HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 110 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 60 100 108 109 110 111 112 120 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.271 - 3.300 / 4422

Aihe: viimeisin harkintasi?

Kannatti lähteä ulos, varsin nautinnollinen parin tunnin pk-lenkki.

Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk

tempokisu Guest
    ^ minäkin melkein harkitsin että lähdenkö talkoisiin ollenkaan....mutta kannatti todellakin lähteä. Melkeinpä se on aina että kannattaa tehdä kuin jättää tekemättä.
    Tässä nimittäin harkitsen ostaisinko yhden nuken ( en ole paljo ostellut ja onnistuin tekeen kivan vaatteen jonka haluaisin jättää esille, asu tarvitsee tietynlaisen kantajan..) USA:sta ( Euroopasta ei löydy).

Taas menee vaikeaksi erottaa sisällön puolesta, seuraanko fillarifoorumia, vauva.fi vai suoli24 sivustoja...

tempokisu Guest
    ^ seuraa nahkiais-topiccia ainakin aamuisin

Mietin uutta kameraa, totesin että edullisimmissakin vaihtoehdoissa on enempi pikseleitä kun mun vanhoissa, enkä halua liian monimutkaista tai semmoista jossa se näyttö on kameran yläosassa ( takaosassa kiitos ) joten jos saisin edes jotain hyvitystä yhdestä vanhasta kamerasta, niin ostan sen edullisen kameran. En mä kuitenkiaan mitään 2999e raski ostaa, eikä se (raha)tilanne tästä parane.
    Menen maanantaina kamerakauppaan katsomaan.

tempokisu Guest
    ^ hienoa, tänään kututalkoissa mukana oli ammattivalokuvaaja. Jolla oli Canonin se kamera jota oli miettinyt että josko...??, kyselin ja totesinkin että on tosi painava vehje enkä luultavasti tykkää ollenkaan. Että valintani on edullisempi, jossa siinäkin on paljon enemmän pixeleiteä kuin nykyisessäni.

Ja olin joo trumpin lailla face-maskeja vastaan. Nyt mulla on kuitenkin niin paljon niin hienoja, että - tarvii näitä sitten käyttää kun tilaisuus tulee ( esim. ruokakaupassa, postissa ) pitää vaan pienentää kuminauhan pituutta....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tinke77 Katso viesti
    Ostaako yks fillari lisää vai ei ostaa?Jos ostaa niin minkä ostaa?Vai säästääkö rahat jos lopputili uhkaa? Toisaalta sittenhän sitä on aika ajella . Isojen kysymysten äärellä...
    No weljet, täällä sama homma. Juuri sain yhden filon eteenpäin ja seuraava proggis olisi jo päässä suuniteltunakin. Koen vain äärimmäistä "rikkaan" työttömän tuskaa kun pitäisi ostaa auto ja ruokapöytäkin. Tuska tulee siitä, että rahat noihin kaikkiin kolmeen olisi, mutten siltikään malttaisi ostaa nyt mitään. Hullunkurinen tilanne kun muistelen opiskeluaikoja milloin jotain verhoja ostettiin osamaksulla ja silti joutu loppukuusta lainaamaan rahaa. Ja nuo verhot olivat tyyliin ainoa osamaksullinen asia eli ei mitään kymmentä joista olisi tullut isokin raha.

First world painiä parhaimmillaan. Ihan oman mukavuuden ja elämänlaadun vuoksi. Hitto kohta mä laitan ne rahat jonnekin sherpoille.
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PikkuPatleetti Katso viesti
    opiskeluaikoja milloin jotain verhoja ostettiin osamaksulla ja silti joutu loppukuusta lainaamaan rahaa.
    Mä olen säästänyt aina. Ja opiskelukämppään virkkasin verhot ite.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Mä olen säästänyt aina. Ja opiskelukämppään virkkasin verhot ite.
    Mä olen myöhäisherännäinen ja ylpeä siitä. Nykyään tuun huomattavan paljon pienemmällä toimeen kuin valtaosa väestöstä. Eipä tarvi itkeä pieniä tuloja ja olla käsi ojossa.

Jatkoharkintaa ei ole. Auton hain. Nyt toki jännää että mikä hajoaa ensiksi
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

tempokisu Guest
    ^ no niin minäkin heräsin vasta syyskuussa 2017. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.
    Käsi ojossa - kyllä, ottamaan sen mitä on ansainnu. Esimerkiksi puremaa...

Samalla logiikalla jos joku verkkokauppias myy p*skaa tavaraa, niin kaikki verkkokauppiaat myyvät p*skaa tavaraa.

Kysyisikö emännältä josko haluaisi ajaa mökiltä himaan?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Ostin tuollaisen edullisen pään aktiivisuusrannekkeen, pienen testilenkin kävin ajelemassa ja kyllä se ainakin sykkeet jotenkin näyttää. Ihan hauskalta vehkeeltä vaikuttaa, kai tuolla voi sykkeitä huvikseen vähän seurailla pyörälenkeillä. Ja onhan se mageeta kun kellonajan näkee ranteesta.

tempokisu Guest
    ^ Pään aktiivisuusranneke? laitetaanko toi pään ympärille vai mitäh?
    - onhan se hianoo kun kellonajan ja sykkeen näkee ranteesta mulla oli 20 vuotta sitten se sykemittari kiinni tempofillarin ohjaustangossa niin näin sykkeen vielä kätevämmin

Ruokaa tai jotain syötävää pitäisi huomena käydä ostaan. Ei osaa näin heikossa olotilassa yhtään ajatella ruokaa, mitähän ostaisi? Jotain maukasta kuitenkin kun ruoka ei vieläkään maita mutta jotain pitäisi syödäkin.

^Ei se aktiivisuusranneke oikein pään ympärille mahdu kyl, ehkä pysyisi kuminauhan avulla.

Nyt muuten tajusin että luin topicin otsikon väärin "viimeisin hankintasi", oikea on "viimeisin harkintasi"... Emmä ton rannekkeen ostoa pitkään harkinnut, melkein heräteostos. Moneen päivään en ole mitään harkinnut, joten ihan offtopiccia oli nämä viestini

tempokisu Guest
    ^ no miksi se sitten on "pään aktiivisuusranneke" ....ai pahus, liitin sen sanan ehkä väärin, kuvaamaan sitä aktiivisuusranneketta
    Mä kyllä harkitsen aika pitkään abouttia 40 euron ostoksia, ellei sitten ole semmoinen että sitä oikeasti tarvii ja tai ihan ehdottomasti haluaa.

^ Oishan se vähän hassua laittaa ranneke päähän.
    Itsekin yleensä olen melko harkitsevainen rahankäyttäjä, mutta jos tämä 40eur aktiiviranneke edesauttaa liikunnan harrastamista niin on varmasti hyvä investointi. Toisaalta jotkut fillariharrastajat käyttävät esimerkiksi pelkkään soittokelloon jopa 40eur, kun itselleni riittää Prisman 2.50e maksava soittokello joka toimii täydellisesti.

Kyllä taas on FILLARIfoorumi liekeissä, kun "suuret" humoristit ovat päässeet taas vauhtiin. (Vauva.fi on ilmeisesti taas hyllyttänyt toisen osallistujan).

Nickname Guest
    Tehdäkkö ma lettuja vai pannaria, siinäpä pulma.

Kannattaako vauva.fi sivuston aktiivisinta topiikin aloittajaa yllyttää?

Pitäiskö lepoviikon pyöräilystä? Sellaisesta on pirusti aikaa ja jotenkin oli vetelä olo lenkillä tänään.

Toisaalta haluaisi, että lepo tulisi "pakolla", eli vaikkapa sadeviikon muodossa... ettei vaan kävisi niin, että ensin viettää vapaaehtoisen lepoviikon ja huonolla tuurilla heti perään sadeviikko. Sellainen syö.

Otanko lopputilin. Uusi paikka olisi tiedossa, enää omasta päätöksestä kiinni. Palkka tippuisi, mutta työmatka lyhenisi. Osan vuotta pärjättäisiin yhdellä autolla, koska mun työmatkat menisi helposti pyörällä. Voi valinnan vaikeutta. Tätäkään ei olisi, jos eläisimme kommunistisessa ihanneyhteiskunnassa. Palkka olisi sama kaikilla, koska kaikki olisivat tasa-arvoisia. Vain pieni osa olisi tasa-arvoisempia kuin muut ja tienaisi hieman paremmin. Mutta ennen kaikkea, työpaikan valitsisi puolestani politbyroo, joten voisin nukkua rauhassa.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Ouh, huomasin harkitsevani, mitä Fat Boyn pitäisi tehdä.
    Saisko sieltä vanhasta työstä vapaavuoden? Ja rehellisesti kerrot, että haluut kokeilla siipiä? Mitäs jos muutatte lähemmäs sun nykyistä työpaikkaa kahden vuoden päästä tai siellä uudessa on joku ei-kiva tyyppi? Entäs korona? Raha ei ratkaise mitään siihen nähden miten paljon onnellisuuden tulisi ratkaista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MäkiHiiri Katso viesti
    Ouh, huomasin harkitsevani, mitä Fat Boyn pitäisi tehdä.
    Saisko sieltä vanhasta työstä vapaavuoden? Ja rehellisesti kerrot, että haluut kokeilla siipiä? Mitäs jos muutatte lähemmäs sun nykyistä työpaikkaa kahden vuoden päästä tai siellä uudessa on joku ei-kiva tyyppi? Entäs korona? Raha ei ratkaise mitään siihen nähden miten paljon onnellisuuden tulisi ratkaista.
    Mukavaa, kun ei tarvitse kantaa tätä yksin.. Mutta. Ei saa vapaavuotta, tuosta kun lähtee niin takaisin ei ole menemistä, ennen kuin sinne seuraavan kerran haetaan väkeä.

Muutto ei tule kyseeseen, viihdymme nykyisessä talossa liian hyvin, myös sijainnin puoleen.

Molemmissa paikoissa on hyvä ilmapiiri sen lähimmän porukan kanssa, uudessa kokonaisuutena parempi, sen mitä siellä joskus olen ollut ulkopuolisena touhuamassa.

Raha ei toki kaikkea ratkaise, mutta ero alkaa olla sähkötäpärin verran vuodessa.. toki, verotus tasaa asiaa varsin tehokkaasti. Ja tietty jos toisen auton voi pitää seisomassa osan vuotta.

Ota lähempi. Pääset pyöräilemään Työmatkaa osan aikaa vuodesta.

Taitaa homma olla aika selvä.
    Nyt harkitsen kirjoitanko äidinkielellisesti oikein vai omalla tyylilläni ja hahmoon sopivalla habituksella...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Ota lähempi. Pääset pyöräilemään Työmatkaa osan aikaa vuodesta.
    Pääsisin ajamaan ympäri vuoden, osan vuotta tarttee muutoin toista autoa. Työmatka olisi säälittävät 3km.. kovallakaan tmt-sykkeellä ei edes ehdi lämmetä..

Olikos sullakin yt käynnissä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Toi matka pitäs juosta. 6km päivässä olis jo ihan hyvä juoksusetti, yli 1400km vuodessa normaaleilla työajoilla ja lomilla.
    Mulla on juoksut juostu, rikoin polveni kauan sitten. Pyöräily tuntuisi olevan paras lääke siihen.

Ja kyllä. Yyteet on menossa, mutta niiden osalta en kummemmin lopputulosta jännitä.

Mietiskelin, että eipä taida nuo omat postaukset liittyä juurikaan pyöräilyyn ( olutketju, melontaketju) niin vois olla parempi siirtyä muille foorumeille...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •