HephaGarminGiantElectrobike
Sivu 164 / 515 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64 114 154 162 163 164 165 166 174 214 264 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.891 - 4.920 / 15442

Aihe: "Gravel Grinding" -fillarit

  1. #4891
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IHD Katso viesti
    Jep. Kehityksessä on päästy 30 vuotta taaksepäin. Suurin ero John Tomacin vuoden 1990 maastofillariin on hissitolppa . Tuossa vielä linkki 1990 malliin:
    https://cdn-cyclingtips.pressidium.c...1990-CDM-5.jpg
    Tästähän se koko närkästys onkin syntynyt, kun todettiin, että kun GG-pyörille annettiin vapaa kehityspolku - evoluutio rupesi hälyttävästi lähestymään vanhaa tuttua hybridiä. Tällainen väittämä oli puristeille liikaa ja GG-pyörän määritelmän puhdistusyrityksiä on nyt monta sivullista tarjolla.

  2. #4892
    F. Kotlerburg Guest
    Onko kyllä jotenkin säälittävää tuo itku jokaisesta uutuudesta, että ei ole oikeaoppinen gravelpyörä.

    Markkinoilla kun näyttää nykyään olevan aika monenlaista härveliä gravel-käyttöön niin eikö se ole vain hyvä, että on moneen eri käyttöön jne. vaihtoehtoja eikä kaikkien tarvitse nylkyttää sillä tarkkaan UCI-sääntöjen määrämällä vatkaimella niin kuin maantiepuolella on ollut aina. Tuskinpa nuo teidän oikeaoppisetkaan gravelit heti on markkinoilta häviämässä...

  3. #4893
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Etelä-Ranska ja Espoo
    Viestit
    808
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Tietovisa: kuvassa olevan kuljettajan ilme johtuu

    A) ilosta, joka kumpuaa siitä, ettei ollut vielä olemassa nettiä, globalisaatiota eikä ilmastonmuutosta
    B) kivusta ja särystä perberissä, koska pyörässä ei ole hissitolppaa
    C) rungon geometriasta ja valmistusmateriaalista
    D) LSD:stä
    E) muusta, mistä
    Selvä E), sillä ilmehän on puhdasta kauhua. Se hetki, kun tajuaa että vannejarrut ei nyt riitä.

  4. #4894
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Eikö cyclocrossille ja cyclocrossareille ole ihan omakin ketju?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Onko kyllä jotenkin säälittävää tuo itku jokaisesta uutuudesta, että ei ole oikeaoppinen gravelpyörä.

    Markkinoilla kun näyttää nykyään olevan aika monenlaista härveliä gravel-käyttöön niin eikö se ole vain hyvä, että on moneen eri käyttöön jne. vaihtoehtoja eikä kaikkien tarvitse nylkyttää sillä tarkkaan UCI-sääntöjen määrämällä vatkaimella niin kuin maantiepuolella on ollut aina. Tuskinpa nuo teidän oikeaoppisetkaan gravelit heti on markkinoilta häviämässä...
    Kun syksy ahdistaa, niin sitten se ahdistaa.

  5. #4895
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Tästähän se koko närkästys onkin syntynyt, kun todettiin, että kun GG-pyörille annettiin vapaa kehityspolku - evoluutio rupesi hälyttävästi lähestymään vanhaa tuttua hybridiä. Tällainen väittämä oli puristeille liikaa ja GG-pyörän määritelmän puhdistusyrityksiä on nyt monta sivullista tarjolla.
    Näinpä.

    jos esim. Salsa journeyman droppitangolla on gg-pyörä (tai siis ainakin musta se näyttää kovasti sellaiselta) niin kai nyt saman mallin suoratankoinenkin versio on

  6. #4896
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.257
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Tietovisa: kuvassa olevan kuljettajan ilme johtuu

    A) ilosta, joka kumpuaa siitä, ettei ollut vielä olemassa nettiä, globalisaatiota eikä ilmastonmuutosta
    B) kivusta ja särystä perberissä, koska pyörässä ei ole hissitolppaa
    C) rungon geometriasta ja valmistusmateriaalista
    D) LSD:stä
    E) muusta, mistä
    Musta se näyttää lähinnä siltä, että pyörässä ei ole satulaa ollenkaan...eli E)
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  7. #4897
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.147
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Onko kyllä jotenkin säälittävää tuo itku jokaisesta uutuudesta, että ei ole oikeaoppinen gravelpyörä....
    Kuka on itkenyt? Ei kaikki kommentointi, joka ei miellytä itseä, ole itkua.

    Tämähän on keskustelupalsta, kai täällä mielipiteensä saa sanoa? Olishan se tylsää jos kaikki olisivat hiljaa.

    Ja ihan kuka tahansa saa ajaa grävelii hybridillä jos niin haluaa.


  8. #4898
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.689
    Mikäs tää Salsan Fargo on, kun imaisee sisäänsä 27.5/3" tai vaihtoehtoisesti 29/3"?

    https://salsacycles.com/bikes/fargo/2020_fargo_apex_1

  9. #4899
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.257
    ^ lukee siinä "Fargon" alla eli:

    BIKEPACKING / OFF-ROAD TOURING / SINGLETRACK
    BIKEPACKING / OFF-ROAD TOURING / SINGLETRACK

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  10. #4900
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.257
    Mitä tuohon Bombtrackiin tulee, niin väistämättä juolahtaa mieleen, että mitäs sitten, kun markkinamiehet tai vaihtoehtoisesti markkinat huutaa potentiaalia vielä lisää? Nyt aletaan olla sellaisessa pisteessä, että droppitanko on potentiaalia eniten rajoittava komponentti, joten evoluution seuraavan siirron on oltava jonkinlainen suora tai suoran ja droppitangon iteraatio. Sen jälkeen ollaankin tilanteessa, jossa pyörän ostajat pitäisi pystyä vakuuttamaan, että hybridipyörän tyylinen pyörä onkin se senhetkisen evoluution huipentuma - eikä suinkaan se harrastajaepäuskottava ja foorumitodistetusti aavistuksen huono kaikkeen -tyyppinen pyörä, jollaisiksi ne vielä toistaiseksi yleisimmin mielletään.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  11. #4901
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.147
    ^unohdit leveiden renkaiden kiiman. Multihuipentuma tulee olemaan läskipyörä.


  12. #4902
    Liittynyt
    05/2019
    Viestit
    4.310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Onko kyllä jotenkin säälittävää tuo itku jokaisesta uutuudesta, että ei ole oikeaoppinen gravelpyörä.
    "Itku jokaisesta uutuudesta"?!

    Usenetin aikana käytettiin tavattoman paljon erilaisia lyhenteitä. ROTFLMAO on yksi mieleen jäänyt.


    Markkinoilla kun näyttää nykyään olevan aika monenlaista härveliä gravel-käyttöön niin eikö se ole vain hyvä, että on moneen eri käyttöön jne. vaihtoehtoja eikä kaikkien tarvitse nylkyttää sillä tarkkaan UCI-sääntöjen määrämällä vatkaimella niin kuin maantiepuolella on ollut aina. Tuskinpa nuo teidän oikeaoppisetkaan gravelit heti on markkinoilta häviämässä...
    Minusta todellisuudessa "ongelma" näyttää milteipä päinvastaiselta: markkinoille tungetaan gravel-käyttöön ihan kelvollisia härveleitä, jotka menisivät GG-pyörän nimen alla oikeaoppistenkin mielestä, mutta valmistajat haluavat ehdoin tahdoin kaupata niitä jollain muulla tyyppinimellä! (Osasyy on tietysti se että mallistoon kuuluu ennestään nimellisestikin gravel bike, mutta lienee yhtä lailla syynä se että kaikki eivät haluakaan gravel bikea joten jos heille haluaa pyörän myydä, pitää sitä kutsua vaikkapa all road endurance bikeksi.)

  13. #4903
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    PPS Minusta hauskin GG-fillariksi luokassa yksi - tämä siis oman määritelmäni mukaan - hyväksyttävän fillarin tyyppikuvaus on: "mixed surface bikepacking bike".
    Toisessa ketjussa keskustellaan siitä, mikä on bikepackingia... Itselläni on gg:ssä tarakka ja sivulaukut.

  14. #4904
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Sen jälkeen ollaankin tilanteessa, jossa pyörän ostajat pitäisi pystyä vakuuttamaan, että hybridipyörän tyylinen pyörä onkin se senhetkisen evoluution huipentuma - eikä suinkaan se harrastajaepäuskottava ja foorumitodistetusti aavistuksen huono kaikkeen -tyyppinen pyörä, jollaisiksi ne vielä toistaiseksi yleisimmin mielletään.
    Entä sitten fitness-pyörät? Ehkä joskus taas saadaan ostajat vakuuttumaan siitä, että kapeat renkaat ovat coolimmat ja sittenkin rullaavat paremmin Hybridipyörien ideahan on hyvä, mutta monessa on melko rajattu rengastila, ja jos sen lisäksi paino on jossain 15 kg tuntumassa, ei sillä ole kivaa ajaa oikein missään. Mitä jos gravel-pyörillekin käy niin, että yhä suuremmat massat haluavat niitä, ja valmistajat alkavat tehdä 300 € halvimmilla mahdollisilla osilla olevia gravel-pyöriä eli droppitankoisia hybridejä?

    PS. Milloin tulee gravel-spesifi Jopo?

  15. #4905
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.147
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    ...Mitä jos gravel-pyörillekin käy niin, että yhä suuremmat massat haluavat niitä, ja valmistajat alkavat tehdä 300 € halvimmilla mahdollisilla osilla olevia gravel-pyöriä eli droppitankoisia hybridejä?
    No sithän me ollaan kusessa. Pitää keksiä jotain uutta.

    Läskipyörille on nähdäkseni käynyt juuri noin. Aivan ensiksi edelläkävijät, pioneerihenkiset partasuut hankkivat niitä... ja läskit olivat coolia ja hottia yhtäaikaa. Mutta sitten taviksetkin keksivät ne ja kiinalaisten piti alkaa tunkea marketteihin kolmen huntin läskipyöriä. Nykyään näkee foorumillakin, ettei kukaan enää (paitsi harvoin) haikaile ns. kunnon läskipyörää vaan kyselyt kohdistuvat lähinnä halpiksiin.


  16. #4906
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti

    PS. Milloin tulee gravel-spesifi Jopo?
    Gravel-pyöriksi on jo tässäkin topikissa liitetty vanhat perinteiset miestenpyörätkin niin eikö Joponkin voi sanoa olevan gravel-jopo jos sillä vain ajaa hiekkateitä? Sivusta seuranneena tässä topikissa voitaisiin ihan hyvin puhua jopoista, fikseistä, retkipyöristä, hybrideistä, cycloista, sähköpyöristä, kaikista maastopyöristä ja miksei maantiepyöristäkin, koska moni ajaa silläkin hiekkateitä. Ehkä jopa TT-gravelistä, kun lisätangotkin kuuluvat lajiin.

    Voi olla ihan kohtuullista hieman yrittää kategorisoida tätä siihen mitä topikkia aloittaessa pidettiin gravel-pyörinä eikä mitä nykyisin markkinat työntää ulos gravel-pyörinä?

    F-A-T! jopo-perheen uusin jäsen, FAT jopo on täällä! Pyörä alle ja taakse jäävät lumi, muta ja hiekka! Siitä pitävät huolen 26” 100-559 renkaat.


  17. #4907
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    F-A-T! jopo-perheen uusin jäsen, FAT jopo on täällä! Pyörä alle ja taakse jäävät lumi, muta ja hiekka! Siitä pitävät huolen 26” 100-559 renkaat.
    Tämä läskijopo mulla olikin mielessä, kun tuota pohdin

    Mun puolesta gravel-pyöräksi saa kutsua aivan mitä vaan. Hiekkateillehän polkupyörät on alun perin suunniteltukin.

  18. #4908
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.147
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    ...tässä topikissa voitaisiin ihan hyvin puhua jopoista, fikseistä, retkipyöristä, hybrideistä, cycloista, sähköpyöristä, kaikista maastopyöristä ja miksei maantiepyöristäkin, koska moni ajaa silläkin hiekkateitä.
    Nyt osuit villakoiran pihviin. Noista kaikista voitaisiin puhua myös maantiepyörätopicissa, koska moni ajaa noilla maantiellä. Tai maastopyörätopiceissa, jotkut ajaa noilla maastossa

    Mut sähköpyörille on oma osastonsa, jako niihin on helppo: onko moottoria vai ei. Ja läskissä pitää olla vähintään 4" kumi, mielellään 4.5". Hankalia nämä monikäyttöpyörät.


  19. #4909
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    752
    Onsetuo Fargo viidellä kiekkoparilla semmonen pyörä, että voi aivan itse päättää aamusella mikä se on.
    Senkin vielä missä/mihin sillä ajaa.

  20. #4910
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Avaruuskana saa seuraajan ensi keväänä. Lisää rengastilaa ja maastoon sopivammaksi suunniteltu, mitä se sitten mahtaa käytännössä tarkoittaa.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  21. #4911
    Liittynyt
    05/2019
    Viestit
    4.310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esuli Katso viesti
    Onsetuo Fargo viidellä kiekkoparilla semmonen pyörä, että voi aivan itse päättää aamusella mikä se on.
    Senkin vielä missä/mihin sillä ajaa.
    Yllättävän monet tekevät samantapaisia päätöksiä, vaikka pyörä olisi joku muu eikä kiekkopareja olisi kuin kahdet. Ja yhdelläkin kiekkoparilla voi jopa renkaita vaihtamatta asiasta päättää ihan itse tarkistamatta netistä mitä valmistaja, pyörälehden tai pyöräilysivuston arvostelija tai paljon seurattu bloggari on ollut asiasta mieltä,

    Ei ehkä yhtä laajalla skaalalla tai yhtä suurella vapaudella, mutta ymmärtänet ajatukseni?


    Mutta varsinaisesti herätit uteliaisuuteni: millaiset viisi kiekkoparia olet nähnyt mielekkäiksi tai tarpeellisiksi ja millaiset renkaat olet vanteille laittanut? Tiettyä päällekkäisyyttä käyttöalassa ei tietenkään voi välttää, mutta tokkopa sitä on ollut syytä pyrkiä erityisesti välttämäänkään.

  22. #4912
    Viidet kiekot on kyllä jo aika pro. Tuommoseen skaalaan sopis jo toiseen päähän myös joustokeula ja flätit

  23. #4913
    Liittynyt
    08/2015
    Paikkakunta
    Alaska
    Viestit
    21
    Naksuntaa odotellessa...

    Olen Topstone Carbonilla ajanut vasta n 750km, mutta ehkä tuolla kokemuksella tohtii jo muutaman ajatuksen jakaa.

    En koe olevani mikään pyöräilyspecialisti, koska omistuksessani on ollut sangen vähän pyöriä ja nekin hyvin samantyyppisiä. TC on ensimmäinen kuitupyöräni, edelliset ovat olleet teräsrunkoisia ja muutaman lenkin olen alumiinirunkoisella ajanut.
    Edellisellä pyörällä, Genesis Croix De Fer:llä, tuli ajettua n 25000km, paljon vai vähän, sen verran ainakin, että tietää sillä ajaneensa.
    Verrokkeja ei siis ole oikeastaan lainkaan,* vaihdoin täysin toisenlaiseen pyörään.

    Havainnot ja kokemukset ovat hyvin samansuuntaisia, kuin ammatikseen pyöriä arvioivilla. Kyyti on mukavaa, mutta myös etupään osalta. Tämä johtunee Save-ohjaamosta, mitä ei Ultegra -mallissa ole vakiona. Ehkä mulla kävi mäihä, kun 'Dalen tehtaan kokoonpanolinjalla oli töpeksitty
    Ajaminen on kivaa ja pitkät lenkit menevät puutumitta Siis paikat eivät puudu. Tämä on merkittävä muutos edelliseen pyörään verrattuna.

    Geo on pitkänlainen, mutta M-kokoon olen tottunut oikein hyvin (vartta 178cm, lyhyet, mutta paksut jalat), vaikka aluksi tuntui, että runko on liian pitkä. Ajoasento on menevän vauhdikas ja se patistaakin pitämään vauhtia. Ei haittaa

    Kyllä, koeajoin M-koon ennen ostopäätöstä, mutta 105-mallin ohjaamo oli erilainen, kuin millä omani sitten tuli.

    Tolpassa on 15mm setbackia; haluaisin kokeilla suoraa tolppaa. Joskus tulee fiilis, että polkeminen tapahtuu liian takaa. Ei häiritsevä tuntemus, mutta haluaisin suoralla putkella kokeilla, muuttuuko tuntuma.

    Muutaman lenkin jälkeen alkoivat "crack" -äänet (mihin eräässä koeajoraportissakin viitataan), mutta laittamalla kitkatahnaa oikeisiin paikkoihin (satulaputki, satulaputken kiristinpinta, stemmin ja tangon kiinnityspinta), äänet katosivat. Toistaiseksi muita sivuääniä ei ole kuulunut.
    Ilmoitan, mikäli matkan varrella niitä ilmenee.

    Miksi Cannondale Topstone Carbon?
    Samalla rahalla olisi saanut monenlaista muutakin; 3T, Cervelo, Trek, SantaCruz, terästä, titskua...
    Jokin tuossa pyörässä minua viehättää; tyyli, tekniikka, uutuudet, ja halusin jotain ihan toisenlaista, millaista minulla ei ole ennen ollut.

    Noudatan pyörähankinnoissani -1+1 -periaatetta; edellinen pitää saada myydyksi, ennen kuin voi uuden ostaa. Toinen periaate: miksi ostaa jotain sellaista, mikä on jo ollut.

    Toistaiseksi olen valintaani erittäin tyytyväinen. Kilometrit kertovat, miten tarina 'Dalen kanssa jatkuu.

    Voikaa hyvin

  24. #4914
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Avaruuskana saa seuraajan ensi keväänä. Lisää rengastilaa ja maastoon sopivammaksi suunniteltu, mitä se sitten mahtaa käytännössä tarkoittaa.
    Nykyisen version geometria on melko maantiemainen, lyhyt perä, jyrkkä keula ja lyhyt trail. Veikkaan että uudessa versiossa ainakin keula on loivempi ja mahdollisesti top tube pidempi. Perää täytyy varmaan pidentää myös suuremman rengastilan saavuttamiseksi. Monstercross-touhuun ja väärinpyöräilyyn mielestäni järkeviä muutoksia, mutta omassa käytössä olen tyytyväinen tuohon vanhempaan versioon. Siinä on tarpeeksi eroa tallin toiseen gg:hen Kona Roveen, joka tuntuu tankilta vertaillessa. Molemmilla onneksi grindaus onnistuu!

  25. #4915
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Avaruuskana saa seuraajan ensi keväänä. Lisää rengastilaa ja maastoon sopivammaksi suunniteltu, mitä se sitten mahtaa käytännössä tarkoittaa.
    Onko tässä ollut jotain tietoa/tiiseriä jossain?
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  26. #4916
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Nykyisen version geometria on melko maantiemainen, lyhyt perä, jyrkkä keula ja lyhyt trail. Veikkaan että uudessa versiossa ainakin keula on loivempi ja mahdollisesti top tube pidempi. Perää täytyy varmaan pidentää myös suuremman rengastilan saavuttamiseksi. Monstercross-touhuun ja väärinpyöräilyyn mielestäni järkeviä muutoksia, mutta omassa käytössä olen tyytyväinen tuohon vanhempaan versioon. Siinä on tarpeeksi eroa tallin toiseen gg:hen Kona Roveen, joka tuntuu tankilta vertaillessa. Molemmilla onneksi grindaus onnistuu!
    Postausta heti, kun vanhat menevät poistomyyntiin. Juurikin tuo oikea geometria on space chickenissä kiinnostanut.

    Uudet mallit vaativat varmaan sen muodikkaan 140mm pitkän -20ast gravellgrinder stemmin. Natsaa tosi hyvin yhteen saman verran sloupatun yläputken kanssa.

  27. #4917
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    Onko tässä ollut jotain tietoa/tiiseriä jossain?

    Oiskohan se tämä. Vanhan mallin runko tällä hetkellä hinnaltaan 610 puntaa.

    https://www.instagram.com/p/B2zD8_0AxS9/

    https://www.instagram.com/p/B214_rDg239/

    https://www.instagram.com/p/B215N50Avly/

    Mattaruskea ois kova.

  28. #4918
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    Onko tässä ollut jotain tietoa/tiiseriä jossain?
    Planet X:n fb -sivuilla lähinnä rungon värityssuunniteimia.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  29. #4919
    Liittynyt
    05/2019
    Viestit
    4.310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JMI71 Katso viesti
    Toistaiseksi olen valintaani erittäin tyytyväinen. Kilometrit kertovat, miten tarina 'Dalen kanssa jatkuu.
    Kai sinä siellä Alaskassa oikeasti asut, elät ja ajat, sillä ei täällä taida kukaan Kännäriään Deiliksi kutsua.

    Vaikuttaa siltä että pyöränhankinnan periaatteiden - ja nimenomaan niiden omien ja itse laatimiensa - noudattaminen on tuottanut erinomaisen onnistuneen tuloksen. Jopa niin onnistuneen että on vaikea keksiä mihin Fillarifoorumin tavanomaiset ikäväsävyiset narisijat tarttuisivat tai mihin he voisivat yrittää työntää kiilaa saadakseen aikaan erimielisyyttä ja synnyttääkseen leirijakoja.

  30. #4920
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Nykyisen version geometria on melko maantiemainen, lyhyt perä, jyrkkä keula ja lyhyt trail. Veikkaan että uudessa versiossa ainakin keula on loivempi ja mahdollisesti top tube pidempi. Perää täytyy varmaan pidentää myös suuremman rengastilan saavuttamiseksi. Monstercross-touhuun ja väärinpyöräilyyn mielestäni järkeviä muutoksia, mutta omassa käytössä olen tyytyväinen tuohon vanhempaan versioon. Siinä on tarpeeksi eroa tallin toiseen gg:hen Kona Roveen, joka tuntuu tankilta vertaillessa. Molemmilla onneksi grindaus onnistuu!
    Omaan Pace Chickeniin olen varsin tyytyväinen, just mitä halusin. Jos keulassa olis ruuvin reikiä tarakalle niin sitte täysin tyytyväinen. Aamulla vaihtuu orkkistanko Rithceyn Venturemaxiin ,27,2 kuitutolppa ja parempi satula. Forcen palikat ja nestelevarit pelaa hyvin. Toki toiset kiekot on haussa ,luultavasti Newmenit R2bikesiltä.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •