Tai juuri siksi? Joskushan tai gravelpyöräilyssä aika useinkin nimenomaan se että olosuhteet ovat kaukana ihanteellisesta on tekijä joka tuottaa mielihyvän. Kun oikeilla varusteilla, sopivalla pyörällä ja omilla ponnistuksilla kykenee voittamaan olosuhteiden tuottamat vastukset pääsee sellaiseen flow-tilaan jota ei välttämättä kauniina päivänä hyvällä tiellä koe (vaikka silloinkin voi toki olla omalla tavallaan aivan yhtä kivaa).
Kuva on taas sellainen jota en itse onnistunut ottamaan, mutta eipä tarvinnutkaan kun saatiin tämä kuva!
PS Ass saver on joku mallia large? Takavalo lienee kakkosteholla eli kyseessä ei ole kiertävä moodi jossa ledit syttyvät ja sammuvat vuorotellen?
PPS Suoran tangonkin voin hyväksyä gravelpyörään - kunhan pyörällä pystyy tuskastumatta ajamaan pitemmänkin pätkän tasaista asfalttia. Se kun kuuluu mielestäni aidon gravelpyörän ominaisuuksiin; muunlaisellakin pyörällä voi ja saa gravelia ajaa - ja joskus sellainen pyörä voi olla jopa nopeampikin, mutta...![]()
Kirjanmerkit