GiantLostInLaplandBikeshopElectrobike
Sivu 22 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22 23 24 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 631 - 660 / 767

Aihe: Yt industries pyörät

140mm pike sai 150 ruodon sisään tänään. Huomenna testilenkille.

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

On kyllä tuo 18 vuoden 29 CF pro mainio peli. Tänään tuli ajeltua 2 tuntia polkuja ja väliin tunnin alamäkisetti. Flip chipin kääntämällä muuttuu geo omaan makuun just sopivasti. Poluilla ei kolise polkimet juurikaan ja alaspäin mennessä sen verrran vakaa mitä nyt uskallan päästellä. Sitten kun paikalliset polut on paikoin melkosta kivikkojuurakkohelvettiä on ajaminen sujuvampaa ja jaksavampaa kun xc jäykkiksellä oli.
    Voimasiirto alkaa olla vaihtokunnossa, meinasin eteen vähän pienempää ja taakse kompaktimpi pakka. Ei ole tarvetta polkea noissa 30kmh vauhdeissa niin isoimmat vaihteet jää käyttämättä.
    .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sampo12 Katso viesti
    On kyllä tuo 18 vuoden 29 CF pro mainio peli. Tänään tuli ajeltua 2 tuntia polkuja ja väliin tunnin alamäkisetti. Flip chipin kääntämällä muuttuu geo omaan makuun just sopivasti. Poluilla ei kolise polkimet juurikaan ja alaspäin mennessä sen verrran vakaa mitä nyt uskallan päästellä. Sitten kun paikalliset polut on paikoin melkosta kivikkojuurakkohelvettiä on ajaminen sujuvampaa ja jaksavampaa kun xc jäykkiksellä oli.
    Voimasiirto alkaa olla vaihtokunnossa, meinasin eteen vähän pienempää ja taakse kompaktimpi pakka. Ei ole tarvetta polkea noissa 30kmh vauhdeissa niin isoimmat vaihteet jää käyttämättä.
    .
    Laitoitko flipchipin jyrkempään asetukseen? Itse ajatellut taakse sunracen 11-46 pakkaa kun alkaa oleen pakanvaihto edessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jokiniemi 1 Katso viesti
    Laitoitko flipchipin jyrkempään asetukseen? Itse ajatellut taakse sunracen 11-46 pakkaa kun alkaa oleen pakanvaihto edessä.

Poluilla ajan jyrkemmällä, alamäessä loivalla. Aina ei jaksa muuttaa poluille tota jyrkkää, huomaa kyllä heti että kammet kolisee enemmän. Tossa mun fillarissa Sramin XD vapari ja ainaki mitä nopeasti katsoin niin Sramin pakkoja oli kaikki vähän edullisemmat. Toi orkkis e13 pakka sen 200€ lähes

Lähetetty minun SM-N975F laitteesta Tapatalkilla

30.4 tilaus sisään, Dhl- lähetystunnus luotu 8.5, ilmoitettu shipping date 12.5. Mihinkään ei ole liikkunut vielä, ei edes dhl:n käsiin. Odottavan aika on pitkä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MainosJussi Katso viesti
    30.4 tilaus sisään, Dhl- lähetystunnus luotu 8.5, ilmoitettu shipping date 12.5. Mihinkään ei ole liikkunut vielä, ei edes dhl:n käsiin. Odottavan aika on pitkä.
    Mulla sama tilauspäivä, mutta näkyy sentään joku käsittelymerkintä jostain saksan terminaalista. Joku tossa noiden touhussa mättää YT:llä, kun meillä on maahantuontifirma ja meidän kaikki rahdit hoidetaan Dhl:llä ja yleensä tulee Saksasta ja Italiasta kolmessa päivässä Suomeen.

Mitäs mieltä arvon yt väki on. Bikepark taitaa viedä mennessään ja jeffsy voisi vaihtua capraan. Jeffsy vuodelta 17 ja carpa tulee olemaan 19 tai 20 jos semmosta kaupan löytyy. Onko kannattava vaihto?

Mistäs jeffsyyn sopiva ketjuohjuri? 17"

Tarvitset YT:n oman e-type adapterin (tuli ainakin etuvaihtajallisissa malleissa mukana koska vaihtaja oli siiinä kiinni) ja siihen sitten e-type yläpuolisen ohjurin. Adapteria sai aikoinaan YT:ltä myös erillisenä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rufus Katso viesti
    Tarvitset YT:n oman e-type adapterin (tuli ainakin etuvaihtajallisissa malleissa mukana koska vaihtaja oli siiinä kiinni) ja siihen sitten e-type yläpuolisen ohjurin. Adapteria sai aikoinaan YT:ltä myös erillisenä.
    Ahaa. Kiitoksia. Pitääkin selvittää saako tuota mistään hommattua. Ei meinaa parkissa pysyä ketju edessä paikallaan.

Uutta capraa https://www.yt-industries.com/en/det...9/sCategory/92

Hei vaan kaikille!
    Tilasin muutama päivä sitten yt jeffsy 29.
    Kertokaa te jotka olette tilanneet Kanadasta uudet Yt fillarit, että tuleeko siihen tullimaksua tai alvia hintalapun päälle?
    Soitin tullin asiakaspalveluun niin sieltä pelottavat että näin voisi käydä ja että hinta voisi nousta 38%. Eli Alvi sekä tullimaksu
    Olen ostamassa pyörää firmalla niiin mietityttää saako alvit pois pyörästä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JuusoKT Katso viesti
    Hei vaan kaikille!
    Kertokaa te jotka olette tilanneet Kanadasta uudet Yt fillarit, että tuleeko siihen tullimaksua tai alvia hintalapun päälle?
    Soitin tullin asiakaspalveluun niin sieltä pelottavat että näin voisi käydä ja että hinta voisi nousta 38%. Eli Alvi sekä tullimaksu
    Olen ostamassa pyörää firmalla niiin mietityttää saako alvit pois pyörästä..
    Jos oot noin ulapalla niin sietäis tullakin 38pinnaa lisää hintaa.

Joo kannattaa tilata ihan sieltä euroopan yt sivuilta. Saksalainen firma.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JuusoKT Katso viesti
    Hei vaan kaikille!
    Jos tosiaan olet tilannut Kanadasta, niin peru nyt ihmeessä tilaus ja tee se uudelleen eurooppalaiselta sivuilta https://www.yt-industries.com/en/

EU-alueen ulkopuolelta tilatessa joutuu pyörästä maksamaan aina alvin ja tullimaksun, joten hommassa harvemmin on järkeä.

Tää on kyllä jännä juttu miten usein törmää tuohon kanada/jenkit juttuun. Mikähän tuon sekaannuksen aiheuttaa, ite aina eksyny vaan eu sivuille. Luulis että eivät edes suostu lähettämään sieltä eu:hun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Tää on kyllä jännä juttu miten usein törmää tuohon kanada/jenkit juttuun. Mikähän tuon sekaannuksen aiheuttaa, ite aina eksyny vaan eu sivuille. Luulis että eivät edes suostu lähettämään sieltä eu:hun.
    Joo,
    Hope not kun tietävät että EU sisältä asiakas voi tilata ilman tullia ja erillistä ALVia
    Ride and Smile!

Minkäkokoista Jeffsyä (29) suosittelisitte 179 cm, 70 kg kuskille? Varmaankin L? Onko kukaan samoissa mitoissa tilannut M kokoa?

Lisäksi onko tietoa milloin Yt alkaa julkaista 2021 malleja? Nyt sais vielä Compyn 29 tuumaisena elokuussa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jamming82 Katso viesti
    Minkäkokoista Jeffsyä (29) suosittelisitte 179 cm, 70 kg kuskille? Varmaankin L? Onko kukaan samoissa mitoissa tilannut M kokoa?

Lisäksi onko tietoa milloin Yt alkaa julkaista 2021 malleja? Nyt sais vielä Compyn 29 tuumaisena elokuussa.
    "The 2021 models will be released at the beginning of the next year."
    Tuonlainen oli vastaus kun kyselin muutamia asioita.

Aa eli ensi vuonna vasta. Oli tuo L koko nyt mennytkin jo, ehkä niitä sais syksyllä lisää, toivotaan

Hei!

Onko Yt Capran omistajat kaipailleet vesipullotelinettä pyöriinsä ja oletteko keksineet muita keinoja veden kantamiseksi?

Hei!

Onko Yt Capran omistajat kaipailleet vesipullotelinettä pyöriinsä ja oletteko keksineet muita keinoja veden kantamiseksi?
    Decoyn kanssa ajelen pieni reppu selässä. Samalla kulkee työkalut, sisuri, pumppu jne
    Ride and Smile!

vyölaukku selän puolelle jos ei repusta tykkää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järtsy Katso viesti
    vyölaukku selän puolelle jos ei repusta tykkää
    Retki juomavyö kulkee lenkeillä mukana. on kyllä hyvä

Eli monenlaista viritelmää, itse varmaan valitsisin pienen juomarepun. Vielä kun osaisi valita Capran ja Jeffsyn välillä 😀. Haluuko jo mainostaa omaa menopeliä 😊

Eli monenlaista viritelmää, itse varmaan valitsisin pienen juomarepun. Vielä kun osaisi valita Capran ja Jeffsyn välillä . Haluuko jo mainostaa omaa menopeliä
    Mitä ajat? Capra monipuolisempi

No aikalailla suurin osa on Helsingin keskuspuiston polkuja. On aika juurakkoista, ja jyrkkiäkin nousuja ja laskuja. Eli parkkiajoa aika vähän.

https://www.yt-industries.com/en/det...2/sCategory/92

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jokiniemi 1 Katso viesti
    Mitä ajat? Capra monipuolisempi

Toki pitkälti makuasioita mutta mun mielestä Jeffsy lyhytjoustoisempana on nimenomaan monipuolisempi. Menee poluilla kevyemmin mutta soveltuu parkkiin kuitenkin ihan siedettävästi, enskakisoissakin nähnyt myös.
    Capra taas vähän "sohva" eikä oikein polkutehokas.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järtsy Katso viesti
    Toki pitkälti makuasioita mutta mun mielestä Jeffsy lyhytjoustoisempana on nimenomaan monipuolisempi. Menee poluilla kevyemmin mutta soveltuu parkkiin kuitenkin ihan siedettävästi, enskakisoissakin nähnyt myös.
    Capra taas vähän "sohva" eikä oikein polkutehokas.
    Joo onhan tuo uudempi jeffsy jo moderni laite verrattuna vanhaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •