FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 43 / 48 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 41 42 43 44 45 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.261 - 1.290 / 1424

Aihe: Talvirenkaat krossariin?

  1. #1261
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Minulla marawintteri vasta varhaiskeski-iässä, kun eka nasta tulee kudoksen läpi, useampi tonni ja neljä tai viisi talvea takana, mutta matka jatkuu, koska kulutuspinta ja kudoksetkin kestävät vielä pitkään. Vaatii pistosuojanauhan ja viimeistenkin nastojen poiston, nastanreiät keräävät kiviä eikä ajettavuuskaan parane, hyvähän se ei ole ollutkaan mutta kelpaa. Tähän saumaan aito kitkarengas taakse, kunhan nuo vanhat saa ajettua loppuun.

  2. #1262
    Laitoin 29.1. alle Chaoyangin nastarenkaat:
    http://www.chaoyangtire.com/index.ph...S&name=CORTINA

    29.3. tuli flätti. Renkaan sisus on repeillyt useamman nastan kohdalta ja vaikkei nastat sinänsä oo tullu läpi, niin sen renkaan terävä sisäreuna näky syöneen sisurin puhki ja hankaumaa oli sisurissa monessakin kohtaa. Ois tuon nyt luullut yli pari kuukautta kestävän työmatka-ajelua, vaikka kiinalainen halpis onkin.

    Renkaan kyljessä sanotaan, että max 110kg ja 4-5bar. Kuski on noin 80kg, painetta laittanu 5.0 ja parin viikon välein nostanu sen takas 4.5->5.0, että speksien sisällä on menty. Paljasta asfalttia toki ovat nähneet, kun etelän talvikelit on ollu mitä on, lumessa ois varmaan kestäny paremmin.

  3. #1263
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.920
    5 bar on aivan älytön paine tuon kokoiseen renkaaseen. 3 bar olisi riittänyt....
    Aakoo muokkasi tätä : 03.04.2019 at 16.46

  4. #1264
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    5 bar on aivan älytön paine tuon kokoiseen renkaaseen. 3 bar olisi riittänyt....
    Jopa niin älytön että munkin täytyy tulla kertomaan sama asia Mutta myös asia minkä me vanhan koulun pyöräilijät nähtävästi opimme vasta kun uskallamme kokeilla niitä mahdottoman alhaisia, jopa renkaan kyljessä lukevia suositusopaineita matalampia rengaspaineita. Ennenhän esimerkiksi Schwalbe nimenmaan kehotti rullaavuuden vuoksi käyttämään suosituksensa ylärajan tuntumassa olevia paineita silloin kun ajetaan etupäässä paljaalla asfaltilla ja matalampia silloin kun nastoja todella tarvitaan.

  5. #1265
    Ehkä tässä vaiheessa kevättä suurimmassa osassa Suomea 5 bar onkin liikaa. Mutta ainakin täällä auraus on sillä tasolla, että jos ei talvella kiinnosta puhkeamiset ja kiekkojen rihtailu viikoittain, paineita tarvitaan. Pahimpina paikkoina paksu polanne tiellä, kaivonkansien kohdalla lumi sulanut kanteen asti ja pieni lumisade hävittää teräväreunaisen kuopan muodot.

  6. #1266
    Kyseessä 40-millinen rengas ja 80-kiloinen kuski - onko silloinkin 5 bar tarpeen?

    Missä muuten on Dr TuKon "täällä"? Itsekin syyllistyn joskus aivan samaan eli pääkaupunki- ja itsekeskeisenä pidän itsestäänselvänä että puhutaan Helsingin tai etelärannikon olosuhteista, teistä tai kaduista. Mutta oli miten oli täällä meikäläisen ja TemMeken maisemissa ei kuvatunlaisia ansoja tai yllätyksiä kaivonkansien kohdalla ole löytynyt, kun ei niitä paksuja polanteitakaan juuri ole näkynyt.


    PS Kuten yleiseen foorumikulttuuriin kuuluu, minunkin pitää päästä kehaisemaan miten minä osaan ja hallitsen tämän tai tuonkin paremmin, mutta minusta joskus vaikuttaa siltä että aktiivinen ja pyörää keventävä ajotapa on osin kadonnut toinen toistaan leveämpien renkaiden ja tietysti jousitettujen hybridien ja maastopyörien yleistymisen myötä. 8Piilossa olevia teräväreunaisia kuoppia varten ei tosin osaa keventää kuin selvänäkijä tai kadun yksityiskohtiaan myöten unissaankin tunteva ja muistava fillaristi jollaista ei tietenkään ole olemassakaan.)

  7. #1267
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi Rajamäki
    Viestit
    1.510
    Ei rengas tietenkään saa hajota noin nopeasti --> takuuseen (jos Kiinan ihmeissä sellainen on).
    Pyöräily on kivaa!

  8. #1268
    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    99
    On ollut tarkoitus jo viime vuoden puolella kirjoitella mietteitä käyttämistäni cyclon nastarenkaista, mutta laiskuus kai siirtänyt sitä joka kerta. Hommasin ekat nastarenkaani (jos ei lasketa läskin 3,8") cycloon syksyllä, Black Ice 200 35 mm Verkkokaupasta. Todellinen leveys tasan 35 mm, 20 sisäleveyden vanteella.

    Profiili on todella tasainen ja reunoilta siis kantikas. Huomaa ajossa, mutta ei haittaa. Vakaa siis. Nappuloissa lamellia, tuntuu auttavan pitoon positiivisesti. Korkea kuvio, nappuloiden väliin mahtuu kivasti sepelin jyvä. Niitä rengas kerääkin paljon ja ampuu lokaria pitkin äänen kera pitkälle näköpiiriin. Ei tosin haittaa minua. Paljon nastoja ja pitää jäällä mielestäni tosi hyvin. Ei mitään kisaa voi tietenkään ajaa, mutta koko talven aikana en kaatunut kertaakaan. Keskuspuistossakin oli välillä melkoista jääväylää ja hyvin pärjäsin. Pito lähtee suht lineaarisesti ja siihen pystyy luonnollisesti reagoimaan.

    Sisureilla ajoin eikä yhtään flättiä. Hinta ei päätä huimaa, joten kannattaa kokeilla. Ehkä ostaa nyt pari varastoon ensi talvea varten. Pidon, hinnan ja toistaiseksi puhkeamattomuuden perusteella annan ison plussan.

  9. #1269
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    5 bar on aivan älytön paine tuon kokoiseen renkaaseen. 3 bar olisi riittänyt....
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Jopa niin älytön että munkin täytyy tulla kertomaan sama asia
    Meinaatteko just tuota rengasta, vai yleensä?

    Mullahan on kokemusta vaan kahdesta nastarenkaasta. Nimellisesti millin kapeammasta Winter Marasta ja nyt tästä. Mara toimii ihan kivasti vielä kolmen paineilla ja allekin. Tosin puhtaalla asfaltilla sekin on parhaimmillaan maksimipaineillaan, kuten kuovipolku sanoikin. Mut tuo kiinalainen on niin plötkö, että vielä neljällä muljuaa ikävästi puolelta toiselle suoraan ajaessa ja mutkissa tuntuu taittuvan alle. Sanon tuntuu, koska eihän sillä uskalla mutkiin ajaa kävelyvauhtia kovempaa, kun se elää omaa elämäänsä. Viidellä pystyy jo ajamaan suoraan, olisin laittanut enemmän, mutta jänistin ja pysyin annetuissa rajoissa. Läski puolen kilon paineilla on paljon jämäkämpi.



    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu H Katso viesti
    Ei rengas tietenkään saa hajota noin nopeasti --> takuuseen (jos Kiinan ihmeissä sellainen on).
    Motonetista ostettu, kai siinä vuoden takuu oli. Ehti kuitenkin lojua ennen käyttöönottoa takuunsa umpeen.

    Kympillä saa kympin renkaan.

  10. #1270
    No joo, mitään ehdotonta ei parane mennä väittämään jostain itselleen täysin tuntemattomasta kiinalaisesta halpisrenkaasta jonka suunnittelussa ja rakenteessa voi olla jokin tässä suhteessa perustava asia pielessä.

    PS Muljuamisen tunteeseen ymmärtääkseni vaikuttaa myös vanteen leveys. 40-millinen rengas alkaa olla jo sitä luokkaa että liian kapealla vanteella rengas vaatii liian korkean paineen.

  11. #1271
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.478
    Kovista rengaspaineista vielä: onnistuin epähuomiossa eräs talvi sitten laittamaan liikaa ilmaa Schwalben Marathon wintereihin sillä seurauksella, että vanne räjähti. Ei sinne kyllä viittä baaria mennyt, mutta vähempikin riitti kun teräsvaijerilla varustettu renkaan reunus repi kiekkoni riekaleiksi. Kyse oli vielä levyjarrullisesta DTSwissin vanteesta, jonka kylkiä hiekkaa rahnuttavat cantit tai vastaavat eivät olleet hioneet.

  12. #1272
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Onkos nyt sopiva aika puhua talvirenkaista?

    Mulla rupes Gravdalit olemaan aivan loppu 4 kauden ajojen jäljiltä, joten ensi kaudeksi oli saatava jotain uutta. Nyt iski sitten sopivasti tuo Sportaxin -25% inventaario ale, joten sieltä sai Terrenen rengasta nyt edes jotenkin siedettävään ~82€ kappalehintaan.

    https://www.sportax.fi/product/2076/...riswold-38-700

    Olisin varmaan ostanut Graldalit uudestaan, mutta niiden kanssa tuppasi olemaan hieman ongelmia tubelessin kanssa, sekä sepelin keston kanssa (sepelit painuivat läpi jopa suoraan nappulasta), joten ajattelin, että hieman tukevampi rengas saattaisi olla hieman huolettomampi arkiajoon. Kyllähän tämä varmasti ajossa/tuntumassa hieman tulee tuntumaan, mutta eipä tuo Terrenenkään kylki nyt kovin paha ole paksuudeltaan, jos sitä vertaa esim. Marathon tms. sarjan renkaisiin, toki Gravdalin verrattuna siinä on tavaraa varmasti tupla määrä

    Tässä Terrennessä on myös hieman väljempi kuvio, joten se saattaisi toimia hieman paremmin irtolumessa. Nasta ovat vissiin alumiini runkoisia ja tasapäiviä jollaisia mulla ei ole ennen ollut, tuo tasapainen nasta kai kestää paremmin "terävänä" mm. asfaltilla, joten ehkä nämä toimii vaihtelevassa talvessa ihan hyvin. ISP nastoitettu Gravdal rupesi olemaan ainakin aika liukas 2 kauden jälkeen, kun nastojen kärjet olivat jo aivan pyöreät.

    Testimielessä napsautin yhden renkaan Grail-vanteelle ja rengas on nyt pitänyt ilman sisällään n. 6h ilman litkuja, joten tämä vaikuttaa siis hyvältä. Graldalin kanssa sai aina syksyin perinteisesti saunoa ja tehdä useampia muita rituaaleja, jotta sen sai nousemaan vanteelle.

    Nappoloiden leveys on nyt asennuksen jälkeen (@4bar) n. 40mm ja rungon leveys on n. 37-38mm. Korkeutta on vanteen reunasta mitattuna n. 38mm. Eli saman kokoinen tämä tuntuisi olevan Graldalin kanssa. Painoa nakilla on 775g

    Tämmöiset kuiva tyypit siis tällä kertaa - olispa jo lunta
    Kalle H muokkasi tätä : 08.08.2019 at 00.08 Syy: linkki lisätty
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  13. #1273
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.892
    ^ Ajelin työmatkat lopputalvesta tuolla terrenellä ja lenkkipyörässä on gravdalit. Onhan siinä tuntumassa aika isi ero gravdalien hyväksi. Molemmat on tubelessina. Gravdal 120tpi jäi pois markkinoilta, niin eipä siellä tuota terreneä parempaa rengasta ole tarjolla, koska on tuo kuitenkin aivan eri planeetalta marathon winttereiden kanssa. Ehkä tänä talvena tulee jo se Maxxis

  14. #1274
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    ...tänä talvena tulee jo se Maxxis
    Tai Olkiluoto 3 tuottaa sähköä. Nuo aikamme yksisarviset.


  15. #1275
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Joo-o, eipä taida olla Maxxista tulossa tai ainakaan mitään tietoa en siitä löytänyt.

    Myös tuo hipompi Gravdal taitaa olla ainakin alkukauden(?) vielä kehityksessä, koska 2020-tuotejulkaisut ovat vasta tulossa 1-2kk päästä.

    Saiskohan LieksaTyres kehitettyä jotkut kunnolliset 40mm tubeless renkaat? Luulis olevan ja kysyntää kun cycloja, graveleita ja hybridejä näkee nykyään jatkuvasti mm. työmatka liikenteessä.
    https://yle.fi/uutiset/3-10985847
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  16. #1276
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Jep. Alkaa ahdistamaan jo talven tulo. Marawinttereillä en aja. Enenenenen....

  17. #1277
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Kolomas kausi starttaa 120 tiipii Gravdaleilla. Pipfelien kevättä ei toivon mukaan ole tarvetta huutaa, koska tilalle ei saa mitään järkevää
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  18. #1278
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Kolomas kausi starttaa 120 tiipii Gravdaleilla. Pipfelien kevättä ei toivon mukaan ole tarvetta huutaa, koska tilalle ei saa mitään järkevää
    Ensimmäisten lumien tullessa kannattaakin köyttää se kuttaperkkahimmeli kiekoista tolppaan kiinni. Runko jää, mutta gravdallit viedään

  19. #1279
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.892
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Jep. Alkaa ahdistamaan jo talven tulo. Marawinttereillä en aja. Enenenenen....
    Terreneillä viitsii ajaa lenkkiäkin, vaikka ei ne mitkään 120tpi gravdalit ole. Mulla on työmatkapyörään terrenet ja lenkkipyörään onneksi 120tpi gravdalit. Talven tulo ei ahdista yhtään.

  20. #1280
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    Terreneillä viitsii ajaa lenkkiäkin, vaikka ei ne mitkään 120tpi gravdalit ole. Mulla on työmatkapyörään terrenet ja lenkkipyörään onneksi 120tpi gravdalit. Talven tulo ei ahdista yhtään.
    Onko sulla tuntumaa siihen että kumpi noista on parempi lumella?

    Gravdalien jälkeen tuli sellainen fiilis, että renkaan kestävyyteen sekä sellaiseen "upottavan semi-kantavaan" lumikeliin kaipaisi hieman parannusta. Kuviot perusteella tuo Terrene on hieman avoimempi, joten vois kuvitella, että se on myös vähän parempi lumella. Mutta onko näin vai onko se vaan hyväksyttävä, että 40mm rengas ei pysty lumessa ihmeisiin?

    Terrene on myös tukevammilla kylillä ja tuntuu asentuvan tukevammin tubelessina, joten ehkä tuolla voi olla myös hieman matalammilla paineilla.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  21. #1281
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Tukevammat kyljet, avonaisempi muotoilu => jarru.

    Suurin osa menee taas aika varmasti sulalla ja kovalla pinnalla cyclolla.

  22. #1282
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    Terrene on myös tukevammilla kylillä ja tuntuu asentuvan tukevammin tubelessina...
    Terrene on tubelessready vaan Gravdal ei. Se selittää osaltaan tuota.


  23. #1283
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.892
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    Onko sulla tuntumaa siihen että kumpi noista on parempi lumella?

    Gravdalien jälkeen tuli sellainen fiilis, että renkaan kestävyyteen sekä sellaiseen "upottavan semi-kantavaan" lumikeliin kaipaisi hieman parannusta. Kuviot perusteella tuo Terrene on hieman avoimempi, joten vois kuvitella, että se on myös vähän parempi lumella. Mutta onko näin vai onko se vaan hyväksyttävä, että 40mm rengas ei pysty lumessa ihmeisiin?

    Terrene on myös tukevammilla kylillä ja tuntuu asentuvan tukevammin tubelessina, joten ehkä tuolla voi olla myös hieman matalammilla paineilla.
    No ei tuolta ihmeitä tosiaan kannata lumella odottaa, mutta ehkä himpun verran gravdalia parempi lumikelin rengas. Itse olen ennen ajanut aina lumikelit läskillä, mutta nyt ei ole enää läskiä(kuin vyötäröllä), joten tänä talvena saa varmaan vähän enemmän kokemusta siitäkin.

  24. #1284
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Tukevammat kyljet, avonaisempi muotoilu => jarru.

    Suurin osa menee taas aika varmasti sulalla ja kovalla pinnalla cyclolla.
    Tämä on toki selvää, keskilinja on tässä renkaassa rikkonaisempi mikä varmasti vaikuttaa rullaavuuteen negatiivisesti. Toisaalta se saattaisi kauhoa lunta vähän paremmin - kaikkea ei voi saada.

    Mulla on nykyisin ainoana hyötyajo fillarina tuo Gravel-pyörä, eli erillistä työmatkamaasturia tms. ei ole, jolla voisi ajaa pahemmat kelit - tällä mennään siis kelillä kuin kelillä.
    Viime talvena taisin tosin kerran ajaa työmatkan 27+ täpäri maasturilla ja sen nastarenkailla, mutta ei sekään ollut kovin optimi tuohon 10km+ työmatkan taittamiseen.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Terrene on tubelessready vaan Gravdal ei. Se selittää osaltaan tuota.
    Juuri näin, tämä oli yksi tärkeä pointti Terrenen eduksi. Hieman saa siis menetettyä vauhtia takaisin, kun joutuu (toivottavasti) vähemmän paikkaushommiin
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    No ei tuolta ihmeitä tosiaan kannata lumella odottaa, mutta ehkä himpun verran gravdalia parempi lumikelin rengas. Itse olen ennen ajanut aina lumikelit läskillä, mutta nyt ei ole enää läskiä(kuin vyötäröllä), joten tänä talvena saa varmaan vähän enemmän kokemusta siitäkin.
    Meillä on sama tilanne, itse luovuin työmatka maasturista, joten nyt mennään kaikki arkiajot Räveli-pyörällä ja näillä 40mm nakeilla.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  25. #1285
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    298
    XXL:ssä nyt Gravdalit 700x38 252 nastaa 33tpi hienoisessa tarjouksessa. 59,90€ kun normisti 64,90€

    Kuitenkin jotain tarjousta ^noista^odotellessa olin tässä ohella laittanut bikesteristä tilaukseen vaimon City-pyörään Continentalin Contact Spiket 42-622 koossa ja 240-nastaisena. Ensimmäinen yksilön asensin vaimon pyörään ensin eturenkaaksi ja sitä mittailtuani huomasin, että renkaan koko sattuikin olemaan hyvin lähellä gravel-pyörässäni olevaa WTB Nano 40mm rengasta. Niinhän siinä kävikin, että asensin toisen omaan pyörään Spekseinä mainittakoon, että painot noilla yksilöillä oli 995g ja 1005g. Leveyttä renkailla ~40.0mm ja halkaisija ~72cm 19mm sisäleveyden vanteella. Karkeesti 2-5mm vain halkaisijaltaan isompi verrattuna 40mm WTB Nanoon ja nano taas oli marginaalisesti leveämpi 40,5mm.

    Seuraavaksi sitten tilaukseen motonetistä 120-nastaiset versiot takarenkaiksi... ja tilatahan nämä täytyy kun Oululaiset ovat näköjään ensimmäisenä tyhjentäneet paikallisesta liikkeestä nämä tarjousrenkaat, 2kpl 60€:llä. Bikesterin hinta noille 240-nastaisille oli ~41€ ja reilun satasen tilauksesta sain kympin pois uutiskirjeen tilauksesta sekä ilmaiset postit. En nyt väitä, että halvin olisi mutta tulipahan tuokin kauppa testattua

    Voisko foorumilaiset kertoa suositeltavia käyttöpaineita näille Continentalin Contact Spikeille? Renkaan kyljessä lukee 3.5-6.0bar. Ajattelin tuon 3.5bar riittävän mutta pitäiskö sisäänajossa käyttää vähän kovempia paineita? Huomenna ekat testiajot.
    Toisekseen onko kukaan vertaillut 33tpi Gravdaleja muihin renkaisiin, vaikkapa näihin Conteihin? Uskoisin, että nämä Continentalit ainakin parhaimmasta päästä hinta-laatusuhteeltaan. Gravdalien 120tpi-versiosta on paljon posiitiivista mutta tuosta halvemmasta ei juuri mitään. Terren Griswoldit taas sen verran kalliit,ettei raaskinut edes harkita.

  26. #1286
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti palikka Katso viesti
    Toisekseen onko kukaan vertaillut 33tpi Gravdaleja muihin renkaisiin, vaikkapa näihin Conteihin? Uskoisin, että nämä Continentalit ainakin parhaimmasta päästä hinta-laatusuhteeltaan. Gravdalien 120tpi-versiosta on paljon posiitiivista mutta tuosta halvemmasta ei juuri mitään.
    Halvemmasta sen verran, että varistivat mokomat parissa kuukaudessa huomattavan määrän nastoistaan. Maanantaikappaleet vai ominaisuus? Samoissa olosuhteissa ajettujen läskien ja toisen gravelin nastoista ei ole irronnut kuin pari yhteensä, niin ero oli melkoinen.

  27. #1287
    Liittynyt
    02/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    84
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti palikka Katso viesti
    Voisko foorumilaiset kertoa suositeltavia käyttöpaineita näille Continentalin Contact Spikeille?
    ~70kg painolla max 3bar tubelessina ja jos on liukasta/jäätä, niin reilusti vielä vähemmän. Jäättömällä/lumettomalla (pitävällä) kelillä noihin voi sitten laittaa vaikka 6bar, niin ei nastat paljoa asfalttiin rapise (ainakaan kevyellä kuskilla), sen verran kaukana ovat keskilinjasta. Kommentit 120 nastan versiosta.

  28. #1288
    Liittynyt
    09/2018
    Viestit
    368
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henuz Katso viesti
    ~70kg painolla max 3bar tubelessina ja jos on liukasta/jäätä, niin reilusti vielä vähemmän. Jäättömällä/lumettomalla (pitävällä) kelillä noihin voi sitten laittaa vaikka 6bar, niin ei nastat paljoa asfalttiin rapise (ainakaan kevyellä kuskilla), sen verran kaukana ovat keskilinjasta. Kommentit 120 nastan versiosta.
    Onko mennyt ongelmitta tubelessina? Arvelin itsekin tuota koettaa .

    Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

  29. #1289
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Leewi Katso viesti
    Ei kellään kokemusta Terrene Griswold VS Continental contact spike (35)37-622 240?
    Oliko kenelläkään vielä näkemystä tästä asiasta?

  30. #1290
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Hain kotimatkalla Griswoldit ibikesta ja asensin alle saman tien. Olipas helpoin tubeless ikinä!

    Marawintterit heitän mereen ellei joku halua niitä lahjaksi.


Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •