun ansiosta.

Pelkkä työnhaussa edistyminen nosti fiilistä ainakin itselläni. Toivon ja uskon monen muun toivovan samaa, jotta Kisu saa homman maaliin asti. Ja vaikka tämä ei sinne johtaisi, niin innostut hakemaan nykyistä parempaa paikkaa.

tempokisu Guest
    ^ mä olin ihan varma että sähköpostissa on että valitettavasti meillä ei juuri tällä hetkellä....vastaus tuli tuttavallisesti, ja töitä voi hyvinkin olla. Enää tämä on siis KVVY:n päättäjistä ja hankkeista kiinni, ja hain siis osa-aikaista työtä.
    Nyt tarvii vaan toivoa ja rukoilla.
    Tosin jos uutta työtä niin ei se ainakaan oman alani työtä ole, kyllä sen pitää olla oikeasti mua kiinnostavaa hommaa. Kalahommia kiinnostavampaa ei olekaan.

Pacific lamprey-paidat ja huppari tuli! vihdoinkin, kestihän tässä 2kuukautta. Pitäisiköhän myös lotota...

tempokisu Guest
    Hei! mitäs tää nyt on ( mun kommentti kun huomasin selaillessani ) Nakkilan Nahkiaispaistamon sivuille 22.10. oli päätynyt mun yksi vanha nahkiais-inspis-nukkekuvani ja Nakkilassa ostoksilla käynyt nukke. Olisi tuoreempiakin inspiraatiokuvia....no kiva joka tapauksessa ( itselläni ei ole facebookkia, joten kuvat ei ole minun laittamiani )

https://fi-fi.facebook.com/nakkilannahkiaispaistamo

Kirkas sateeton päivä ja aurinkokin kävi näytillä
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Asiakaspalautteet.

tempokisu Guest
    Tuli noi marraskuun työvuorot. No, ajattelen tätä niinpäin että ei sentäs potkuja tullu, kun sekin vaihtoehto oli taannoin lähellä ( kun siinä keskustelussa mun asiani oli että on liian vähän töitä...) mutta kovasti unelmoin tilanteesta että voisi sanoa ...minulle sopii vaan nämä päivät.

Kyllä se on ihan ajettava polku...

Viimeinen työpäivä takana = eläkkeelle.

Synttäri-satku setämiesten kanssa.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Onnittelut!

No siinä on aihetta hyvälle fiilikselle..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Kiitos. Nyt kun ei ole enää työmatkaa ajettavana, niin täytyy yrittää saada pyörä muuten liikkeelle.

Kiitos. Nyt kun ei ole enää työmatkaa ajettavana, niin täytyy yrittää saada pyörä muuten liikkeelle.
    Polkaiset joka aamu noin kaffepaussin aikaan entiselle työmaalle ja valittelet ex-kolleegoille kuinka tylsää eläkkeellä onkaan

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Poikani opetti mulle tietokonejutun. (vaikka oon siinä mielessä onnekas, että olen saanut syntyä ensimmäiseen diginatiivisukupolveen, silti on jäänyt aukkoja, kun urautuu ja tekee hommat omalla tavallaan ja systeemissä tapahtuukin kehitys, mikä meni ohi..)

Mökki-ilta vanhan opiskelukaverin kanssa. Kävin jopa uimassa ekaa kertaa tänä vuonna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Polkaiset joka aamu noin kaffepaussin aikaan entiselle työmaalle ja valittelet ex-kolleegoille kuinka tylsää eläkkeellä onkaan
    Tuo olisikin hyvä konsti, mutta kun siellä työmaalla ei välttämättä taida olla ketään, ent. pomo korkeintaan, mutta hänkin jo hieman jäähdyttelee.

Mainio sienisaalis, viis tuntia metsässä.

tempokisu Guest
    ja valokuvaus tähänkin. Vihdoinkin tyyni ja pilvinen aamu ( odottanu tätä jo syyskuusta...) sain "nahkiaispäivä"-projektin alkukuvat otettua ( loppukuvat oli otettu jo kesällä) On tämäkin sopivan aamun kyttääminen nyt pois.

Onnittelut vaan OKS:lle jos eläke on hyvä ( asia). Mä en näe (kansan)eläkepäiviä minään mukavana...

Eilen yllättänyt Bananaraman 2017 keikkataltiointi YLE Teemalta, hyväntuulista poppia sinällään.
    Nyt The Commitments, Göran Göran näkyy tulevan vielä myöhäisillan riemuksi, tai sitten ei...
    Nuo hautausmaan kynttiläkeikat vievät aina henkisen veronsa. Onneksi viikon päästä poika tulee
    seuraksi, siivotaan samalla pyhisten jäämät.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •