Jep, oli kokonaisuudessaan hyvä tapahtuma. Paskalle kelille järjestäjät eivät tietenkään voineet mitään, mutta oli mukavaa mennä lämmittelemään saunaan sitten päälle. Reitti oli erinomaisesti merkitty ja teiden ylityksissä saattoi luottaa liikenteen ohjaajiin. Kiitos myös ruoasta.

Muutama pieni kehittämisajatus: 1) parkkiohjauksen puutteessa oli aikamoista hässäkkää, kun ihmiset etsivät paikkoja uimahallin ympärillä. Parkkiohjaus olisi tärkeää. 2) jokainen maaliintulija pitäisi huomioida jotenkin; nyt näin ei ollut (kukaan ei kuuluttanut mitään ainkaan silloin kun itse tuli maaliin) ja esim. minulla ei ollut mitään tietoa siitä, että olin oman ikäsarjan kolmas. Ihan säkällä naisystävä oli paikalla kun nimeni kuulutettiin palkintojenjaossa. Kisassa on myös mukana paljon sellaisia, joille läpipääsy on hieno saavutus ja silloin vaikka pieni muistolätkä tms. heti maalissa toisi sellaisen fiiliksen, että "hei, tein jotain ja se on noteerattu". 3) Banaanien rinnalle vaikka rusinoita ja suklaata veisi huollon tarjoilun ihan eri tasolle.