Armeija-Huraa!
![]()
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Olympiakameli
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Mä oon pikkaisen huolissaan siitä, millaisilla sivustoilla jänes LJL pyörii...![]()
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Hieno pätkä
-L.
-L.
Trip down to memory lane...
Toista kuvaa etsiessäni vastaan tuli ekan autoni kuva. Sittemmin tuohon tuli lisäpitkien kokoiset sumarit ajovalojen alle ja huimat 14" alut 185/60/14 rinkulolla.
1981 mallinen 1.3N, johon oli survottu 1.6S kones. 90 hepoa vei tota 800kg(?) Rakettia ihan ok kyytiä... Ja tietty GTEn mittaristo, koska kierroslukumittari.
Ja vuosi kuvassa siis -89
![]()
Eläisin mielummin esim. tässä sinisessä suorakulmiossa
![]()
-L.
Komeat Rollsin moottorin äänet ja tiheät välitykset
-L.
Jos on ostanut uuden kaaran (netistä), niin mistähän siihen saisi sen rekisteriotteen tms.?
Katsastuskonttorilta. Tosin ei tarvii enään olla mukana liikenteessä
Lähetetty minun MAR-LX1A laitteesta Tapatalkilla
Aston Martin Lagonda Shooting Brake. Ei kovin halpa auto.
Nakkikoppi Sisussa Fuller 18 speed hämmentäjä... itte vaan ajanut uudenpaa koria Cummins 340 padalla
USAn AVK:lta "parempaa seppälää" https://www.copart.com/lot/58510239#...vbivbd765vtg57
Jotain on tullut tuulilasista sisään ja takalasista ulos? Mittarissa kaikki 262 mailia.
![]()
Missäs se vaihdelaatikko on?
*myyjällä tonnin seteli -ilme*
https://petrolicious.com/articles/44...XcYG1cYvavJRz0
-L.
Scaniaa jatkokabiinilla... Voisi toimia tyylikkäänä asuntoautona jos olisi perässä vielä nukkumahytti ja puucee
![]()
-L.
Ihan sama tuli mieleen.
Jenkkilässähän on tuohon vetokoukkuun tarttuvia asumuksia runsaamminkin.
Leirintäalueella parkkeeraaminen on oma juttunsa. Uskoisin kuitenkin riittävän, kun huikkaa ikkunasta, että ”oletteko nähnyt mua Suomen surkeinkin kuski ohjelmassa?”
Heiveröisempien asumusten askit kyllä keräävät kampsunsa alta ja tilaa löytyy.
Perbver
![]()
-L.
Kirjanmerkit