Siis pystyykö tässä Zwiftissä ajamaan jotenkin "helpommin" tai kevyemmin jollain tietyllä fillarirungolla? Enpä näemmä paljoo ole tuohon perehtynyt vaikka jokunen kymmentä tuntia tolla onkin tullut tahkottua...
Siis pystyykö tässä Zwiftissä ajamaan jotenkin "helpommin" tai kevyemmin jollain tietyllä fillarirungolla? Enpä näemmä paljoo ole tuohon perehtynyt vaikka jokunen kymmentä tuntia tolla onkin tullut tahkottua...
Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.
Varmaan samat vaikutukset yritetty mallintaa mitä oikeastikkin. Eli muutamia watteja saa säästöä kovissa vauhdessa aerorungolla.
En tiedä tuliko vielä viimeisessä päivityksessä käyttöön vai vasta jossain seuraavassa niin virtuaalisella soratiellä kuten raunioreitti niin jotain rullaavuuseroja koitettu tuonnekin mallintaa. Kovakuntoset tuskin mitään huomaa kun taas meikäläiselle jokainen reitti on raskasta.
Säännöthän ovat joissakin urheilulajeissa kuin luotu kierrettäväksi, esim. autourheilussa. Joka vuosi F1-tallit yrittävät löytää säännöistä porsaanreikiä, ja joskus tämä on saattanut riittää mestaruuteen saakka (esim. Brawn GP 2009).
Onko e-urheilu myös erityisen altis tällaisille vippaskonsteille, en tiedä?
Pyöräily on kivaa!
Jollakin lailla vajaata tuollaiset virtuaali pyörät. Kohta niitä varmaan voi ostaa ei virtuaalisella rahalla.
Laittaisivat nyt ensin ajoasento analyysin webkameralla kuntoon ennen kuin alkavat myymään virtuaali pyöriä. Vai jokos se on olemassa.
Hivenen helpompaa koodata pieniä eroja kiekkojen ja runkojen kesken verrattuna ajoasennon analysointiin. Kun parempia varusteita saa ajamalla enemmän, niin toimii liiketoiminnan kannaltakin aika hyvin.
Onko mikään alusta tuomassa ajoasennon kamera-analyysiä markkinoille? Zwift sai alkuvuodesta ison kasan rahoitusta, mutta onko ajoasennon analysointiin menossa rahaa?
6.7 WTF/kg
Ihan kivaa pelillistämistä mutta alkaa kohta olemaan niin kaukana se todellisuus että ainakaan mitään kisoja kannattaa ajaa.
Zwift-kisat ovat talvitreenaukseni suola, vaikken kummoisesti pärjääkään. Onneksi olen keskitason ajaja, niin varsin harvoin tarvitsee ajaa yksin - paitsi nyt sunnuntaina DBR:n Pretzel-reitillä viimeinen puolituntinen. Silloinkin tiukkaa tarkkailua kartalta saisiko edellä ajavan kaksikon kiinni tai pystynkö pitämään takana tulevan riittävän etäällä. Toisin sanoen tuolloinkaan ei tarvinnut ajaa henkisesti yksin.
Olennaisempaa kuin nopeus tai sijoitus oli 3,2 w/kg kahden tunnin ajan. Seuraavaksi menen johonkin lyhyempään kisaan koittamaan pääsenkö lähemmäs viime talven 3,6:tta.
10k-kerhon jäsen
Mä en aja noita zwift kisoja mitenkään tosissani tulosta hakien. Ne on hyviä treenejä ja ne pakenevat selät sekä porukassa roikkuminen toimii mulla kirittäjinä.
Mutta Zwift päätti olla rankaisematta sitä brittiläistä Zwift huijaria. Ei varmaan haittaa jos säädän painoni 60 kiloon seuraavaa kisaa varten. 5 w/kg pitäisi olla tolla systeemillä helppo nakki.
6.7 WTF/kg
Onko Zwift maksullinen palvelu? Nettisivuilta sain käsityksen, että on ilmainen kokeilujakso, mutta sen jälkeen hinta olisi 14,99usd/kk??
Tässä kun alkaa taas tämä rospuutto vuodenaika, niin sisäpyöräily tulee ajankohtaiseksi. Aikaisemmat talvet olen sotkenut perus-trainerilla (Cycleopin Supermagneto Pro), mutta se on niin puuduttavaa hommaa, että olen pohtinut josko trainerihommiin saisi iloa hankkimalla Smart trainerin ja Zwiftin. Tosin se vähän närästää ja jarruttaa intoa jos on kiinteä kk-maksu luokkaa 15€/kk
Itse kyllä maksan kuukausimaksun mielelläni Zwiftistä. On viihdearvolstaan kyllä sen arvoinen, jos muutaman kerran viikossa ajelee. Joskus kun tulee myöhempään kotia ja rospuutto ulkona, niin 5 minuuttia päätöksestä olen pyörän päällä "lenkillä" kellarissa. Vaivatonta ja motivoivaa. Eritoten tehoharjoitukset saa kyllä tehokkaiksi, kun valmiita ohjelmia löytyy pilvin pimein. Vapaa-ajelukin mukavaa.
Ja, voithan sen ottaa vaikka kolmeksi tavikuukaudeksi ja sitten katkaista. Ei ole pakko ympärivuoden maksella.
Mä en maksa Zwiftistä kuin Loka-Huhtikuun ajan, eli seitsemässä kuukaudessa menee vähän reilu US$100. Mun mielestä toi on ihan kohtuullinen hinta kun tulee ajettua 2-5 kertaa viikossa ja Zwiftissä kestää nuppi ajaa jopa niitä 100km "kisoja".
6.7 WTF/kg
Veloviewer on tehnyt Zwiftin reiteistä taulukot, joihin saa oman datan Stravasta. Zwiftinsiderin postauksessa tarkemmat ohjeet.
Nimim. "256th"
10k-kerhon jäsen
Kyllä ei tarvii noissakaan rankingeissa paljon juhlia T: 292
Ei tarttis kun laihduttaa joku 20 kiloa ja vetää ainakin 20 minuuttia >400 watin teholla, että olisi mitään asiaa keulan lähellekään.
6.7 WTF/kg
Tein sosiaalisen kokeen ja vaihdoin zwiftissä nicknameksi "Tom of Finland" ja heti alkoi peukutuksia tulemaa peesaajilta paremmin kuin ennen.
En osaa sanoa millaiset johtopäätökset tästä pitäisi tehdä ?
Minulla ei tänään oikein huumori riittänyt siihen, että sain käsiin ja jalkoihin vihreät lätkäveskarin pehmusteet. Taidan palata Zwiftiin vasta halloweenin jälkeen.
Oikeastaan oli ihan kiva ajaa vaihteeksi Alpe d'Huez BigRingVR:ssä.
10k-kerhon jäsen
Mikä Halloween teema? Ajoin eilen pikkuisen lenkin, eikä ollut Halloweenista hajuakaan.
6.7 WTF/kg
Käypä ajelemassa uudestaan...
10k-kerhon jäsen
Jaa että mobiililla ei välttämättä päivity? Itsekin toivoin, että voisin välttää automaattisen halloween-päivityksen, mutta tietokoneella se ei ole mahdollista.
10k-kerhon jäsen
Itse en ole läppärillä huomannut mitään Halloween teemaa, vaikka se päivittää. Onkohan tullut joku muutos Zwiftiin, kun nyt Stravassa on alkanut näkymään minulla sankoin joukoin ulkomaalaisten peukutuksia, kun olen Zwiftillä ajellut? Aikaisemmin ei ole niitä tullut Stravaan, vaikka niitä peukutuksia on Zwiftiin tullutkin.
Itseäkin nyppi Bronttosauruksena ajaminen . Taidan kuulua vähemmistöön koska siellä väki kyseli pääasiassa mistä pää löytyy jne.. Pienten kikkailiujen sijaan voisivat panostaa uusiin reitteihin .
Ajoin eilen elämäni ensimmäisen Zwift lenkin ja ihmettelin ensin noita lätkävarusteita ja liskoja. Sen jälkeen toivoin, että niistä saisi paremman peesin. Mulla on 7 vrk ilmainen kokeiluversio + Neo + PC ja ensimmäinen kokemus oli positiivinen. Ei liene ihme, ennen olen tuijottanut seinää.
Itse olen tykästynyt viime aikoina yhteislenkkeihin. Kilpailuihin ei himoita mennä kun näissä yhteislenkeissäkin vauhti riittää. Pakko tehdä joku rauhallinen lenkki välillä itekseen ettei pääse ylikunto yllättämään.
Sent from my iPad using Tapatalk
Eipä muuten ollutkaan enää tänään liskoja näkyvissä. Ensin omaa ajoa ja sitten FZR-tiimin meetup. Ihan kiva sosiaalinen häppening, mutta mieluummin 1-2 kisaa ja 1-2 omaa ajoa per viikko.
10k-kerhon jäsen
Mistä johtuu että Zwiftin alussa tehtävä spindown calibration ei onnistu? Trainerina Elite Suito, viimeisin firmware ja joka kerta kun olen yrittänyt kalibroida, kun vastuspyörä pysähtyy niin tulee virheilmoitus "timed out"? Ja Zwift käytössä Apple-tv 4k:lla.
Kirjanmerkit