GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 42 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 40 41 42 43 44 52 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.231 - 1.260 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petrivet Katso viesti
    Back in track! Pyörä toimii taas. Pyörän johto piti siis vaihtaa.

Maahantuojan mukaan johtoa ei saa mistään. Ei edes Spessulta.

Löytyi kuitenkin kuitenkin foxcomp ilta ja lähettivät postilla päivässä perille. Todella hyvää palvelua.

On tuo kaapeliksi aika kallis 80eur ja vikaherkkä.

Uudessa oli vähemmän pinnejä, mutta silti toimii.
    Uskokaa nyt jo, ettei spessulla ole maahantuojaa�� Foxcomp on tuonkin ostanut suoraan spessulta ennen kuin ovat tilapäisesti loppuneet.

Voi kun olisi. Jos maahantuojalla olisi vielä varasto, niin osia saattaisi saada, koska ainoa puskuri ei olisi valmistajan varasto.

Mikään ei tahdo kestää.

Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla

^ Nyt pääset hyvällä syyllä ja omatunnolla hankkimaan uuden. Uusiakin saa varmaan sohvan värisävyssä, jotta istuu sisustukseen. Huomasitko murtuman ajossa vai vahingossa moottorin irroituksen jälkeen?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sakkeri91 Katso viesti
    Mikään ei tahdo kestää.

Rungolla on elinikäinen takuu.

Näinköhän saa enää tuota runkoa mistään. Erittäin hyvällä tsägällä joutuu tyytymään uuteen tuoreempaan pyörään.

Huomasin murtuman kun aloin purkamaan takahaarukkaa pois etsiessäni natinan syytä.
    Erottui myös ulkopuolelta.

Saapa nähdä miten "elinikäisen takuun" kanssa käy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sakkeri91 Katso viesti
    Huomasin murtuman kun aloin purkamaan takahaarukkaa pois etsiessäni natinan syytä.
    Erottui myös ulkopuolelta.

Saapa nähdä miten "elinikäisen takuun" kanssa käy.

Jos olet ensimmäinen omistaja niin hyvin käy. Muutoin 2v takuu ostopäivästä.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Mitens onko herrojen Italian spessut jo saapuneet suomeen?

Tuolla muutama sivu sitten Pedromer ja Siili kai tilasivat pelit,niin mielenkiinnosta että onko jo ajossa?

Saksasta tulee kai reilussa viikossa paketit suomeen.

Kiitos kysymästä. Lienet tarkoittanut minua kysymykselläsi. Pyörä tuli Italiasta ja oli todella hyvin suojattu ja pakattu alkuperäiseen laatikkoon. Liike oli laittanut kiveniskuteippisarjan pyörään. Sitä oli takahaarukassa, rungon viistoputken alapuolella, rungon satulaputken takaosassa ja monessa muussa paikassa. Täytyy antaa täydet pisteet toimitukselle ja hinnalle sekä asiakaspalvelulle. Ajokokemustakin on sen verran, että pyörä on paljon parempi ajaa kuin odotin. Brosen moottori on mainio pakkaus. Olen ajanut paljon myös eco-asetuksella ja pyörä kulkee hyvin myös sillä eikä akkua kulu nimeksikään. Ilman sähkömoottorin avustusta on veivaaminen yllättävän kevyttä.

^Ei muuta kun lisää kovaa ajoa.

ps. Ei kyllä ole kevyt veivata ilman avustusta, mutta tämä on varmaan enemmän mielipideasia.

Sanotaanko, ettei takuun kanssa ole tuon minun pyörän kanssa ollut mitään tekemistä enää hetkeen.

Kokemuksesta voin myös kertoa, ettei perinteinen standardihihna kestä moottorissa kuin hetken.

Minulla meni siis alkuperäinen hihna, yks-suuntalaakeri meni jumiin, muutamia laakereita oli kuivana ja tuhosin vielä omaa tyhmyyttäni vääntösensorin laakeria irrottaessani.
    Pystyy näitä itse korjaamaan, jos ei enää ole takuuta.

Sinänsä Levo ei kyllä ole kovinkaan raskaskulkuinen ilman avustusta, ainoa ylimääräinen kitka tulee yhdestä yks-suuntalaakerista verrattuna luomupyörään. Toki paino vähentää pyörän näpäkkyyttä.

Kolmen tonnin kohdilla itsellänikin alkoi hihna niuskuttaa. Ja eturattaan käsin taaksepäin pyörittäminen meni raskaaksi. Itselläni tosin MY19 malli, joten hieman eri moottori.

Mitä tarkoitat perinteisellä standardihihnalla? Onko niitä muunkinlaisia?

Kai tuo Brosen hihna on joku vahvistettu kampe.
    Standardi toki hammasjaon ja kokonsa osalta.

Mulla alkuperäinen kesti 7000km ja meni muutaman kilometrin aikana. Hampaat irtosi mutta selkä oli ehjä.

Perinteisiä HTD 5M 405 15 hihnoja meni kaksi poikki siten, että hihnan selkäkin oli poikki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    ^ ps. Ei kyllä ole kevyt veivata ilman avustusta, mutta tämä on varmaan enemmän mielipideasia.

Keveyden tunne riippuu polkijan lihaskunnosta. Joku kahlaajalinnun jalat omaava voi sanoa, että se on raskas veivata ilman avustusta, mutta joku toinen, joka jalkakyykkää esimerkiksi 150 kg:n painoilla, voi sanoa, että se on kevyt veivata.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pardomet Katso viesti
    Kiitos kysymästä. Lienet tarkoittanut minua kysymykselläsi. Pyörä tuli Italiasta ja oli todella hyvin suojattu ja pakattu alkuperäiseen laatikkoon. Liike oli laittanut kiveniskuteippisarjan pyörään. Sitä oli takahaarukassa, rungon viistoputken alapuolella, rungon satulaputken takaosassa ja monessa muussa paikassa. Täytyy antaa täydet pisteet toimitukselle ja hinnalle sekä asiakaspalvelulle. Ajokokemustakin on sen verran, että pyörä on paljon parempi ajaa kuin odotin. Brosen moottori on mainio pakkaus. Olen ajanut paljon myös eco-asetuksella ja pyörä kulkee hyvin myös sillä eikä akkua kulu nimeksikään. Ilman sähkömoottorin avustusta on veivaaminen yllättävän kevyttä.

Kiva kuulla että olet päässyt herkuttelemaan ja kertomuksesta päätellen Italiaanot on antanut parastaan! Ja se hinta on kyllä kohdillaan!

Mukavavia metrejä sinne!

Keveyden tunne riippuu polkijan lihaskunnosta. Joku kahlaajalinnun jalat omaava voi sanoa, että se on raskas veivata ilman avustusta, mutta joku toinen, joka jalkakyykkää esimerkiksi 150 kg:n painoilla, voi sanoa, että se on kevyt veivata.
    Höpöhöpö. Kyykkän kyllä 150, ja ajan lisäksi luomulla. Mutta luomuun verrattuna kyllä se on epäherkkä kapistus polkea ilman avustusta. Älä tuu sanoo miltä musta tuntuu

Ei kai tässä ole kukaan aiemmin kirjoittanut epäherkkyydestä. Mistä onnistuit vetäisemään sen termin esille? Puhetta oli veivaamisen keveydestä. Tänäänkin ajoin ilman avustusta eikä ollut raskasta. Tasaisen vauhdin ylläpitäminen on minusta kevyttä. Oma ajonopeuteni on polulla yleensä yli 25 km/h, joten avustus ei ole mukana. Pahemmissa paikoissa ja jyrkissä mäissä avustus tulee mukaan niin halutessa tai jos haluaa nautiskella sähköavustuksesta ja hidastaa vauhtia.

Tietysti painavan pyörän nopeuden kasvattaminen vaatii voimaa, mikä tuntuu raskaalta, jos takajaloissa ei ole papua.

Luomumaasturi on myös epäherkkä polkea verrattuna maantiepyörään.

Muovikiekot ja xc kumit, - 900g
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Ei kai tässä ole kukaan aiemmin kirjoittanut epäherkkyydestä. Mistä onnistuit vetäisemään sen termin esille? Puhetta oli veivaamisen keveydestä. Tänäänkin ajoin ilman avustusta eikä ollut raskasta. Tasaisen vauhdin ylläpitäminen on minusta kevyttä. Oma ajonopeuteni on polulla yleensä yli 25 km/h, joten avustus ei ole mukana. Pahemmissa paikoissa ja jyrkissä mäissä avustus tulee mukaan niin halutessa tai jos haluaa nautiskella sähköavustuksesta ja hidastaa vauhtia.

Tietysti painavan pyörän nopeuden kasvattaminen vaatii voimaa, mikä tuntuu raskaalta, jos takajaloissa ei ole papua.

Luomumaasturi on myös epäherkkä polkea verrattuna maantiepyörään.
    Huomasit varmaan tuon hymiön viestissäni. Älä ota liian vakavasti. Kyllä se nimen omaan minusta tuntuu raskaalta, koska massa tekee siitä epäherkän tuntuisen. Oli papua tai ei. Kun siihen tottuu, niin ei se enää raskaalta tunnu. Jos ajan ilman avustusta, ajan mielummin akustisella, koska sitä on huomattavasti mukavampi viedä kivikossa eteenpäin, kun 9 kiloa painavampaa sähköä.

Voisin myös alkaa saivarrella, että mihis sitä voimaa siis takajaloista tarvittiinkaan, kun pyörä ei vastusta juuri nimeksikään luomua enemmän, ja pidät tasaista vauhtia yllä, johon edes pyörän massa ei tasaisella vaikuta? Terve menoa vaan poluille ajamaan lenkkejä, joissa ajonopeus on yleensä yli 25 km/h, josta voisi kuvitella, että ajat metsässä arkipäiväisesti yli 25 km/h keskarilla. Ei sillä vauhdilla vielä Tahkoa voiteta, mutta ei ihan hirveästi enää puutukaan.

Kyllä sillä 25 vauhdilla jo saatta pysyä the one and only akif perässä.

Vaimolle SL versiota katselleensa, niin yleisesti ottaen onko Levon runko mitoitus millainen? Pituus hänellä on 157cm ja ajelee nykyisin Canyonin Spectral XS - kokoisella luomulla. Ja kyllä pelkkä pituus ei kerro kaikkea. Carbonin runko pienimmillään on S, mutta alumiinisen saisi XS, mutta mielestäni vähän idea keveydestä vähän menee siinä hukkaan. Pelkästään mittoja vertaillen ei koko totuutta osaa amatöörinä hahmottaa. Onko kokemuksia & näkemyksiä koon suhteen?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Larppa73 Katso viesti
    Mitens onko herrojen Italian spessut jo saapuneet suomeen?
    Tuolla muutama sivu sitten Pedromer ja Siili kai tilasivat pelit,niin mielenkiinnosta että onko jo ajossa?
    Saksasta tulee kai reilussa viikossa paketit suomeen.
    Joo tänne tuli pyörä myös kuten pitikin ja samat kokemukset Pardometin kanssa. Ihan super hyvää palvelua Italiasta! 5/5. Pyörä oli hyvin laitettu ja en edes tajunnut, ettei nuo suojateippaukset ole vakiona mukana ennen kuin luin täältä..

Melko pitkään meni vastata tähän, kun ei ole ehtinyt ajamiselta täällä foorumilla notkua. Tänäänkin 35km maastolenkki takana. Kilsoja yhteensä jotain reilu 300 ja aivan mahtava vehje ollut. Alkuun ei tahtonut hissitolppa lukkiutua kunnolla yläasentoon, mutta se ongelma katosi käytön myötä aika nopeasti. Kaiken kaikkiaan olen ollut erittäin tyytyväinen hankintaan ja mielestäni irtosi kohtuu halvalla Italiasta. Ostaisin kyllä uudestaankin.

Tännekin Levot tulivat hyvin Italiasta. Vaimolle perusmalli ja itelle Comp, josta kuva alla. Toistaiseksi on ollut huolettomia kilometrejä.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti W-Galle Katso viesti
    Vaimolle SL versiota katselleensa, niin yleisesti ottaen onko Levon runko mitoitus millainen? Pituus hänellä on 157cm ja ajelee nykyisin Canyonin Spectral XS - kokoisella luomulla. Ja kyllä pelkkä pituus ei kerro kaikkea. Carbonin runko pienimmillään on S, mutta alumiinisen saisi XS, mutta mielestäni vähän idea keveydestä vähän menee siinä hukkaan. Pelkästään mittoja vertaillen ei koko totuutta osaa amatöörinä hahmottaa. Onko kokemuksia & näkemyksiä koon suhteen?
    Vaimolla on normi Levo S-koossa ja hän on 160cm. Tuo ostettiin koeajamatta. Mittailin/vertasin luomutäpäristä ja läskipyörästä mittoja, jonka pohjalta uskallettiin ostaa ilman koon kokeilua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti W-Galle Katso viesti
    Meillä perheessä S-kokoinen Comp 2019. Sillä pääasiassa ajava kuski nyt n.155 cm pitkä poikani. Ajoi tuolla jo viime kesänä kohtuullisen hyvin ja vuodessa mittaa tullut lisää ja pyörä vaikuttaa tällä hetkellä oikein sopivalta. Sanoisin että S-kokokin menee, mutta riippuu tietysti jalan sisämitasta. Kannattaa yrittää koeajaa jossakin. SL taitaa olla lähes identtinen mitoiltaan Stumpjumperin kansaa, joten se voisi löytyä helpommin koeajoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Invisigoth Katso viesti
    Tännekin Levot tulivat hyvin Italiasta. Vaimolle perusmalli ja itelle Comp, josta kuva alla. Toistaiseksi on ollut huolettomia kilometrejä.

Pakko kysyä että mitkä on nuo mukavan huomaamattomat rapasuojat?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jarveli Katso viesti
    Pakko kysyä että mitkä on nuo mukavan huomaamattomat rapasuojat?
    Mudhugger FRX. https://www.themudhugger.co.uk/colle...race-mudhugger

Taakse asennettu Sam Hill tyylillä. https://youtu.be/XrXzGpupPWE

Saako näitä Mudhuggereita Suomesta vai tilasitko suoraan tuolta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti siili Katso viesti
    Saako näitä Mudhuggereita Suomesta vai tilasitko suoraan tuolta?
    Tilasin suoraan tuolta, mutta Google kertoo ainakin https://www.ridemore.fi/mudhugger-fr...ce-fender-long

Samanlaisia aiheita

1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät