HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 22 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22 23 24 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 631 - 660 / 903

Aihe: Thulen pyörätelineet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oatmeal Stout Katso viesti
    ^Katso Thulen sivuilta kuinka yhteensopivia löytyy, kuullut huonoa noista, joille ei ole täydellistä mallikohtaista sopivuutta.
    No tämäpä loogista, kiitos. Eipä näy thulella olevan mitään.

Saako Thulen Freerideen läskipyörän kiinni noilla erillisillä liinoilla? Olis tarkoitus Rukan reissulle koittaa saada pyörä suksiboksin viereen, pitäisi jokin edukas teline hakea.

Saa. Ottaa ne rengaspidikkeet vaan pois tieltä. Lisäksi oon laittanut yhden liinan etukiekosta siihen pystytukeen vähentämään etukiekon heilumista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Samanlaiset ne kiinnitykset on kaikissa Thuleissa... Noilla sen saa neliöputkeen, jos on saadakseen.
    Muistelisin että ainakin Upride 599:n tapauksessa oli omanlaisensa kiinnityspalikat neliöputkeen. Samannäköiset mutta kuitenkin erilaiset. Muistaakseni.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Hienoa, pitääpä käydä hakemassa tänään tollanen Freeride.

Tulikin ongelmia kun yritin Dudea laittaa Thuleen. Millä te muut oikein läskejä kuljetatte? Nyt siis testissä oli peräkoukkuteline, johon ei oikein vaakaputki istunut. Ja leveyskin oli vähän ongelma...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lare Katso viesti
    Thule RideOn. Vähän huterasti läski tuohon asettui. Saako tuohon läskiadapterit vai meneekö diy-hommiksi?

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
    Onkos tähän löydetty helppoa ratkaisua? Ajattelin jos alumiinista tekisi kiskon ja päälle 5 tuuman putki halkaistuna?

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

Mä otin noi thulen muovit pois ja ruuvasin halkaistut muoviputket tilalle. Se oli jotain suojaputkea.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Tulikin ongelmia kun yritin Dudea laittaa Thuleen. Millä te muut oikein läskejä kuljetatte? Nyt siis testissä oli peräkoukkuteline, johon ei oikein vaakaputki istunut. Ja leveyskin oli vähän ongelma...
    Thule raceway telineessä saa säädettyä nuo sakarat eri asentoihin, jolloin tuon saa säädettyä kovastikin slouppaavaan runkoon sopivaksi.
    Minulla tuli mukana myös adapteri toisen sakaran kiinnittämiseksi satulaputkeen, niin tuo on kyllä sopinut pyörään kuin pyörään...

https://www.xxl.fi/thule-raceway-2b-...SABEgKGPPD_BwE

Loppupeleissä tuon kiinnittäminen autoon on lähes yhtä nopeaa kuin peräkoukkutelineen.
    Kattoteline on hätävarana aina katolla.

j

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jokiniemi 1 Katso viesti
    Onkos tähän löydetty helppoa ratkaisua? Ajattelin jos alumiinista tekisi kiskon ja päälle 5 tuuman putki...
    Aika paljon tulee tuossakin pyörä auton kylkilinjojen yli...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Aika paljon tulee tuossakin pyörä auton kylkilinjojen yli...
    Lähinnä tuota fatbike kiinnitystä rengaiden osalta

Lähinnä tuota fatbike kiinnitystä rengaiden osalta
    Ajoneuvoa ei saa kuormata siten, että kuorma sivusuunnassa ulottuu ajoneuvon korin tai kuormatilan ulkopuolelle. Jos ajoneuvossa ei ole kuormakoria, kuormatilassa oleva kuorma ei saa ylittää ajoneuvon etuakselin kohdalta mitattua leveyttä enempää kuin 0,35 metriä.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Itse koetin kikkailla niin että läskin renkaat pysyy juuri ja juuri sivupelien leveyden tasalla. Mutta takaa katsottuna sekin näyttää aika hurjalta. En ehkä Tahkolle asti niin lähtisi ajamaan...

Thule rideon 2 fatbike adabteri DIY

Soveltuuko Thule hang on tilt 3 yhden läskipyörän ja yhden maastopyörän kuljettamiseen yhtä aikaa? Ellei, mikä vaihtoehtona saman hintaluokan tuotteista?

EuroRide tai RideOn telinettä suunnittelen 25kg sähköläskin kuljetukseen. Kumpi on helpompi modata renkaiden kiinnityksen osalta? Kummassa parempi runkokiinnike?

Mietin myös, sopiiko ProRide 598 fatbike adapteri VeloCompact tai VeloCompact -kiskoon vai meneekö näissä myös DIY-hommiksi jos haluaa saada 25 kg sähköläskin tukevasti kiinni?

Näyttää OEM-lisävarusteelta Kehtaatko kertoa mikä on ja mistä hommasit ja työstit?

Thule rideon 2 fatbike adabteri DIY

Posti on yli kahden viikon ajan hillonnut 2x ThruRidejä (voee bergele), mutta jahka saan ne käsiini voin laittaa kuvan Thulen Motion XT XL-koon boksin kaverina. Etukäteen testattiin, että boksi ja kahdet pyörätelineet menee 127cm leveälle kiskolle T-track-adaptereilla.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mako Katso viesti
    Näyttää OEM-lisävarusteelta Kehtaatko kertoa mikä on ja mistä hommasit ja työstit?
    Ihan orkkis pidikkeiden päälle laitettu viemäriputkea. Taitaa just mennä nelituumanen rengas

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

Tollasella setillä on menty. Nykyinen auto on onneksi yli 10 cm leveämpi ja kuormauksen ylitys ei näytä enää pahalta tai sitä ei ole. Thulen Euroclassic led 929 takana ja Wingbarit ja kolme Proridea katolla. Toimii. Läskipyörä vaatii rengaspaineiden laskun ja toiseen päähän irtohihnat tai molempiin, jos ei halua laskea painetta.

Tuo kuvan kokoonpano oli ratin takaa ihan OK ajettava mutkaisellakin tiellä ja nykyisen auton pituus ja paino tekee sen, ettei kuormaa juuri huomaa. Paitsi kulutuksessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p bonk Katso viesti

A Gentleman will walk but never run

Ekaa kertaa näissä omamodaamissa läski kiinni. On tukeva

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

Millä helevetillä saisi 2 pyörää kuljetettua vm 2017 koukuttomassa Honda Civic HB:ssä? En rakasta pyörien purkamista-kokoamista, eturenkaan olen omastani irrottanut siirtymän ajaksi ja saanut siten pyörän sisälle. Mutta nyt vaimokin innostui pyöräilystä joten pitäisi saada kuskattua kaksi pyörää.
    3T Exploro 2022, Trek Rail 5 2022

Katolle telineet?
    - Heavy Metal will never die!! -

Canyon Endurace CF custom

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Warlord Katso viesti
    Katolle telineet?
    Kyllä. Mistä? Katto oudon muotoinen ja kiskoton, saako sinne kiinni jotain?
    3T Exploro 2022, Trek Rail 5 2022

Thulelta taitaa löytyä teline katolle lähes kaikkiin autoihin pl. avoautot.
    - Heavy Metal will never die!! -

Canyon Endurace CF custom

Joo kyllä lähes kattoon kun kattoon saa kaiteet. Itellä myös civic hätspäkki ja telineet katolla. Mulla löytyis kyseisee malliin yks sarja ylimääräsiä jalkoja ja yks kaide.. eli yhtä neliöputkea vajaa valmis kattokaidesetti.

Tangon nurinpäin kiertämällä saa pyörää lyhennettyä liki 10 cm. Voi joskus olla ratkaiseva ero meneekö kylkilinjosta tai peileistä yli peräkoukkutelineessä. Tai ainakin saa tunteen että on yritänyt jotain. Ilmaa keulasta poistamalla saisi varmaan jonkun setin lisää, ainkain jos on pitkä ja loiva keula.

Minulla on Hapron kattotelineet jotka ostin samalla kun Hapron suksiboksin. Eli tuollaiset Hapro Cronos https://www.4x4.fi/Taakkatelineet/Hapro. Nyt ostin Thulen freeride 532 telineen https://m.motonet.fi/fi/tuote/450055...e-FreeRide-532. Ohjeista ei oikein selvinnyt sopiiko nuo yhteen. Puhuttiin vain asennuksesta Thulen telineisiin. Tietääkö joku uskallanko laittaa katolle vai palautanko freeriden takaisin kauppaan?

Teräsversioon ainakin sopinee.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •