Tarkkuus on oikeasti huomioon otettava asia ja laatu korvaa määrän. Aina silloin tällöin näkee, että on piirrelty hyvin ahkerasti polkuja ja perustana on vain yhteen kertaan ajettu jälki. Nämä tulee hyvin esille, kun sellaisella alueella ajellaan useamman gepsin kanssa ja verrataan kartan viivoja jälkiin.
Jos haluaa hyvää jälkeä niin:
-risteyksissä kannattaa pysähtyä pariksi minuutiksi, jotta gepsi ehtii myös risteykseen eikä oikaise
- polku ajettava vähintään kahteen kertaan ja mieluiten erisuuntiin. Jos tulos on pullaletti, niin vauhtia on ollut liikaa mutkaisella polulla.
- älä ota kartoitusreissulle mukaan hätähousuja, jotka eivät ole asiaan vihkiintyneitä, koska heistä homma ei tunnu järkevälle.
-tsekkaa osm:ssä olevat trackit
-tsekkaa saatavilla olevat heatmapit
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Kirjanmerkit