GiantElectrobikeHephaGarmin
Sivu 26 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 24 25 26 27 28 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 751 - 780 / 1031

Aihe: Garmin Connect

Joo, mulla synkkasi nyt eilisen ajon puhelimeen. Valokuvia ei voinut vielä upata.

Täältä näkee palveluiden statuksen: https://connect.garmin.com/status/
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vertti83 Katso viesti
    Täältä näkee palveluiden statuksen: https://connect.garmin.com/status/
    Edit: Ach, toi oli jo tuolla aiemminkin... mutta olkoon toisenkin kerran kun näemmä sivukin vaihtui...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

Aamulla synkkasi vaaka pilveen. Eilen en muistanut punnita, joten en tiedä mikä oli tilanne silloin. Toissapäivänä oli vielä nurin.

Treenidata siirtyy nyt ihan hyvin edgestä kännykkään silmäiltäväksi, vaimo sanoi saaneensa seurantalinkin ja se liveträkki toimi normaalisti kun lähdin lenkille..

Garmin Connect

Uudet ja vanhat treenit näyttävät nyt siirtyvän sekä edgestä että fenixistä pilveen, mutta onko joku saanut esim. Edgen suoritusta näkymään Fenixissä? Tämä toimi ennen, mutta nyt ei näytä ainakaan vielä toimivan. Laitteet Edge 1030 ja Fenix 5X.

Reittien synkronointi Edgeen (1030) on näköjään vielä hajalla, ainakin minulla. Reitti ei mene laitteeseen Stravasta eikä Connectista, ei mobiililla eikä PC:llä. Onneksi fit-filen pystyy sentään siirtämään piuhaa pitkin Edgen newfiles-kansioon. Justiinsa tämmöistä tiedostojen siirtelyä ei kyllä jaksaisi enää nykypäivänä tehdä, toivottavasti automaattinen synkronointi tulee kuntoon.

Samalla huomasin, että ovat lopettaneet tuen Strava Routes Connect IQ applikaatiolle, pöh

Toisaalta, jos synkronointi toimisi tämän ohjeen mukaan, niin sitten koko appi on turha. Tänään on ohjetta päivitetty, eli jotain muutoksia lienee menillään.
    Pyöräily on kivaa!

^Jos 1030 tukee suoraan IQ-appseja, niin asentamalla Stravan/Komootin/RWG:n sovellukset, saa routet niistä suoraan. Tosin nyt ei tuo sovelluskauppakaan toimi, joten ei auta tähän hätään.

Garminin status-sivulla sanotaankin, että reittien synkka on rikki:
    Courses can be created in Connect Web and Mobile but are currently not syncing to devices.

On lisäksi niin, että Stravan IQ appia ei tarvita enää nykypäivänä:
    Garmin Launches Strava & Komoot Route Sync: Works on devices a decade old
    Pyöräily on kivaa!

^Joo, IQ-appia ei tarvita, mutta toimiiko tuo toiminnallisuus nyt? Mulla ei ainakaan vielä viikonloppuna toiminut, mutta sain reitin Komootista suoraan sen IQ appin kautta.

Näyttäisi ainakin suoritukset synkkaavan Connectin kanssa ihan ok. Ainakin eilen Zwift ajo näkyi heti Connectissa ja tiistaina kävelylenkki näkyi molemmissa Connectissa ja Stravassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Näyttäisi ainakin suoritukset synkkaavan Connectin kanssa ihan ok. Ainakin eilen Zwift ajo näkyi heti Connectissa ja tiistaina kävelylenkki näkyi molemmissa Connectissa ja Stravassa.
    Mulla ei Forerunner 45:lla tehdyt treenit muodosta edes suoritusta, ei kelloon eikä luonnollisesti Garmin Connectiin. Kellossa suoritus käynnissä mutta GPS ei mittaa mitään. Käytössä GPS+Glonass. Sama juttu käyttää juoksuasetuksia, pyöräilyasetuksia tai kävelyasetuksia. Ja nämä oireet alkoivat tiistaina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti -mustikka- Katso viesti
    Mulla ei Forerunner 45:lla tehdyt treenit muodosta edes suoritusta, ei kelloon eikä luonnollisesti Garmin Connectiin. Kellossa suoritus käynnissä mutta GPS ei mittaa mitään. Käytössä GPS+Glonass. Sama juttu käyttää juoksuasetuksia, pyöräilyasetuksia tai kävelyasetuksia. Ja nämä oireet alkoivat tiistaina.
    Lähdin kävelylenkille tiistaina ranteessa Fenix 5S Plus klo.12:31 ja tuo ilmestyi Connectiin myös. Tuon jälkeen on toki tilanne saattanut muuttua ja en nyt ihan tarkkaan muista ilmestyikö suoritukseni Connectiin heti vaiko myöhemmin mutta samana päivänä kuitenkin.

Kokeilitko käynnistää kellon uudelleen? Sillä on Fenixin synkronointiongelmat ja jumit korjautuneet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kollinjoki Katso viesti
    Kokeilitko käynnistää kellon uudelleen? Sillä on Fenixin synkronointiongelmat ja jumit korjautuneet.
    Kello on käynnistetty uudelleen, GPS+Glonass poistettu käytöstä ja palautettu, profiilit luotu uudelleen, ei vaikutusta.
    Tiistaina iltapäivällä viimeinen onnistunut tallenne suorituksesta.

Eilen illalla 1h 20min treeni muodosti huiman kokoisen, 1kb, *.fit tiedoston.

Voihan se olla, että gps-piiri on kuollut.

Mulla teki Fenix 5 saman toissa päivänä. Pyöräilyn aikana kellossa suoritus käynnissä, mutta ei mitannut matkaa. Muut arvot mittasi. Kun keskeytin suorituksen ja hylkäsin sen niin kello jumiin ja jauhoi akun tyhjäksi yrittäessään hylätä suoritusta.

Lataus ja taas näyttäisi toimivan, eli korjasi itse itsensä 😁

Veikkaisin, että liittyy jotenkin tuohon niiden hässäkkään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Benny Katso viesti
    Mulla teki Fenix 5 saman toissa päivänä. Pyöräilyn aikana kellossa suoritus käynnissä, mutta ei mitannut matkaa. Muut arvot mittasi. Kun keskeytin suorituksen ja hylkäsin sen niin kello jumiin ja jauhoi akun tyhjäksi yrittäessään hylätä suoritusta.

Lataus ja taas näyttäisi toimivan, eli korjasi itse itsensä 

Veikkaisin, että liittyy jotenkin tuohon niiden hässäkkään.
    Aikataulu osuu huolestuttavan hyvin.

Tein kellolle täyden resetin, kaikki asetukset uudelleen ja samaan yhteyteen ohjelmistopäivitys 3.60 -> 3.80. Nyt toimii ongelmitta.

Muistan lukeneeni jostain, että fenix 5 ei saisi ladattua reittejä ilman piuhaa ja tietokonetta ? Nyt huvikseni kokeilin mennä puhelimella connectin selainversioon, latasin sinne jäljen ja lähetin laitteeseen. Ja näkyy ainakin nyt kellossa tuo reitti. Mahtava juttu

Nyt Garmin on jo saamassa? sakkoja jenkeissä.

https://www.is.fi/digitoday/tietotur...006590315.html

Tänä aamuna otin työmatkalle vaihteeksi alle maastopyörän. Muistin vasta työpaikalla että connect luulee vielä minun tulleen sinne maantiepyörällä. Eipä enää onnistunut vaihtaa pyörää varustelistalla, maasturilla ajetut kilsat meni maantiepyörän tietoihin. Aikani yritettyäni homma meni vielä surkeammaksi, työmatkan tietojen mukaan pyöräilin molemmilla pyörillä työmatkan. Kilometrit edelleen maantiepyörällä. Höh..

Sitten siirsin maantiepyörän sivuun ja paluumatkalla vihdoin kilometrit meni ihan oikein maastopyörän tiliin.

Ennen hakkeri iskua onnistui pyörän vaihto jälkeenpäin ihan hyvin.
    Kumma juttu, eikö garminilla ole koodareita jotka tekevät työnsä kunnolla? Ihme hutilointia ja eikä korjailla asioita.

Nyt on tärkeätä muistaa aina laittaa oikea pyörä käyttöön connectista ennen lenkille lähtöä!

Puhelimellako yritit vaidella varustetta? Pc:llä viimeksi tällä viikolla olen noita vaihdellut ja toimii.
    Ennen tuota iskua toimi androidillakin mutta ei enää.
    Mulla on näin että olen valinnut oletukseksi maantiepyörän ja kun puhelimella nyt avaa ton sivun mistä noita muutellaan niin ei ole täppää maantiepyörän kohdalla.
    Jos painan täpän työmatkafillarin kohdalle se näkyy ja suorituksessa näkyy nyt että ajettu kahdella pyörällä.
    Pc:llä täytyy käydä muuttamassa että saa oikein.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jone1 Katso viesti
    Puhelimellako yritit vaidella varustetta? Pc:llä viimeksi tällä viikolla olen noita vaihdellut ja toimii.
    Ennen tuota iskua toimi androidillakin mutta ei enää.
    Mulla on näin että olen valinnut oletukseksi maantiepyörän ja kun puhelimella nyt avaa ton sivun mistä noita muutellaan niin ei ole täppää maantiepyörän kohdalla.
    Jos painan täpän työmatkafillarin kohdalle se näkyy ja suorituksessa näkyy nyt että ajettu kahdella pyörällä.
    Pc:llä täytyy käydä muuttamassa että saa oikein.
    Kännykällä joo yritin. Ei tullu mieleen että tietokoneella voi tehdä saman homman, kiitos, illalla kokeilen tietokoneella

Mulla taas harvemmin tulee mieleen että kännykällä voi tehdä jotain hommia;-)

Kyllä iPhonella onnistuu vaihto, viimeksi äsken muutin ja näkyy oikein.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hsr Katso viesti
    Kyllä iPhonella onnistuu vaihto, viimeksi äsken muutin ja näkyy oikein.
    Kun menet i-phonella lisää/poista varuste sivulle niin kun avaat sivun niin näkyykö täppä oletuspyörän kohdalla?
    Androidissa ei näy, ennen näkyi.

Itselläni ei ole oletuspyörää ollenkaa, ni ku täppää niin näkyy oikein aina.

Lähetetty minun K10 laitteesta Tapatalkilla
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Kun menet i-phonella lisää/poista varuste sivulle niin kun avaat sivun niin näkyykö täppä oletuspyörän kohdalla?
    Näkyy

Kyllä näkyy iPhonessa. Mulla on oletuksena "unknown", kun ei ole varsinaista oletuspyörää olemassa (kun niitä pyöriä on 7).

Toimiiko teillä connect kun usbilla laittaa mittarin pc:hen kiinni?
    Täällä tulee ilmoitus jostain serverihäikästä.
    Kokeiltu edge 1030 ja 1000

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •