Ah että, olen toisinaan iloinen ettei 80-luvulla ollu näitä tv-juttuja ( tai 20v sitten pyöräilyssä) ja kaikenmaailman somejuttuja jonne pitää laittaa omakuvia ja kuulumisiaan...ja urheilussa on nykyisin myös tää "esittely" kuulutetaan nimi ja sitten pitää hymyillä ja heilutella kättä kameralle...
Mutta kun kyse on toimeentulosta niin sitä pystyy kyllä asettamaan sanansa sopiviksi ( ja tämäkin on ikävä kyllä koettu, ei siis urheilun saralta ) kun on pakko.

Lainaa viestiä vastauksessa
sekaviesti menikin sitten näköjään Norjalle, ratkaisukohdilla jouduin lähteen kotiin ( sattuneesta syystä töissä ei voi olla pidempään...) mutta hyvä näin, jäi tiukkaan tilaneeseen kun Tarjei Bö oli sillä hetkellä kolmantena. Oliko Johannes Bö annkkurina? ei selviä iltalehtien jutuista.

mä olin niin toiveikas että Tarjei olisi saanu mitalin, Tarjei on jääny ihan Johanneksen varjoon niin soisi menestystä hänellekin. No, tuli sekaviestistä kultaa. Ja mun Bö-fanituksessa ei ole kyse kansalaisuudesta vaan nappasin suosikeikseni ( olikin kaksi) vain ja ainoastaan hauskan sukunimen perusteella. Naisissa seurasin ennen Kaisaa mutta kun se alkoi olla aika masentavaa niin aattelin seurata miesten kisoja.

Kirjanmerkit