Eikös Ameriikan kohtalontoveri taannoin syyttänyt analogista rengaspainemittaria kun bemmin gummit ei pitänyt ja auto livahti vastaantulijoiden kaistalle liikenteenjakajan yli...
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Eikös Ameriikan kohtalontoveri taannoin syyttänyt analogista rengaspainemittaria kun bemmin gummit ei pitänyt ja auto livahti vastaantulijoiden kaistalle liikenteenjakajan yli...
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Hyvää huomenta
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^ Tämä oli parasta pitkään aikaanUrus 80-luvulla.
-L.
Tölkki Volkkarin piirteet näkyy vielä...![]()
^&^^ Jos onkin tehty Porsche b32 kopan pohjille?
Jos käyn Alepasta ostamassa hiivaa, menen Lambolla. Jos tarvitaan vessapaperia, menen Porschella
![]()
-L.
Hiiva-auto
![]()
-L.
Lefan pakoputkisto muodostaa Bermudan kolmion
![]()
-L.
Se se vaan on silläää lailla, että.
![]()
-L.
Täytyy sanoo että oli ne avolava Amerikan urheiluautot rumempia kuin tämä ylläoleva kuva
Tässä sattuu vähän silmään pitkä akseliväli mutta lava autoissa perä ylitys...
S-Mursun taattu ysärivaruste, Roadfax
![]()
-L.
^hieno. Voi faksi yllättää kuin Annelille konsanaan.
(Meillä muuten oli faksi autossa 80-luvun loppupuoliskolla; jonkun valmistajan prototyyppi kokeilussa muutaman päivän. Taisi olla niin että faksi + NMT puhelin olivat kolme kertaa autoa arvokkaammat)
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Saablareita liukuhihnalta
![]()
-L.
En ollut pyytänyt, ja ne tulivat minulle yllätyksenä. S-Mursussa olisi kiusallista jos joku kiusallaan faksaisi esim. monta rullaa vessapaperia.Voi faksi yllättää kuin Annelille konsanaan
-L.
Pandemia-Vette : https://www.carscoops.com/2020/09/pa...ng-but-subtle/
![]()
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Luulenpa, että LJL:n katras arvostaisi tätä tilavessaa, eh, nimittäin, enemmän kuin mursua.
https://www.nettiauto.com/chrysler/g...yager/11595254
Ja miksei itse tarinamme sankarikin?
Kaar ittelles vaa
Puolen millin pyhimys: https://tekniikanmaailma.fi/pyhimys-...ZwXyTQTiIhT41I
![]()
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Tulee Volvolle jo turhan paljon hintaa jos tuohon ottaa vielä lohkolämmittimen, sisähaaran ja talvirenkaat aluvanteilla + kumimatot![]()
Kaar ittelles vaa
Luokittelu-S1
^ Kun luokitellaan, luokitellaan kunnolla ja reippaasti, mutta - munia ei räplätä
-L.
Joo, foorumi kippasi tuossa postauksen aikana, jote päätyi näemmä tuplaksi...
Kirjanmerkit