Eihän sinun tarvinnut sitä katsoakaan, kun minä olin jo katsonut sen puolestasi. Tai katsellut ja katsellut, kuunnellut toisella korvalla pikemminkin.
Kommentin sisältö oli yksinkertaisesti vain se että nyt meillä oli kaksi toisistaan riippumatonta arvostelijaa, joiden ensivaikutelma laitteesta oli katsottava varsin myönteiseksi. Ajattelin siis lähinnä rohkaista niitä lukijoita jotka kenties vielä epäröivät sijoittaako neljäkymmentä euroa (+ tuuletin + matto + rengas, mahdollisesti) vai ei.
Muuten: tänään kävin Itäkeskuksen Lidlissä ja pitihän minun käydä katsomassa: neljä Indoor Bike Traineria näkyi odottavan ostajia.
Sisätreenin hyviin puoliin kuuluu myös se että kynnys lyhyisiin treeneihin ei ole kovin korkea, jos ja kun valmisteluihin, pukeutumiseen ja riisuutumiseen menee vähän aikaa eli ajankäytöllisesti hyötysuhde on hyvä - ja parhaimmillaan tietysti jos trainerille on vapaa paikka ja vielä kun pyörä on trainerissa valmiiksi kiinni...
...ja huonoihin puoliin kuuluu että jos trainerin joutuu joka kerta hakemaan ja virittämään koko systeemin ja taas purkamaan ja uutuuden viehätyksen hävittyä paikallaan oleminen ja tuulettimesta huolimatta olo kuin huonosti lämmitetyssä saunassa, voi ennemmin mikä tahansa keli ja mikä tahansa ulkona harrastettava laji viedä joka kerta voiton.
Kirjanmerkit