Kyllä sun nimenomaan se niin sanottu 50 h huolto tarttisi tehdä.
https://www.youtube.com/watch?v=q71iSEEuiw0
Tai sitten teetätät. Täyshuolto maksaa kuitenkin jo vähän yli satasen mutta ei tekisi keulalle pahaa.
50 h huolto itse tehtynä tarkoittaa: yläjalkojen irroitus alajaloista, liukuputkien, tiivisteiden ja vaahtomuovirinkuloiden puhdistus ja sitten uudelleen kasaus voiteluineen ja öljyineen.
Itse tekemisessä minimivaatimuksena kuusiokoloavaimet, vasara, isopropanolia puhdistukseen, keulaöljyä sekä sopivaa vaseliinia. Jos ja kun joutuu noita tarvikkeita ostamaan, tilaisin samalla uudet ne kumitiivisteet (liukuputkien ne stefat) ja vaahtomuovirinkulat, jotka edellä mainittujen alapuolella. Kympillä saa jo muitakin tiivisteitä mukaan, jos innostuu vaihtamaan niitäkinhttps://www.bike-discount.de/en/buy/...30-gold-416903
Kun homma on tuttua ja välineet löytyy tekee sen tunnissa mukaan lukien jarrun irroitus ja kiinnitys, keulan irroitus ja kiinnitys ja kun se kerran on irti niin ohjainlaakerin putsaus ja rasvaus samalla. Ja jarrujen keskitys kun se täytyy tehdä uudelleen jarrujen keulahuollon irroituksen takia.
Kirjanmerkit