Lainaus Alkujaan tämän lähetti -Markku- Katso viesti
Olen nyt puolen vuoden ajan tasaisin väliajoin kiukutellut asiasta Polarin asiakaspalveluun. Välillä saan jonkun vastauksen, välillä en mitään. Viimeisin (9.6.2020) oli:

"Pahoittelen ongelmaa. Tämä ongelma raportoitu kehitykseemme ja he tutkivat asiaa. Korjausaikataulu on kuitenkin tällä hetkellä avoin. Uusista päivityksistä tiedotamme aina täällä: https://support.polar.com/en/updates

Pahoittelen ongelmasta aiheutuvaa haittaa ja kiitos kärsivällisyydestäsi.
"

Ei voi ymmärtää, miten reitityksen palauttaminen vanhaan toimivaan versioon voi olla noin vaikeaa. Kopioisivat vanhan koodin siltä osin osaksi uutta versiota, jos eivät muuten osaa korjata väärin koodattua koordinaatistomuunnosta.
Sain saman sähköpostin, mutta tänään myös Twitteriin laittamaani viestiin vastauksen...."Hi Tuukka! We've made improvements to this in service. Please sync the routes again to your V650 with FlowSync software on a computer. Apologies for the trouble caused."

Ja nythän ne sitten toimii! Mobiilisynkkaus ei korjannut karttoja, mutta tietokoneessa kiinni käytyään reitit ovat kohdallaan.


Aikaisempi tilanne: