GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 176 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 76 126 166 174 175 176 177 178 186 226 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.251 - 5.280 / 7700

Aihe: Alennusmyynnit

Perinteisesti Velosportin alennusmyunti on ollut oikeasti paikka josta saattoi tehdä löytöjä. Siis paikan päällä ja yksittäiskappaleita. Nyt tästä alennusmyynnistä en osaa erityisemmin innostua.

(Enkä sen ilmoitettua perustetta, omistajanvaihdosta, edes oikein ymmärrä; jos uusi omistaja haluaisi luopua joidenkin merkkien edustamisesta ja tuoda uusia tilalle ja siivoaisi sen takia vanhat varastot pois nurkista, ehkä, mutta onko siitä todella kysymys? Ja ei kai alennusmyynnillä ja siihen liittyvillä kirjanpidollisilla toimenpiteilläkään mitään erityisempää hyötyä ole saavutettavissa? Vai aiheutuuko alennusmyynti jostain minunlaiselleni uunolle tuntemattomasta mutta kaikille liikkeenharjoittajille selvästä syystä tai omistajavaihdoksen mytä syntyneestä tarpeesta?)

PS Mutta kyllä minä silti voisin ajatella käyväni tämän pyörän renkaita potkiskelemassa - korkean kuvaannollisesti tietenkin (Sen pitemmälle ei kauppa etenisikään osaltani, kokohan on ihan väärä.)

En tiedä juuri tästä tapauksesta, mutta välillä alennusmyynnin syy omistajanvaihdossa on varastoarvon pienentäminen, jotta uusi omistaja saa liikkeen ostettua halvemmalla.

Lähetetty minun Nokia 7.1 laitteesta Tapatalkilla
    Jussi Heikkilä
    MC Kramppi - Meillä ei venytellä

Liiketoimintakaupassa vaihto-omaisuus aktivoidaan taseeseen, ja erilaisista syistä johtuen voi olla syitä taseen pienentämiseen.

Aika yleistähän tuollainen omistajanvaihdos-ale on, melkein joka alalla.

Minulle kerrottu syy oli vanhojen mallistojen poismyynti ja liikkeen tilojen uudelleenjärjestely. Toisesta kerroksesta luovutaan, mutta samalla alakerrasta otetaan lisää tilaa mm. nykyisen kahvilan paikalta.

Mutta siis ihan hyviä vaatetarjouksia tyyliin -50%, mutta koot S-M. Samoin kaikki "kivat" oli naisten malleja. Tosin tämänikäisellä testosteronitaso on sitä luokkaa, että varsin hyvin voi polkea tyttöjen takissa, jos se vain menee päälle. Ja pinkki keventää aina.

Liikkeessä ei ollut mitään mainontaa liittyen tähän aleen. Olisin kuvitellut muuta, kun se on niin näkyvästi esillä netissä. Josta ei taas aletuotteita voi ostaa...

Tuossa muutoksessa on hyvää että Lundberg on tunnetusti mainio kauppa kauppa hyvällä palvelulla ja se lupaa hyvää Velosportin jatkolle.
    Huonoa se että nettisivuihin ei panosteta Lundbergilla ollenkaan ja sitä kautta on melko turha yrittää löytää mitään (soittamalla asiat selvinneet hyvin) joten miten lie jatkossa niiden kanssa. Eihän nettikauppa sinänsä ole elinehto mutta nykyään se tukee kivijalkamyyntiä.

^Eli siis mikä on tämä stoori omistajanvaihdoksen takana?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Eihän nettikauppa sinänsä ole elinehto mutta nykyään se tukee kivijalkamyyntiä.
    Totta. Joka kerta kun käy turhaan kaupassa kääntymässä ei-oo:ta hakemassa, niin harmittaa. Soittamallahan tuo monesti selviäisi, toki onnistuu vain aukioloaikaan. Tämä kommentti pätee siis mihin tahansa erikoistavaraliikkeeseen.

TetedeCourse Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^Eli siis mikä on tämä stoori omistajanvaihdoksen takana?
    "Tänä vuonna 40-vuotta täyttänyt Velosport Ky:n liiketoiminta on siirtynyt uuteen omistukseen Velosport Oy -nimen alle.

Kauppaa perustamisesta lähtien pitänyt Raimo Nieminen jää ansaitulle eläkkeelle.

Velosport Oy:n omistavat pitkän linjan polkupyöräkauppiaat Jari Petäjä (Nummen Pyörä) Turusta ja Jani Lundberg (Pyöräliike Lundberg) Keravalta."

Elemnt Roam näyttäisi olevan 261,90€.

Sportamorekaupasta minulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia.

https://www.sportamore.fi/tuote/2042...mnt-roam-svart

Wahoo FitnessElemnt RoamMusta

261,90 EUR
    349,90 EUR

One size

^Luotettava kauppa. Itse tilasin ROAMin edellisestä alesta. Taisi olla kympin tai pari halvempi silloin. Kiinnostaisi tietää mistä noita saavat, kun tuo on ehdottomasti halvin hinta mitä tuolle laitteelle on näkynyt missään muualla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^Luotettava kauppa. .
    Ok.

Muuten: olen saanut joskus sovituksi "price match:in", kun olen myyjälle vilauttanut kännykkää ja näyttänyt jotakin tuotetta ns "kotimaisen" nettikaupan ostoskorissa halvemmalla. Kerran Gigantti ja toisen kerran XXL teki niin. Kysymällä marketin tiskiltä siis saattaa saada samaan hintaan, jos tuote on varastossa ja halvempi nettitarjous sillä hetkellä vielä voimassa. Eli jos myyjän koneella näkyy sama nettikilpailijan hinta, niin usein vastaavat, laittavat vielä ehkä euron alle.

236-grammaiset (per pari) flättipolkimet 12,95 €: https://www.bikeinn.com/Py%C3%B6r%C3...04/136841597/p
    BikeInnissä toimituskulut alkaen 6,45 € ja koodilla, ORDER05, 5 % alennusta tilauksesta.

(Nämä polkimet ovat muissakin kaupoissa 15 € luokkaa, eli kevyet polkimet halvalla.)

Vinkkaan uudesta lappeenrantalaisessa Urheilu-Koskimiehessä myytävästä tämän vuoden mallisesta Trek ex Fuel 8, 27,5 plus -pyörästä, kokoja on kaksi 19,5'' ja 21,5''.
    Hintapyyntö näyttää olevan 2490€.
    Juttelin myyjän kanssa ja satasen voi saada vielä pois tinkimispalkkana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juhapoika Katso viesti
    Vinkkaan uudesta lappeenrantalaisessa Urheilu-Koskimiehessä myytävästä tämän vuoden mallisesta Trek ex Fuel 8, 27,5 plus -pyörästä, kokoja on kaksi 19,5'' ja 21,5''.
    Hintapyyntö näyttää olevan 2490€.
    Juttelin myyjän kanssa ja satasen voi saada vielä pois tinkimispalkkana.
    Ai joko taas, eikö ole mennyt kaupaksi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Eipä tuo puoti nyt toistaiseksi ole suostunut Suomeen toimittamaan. Koitan vielä selvitellä saisiko itse järkättyä kuljetuksen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Ai joko taas, eikö ole mennyt kaupaksi?
    Eihän juhapoika vaan satu olemaan kyseisessä liikkeessä töissä, ja harjoita täällä sissimarkkinointia? Haiskahtaa vahvasti.. Mutta lienee Liitiän asia hoitaa moderoinnit.

Onks joku bongannut ylivuotisia SantaCruzin hiilarirunkoja tarjouksessa jossain? Tallboy lähinnä.

Valmiita fillareita olis, mut kaikki osat joutais vahtoon joten runko kiinnostaisi enempi.

Bike24 :ssa on omaan silmään hyvä ale high tower n. 2000 ja tallboy no nyt en tarkkaan muista, mutta oisko 1500.

Lähetetty minun F5321 laitteesta Tapatalkilla

F. Kotlerburg Guest
    Bike24:llä oli jotain tovi sitten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Eihän juhapoika vaan satu olemaan kyseisessä liikkeessä töissä, ja harjoita täällä sissimarkkinointia? Haiskahtaa vahvasti.. Mutta lienee Liitiän asia hoitaa moderoinnit.
    Rauhoitu YocceT, en ole töissä siellä. Kyseessä on paikallinen kivijalkaliike, jossa olen vakioasiakas. Täällä saa kertoa ilmeisesti vain ulkomaisten suurten verkkokauppojen edullisista tarjouksista. Vilpittömästi halusin vain nostaa tuon varsin mukavasti alennetut hinnat muidenkin tietoisuuteen.

Verkkokauppa.comissa Silverbackin 2019-mallin läskejä tarjouksessa: https://www.verkkokauppa.com/fi/sear...tty&sort=price

Tampereen Kalevan XXL:ssä oli poistolaarissa Dura Ace 9000-sarjan Stages L-tehomittari 172.5mm mittaisena 250 eurolla. Ei mitään hajua onko itse elektroniikka G2 vai G3. Olisi tarttunut itselleni mukaan jos pää kestäisi laittaa väärän värisen kammen pyörään.

Ja Offerilla tarjoaa 30€ lahjakortti XXL tavarataloihin (ei nettiin) 25€. Tällä kertaa ei oo tiedossa koodia millä sais vielä halvemmalla, mutta 17% alea kuitenki

Lähetetty minun VOG-L29 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sampo12 Katso viesti
    Ja Offerilla tarjoaa 30€ lahjakortti XXL tavarataloihin (ei nettiin) 25€. Tällä kertaa ei oo tiedossa koodia millä sais vielä halvemmalla, mutta 17% alea kuitenki

Viimeeksi tuli hommattua lahjakortti, kun näitä oli tarjolla. Mikään ei varmaan estä tuotteen ostamista usealla lahjakortilla? (Jos useamman kortin tilaus edes on mahdollista)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petewow Katso viesti
    Viimeeksi tuli hommattua lahjakortti, kun näitä oli tarjolla. Mikään ei varmaan estä tuotteen ostamista usealla lahjakortilla? (Jos useamman kortin tilaus edes on mahdollista)
    Ei estä, itellä on kanssa viimekertasia jäljellä vielä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sampo12 Katso viesti
    11% hinnasta pois koodilla SINKKU

XXL:ssä kengät ja vaatteet -25% uutiskirjeen tilaajille...

Jos joku haluaa tarjoushaukkailla niin XXL:stä sais noilla offerin kupongeilla edullisen Tacx Neon hintatakuulla:

rosebikes.fi myy T2850 mallia poistolla 1145€
    XXL sivujen mukaan samaa vanhempaa mallia on myynnissä monessa myymälässä 1299€

Itse olen pari kertaa käyttänyt rosen sivuja hintatakuun pohjana ja toiminut paikanpäälläkin .fi domainin vuoksi. Eli tosta offerin lipuilla kokonaishinta jäisi 850€.

Itselläni ei ole tarvetta Neolle, mutta tilasin Garmin edge 530 myymälään jotta voin sit maksaa sen lahjakorteilla. Voishan sitä vielä kympin verran kysästä hinnanalennusta rosen sivujen perusteella...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Jos joku haluaa tarjoushaukkailla niin XXL:stä sais noilla offerin kupongeilla edullisen Tacx Neon hintatakuulla:

rosebikes.fi myy T2850 mallia poistolla 1145€
    XXL sivujen mukaan samaa vanhempaa mallia on myynnissä monessa myymälässä 1299€

Itse olen pari kertaa käyttänyt rosen sivuja hintatakuun pohjana ja toiminut paikanpäälläkin .fi domainin vuoksi. Eli tosta offerin lipuilla kokonaishinta jäisi 850€.

Itselläni ei ole tarvetta Neolle, mutta tilasin Garmin edge 530 myymälään jotta voin sit maksaa sen lahjakorteilla. Voishan sitä vielä kympin verran kysästä hinnanalennusta rosen sivujen perusteella...
    XXL on perseestä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FP3 Katso viesti
    XXL on perseestä
    Norjalainen se on.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •