Kävin kummipoikani (melkein 1-v) muskarin joulujuhlassa.
Tilasin itselleni Aku Ankan.
terv, Tolkun Mies, 52 vuotta.
Mulla oli reilu 40h kun alkoi pakosti vaatimaan pikku torkkuja, 5 min riittää .. siinä alkaa ottaa sellaisia silmänräpäys-torkkuja automaagisesti joita ei itsekkään huomaa. Alkoi jo tuntua pikku hiprakalta tuo.
--
Meinasin joutua äijästi olemaan tämän päivän succicsissa studiolla tai neidisti shortseissa mutta löytyihän ne housutkin
Joskus aikoinaan ahtaajana kolme vuoroa putkeen ja siihen päälle noin tunti ennen ja jälkeen vuoron. Eihän siitä tule kuin noin 26h. Ei jatkoon.
Ari H muokkasi tätä : 12.12.2019 at 18.55 Syy: kirjoitusvirhe
Ei aika kulu; me kulumme.
Kävin ikeassa ostoksilla. Takakautta kassojen läpi varastoon, suoraan itsepalvelukassalle. Sisälläoloaika alle 5 minuuttia.
^ Ihaltavan joutuisa Ikea-suoriutuminen. Vaihdoin kotteroon suodattimet ilmoille ja naftalle, sivussa muuta yleistä ylläpitohuoltoa ja talven ennakointia
En nyt tiiä onko ees maininnan arvoinen kun ulkotyö kuuluu alaan mutta, pellitin sitkeästi jokuisen nosto-oven pielen vaikka kympin jälkeen katolta rupes vettä rapisee aika iloisesti kun räntä suli.
Kiipeilin tikapuiden kanssa tyhjentämässä roskat räystäskouruista. Melko viileää touhua, olisi ehkä kannattanut tehdä kolme kuukautta sitten.
Rule #1: Obey The Rules
Äijää olisi osoittaa homma Rouvalle suoritettavaksi![]()
Mä kutsun appiukon syksyisin mökillemuutamaksi päiväksi ja räystäät putsautuu pyytämättä
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Tuli mieleen kysymys, että tarkoittaako tuo "äijää" semmoista, mihin naiset eivät pysty tai eivät viitsi tehdä vai molempia.
"äijää", enpä usko että topicin aloittaja on ajatellut asiaa noin niinkuin sen ilmaiset. Itse ainakin miellän tuon siten että homma on sen tekijälle hiven tavanomaista poikkevampaa. Joku avantouinti ehkä mielestäni aika äijää, se jos pystyy syömään hapansilakoita tai vaikkapa peltikaton putsaus ruosteesta teräsharjalla...
Vaimo ehdotti talvimyrskyn keskellä että veisin sen työpaikan ovelle asti ettei tarvii kastua. Sinne se jäi sateeseen junapysäkin lähelle... Varsin äijää! No, ei sen tarvii kuin kahdella julkisella mennä enää siitä...![]()
Kävin ruokaostoksilla tänään kauppahallissa, yhdessä isossa S-marketissa ja kahdessa Cittarissa ja olen edelleen hyväntuulinen.
Siivosin koko talon kun emännällä oli vielä töitä tänään.
Sähköistin perinteisesti piparmökin.
Selätin Microsoftin ja päivitin W7 => W10
Menee osittain edellisen päivän puolelle.
Eilen illallansuusa hiitolenkin jälkeen kävelin jääkaapille täydessä hiihtovarustuksessa ja söin seisovilta jaloilta n. 400gr maksalaatikkoa kylmänä. Ei sitä Atririatäidin tekemää, vaan oman puolison Jouluksi tekemää.
Päälle join oluen. Sandelsin. Seuraavaksi menin tunniksi koivuhaloilla tulikuumaksi lämmitettyyn saunaan.(välillä lumipenkassa jäähdyttelyä) Saunasta tultuani söin toisen samansuuruisen satsin maksalaatikkoa. Kylmänä, kuten toisen Santunkin.
Pötkähin sänkyyn klo 21.30 ja heräsin aamulla klo 10.00
Jälkimmäinen osuus lie sitä "äijjää" ainakin puolison suusta kuultuna. "Miten nuin vanaha ukko jaksaa nukkua 12 tuntia." Ekana korjasin- nukuin 12.5 tuntia.
Varsinaiseen puolison kyssäriin- seon piitkän ja kovan reenin tulos. Siis nukkuminen.
ps. jotain tekemistä em lie, että aamulla ennen latuhiihtoo olin ulkoiluttanut ahkiota lähiliikunta-alueella joitain tunteja.
^ mun mielestä oli vähintään yhtä äijää käydä saunassa täydessä hiihto varustuksessa![]()
^
Se oli Juha Mieto, en minä![]()
Tuosta Uskon sinänsä varsin miehekkäästä rapakaljalla höystetyn kylmän maksalaatikon syönnistä tuli väistämättä mieleen, että kyllä siinä on täytynyt melkein vessassakin käydä itsensä taittamassa eh-nimittäin pasvalle, viimeistään nukuttuaan kellon ympäriinsä.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^
Ihan selevästi tässä nyt yritetään jatkaa hullun kirveen vartta.![]()
Tuli mieleen se juttu talvisodasta palaavasta sotilaasta, jolta kysyttiin:
- Mitä teit ensimmäiseksi kun saavuit kotiin?
- No vaimon kanssa sänkyyn tietenkin.
- Entäpä toiseksi?
- Otin sukset pois jaloista.
Kyllä se on ihan ajettava polku...
^
fob:in postaus kuuluisi paremminkin -miten saat foorumin lukijat kateelliseksi -lankaan. Siis jos sellainen olisi.
ot: lumitöitä ei oo pahemmin tarviinnu tehä!
Kirjanmerkit