Jep, samat vaivat ja tuotteet. Sain seuraavan ohjeen Polarin tekniseltä tuelta. Ohjeen mukaiset temput toimivat ainakin minulla.
Mene V650 laitteessa kohdaan Asetukset > Yleisasetukset > Tietoja V650:stä selaa sivu alas ja varmista, että MAC OS X on valittu aktiiviseksi käyttöjärjestelmäksi.
Käynnistä V650 uudelleen tallentaaksesi mahdolliset muutokset.
Avaa MAC tietokoneella Pääte(Terminal) ja suorita seuraavat komennot yksitellen. Paina Enter jokaisen käskyn jälkeen(syötä myös Mac salasana, jos sitä pyydetään).
Jos saat virheilmoituksia, tai tiedostoja ei löydy/ei voida poistaa niin jatka seuraavaan kohtaan.
sudo rm /System/Library/Extensions/HoRNDIS.kext
sudo rm /Library/Extensions/HoRNDIS.kext
Mene Macissa kohtaan Finder > Sovellukset. Jos FlowSync näkyy siellä, poista se siirtämällä ikoni roskakoriin. Hyväksy poisto.
Sammuta ja käyninstä MAC uudelleen.
Lataa FlowSync 3.1.0 beta versio osoitteesta
https://www.polar.com/flowsync-beta
Jos Mac antaa varoituksen, että se ei voi asentaa FlowSync Beta versiota, Avaa Macissa Apple menu > Järjestelmäasetukset > Suojaus ja yksityisyys > Yleinen ja salli FlowSync 3.1.0 tiedosto siellä.
Kun FlowSync on asennettu uudelleen mene Avaa Apple menu > Järjestelmäasetukset > Suojaus ja yksityisyys > Yleinen ja salli "Joshua Wise" ajuri jos se näkyy siellä.
Kokeile onnistuuko V650 synkronointi asennuksen jälkeen.
Kirjanmerkit