GarminGiantHephaElectrobike
Sivu 43 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 41 42 43 44 45 53 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.261 - 1.290 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

  1. #1261
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Invisigoth Katso viesti
    Tilasin suoraan tuolta, mutta Google kertoo ainakin https://www.ridemore.fi/mudhugger-fr...ce-fender-long

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
    Löytyi yllättäen paikallisesta kivijalasta suoraan hyllystä, joten tarttui matkaan. Eteen sain ne helposti, mutta miten ihmeessä sait ne mahtumaan tuonne taakse? Renkaan ja takahaarukan väli melko ahdas. Eikö sulla hinkkaa renkaaseen? Vielä en lähtenyt tuota leikkelemään.

  2. #1262
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti siili Katso viesti
    Löytyi yllättäen paikallisesta kivijalasta suoraan hyllystä, joten tarttui matkaan. Eteen sain ne helposti, mutta miten ihmeessä sait ne mahtumaan tuonne taakse? Renkaan ja takahaarukan väli melko ahdas. Eikö sulla hinkkaa renkaaseen? Vielä en lähtenyt tuota leikkelemään.
    Taakse asennettaessa siitä pitää leikata kärjestä pois sen verran, että lokari ei mene renkaan ja chainstayn väliin. Siis siitä päästä, jossa logo on.

    Katsoitko tuon aiemmin linkittämäni videon, jossa opastetaan taakse asennus? Itse asensin sen mukaan ja ei hinkkaa yhtään. Tietysti rengastus voi vaikuttaa, mulla on vakio renkaat.

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

  3. #1263
    Onko antaa mitään vinkkejä miten saisi M koon levon saman tuntuiseksi kuin L:n? Ostin väärän koon ja yritän tulla toimeen M:llä. Vaihdoin stemmin hieman ylöspäin ja eteenpäin meneväksi ja satulaa yrittänyt säätää, mutta silti tuntuma ei vastaa L:n tuntumaa. En tiedä mikä siitä tekee niin paljon miellyttävämmän tuntuisen itselle. Kuitenkaan eroja ei hirveästi näissä ole.

  4. #1264
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    -
    Viestit
    547
    Setback satulatolppa ja pikkusen pitempi stemmi.

  5. #1265
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    147
    Kokemuksia kaivataan, Levo fsr keulasta? Sekä 500wh akun kestosta eri olosuhteissa?

  6. #1266
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Riihimäki
    Viestit
    496
    No akun kesto riippuu monesta asiasta, avustuksen määrästä, kuskin painosta, oman työn määrästä, lämpötilasta, ajoalustasta jne. Mikä keula Sinulla on? Minulla oli aiemmassa Foxin tekele, nykyisessä Rockshoxin Lyrik. Lyrikistä tuli omaan käyttöön parempi kun laitettiin pari tokenia, uudet öljyt ja matalakitkatiivisteet.

  7. #1267
    Lyrikki 160mm houkuttaisi, mutta ei taida olla kesällä hyviä diilejä? Taaksekin pitäisi laittaa sitten jotain, ettei ole eri pari tissi. Super deluxe...?

    Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

  8. #1268
    Liittynyt
    10/2018
    Viestit
    193
    Omassa Levossa on 500wh akku ja n. 1000km Excel taulukonnin perusteella range vaihtelee 30-85km välillä riippuen ihan miten, millä asetuksilla ja missä olosuhteissa ajelee.

    ~85km menee ecolla teitä pitki ajellessa ja se ~30km turbolla täysillä polkuja pitkin. Keskimääräinen range minun kaikista ajoista kaikilla mahdollisilla tyyleillä on noin 50km.

  9. #1269
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti wosse Katso viesti
    Lyrikki 160mm houkuttaisi, mutta ei taida olla kesällä hyviä diilejä? Taaksekin pitäisi laittaa sitten jotain, ettei ole eri pari tissi. Super deluxe...?

    Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla
    Mikä uuden Lyrikin ominaisuuksista tekee nykyisestä takaiskarista eriparin? Pituus? Merkki?

  10. #1270
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Mikä uuden Lyrikin ominaisuuksista tekee nykyisestä takaiskarista eriparin? Pituus? Merkki?
    Merkki

    Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

  11. #1271
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti wosse Katso viesti
    Merkki

    Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla
    Haittaakse?

  12. #1272
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Haittaakse?
    Eiks se ole virallisen totuuden mukaan väärinpyöräilyä?

    Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

  13. #1273
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Tuomittavaa ajaa eriparitisseillä.
    Nimim:lyrikki ja cane creek
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  14. #1274
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Yleensä iskareihin halutaan laittaa rahaa, kun halutaan parempaa tai ainakin omasta mielestä parempaa suorituskykyä. Eli nykyisessä setupissa on jotain toivomisen varaa, on ehkä jopa kokemusta paremmasta. Toki iskareita ja keuloja saa ostella ja vaihdella vaikka ilman mitään syytäkään. Itse en vain sitä ymmärrä. Ei minun silti pitäisi täällä alkaa viisastella saati arvostella toisten harrastamista. Näköjään kuitenkin just tein noin, laitetaan maanantain piikkiin. Pahoittelut.

    Luomupyörään mulla on taakse kaksi iskarivaihtoehtoa hyllyssä. Alle on jäänyt se, kumpi tuntuu paremmalta, vaikka onkin keulan kanssa eri merkkiä. Ja sattuu olevaan vielä alkuperäinen, eli uusi "hienompi" ei ollutkaan parempi. Saahan noita toki shimmittämällä ja tokeneilla muutettua jne. Eli miksi se uusi kaupan hyllyn kampe sitten olisi välttämättä parempi ilman säätöä. Levossakin se alkuperäinen iskari on kuitenkin siihen suunniteltu tai huolella valittu.

  15. #1275
    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    285
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jarveli Katso viesti
    Onko antaa mitään vinkkejä miten saisi M koon levon saman tuntuiseksi kuin L:n? Ostin väärän koon ja yritän tulla toimeen M:llä. Vaihdoin stemmin hieman ylöspäin ja eteenpäin meneväksi ja satulaa yrittänyt säätää, mutta silti tuntuma ei vastaa L:n tuntumaa. En tiedä mikä siitä tekee niin paljon miellyttävämmän tuntuisen itselle. Kuitenkaan eroja ei hirveästi näissä ole.
    15mm pidempi stemmi, ohjaustanko 30mm korkeammalle joko stemmillä tai riser barilla, satula 15mm taaksepäin keskikohdasta. Tuon jälkeen pitäisi vastata aika lailla L-kokoa akseliväliä lukuunottamatta, toki painonjakaumassa saattaa olla pieniä eroja. Samoin ohjaus on marginaalisesti hitaampi pidemmällä stemmillä.

  16. #1276
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    147
    Se on juurikin näin 😁

    Keulana siinä on rockshok 35 debonairi.
    Jokatapauksessa pyörä on varattu ja huomenna hän 😊👍

  17. #1277
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Noux
    Viestit
    121
    Kysymys 185cm pitkille Levo kuskeille. Kumpi alla, L vai XL runko?

    Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla

  18. #1278
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    147
    MikeM, paljonko on jalkasi sisämitta?
    Itse olen 186,5cm ja sisämitta 88,5 itselle otin XL

  19. #1279
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Noux
    Viestit
    121
    Hankala runko itsellä. Lyhyet jalat ja pitkä selkä. 82cm sisäreisi.

    Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla

  20. #1280
    Liittynyt
    01/2020
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    31
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Invisigoth Katso viesti
    Taakse asennettaessa siitä pitää leikata kärjestä pois sen verran, että lokari ei mene renkaan ja chainstayn väliin. Siis siitä päästä, jossa logo on.

    Katsoitko tuon aiemmin linkittämäni videon, jossa opastetaan taakse asennus? Itse asensin sen mukaan ja ei hinkkaa yhtään. Tietysti rengastus voi vaikuttaa, mulla on vakio renkaat.

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
    Niin on mullakin Mudhuggerit edessä ja takana vakiorengastuksella mutta ei niitä tarvitse leikellä ollenkaan, mahtuu pyörimään kesä- ja talvikumien kanssa. Ei sinne paljoa tilaa jää mutta jos leikkelee varsinkin tuon takasuojan lyhyemmäksi, se tuskin ylettyy enää suojaamaan rungon nivelkohtaa, jos on mielestäni tärkeää suojata lian ja kuran vaikutuksia minimoidakseen.

    Muutaman lisäreiän porasin muoviin, jotta sain sen kiristettyä kunnolla nippusiteillä kiinni.

  21. #1281
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hakkapeliitta Katso viesti
    Niin on mullakin Mudhuggerit edessä ja takana vakiorengastuksella mutta ei niitä tarvitse leikellä ollenkaan, mahtuu pyörimään kesä- ja talvikumien kanssa. Ei sinne paljoa tilaa jää mutta jos leikkelee varsinkin tuon takasuojan lyhyemmäksi, se tuskin ylettyy enää suojaamaan rungon nivelkohtaa, jos on mielestäni tärkeää suojata lian ja kuran vaikutuksia minimoidakseen.

    Muutaman lisäreiän porasin muoviin, jotta sain sen kiristettyä kunnolla nippusiteillä kiinni.
    Ite lyhensin oheisen kuvan mukaisesti, jotta lokari ei mene tuonne renkaan ja chainstayn väliin hankaamaan. Lisäksi mulla on toisessa kuvassa näkyvä istuinalustasta tehty lisäsuoja. Tosin lokari blokkaa lähes kaiken kuran nyt.



    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

  22. #1282
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Invisigoth Katso viesti
    Ite lyhensin oheisen kuvan mukaisesti, jotta lokari ei mene tuonne renkaan ja chainstayn väliin hankaamaan. Lisäksi mulla on toisessa kuvassa näkyvä istuinalustasta tehty lisäsuoja. Tosin lokari blokkaa lähes kaiken kuran nyt.



    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
    Grammanviilaajat (ja köyhät) käyttää kirkasta pakkausteipin palaa tuossa istuinalustapalan paikalla. Helppo pestä ja halpa uusia tarpeen mukaan. Lokarit saa pysyä kaupassa. En koe niistä hyötyä, pelkästään haittaa.

  23. #1283
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Grammanviilaajat (ja köyhät) käyttää kirkasta pakkausteipin palaa tuossa istuinalustapalan paikalla. Helppo pestä ja halpa uusia tarpeen mukaan. Lokarit saa pysyä kaupassa. En koe niistä hyötyä, pelkästään haittaa.
    Jokainen taaplaa tyylillään. Omiin tarpeisiin kyseinen lokari oli sopiva ja hinta suhteessa pyörien hankintahintoihin ei enää ollut merkittävä.

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

  24. #1284
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Invisigoth Katso viesti
    Jokainen taaplaa tyylillään. Omiin tarpeisiin kyseinen lokari oli sopiva ja hinta suhteessa pyörien hankintahintoihin ei enää ollut merkittävä.

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
    Just näin. Olis pitäny jättää SWORKS kauppaan ja ostaa halvempi, et olis ollu varaa lokariin. Säilytän fillaria makkarissa, niin pyörä on pestävä lähes joka ajon jälkeen joka tapauksessa. Silloi helppo pestävyys on plussaaa.

    Tosi tyylikäs muuten toi lokarin asennus. Itse pelkään, että koirankakka liiskautuu tonne väliin ja sitten on hankalia pesuhommia tiedossa. En tosin ole takalokaria ikinä testannut Levoon enkä muuhunkaan maastopyörään.

  25. #1285
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Just näin. Olis pitäny jättää SWORKS kauppaan ja ostaa halvempi, et olis ollu varaa lokariin. Säilytän fillaria makkarissa, niin pyörä on pestävä lähes joka ajon jälkeen joka tapauksessa. Silloi helppo pestävyys on plussaaa.

    Tosi tyylikäs muuten toi lokarin asennus. Itse pelkään, että koirankakka liiskautuu tonne väliin ja sitten on hankalia pesuhommia tiedossa. En tosin ole takalokaria ikinä testannut Levoon enkä muuhunkaan maastopyörään.
    Jeps, asunnon sisällä säilyttäessä joutuu tosiaan ottamaan huomioon vähän eri asioita. Meillä nuo mahtuu vielä talliin läskien, cyclojen ja luomutäpärien joukkoon.

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

  26. #1286
    Levo koeajettu S-kokoisena hyväksi havaittu. Mutta yllätyksekseni ei potku riittänyt SL koneessa vaimolle (& ääni ei miellyttänyt) ja perus Levo tilattu. Nyt sitten itse Canyonilla yritän pysyä perässä....

  27. #1287
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MikeM Katso viesti
    Kysymys 185cm pitkille Levo kuskeille. Kumpi alla, L vai XL runko?

    Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla
    XL. Koeajoin 4 päivää L-kokoa ja ehdottomasti XL.

  28. #1288
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Noux
    Viestit
    121
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TMo Katso viesti
    XL. Koeajoin 4 päivää L-kokoa ja ehdottomasti XL.
    Kiitos avusta.
    Levo ja Jam2 mietinnässä. Aika erilaiset, tiedän.

    Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla

  29. #1289
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Yleensä iskareihin halutaan laittaa rahaa, kun halutaan parempaa tai ainakin omasta mielestä parempaa suorituskykyä. Eli nykyisessä setupissa on jotain toivomisen varaa, on ehkä jopa kokemusta paremmasta. Toki iskareita ja keuloja saa ostella ja vaihdella vaikka ilman mitään syytäkään. Itse en vain sitä ymmärrä. Ei minun silti pitäisi täällä alkaa viisastella saati arvostella toisten harrastamista. Näköjään kuitenkin just tein noin, laitetaan maanantain piikkiin. Pahoittelut.

    Luomupyörään mulla on taakse kaksi iskarivaihtoehtoa hyllyssä. Alle on jäänyt se, kumpi tuntuu paremmalta, vaikka onkin keulan kanssa eri merkkiä. Ja sattuu olevaan vielä alkuperäinen, eli uusi "hienompi" ei ollutkaan parempi. Saahan noita toki shimmittämällä ja tokeneilla muutettua jne. Eli miksi se uusi kaupan hyllyn kampe sitten olisi välttämättä parempi ilman säätöä. Levossakin se alkuperäinen iskari on kuitenkin siihen suunniteltu tai huolella valittu.
    Keulan vaihto kyllä mietityttää, kun tuntuu että nykyinen rhytm on pinta kova. Mun käsityksen mukaan myös valmistajien budjetti sanelee aika paljon keula valintaa. Jos saisi halvennetun mustan lyrikin jostain niin voisi tarttua.

    Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

  30. #1290
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MikeM Katso viesti
    Kiitos avusta.
    Levo ja Jam2 mietinnässä. Aika erilaiset, tiedän.

    Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla
    Itse koeajoin Jam2 ja Levon xl koossa. Levo compiin päädyin patemman fiiliksen pohjalta. 192cm on mittaa.

Samanlaisia aiheita

  1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 17.08.2015, 14.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •