GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 83 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 73 81 82 83 84 85 93 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.461 - 2.490 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

tempokisu Guest
    Että nuken villapaidan kutominen "ympäri"-menetelmällä ei onnistunut. Olen aiemmin kutonut pusero-osan ja hihat sekä kauluksen erikseen ja ommellu yhteen, mutta taakse jää ikäviä saumoja.
    Pääsin hartia-vaiheeseen jossa pitäisi sitten kutoa pusero ja hihat yhteen - se ei nyt ainakaan ensimmäisellä kerralla onnistunut.

Mietinkin siinä tehdessäni että ihme jos ekalla yrittämällä onnistuu...

DHL oli toimittanut pari pakettia, ja vastaanottajana oli Frontdoor. Mutta eipä ollut meidän ainakaan. Ei löytynyt tänään, katsotaan vielä huominen.

tempokisu Guest
    ^ en ymmärrä, DHL oli toimittanut ja vastaanottajana on varmasti joku ihminen ( voi jättää etuovelle jos ei olla kotona). Käy kysymässä terminaalista, olen usein käyny hakeen paketin ite ( Fedex, PostNord, UPS )

Lainaus Alkujaan tämän lähetti alli Katso viesti
    Tämä ei yllättänyt tänään vaan juhannuksena, joten voinee tännekin laittaa... Mökkitien varren isot avohakkuut. Siinä on sen viitisenkymmentä vuotta minkä muistan ollut metsä, mutta ei ole enää. Oli kuin ihan eri tietä olisi ajanut.
    Lukemattomia uusia hakkuita bongaillut lähigräveleillä mutta nyt tuli paha. Massiivinen avohakkuu Liesjärven rannassa Kansallispuistoa vastapäätä vakiomelontareitin varrella .. rannassa toki parin metrin suoja-alue. Tuokin metsä jäi osin tutkimatta, pitänee läheinen niemenkärki käydä kartoittamassa ennen kuin siitäkin lähtee puut. Mökkiläisillä hauskaa kun metsä lähtee selän takaa.

Piskitarinoita spammataan tuhansia ympäri foorumia. Yhtäkään ei koiraketjuun. No sen kyllä ymmärtää, piskit eivät olekaan koiria.

Sato vettä vaikka oli luvattu aurinkoa. Grillattavat tippu takkaan, normipäivä.

Suomalaisen pikkukaupungin kohtalo. Se on kuolema.

tempokisu Guest
    "Radio Suomen Kutsuvieras"- ohjelmassa Anna Puu. Luki omaa kirjaansa ja totesi että huomasi tehneensä kappaleita omasta elämästään. Niin, kuulijat oli huomannu tämän jo paljon aiemmin että rakkaus ei asunu Annan kodissa enää, vaikka sitä ennen oli mietitty jo sääntöjä rakkaudelle. "Sinä valitsit minut" -kappale taas kertoo ihan selvästi siitä että mies valitsi Annan, eikä Jenniä ( Annan uusi mies on Jenni Vartiaisen entinen miesystävä...no ehkä yllättävästi valitsi mutta oma on asiansa...)

Kaikki Kutsuvieraat ajatuksineen ( ja musiikkivalintoineen) ovat olleet tosi mielenkiintoisia, paitsi tuo Anna Puu kirjaansa lukiessaan oli niin tylsää ja samaa asiaa jankuttava että sitä vaan odotti koska tää loppuu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Sato vettä vaikka oli luvattu aurinkoa. *
    Sataa

Että kello neljältä sataa, kun töistä kotiin pitäisi lähteä.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Eipä yllättänyt, että suomalaiset eivät vieläkään osaa koronakäyttäytymistä.

Useamman viikon tauon jälkeen menin vahingossa Prismaan samaan aikaan töistä palanneen rahvaan kanssa. Koko tauti on unohdettu: tarjolla olevaa käsidesiä ei käytetä, turvavälit puuttuvat, ihmiset yskivät toistensa päälle, lomalla lihotetut kakarat juoksentelevat ympäriinsä ja lääppivät elintarvikkeita.

Varsinainen maanpäällinen helvetti.
    Rule #1: Obey The Rules

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Mua vanhempia täällä palstalla ovat:
    Kotlerburg, Usko Juntunen, Tunkkipuolikas ja Köfte muut on alle 55-vuotiaita.

Jokusen kerran töissä on mun ikäiseni (joskus jopa nuorempi) todennu että ...kun olet noin nuori...eh... jotain oon vastannu että en minä nyt enää mikään nuori ole...Alkossa kysyttiin papereita ollessani 45-vuotias

Joka tapauksessa, ikä on vain numero, ei se määritä mitään että pitää olla tai elää sen mukaisesti. Mä en esimerkiksi kasva aikuiseksi ikinä.
    Olen 58. .........
    Ei aika kulu; me kulumme.

^^Kun ongelma olisikin pelkästään asiakkaat. Mutta kun marketin henkilökunta on estänyt koko epidemian ajan asiakkailta turvavälien pitämisen. Samaan kassaväliin avattuna 2 kassaa: Sivusuuntainen turvaväli = 0. Vain 2 kassaa auki, ei voi valita yksittäistä kassaa. Lihatiskillä henkilökunta painostaa olemaan noudattamatta välejä ym.

Tavaratalopäällikkö ei kysyttäessä ole kiinnostunut tekemään asioille mitään.

Samaan aikaan asiakkaita ohjeistetaan kylteillä ja kuulutuksilla noudattamaan turvavälejä.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari H Katso viesti
    Olen 58. .........
    en olisi uskonu

mutta asiaan, pomolta tuli viestiä että asiaa ja jos tulen aikaisemmin töihin...no mä varaudun nyt siihen että sori, työt väheneekin. Siihen mä alunperin varauduinkin ja tein suunnitelmaa.

Ja tässä olikin 2 viikkoa ilman roskaposteja. Nyt alkaa taas tulla...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Sato vettä vaikka oli luvattu aurinkoa.
    Eilen

Luurin laturin johto, android~ 10€. Ei paha ja sopii aika yleisestikin. Omenariistäjän vastaava tarvikkeenakin kivijalasta 24,90€. Mitvit?

Toinen tuntemistani lähipersuista on hiljalleen tullut siihen tulokseen, että hän on nyt väärässä porukassa.

tempokisu Guest
    Hyvä että otin omaakin evästä, jatkossa tiedän varmuudella että "kahvipulla tilattu toimistoon" EI tarkoita minua. ( naurua, olisikin kiusallinen tilanne mennä tonne kahville...silti, siis onko lääke-esittelijältä erikseen tilattu että tuothan sitten meille toimistoon pullaa, keittävät kaffet mutta ei koske mua ....)

tempokisu Guest
    Jaha, Nakkilan Nahkiaismarkkinat ( jotka piti olla sopivasti 27.9. eli "nahkiaisen päivänä" ) on peruttu.

Että tärpättirölli bannit saatuaan perusti heti uuden nikin.

Pekurin Alko on ipamiehen karkkikauppa.

^Kiitos ja aamen, aivan loistava uutinen!

^^ Sais kyl loppua tuo kellojen siirtely ja tulla pysyvä kesäaika. Olisi iltaisin tunti pidempään valoisaa aikaa fillaroida verrattuna talviaikaan. Syys- ja kevätkaudet olisi silloin ikään kuin hieman pidemmät, ja talven pimein aika hieman lyhyempi.

Edit: Lisään vielä tähän että ihmetyttää se miten gallupien mukaan iso osa suomalaisista haluaa että illat olisi mahdollisimman pimeitä. Itse tykkään ulkoilla valoisalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti spaddu Katso viesti
    ^^ Sais kyl loppua tuo kellojen siirtely ja tulla pysyvä kesäaika. Olisi iltaisin tunti pidempään valoisaa aikaa fillaroida verrattuna talviaikaan. Syys- ja kevätkaudet olisi silloin ikään kuin hieman pidemmät, ja talven pimein aika hieman lyhyempi.

Edit: Lisään vielä tähän että ihmetyttää se miten gallupien mukaan iso osa suomalaisista haluaa että illat olisi mahdollisimman pimeitä. Itse tykkään ulkoilla valoisalla.
    +1
    Kyllä se on ihan ajettava polku...

Persukansa ryntäsi kaikille foorumeille puolustamaan messiastaan, kun todisteet miehen natsimielisyydestä nostettiin julkisuuteen.
    Rule #1: Obey The Rules

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Persukansa ryntäsi kaikille foorumeille puolustamaan messiastaan, kun todisteet miehen natsimielisyydestä nostettiin julkisuuteen.
    No ei nyt ihan kaikille foorumeille kuitenkaan kun en ole huomannut mitään. En tosin seuraa persufoorumeita.

Maastossa liikkujien ristiriidat. Tiellä ei ole yhtään turvallisempaa;
    tosin siellä ei ammuskella, vielä...
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Väyrysen sitkeys: https://www.is.fi/politiikka/art-2000006701225.html

"Paavo Väyrynen pomppaa keskustan johtoelimeen ruotsinkielisen piirin edustajana"
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Se, että foorumille tarvittiin taas kerran uusi kännykkätelinekeskustelu.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •