GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 164 / 220 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64 114 154 162 163 164 165 166 174 214 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.891 - 4.920 / 6586

Aihe: Pahoja Tubeless ongelmia!

  1. #4891
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.332
    ^^fillareille ei tietääkseni ole beadlockia, joka on ihan mekaaninen härpäke. Bead hook on se oikea nimitys. Enkä ole oikein kuullut, että kukaan rakentelisi tubeleksia hookittomaan kiekkoon, siinä ei vain tahdo pysyä edes paineella mutkissa.

    Edit: syön sanani hookless-asennuksista yllä olevan perusteella . Itse en uskaltaisi rakentaa varsinkaan maantieleveyksillä.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  2. #4892
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mulla on kahdet hookless tubeless -kehät, joista joutuu ihan voimalla repimään kumit irti. Itse en ainakaan ole huolissani että nimenomaan hooklessi aiheuttaisi ongelmia ongelmatilanteessa

    Jos ihan oikeita ongelmia tulee niin sama se minkälainen rakenne siellä on.

    Hus gravellisti pois meidän ongelmista!

  3. #4893
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    ^^fillareille ei tietääkseni ole beadlockia, joka on ihan mekaaninen härpäke. Bead hook on se oikea menetelmä. Enkä ole oikein kuullut, että kukaan rakentelisi tubeleksia hookittomaan kiekkoon, siinä ei vain tahdo pysyä edes paineella mutkissa.

    Edit: syön sanani hookless-asennuksista yllä olevan perusteella . Itse en uskaltaisi rakentaa varsinkaan maantieleveyksillä.
    Kovasti ne noita kehuvat mutten itsekkään oikein usko hooklesiin maantiepaineilla. Gg ja mtb takuulla toimii.

  4. #4894
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Onhan hooklessissakin bead lock. Tässä asiaa selventävä artikkeli.

    https://gravelcyclist.com/bicycle-te...ve-composites/

    Muistan lisäksi lukeneeni, että hookless on rakenteena kestävämpi. Jossain voi lukea varmaan toisinkin.

    Mutta jos haluaa nauttia eduista, niin hookless.

    In summary, hookless is for riders who want to enjoy the performance benefits of the modern road, gravel, and mountain bike wheel and tire technologies.


  5. #4895
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.332
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Onhan hooklessissakin bead lock. Tässä asiaa selventävä artikkeli.

    https://gravelcyclist.com/bicycle-te...ve-composites/

    Muistan lisäksi lukeneeni, että hookless on rakenteena kestävämpi. Jossain voi lukea varmaan toisinkin.
    Hyvä artikkeli ja sovitaan mun puolesta, että tuo bead lock voi olla myös fillareissa. Autoissa ja prätkissä se on kyllä ihan oma mekaaninen kikkareensa. Kestävyyden osalta tuo lienee aika selvä kun koko side wall on paksumpaa vs. hooked.

    Jätit, @JackOja, jotain tärkeää pois myös lainauksestasi , nimenomaan turvallisuuteen viittaavaa. Mitä tulee aerodynamiikan tuomiin etuihin taitavat meidän nopeuksilla olla aika vähäisiä?

    While there is much progress to be made still in terms of tire and rim manufacturers cooperating to ensure tires are safe for use with hookless type rims, many tire manufacturers are making excellent tires that have proven to be reliable and safe when paired with our hookless designs featured on our SES, G Series and M Series wheel models.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  6. #4896
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Pitäisi se renkaan ostajan itse tajuta selvittää onko se sopiva hookless kiekolle. Eihän kaikki tubeless standarditkaan sovi yhteen. Ja kyllä sitä kynnystä/kuoppaa/monttua mitälie ihan yleisesti tunnutaan kutsuttavan bead lockiksi, sopii se sitten tälle foorumille tai ei

  7. #4897
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.683
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qilty Katso viesti
    Pitäisi se renkaan ostajan itse tajuta selvittää onko se sopiva hookless kiekolle. Eihän kaikki tubeless standarditkaan sovi yhteen...
    Tästä kaipaan lisätietoa. Mitkä standardit ei sovi yhteen?

  8. #4898
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Tästä kaipaan lisätietoa. Mitkä standardit ei sovi yhteen?
    Melkein mitkään esimerkiksi mulla on grävelissä american classis mtb race kiekot, tubeless ready, ja valmistaja sanoo ettei sovi UST renkaiden kanssa. Mulla on niillä ollut kyllä resolutet, eli wtb:n TCS. Ja panaracer gk sk, en tiedä mikä tubeless "standardi" niissä on, mutta molemmat toiminut ja asentunut ihan hyvin.

    https://www.parktool.com/blog/repair...-compatibility

  9. #4899
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    ^no, ootko koittanut UST-renkaita noilla kiekoilla.

    Ei tubelessille ole kuin yksi standardi ja se on (Mavicin kehittämä) UST. Tubeless taas on eri asia kuin "tubeless ready". Mahtaako kukaan nykyään UST-kumeja käyttääkään?

    Tubeless readylle ei ole standardeja.


  10. #4900
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    En ole kokeillut, mutta wtb TCS pitäisi olla UST hyväksymä. Eikä se UST taida standardi olla sekään vaikka onkin mavicin, michelinin ja hutchinsonin yhdessä kehittämä? Vai miksei sitä sitten juuri näy? Mutta standardeilla siis tarkoitin näitä kaikkia tubeless nimityksiä, että ne eivät ole keskenään aina sopivia

  11. #4901
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qilty Katso viesti
    Vai miksei sitä sitten juuri näy?
    Varmaan siksi kun tubeless readyt on nykyään toimiviaa ja luotettavia. Vai oliko niin, että maantiekumeilla edelleen UST ihan käytössä.

    Mutta standardeilla siis tarkoitin näitä kaikkia tubeless nimityksiä, että ne eivät ole keskenään aina sopivia
    Mä taas tarkoitin, etteivät ne ole standardeja.

    Mutta palataas topicin aiheeseem... ei kellään olis mitään probleemia?


  12. #4902
    On probleemi, ust kumien asennuksessa.
    Vuoden vanhat mavicin maantiekiekot oireili siten ettei enää pitänyt paineita, takarengas erityisesti oli muutenkin melko pahan näköinen noin 1500km ajettu, litkuja ei lisätty kertaakaan kun kiekot oli talven sisällä ja pyörä traineri käytössä.

    Tilasin sitten uudet renkaat ja litkut mavicilta, renkaat pois vanteelta ja hups eturengas oli sisältä vain pinnoilta kostea ja takarenkaassa oli ehkä 5ml litkua sisällä. Varmaan kolme kertaa ajaessa oli eturenkaasta suhahtanut litkua jaloille ja aina paikkaantuntu reikä niin ettei tarvinnut edes pysähtyä.

    Uusien asennushan ei sitten mennyt pelkällä pumpulla vaan hetken yritin saippuavedellä ja muilla kikoilla saada nousemaan vanteelle, kunnes tajusin lähteä huoltoasemalle napsauttamaan renkaan vanteelle.
    Renkaassa oli jo litkut sisällä eikä mitään ongelmia oikeastaan ollut pieni suhaus renkaantäyttöpistoolista ja rengas napsahti uriin, venttiilin sielu paikoilleen ja käsipumpulla paineet renkaaseen.

    Mitä tästä pitäisi oppia, en tiedä oli ensimmäinen tubeless asennus ja luulen että harjoittelulla noi mavicit voisi nousta vanteelle ihan käsipumpullakin mutta tuskin harjaannun näillä kilometreillä tarpeeksi
    Toisaalta kaikki muu meni juuri niin helposti kuin renkaan vaihdon kuuluukin olla tällaiselle harrastelijalle, mutta edes mavicin ust ei ole niin helppo systeemi että niitä kadunvarressa saisi napsahtamaan varsinkin kun olen kuullut ettei kaikki litkut välttämättä toimi hyvin co2:n kanssa tai co2 heikentäisi litkun kykyä, luulen että nousisi helposti co2 patruunalla en vaan ole halukas kokeilemaan vielä.

    Seuraavaksi ehkä uskaltaudun jo koittamaan joitan muita renkaita mutta oletettavasti pitäydyn hutchingtonin valmisteissa, ilmeisesti pirellit nyt ainakin ovat hutchingtonin valmisteita.

    Hyvä systeemi noin vuoden kokemuksella, toki kilometrit ei päätä huimaa mutta tähän asti renkaat ja vanteet toiminut niinkuin voi olettaa ellei jopa paremmin. Onhan se nyt aina pysäyttävä kokemus kun ajaessa rengas suhahtaa ja tunnet säärtäsi vasten suihkun "jotain nestemäistä/viileää" eikä kertaakaan matka pysähtynyt rengas rikkoon.

  13. #4903
    Tubeless-miehiä saattaa kiinnostaa miten EF Procycling käyttää tubelesskumeja. Uusimmassa Life in the Peloton -podcastissa Mitch Docker (EF:n kuski) haastattelee EF:n mekaanikkoa. Mies on vähän nolona siitä, että EF ei käytä ollenkaan litkuja ammatilaisrenkaissa. Eli laittavat renkaan ja insertin sisään mutta ei mitään litkua. Vittoria taisi olla heidän sponsori.

    Ilmeisesti siis insertti laitetaan siksi, että tyhjenneellä renkaalla pystyy ajamaan pitempään samaan tapaan kuin tuubilla. Kisassa alle vaihdetaan tietenkin koko kiekko joten sinänsä sillä sealantilla ei hirveästi varmaan merkitystä olisi.

    EF on siis useaan kertaan mainostanut ajaneensa kisoja tubeleksella ja ilmeisesti voittaneensakin jotakin.

    Luulisi että tuo insertin käyttö ja litkuttomuus olisi hieman ”tubeless-periaatetta” vastaan. Ei kait insertistä saa mitään etua painossa suhteessa esim tuubirenkaaseen? Ratkaisu on joka tapauksessa jännä ja osoittaa todeksi sen, että ammattilaiset eivät välttämättä aina aja kaikkein optimivehkeillä sponsoreiden vuoksi. Eli järkevämpää ja yksinkertaisempaa olisi varmaan ajaa tuubeilla mutta kun tubelessia pitää myydä nyt.

  14. #4904
    Litkusta ei ole iloa koska jos se paikkaa puhkeaman, niin todennäköisesti paine ehti jo kuitenkin tippua sen verran että koko kiekko kannattaa vaihtaa joka tapauksessa kun kisasta kyse ja tiimiauto lähellä. Maantierenkaassa kun paine on korkea ja tilavuus pieni, niin pieni suhaus päästää jo paljon ilmaa pois kun maastopyörän isossa renkaassa ei huomaa mitään eroa vielä. Painon säästö litkun pois jättämisellä, ja toisaalta kevyen insertin käyttö kuullostaa ihan fiksulta kisa käytössä, perus penan lenkkipyörässä tietysti homma ihan eri kun mielummin sinne litkun paikkaamaan kumiin pumppaa vaan lisää ilmaa sen sijaan että nilkuttaisi insertin varassa takasin kotiin kymmeniä tai jopa 100+ kilometriä.

    En ole tuubirenkailla koskaan ajanut, onko niissä jotain etua litkuttomaan tubelessiin nähden? Kumia vaan vähän enemmän vannetta vasten ja liima välissä, ties vaikka liimaisivat nuo tubelessitkin kiinni.

  15. #4905
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Divi Katso viesti
    Litkusta ei ole iloa koska jos se paikkaa puhkeaman, niin todennäköisesti paine ehti jo kuitenkin tippua sen verran että koko kiekko kannattaa vaihtaa joka tapauksessa kun kisasta kyse ja tiimiauto lähellä. Maantierenkaassa kun paine on korkea ja tilavuus pieni, niin pieni suhaus päästää jo paljon ilmaa pois kun maastopyörän isossa renkaassa ei huomaa mitään eroa vielä. Painon säästö litkun pois jättämisellä, ja toisaalta kevyen insertin käyttö kuullostaa ihan fiksulta kisa käytössä, perus penan lenkkipyörässä tietysti homma ihan eri kun mielummin sinne litkun paikkaamaan kumiin pumppaa vaan lisää ilmaa sen sijaan että nilkuttaisi insertin varassa takasin kotiin kymmeniä tai jopa 100+ kilometriä.

    En ole tuubirenkailla koskaan ajanut, onko niissä jotain etua litkuttomaan tubelessiin nähden? Kumia vaan vähän enemmän vannetta vasten ja liima välissä, ties vaikka liimaisivat nuo tubelessitkin kiinni.

    Useammat ammattilaiset ovat kertoneet, että tuubirenkaalla voi ajaa pitempään tyhjänä. Rakenne on ilmeisesti erilainen ja se että on liimattu vanteeseen pitää renkaan paremmin "koossa" kuin esim sisurillisen renkaan. Kisassa veikkaan että on merkitystä juuri tuolla että voi jatkaa matkaa ja odottaa tiimiauton tuloa sen sijaan, että joutuu seisomaan tien varressa kumi tyhjänä, niinkuin perus pena.

    Btw tuossa podcastissa he totesivat, että kylkiin sivellään siveltimellä vähän sealantia eli ilmeisestikin juuri "liimaavat" renkaat vanteelle. Veikkaan, että tavoitteena on saavuttaa samat ominaisuudet kuin tuubirenkaassa eli juuri sen että voi ajaa pitemmälle. Ainakin omat tubeless-renkaat ovat olleet sellaisia, että jos ilma lähtee kokonaan kovahkossa/normaalissa vauhdissa, kumi nousee vanteelta irvistämään aika äkkiä....

  16. #4906
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lawry Katso viesti
    Käyttöpyörän takarenkaan kanssa alkaa olla jo sen verran pahoja ongelmia, että jotain tarttis varmaan tehdä. Vanne on Huntin gravel-kiekko ja tähän päivään asti tuhansia kilometrejä ajoa ilman ongelmia. Nyt uudet Hutchinson Overidet alla ja homma ei enää toimi ollenkaan. Vanteessa gorillateippi ja uusi tubeless-venttiili, mutta jostain syystä ilmaa vuotaa ulos venttiilin reiän (tässä kohtaa tuplana gorillaa) kohdalta. Ilmeisesti vanne on kulunut sen verran, että reiän läpimitta on kasvanut ja ei vain pidä. Kierros ohutta teippiä venttiiliin vai onko peli menetetty?

    Toinen ongelma minkä huomasin tänään onkin vähän erikoisempi. Renkaassa noin 3bar sisällä ja silti saan sormella painamalla renkaan reunalangan kohdalta ilmaa vuotamaan. Tämä onnistui tosin vain renkaan toisella kyljellä, toinen pitää. Rengas on vanteella ihan oikein, mutta voiko se tosiaan silti päästää ilmaa läpi noin helposti?

    Aikanaan suositeltiin aina hirveitä määriä teippiä kiekkoihin ja itsekin tulee vedettyä 1,5 kierrosta yleensä, mutta voiko se juuri olla tässä ongelma että renkaalle ei ole tarpeeksi tilaa napsahtaa paikalleen?
    Tälle projektille lopulta onnellinen loppu.

    Gorillat pois ja vanne puhtaaksi / kuivaksi (litkua taisi olla reilusti vanteen sisällä, joka todennäköisesti huononsi gorillan pitoa) ja Orange Sealin teipit vanteeseen. Sisuri pariksi päiväksi vielä viimeistelemään teippi kunnolla kiinni. Eilen sisuri pois, Orange Sealin Versavalve käsin kiristäen paikalleen ja napsauttimella rengas paikoilleen. Litkut sisään ja paineet perään. Ei vuotanut mistään ja aamulla kaikki ennallaan. Tällä menetelmällä vastaisuudessa näihin hommiin, kiitos teknisestä tuesta foorumille.

  17. #4907
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.332
    Toissapäivänä taistelin Fulcrum 7:n teippausten kanssa. Pinnareiät on niin sivussa, että teipin pitää olla niin leveätä kuin vain vanteelle mahtuu. Kun ei juuri sopivan levyistä teippiä löytynyt, piti pärjätä halkaistulla versiolla gorillasta. Tällä kertaa 3. kerta ei sanonut totta vaan vasta 4. Tietysti voi sanoa, että hätiköinti pelasi suurta roolia epäonnistumisessa, mutta lopulta teippauskin onnistui ja gp5000 non-TL nousi nätisti vanteelle. Vielä puhaltelee ohuista kyljistä ulos, mutta aika parantaa sen ongelman. Huomioin Gorillasta myös sen, että 1 kerros sitä ei tahdo riittää >5 bar paineille vaan teippi puhkeaa pinnareikien kohdalta. 2 kierrosta onneksi riittää...
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  18. #4908
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Huomioin Gorillasta myös sen, että 1 kerros sitä ei tahdo riittää >5 bar paineille vaan teippi puhkeaa pinnareikien kohdalta. 2 kierrosta onneksi riittää...
    Pakkasella ei riitä kaksikaan, "halkeaa" aika herkästi. Joku erilainen vannenauha alle voi olla tarpeen jos paine on liian korkea aukkojen kokoon nähden. Läskipyörässä riitti 0,5bar halkaisemaan tuplagorillan pakkasella kun vanteessa oli noin 2x3cm kevennysaukot.




  19. #4909
    K.Kuronen Guest
    Tonni ajoa on takana ja takarengas aloitti hukkaamaan paineita nopeammin, kolmesta noin reiluun kahteen baariin yön aikana. Vaihdoin varmuudeksi venttiiliin sielun, mutta paineen hupeneminen jatkui. Kävin aamulla vahän ajamassa ja kotona huomasin renkaan ja vanteen välistä tihkuvan nestettä.

    Otin kiekon irti ja nostin paineet lähelle maksimia ja pyörittelin kiekkoa -sekä vanteen ja renkaan välistä tihkuu, että nippeleiden juuresta. Paineesta hävisi reilu baari vartissa.

    Nostin paineen takaisin 3,5 baariin ja odotan. Nyt ei kuitenkaan tihku mitään mistään. Pitääköhän laittaa sisurit?

  20. #4910
    F. Kotlerburg Guest
    Laita se sisuri niin ei tartte itkeä koko aikaa.

  21. #4911
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Laita se sisuri niin ei tartte itkeä koko aikaa.
    Onko kotlerburgilla taas kesälomat ohi? Pientä ketutusta päällä duuniin paluussa?
    Kannattaa koettaa pyöräilyä. Se helpottaa.

  22. #4912
    K.Kuronen Guest
    Takarenkaan paineet hävisivät melkoisen nopeasti (15 min) 4 baarista lähelle kahta. Rengas pois vanteelta ja tutkimaan:

    Litkun jämät ovat kerroksena renkaan sisällä, mutta mitään ylimääräistä loiskuvaa ei ole. Rengas ja vannekehä puhtaaksi vedellä pesemellä, uusi venttiili vanhan tilalle ja kokeilemaan Schwalben poksautinta: naks ja rengas nousi.

    Katsotaan hetki pysyykö kovempi paine (4 baaria) ilman litkuja. Jos paine pysyy, niin lisään 80 ml litkua.

    (Schwalben poksautimen suukappale ei näemmä sovikaan kaikkiin venttiileihin)

  23. #4913
    Eipä nuo Ranskalaiset osaa tehdä autoja eikä teipata kiekkoja. Tehdas"teipatut" Mavicit kiekkoina.

    Jos tästä jotain oppia pitää muille tubelesstaistelijoille vääntää niin tässä muutama ilmainen vinkki:

    1. Katso että teippi on kunnolla
    2. Katso että teippi on kunnolla
    3. Vaihda huonolta näyttävä teippi uuteen

    Toisaalta kyllä nuokin alkoivat lopulta pitämään ilmoja 4 päivän väsytystaistelun jälkeen mutta jotenkin jälkikäteen ajateltuna uusi teippaus olisi saattanut nopeuttaa prosessia noin neljällä päivällä.

  24. #4914
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    175
    Kesän voe bergele -hetki viime viikonloppuna Dirty Sipoolla, kun naula meni läpi sekä renkaasta että vanteesta.



    Ei tietenkään paikkaantunut litkulla, mutta onneksi oli sisuri mukana, niin ei tarvinut soittaa kyytiä Sipoonkorpeen.

    Onkos kokeneemmilla tubeleesittomilla kuskeilla kokemusta, että onnistuuko tuommoisen naulan reiän paikkaaminen pienemmällä paikkausteippauksella reiän ympäristössä vai pitäiskö koko vanne teipata uudestaan? Jotain gorillateippiä varmaan pitäis hakea, kun ei mitään ole varastossa... Aavistuksen kyrsii, kun kiekotkin on tänä kesänä hommatut, mutta ehkä niihin ei niin isoa vaurioa tullut, että mitään kehän vaihtoa tarvitsisi harkita.

  25. #4915
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    ...ehkä niihin ei niin isoa vaurioa tullut, että mitään kehän vaihtoa tarvitsisi harkita.
    Tuotanoinniin... Onko toi alumiinikehä? Vähän kyllä hirvittää kun reikä kehässä ja kylki selvästi kuprulla. Kuoleman tahi loukkaantumisen uhka leijuu mutta voihan se ehjältä näyttävä kehäkin antautua. Onneksi takakiekko niin lahoaminen ei johda suoraan OTB:hen.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  26. #4916
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    175
    Alumiiniä juu... Pienihän tuo reikä on ja vaikea sanoa paljonko tuonne sisälle vahinkoa tuli. Ei kyllä mitään hajua, miten helposti nuo kehät hajoaa. Lieneekö kuitenkin kyseessä isompi voe bergele...

  27. #4917
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Adrift Katso viesti
    Onkos kokeneemmilla tubeleesittomilla kuskeilla kokemusta, että onnistuuko tuommoisen naulan reiän paikkaaminen pienemmällä paikkausteippauksella reiän ympäristössä vai pitäiskö koko vanne teipata uudestaan? Jotain gorillateippiä varmaan pitäis hakea, kun ei mitään ole varastossa...
    Läskissä testailin männätalvena keventelymielessä pelkkiä nippojen päälle tulevia teipinpaloja ja sain ilmat pysymään, eli teoriassa pitäisi onnistua. Voithan sä porata ton reijän isompana läpi asti ja laittaa siihen toisen tubeless venttiilin niin johan alkaa pitämään.

  28. #4918
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Vanteessa oleva ulkopuolelle näyvä kupru on lähinnä kosmeettinen ja teipillä ne pinnanreijätkin on tukittu.

  29. #4919
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Suontakanen Katso viesti
    Eipä nuo Ranskalaiset osaa tehdä autoja eikä teipata kiekkoja. Tehdas"teipatut" Mavicit kiekkoina.

    Jos tästä jotain oppia pitää muille tubelesstaistelijoille vääntää niin tässä muutama ilmainen vinkki:

    1. Katso että teippi on kunnolla
    2. Katso että teippi on kunnolla
    3. Vaihda huonolta näyttävä teippi uuteen

    Toisaalta kyllä nuokin alkoivat lopulta pitämään ilmoja 4 päivän väsytystaistelun jälkeen mutta jotenkin jälkikäteen ajateltuna uusi teippaus olisi saattanut nopeuttaa prosessia noin neljällä päivällä.
    Osta Dt Swiss tubeless teipatut kiekot mielellään vielä 240 tai 350 navoilla eikä tarvi tälle palstalle kirjoitella enää koskaan...

    Lähetetty minun Redmi Note 8 Pro laitteesta Tapatalkilla

  30. #4920
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.332
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Tuotanoinniin... Onko toi alumiinikehä? Vähän kyllä hirvittää kun reikä kehässä ja kylki selvästi kuprulla. Kuoleman tahi loukkaantumisen uhka leijuu mutta voihan se ehjältä näyttävä kehäkin antautua. Onneksi takakiekko niin lahoaminen ei johda suoraan OTB:hen.
    Ei se tuosta mihinkään lahoa. Pieni kosmeettinen vika, sisältä kyllä kestää.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •