GarminGiantHephaElectrobike
Sivu 151 / 159 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51 101 141 149 150 151 152 153 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.501 - 4.530 / 4762

Aihe: Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Osaatsä soittaa pirunkeuhkoja?
    Ei taida monellakaan soittimella olla niin monta nimeä kuin harmonikalla. Tuota hanuri sanaa ei mielellään käytä, sillä kun on nykyään toinenkin merkitys.

Kävin kummipoikani (melkein 1-v) muskarin joulujuhlassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Tavallaan ihailtavaa, hehkuttelen ajatuksella itsenkin toisinaan, ei vaan ole äijää tarpeeksi minussa antaa pankin viedä taloa ja jättää lapsia hunningolle.

Asiasta kukkaruukkuun: onko kukaan nukkunut suurkaupungin kadulla yötä? Tämä oli aikanaan haave, nimenomaan piti mennä LA:n Skid Rowille goisaamaan yöksi, mulla oli kamatkin siihen katottuna, mutta ilmeisesti kriminalisoivat moisen ja en uskaltanut ottaa riskiä, ettei pääse enää maahan.
    Nuorena reilausiässä oon nukkunt mm. Venetsian aseman pusikossa ja jollain Pariisin asemalla. Lisäksi joskus hurjina vuosina saattanut ilmaisen juoman kyllästämänä sammua Helsinki-nimisen kaupungin kaduille

Tilasin itselleni Aku Ankan.

terv, Tolkun Mies, 52 vuotta.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tolkun mies Katso viesti
    Tilasin itselleni Aku Ankan.

terv, Tolkun Mies, 52 vuotta.
    Nuori mies siis vielä olet joten....

ps. mikä on pisin aika kun ootte ei-nukkunu eli valvonu. Mulla se on 179 tuntia.

Mulla oli reilu 40h kun alkoi pakosti vaatimaan pikku torkkuja, 5 min riittää .. siinä alkaa ottaa sellaisia silmänräpäys-torkkuja automaagisesti joita ei itsekkään huomaa. Alkoi jo tuntua pikku hiprakalta tuo.
    --

Meinasin joutua äijästi olemaan tämän päivän succicsissa studiolla tai neidisti shortseissa mutta löytyihän ne housutkin

Joskus aikoinaan ahtaajana kolme vuoroa putkeen ja siihen päälle noin tunti ennen ja jälkeen vuoron. Eihän siitä tule kuin noin 26h. Ei jatkoon.
    Ari H muokkasi tätä : 12.12.2019 at 18.55 Syy: kirjoitusvirhe
    Ei aika kulu; me kulumme.

Kävin ikeassa ostoksilla. Takakautta kassojen läpi varastoon, suoraan itsepalvelukassalle. Sisälläoloaika alle 5 minuuttia.

^ Ihaltavan joutuisa Ikea-suoriutuminen. Vaihdoin kotteroon suodattimet ilmoille ja naftalle, sivussa muuta yleistä ylläpitohuoltoa ja talven ennakointia

En nyt tiiä onko ees maininnan arvoinen kun ulkotyö kuuluu alaan mutta, pellitin sitkeästi jokuisen nosto-oven pielen vaikka kympin jälkeen katolta rupes vettä rapisee aika iloisesti kun räntä suli.

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Kävin ikeassa ostoksilla. Takakautta kassojen läpi varastoon, suoraan itsepalvelukassalle. Sisälläoloaika alle 5 minuuttia.
    Nojaa. Ilman Rouvaa suoritus ei edes mainitsemisen arvoinen.

Kiipeilin tikapuiden kanssa tyhjentämässä roskat räystäskouruista. Melko viileää touhua, olisi ehkä kannattanut tehdä kolme kuukautta sitten.
    Rule #1: Obey The Rules

Jopotuinen Guest
    Äijää olisi osoittaa homma Rouvalle suoritettavaksi

Mä kutsun appiukon syksyisin mökillemuutamaksi päiväksi ja räystäät putsautuu pyytämättä

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Tuli mieleen kysymys, että tarkoittaako tuo "äijää" semmoista, mihin naiset eivät pysty tai eivät viitsi tehdä vai molempia.

"äijää", enpä usko että topicin aloittaja on ajatellut asiaa noin niinkuin sen ilmaiset. Itse ainakin miellän tuon siten että homma on sen tekijälle hiven tavanomaista poikkevampaa. Joku avantouinti ehkä mielestäni aika äijää, se jos pystyy syömään hapansilakoita tai vaikkapa peltikaton putsaus ruosteesta teräsharjalla...

Vaimo ehdotti talvimyrskyn keskellä että veisin sen työpaikan ovelle asti ettei tarvii kastua. Sinne se jäi sateeseen junapysäkin lähelle... Varsin äijää! No, ei sen tarvii kuin kahdella julkisella mennä enää siitä...

Kävin ruokaostoksilla tänään kauppahallissa, yhdessä isossa S-marketissa ja kahdessa Cittarissa ja olen edelleen hyväntuulinen.

Siivosin koko talon kun emännällä oli vielä töitä tänään.

Sähköistin perinteisesti piparmökin.

Jopotuinen Guest
    Selätin Microsoftin ja päivitin W7 => W10

Menee osittain edellisen päivän puolelle.
    Eilen illallansuusa hiitolenkin jälkeen kävelin jääkaapille täydessä hiihtovarustuksessa ja söin seisovilta jaloilta n. 400gr maksalaatikkoa kylmänä. Ei sitä Atririatäidin tekemää, vaan oman puolison Jouluksi tekemää.
    Päälle join oluen. Sandelsin. Seuraavaksi menin tunniksi koivuhaloilla tulikuumaksi lämmitettyyn saunaan.(välillä lumipenkassa jäähdyttelyä) Saunasta tultuani söin toisen samansuuruisen satsin maksalaatikkoa. Kylmänä, kuten toisen Santunkin.
    Pötkähin sänkyyn klo 21.30 ja heräsin aamulla klo 10.00
    Jälkimmäinen osuus lie sitä "äijjää" ainakin puolison suusta kuultuna. "Miten nuin vanaha ukko jaksaa nukkua 12 tuntia." Ekana korjasin- nukuin 12.5 tuntia.
    Varsinaiseen puolison kyssäriin- seon piitkän ja kovan reenin tulos. Siis nukkuminen.

ps. jotain tekemistä em lie, että aamulla ennen latuhiihtoo olin ulkoiluttanut ahkiota lähiliikunta-alueella joitain tunteja.

^ mun mielestä oli vähintään yhtä äijää käydä saunassa täydessä hiihto varustuksessa

^
    Se oli Juha Mieto, en minä

Tuosta Uskon sinänsä varsin miehekkäästä rapakaljalla höystetyn kylmän maksalaatikon syönnistä tuli väistämättä mieleen, että kyllä siinä on täytynyt melkein vessassakin käydä itsensä taittamassa eh-nimittäin pasvalle, viimeistään nukuttuaan kellon ympäriinsä.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    ^ mun mielestä oli vähintään yhtä äijää käydä saunassa täydessä hiihto varustuksessa
    Olispa ollut kiva nähdä, kun Usko kipuaa sukset jalassa lauteille.

^
    Ihan selevästi tässä nyt yritetään jatkaa hullun kirveen vartta.

Tuli mieleen se juttu talvisodasta palaavasta sotilaasta, jolta kysyttiin:
    - Mitä teit ensimmäiseksi kun saavuit kotiin?
    - No vaimon kanssa sänkyyn tietenkin.
    - Entäpä toiseksi?
    - Otin sukset pois jaloista.

Kyllä se on ihan ajettava polku...

^
    fob:in postaus kuuluisi paremminkin -miten saat foorumin lukijat kateelliseksi -lankaan. Siis jos sellainen olisi.
    ot: lumitöitä ei oo pahemmin tarviinnu tehä!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •