Myin pois pari jäykkäperää (xc ja trail) ja tilalle tuli tämmöinen, tarkoitus oli pärjätä yhdellä
Konasta pidän todella paljon, tehokkaasti lähtee, ei pelkää teknisempää ja varsinkin alaselkä kiittää.
Ei kuitenkaan mennyt monta viikkoa kunnes piti vielä jotain saada, ehkä motivoituisi taas ympärivuotiseen pyöräilyyn kun ollut viime talvet kokonaan off pyöräilyn suhteen
Ei löytynyt nyt puhelimesta kuvaa ilman kuljettajaa. Ensimmäinen läski mulle ja melko rentoa pyöräilyä jotenkin tulee semmoinen feelis että voi nauttia pyöräilystä eri tavalla (matalammalla sykkeellä) Saapi nähdä tuliko jäädäkseen.
Sent from iPhone with Tapatalk
Uudet kiekot ja rengastus, kuvaspämmäystä siis! Niin ja takapakka vaihtui samalla 11-36.
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk
Uudet kiekot. Vielä kun 105-sarjan jarrut ja kammet jossain vaiheessa niin minulle perfetto...
![]()
Mikä tanko tuossa Giantissa?
Kiitos. En ole ihan tarkkaa laskelmaa kustannuksista tehnyt. Itse aihion sain kuitenkin erittäin hyvällä diilillä viime kesänä, kun tuosta Revoltista esiteltiin 2020 mallit.
Kiitos. Teos on tuntemattomaksi jääneen paikallisen(?) taitelijan luomus
Tanko on Eastonin EC70 Aero, 40cm leveänä.
Olispa kaikki garffiitit noin tyylikkäitä -
ja kaikki pyörät!
Uutta tässä on rungon paikkaus, polkimet ja Enven kiekot.
Ihan en ehtinyt-jaksanut hioa fotoa tyylisääntöjen mukaan, kun naapurin Maisa-labbis oli sitä mieltä että on tärkeämpää rapsuttaa koiraa kuin tuunata pyörän asentoa.
Jossain toisessa ketjussa oli Bianchi-runkojen kokosuosituksista tms. Tässä on 57-runko 187 cm kuskille. Pienehkö runko on ok, kun satulan saa ylös ja stemmillä etäisyyden.
![]()
10k-kerhon jäsen
Köröttelee tuolla Bianchilla muutkin kuin eläkeläiset.
Onhan se hienoa kun ei enää pyörän rungon tarvitse olla iso ollakseen riittävän jäykkä.
Kuva käy myös tiedä ja voita kuva-arvoitukseksi, mistä löydät paikan?
27.5" kiekkojen testausta
![]()
Tuommonen kuoriutui pahvilaatikosta, jakkara on läskipyörästä lainassa ja muutakin on säädettävä vielä mutta jospa pääsis testilenkille. Siitä se yhteinen taival alkaa.
![]()
Vanha xc-täpäri lähti uuteen kotiin ja Mondraker tuli tilalle. Pakko sanoa, että ovat nämä pyörät "hieman" kehittyneet kuudessa vuodessa.![]()
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
Divi, eihän tuo ole taival![]()
Mitkä noi härpäkkeet divin fillarin chainstayssa on?
https://stfubike.com/ tollaset ilmeisesti.
Tirsk, mun edellinen runko oli...
Nämä juuri, Trail malli. Ei vielä kokemusta miten toimivat, on uusi hankinta.
Tuommoisin lisäpalikan ovat vielä suunnitelleet tuonne alle laitettavaksi, tosin pässilään ei taida tuota kaivata kun rungossa on tuo joku kumilätkä muutenkin..
![]()
Onko yleistä, että uudessa fillarissa on erimerkkiset renkaat edessä ja takana? Ainakin eturenkaassa on isolla Good Year ja takana ilmeisesti rengas on Vittoria.
Kaupan / valmistajan jäljiltä ei, itse kun vaihtaa heti mieleiset uuteen pyörään niin on tavallisempaa. Yleisempää toki silti se, että valmistaja on sama mutta malli vain eri.
Divin mukaan sellainen kuoriutui paketista, ainoastaan satula oli vaihdettu.
Onhan tuossa eripari kiekotkin.
No nyt sitten sekin selvisi.
Tällaista tällä kertaa. C60 on ajo-ominaisuuksiltaan kyllä paras maantiepyörä jolla olen ajanut! Jämäkkä, tasapainoinen, täsmällinen. Tuntuu todella nautinnolliselta kallistella kurveihin koska menee kuin kiskoilla...
![]()
j
istuR oneih alleskisnA
(Alivaltiosihteerihengessä)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
Brian Clough: "Even educated fleas do it."
Kirjanmerkit