GarminElectrobikeGiant
Sivu 77 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 67 75 76 77 78 79 87 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.281 - 2.310 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

^^^ Burevestnik on tykimpi siksi että toisin kuin ballistiset ohjukset se ei ole minkään olemassaolevan tai suunnitteilla tai kuviteltavissa olevan toteuttamiskelpoisen ohjustentorjuntajärjestelmän torjuttavissa. Ja toisin kuin tavanomaiset risteilyohjukset sen kantama on käytännössä rajaton, se voidaan ampua mistä tahansa minne tahansa, se voi vaikka ensin kiertää maapallon tai lähestyä mitä maalia tahansa mistä hyvänsä suunnasta.

^^ Kaikki minkä itse kokee vääryydeksi ei välttämättä sitä ole eikä vääryyttä korjata tai sitä kosteta tekemällä vääryyttä kaikille tai niillekin jotka eivät siihen ole syyllistyneet.

Jopotuinen Guest
    Katutason alapuolisten tilojen rakentamista ei hallita edeleenkään.
    Kuuron sattuessa kohdalle asiaa ihmetellään sitten pumppuautoa odotellessa.

tempokisu Guest
    Että jopolle kävi pilkka sittenkin omaan nilkka(pantaan). Jos mä lähden kisaamaan, mä en häviä.

Jopotuinen Guest
    ^ She's the Queen

Jopotuinen Guest
    No, eipä tietenkään. Nyt sitä voi muunnella tarpeen mukaan... ja alkaa vaikkapa suunnitella 50v partyja... heti nelikymppisten jälkeen
    Jopotuinen muokkasi tätä : 24.08.2019 at 21.15

Jopotuinen Guest
    Sitähän se myös jo toi meitin doc...

Motoristin kaatuminen
    Kuuntelin ja katselin kovaa kiihdyttelyä iltapäivällä. Kuinka ollakkaan hetkeä myöhemmin näin motoristia pakattavan paareille ja ambulanssiin kun oli ajanut ulos tieltä.

Asensin uuden satelliittidigiboksin. Aspan mukaan kovalevyn kun vaihtaa nii toimii kaikki ok. Todellisuudessa uusi purkki ei osaa näyttää ainuttakaan vanhaa tallennetta. Miljoonan sarjan miljoona katsomatonta jaksoa siis roskiin. Ei yllätä tämä. Vaikka vituttaakin silti.

^ Mä olen yhtä täydellinen analfabeetti kaikkien teknisten hommien ja laitteiden suhteen, niin mekaanisten kuin elektronistenkin - mutta ainakin mulla on sellainen tallentava digiboksi jonka tallenteet ovat sillä kovalevyllä. VesaP:n tallenteet lienevät vain kulkeneet digiboksin läpi ja sijaitsevat fyysisesti jossain ulkoisessa muistissa?

Mua EI yllättänyt että liikennevaloissa viereisellä F****s-kuskilla oli tavanomainen droppitanko ylösalas asennettuna. Siis ikäänkuin bullhorn, kahvat tosin tangon ala- ja ajajanpuolella.

(Yritin kyllä kuvitella tilannetta jossa tanko olisi vain spontaanisti lähtenyt kiertymään eikä kuusiokoloavainta olisi ollut matkassa, mutta kyllä se tanko ihan tiukassa näytti liikkeelle lähtiessä olevan eikä fillaristia - joka EI muuten ollut selkä- tai niskavammainen ikämies - näyttänyt tangon asento vaivaavan.)

en löytänyt sopivaa neulaa (24*1) lelukoneeseen äkkiseltään, kai se tulee jossain vastaan.
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

^VLC soittaa melkein mitä vaan sille syöttää, kyllä sillä melko varmasti näkee vanhalle levylle tallennetut fiideot.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Varsinaisesti ei siis yllätä, että joku haluaa että vanhat tallenteet on heti käytettävissä uudella päätelaitteella eikä myöskään yllätä se, ettei ne ole ja että joidenkin mielestä on kätevää tonkia niitä vanhalta boksilta ja toistaa niitä sitten esim läppäriltä.

^Kyllähän (normi-nyky-) läppärin saa iisisti HDMI-letkulla telsuun kiinni eikä tartte snadilta ruudulta wanhoja tallenteita katsella...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Munarello Katso viesti
    Varsinaisesti ei siis yllätä, että joku haluaa että vanhat tallenteet on heti käytettävissä uudella päätelaitteella
    Purkki siis 100% samanlainen mitä vanha. Ja uusi purkki löysi kyllä tallenteet, näytti niistä kaikki tiedot jne, mutta toisto ei onnistunut. Epäilen kopioestoa kun tuo Canal Digital on ollut tarkka ettei tallenteita saa katsoa missään muualla kuin heidän purkeissaan niin eipä sit toimi edes omien purkkien kesken tuo toisto. Varmaan kytköksissä jotenkin purkin sarjanumeroon tuo toisto tms. Ja tuo CD:n purkki on siis android pohjainen laitos. Toimii google playt ja google tilit jne.

^Salausavain vaihtunut uuden purkin vuoksi. Tuskin myöskään mikään muukaan ohjelma tai laite noita pystyy enää toistamaan.

Ennen Canal Digitalilla saattoi salausavain vaihtua ihan kesken kaiken ja hukkasi kaikki vanhat tallenteet. Nykyään tai siis viime aikoina en ole enää sitä havainnut.

Lähijunassa oli lipuntarkastus mennen tullen. Paluumatkalla ei olleet kylläkään tarkastajat, vaan konnari. Vuosikymmenten aikana olen jäänyt kaksi kertaa kiinni liputta. Aivan, sunnuntaina.

Ei varsinaisesti yllättänyt se, että vaikka maastopyöräilyssäni on ollut taukoa 15-20 vuotta, paikalliset reitit ovat edelleen pääosin sitä samaa risukkoa ja ryteikköä kuin aiemminkin.
    Rule #1: Obey The Rules

Web-koulutuksessa teknisiä ongelmia
    Ei aika kulu; me kulumme.

tempokisu Guest
    Aamulehden otsikko "Postille viisi päivää on liikaa" - no pitkään aikaan postia ei ole ( täällä) jaettu kun 2-3 kertaa viikossa, tällä viikolla postia tuli maanantaina, ti-ke-to postia ei ole jaettu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Aamulehden otsikko "Postille viisi päivää on liikaa" - no pitkään aikaan postia ei ole ( täällä) jaettu kun 2-3 kertaa viikossa, tällä viikolla postia tuli maanantaina, ti-ke-to postia ei ole jaettu.
    Tätä tiistai jakoa, jota ei pitäisi edes olla olen ihmetellyt. Johtuisiko se siitä, ettei maanantaina ole jaettu sitä säälittävää postista joka pitää sisällään mainoksia eikä mitään muutakaan, niin tiistaina luukku kolisee ja tavanomainen maanantai kattaus tulee, tiistaina. Vai johtuuko se siitä, että kun maanantaina ei syystä tai toisesta ole jaettu mitään, ja vastuuntuntoinen kantaja oma-alotteisesti kiikuttaa tiistaina ne maanantain postit vasten korkeasti palkittujen satrappien määräyksiä. Sillä kyllä siellä postissa on vielä asiakaspalveluakin, vaikka sitä kynsin hampain kehotupalkkioiden toivossa koetetaan estää.

tempokisu Guest
    ^ joo nykyisin on ollu että maanantaina(kaan) ei tule postia ja sitten se "postinen" tulee tiistaina. Siis toi koko "postinen" on täysin turha, onneksi sentäs on ne mainokset siellä sisällä ( useimmiten) saa heittää koko nivaskan suoraan paperinkeräykseen.
    Pitäisikö palata wanhaan että asiakkaat käy ite palvelupisteellä kysymässä "olisiko minulle tänään postia?"

Ai postin asiakaspalvelu? toi oli varmaan vitsi, pari kertaa olen ottanu yhteyttä ja siellä ne näkee tasan saman tiedon lähetyksestä minkä minäkin näen seurantasivulta. Sitten väitetään että "tulli miettii onko kyseessä tullattava lähetys" voi herrajumala..........tulli siellä varmaan mietiskeleekin jonkun pienen lähetyksen kanssa 5 päivää että olisikohan tämä nyt tullattava vai ei???

tempokisu Guest
    Että onnistun jotenkin aina jossain vaiheessa töpeksimään; no, tiedän ainakin tasan missä ensi lauantain kututalkoot on...( löytyi se tämänpäiväinenkin kohde, mutta tuli aika pitkä ajomatka...)

Ja että näitä omahyväisiä läpändeeroksia vaan jaksaa löytyä, en mä kenellekään ole mitään niin pahaa tehnyt että jatkuvasti pitää lyötyä lyödä. Etsikää joku tasavertainen kohde eikä selkeesti heikompaa.

Kyllä sää oot ihan ylivertanen kaikkiin muihin verrattuna.

tempokisu Guest
    Ajattelin jos sama vaiva kun autossa olisi fillarissa niin se on jarrupalat. Olin oikeassa, jarrupalikathan ne.

Jollain foorumin tyypillä oli myönteinen ja toimiva asiakaskokemus Lupinen kanssa.

^Teknisiä vehkeitä toki ja aina voi joku paikka pettää, mutta toki toivoisi uuden kalliin kilkkeen olevan ehjä jo paketista ulos otettuna, eikä vasta myönteisen ja toimivan TAKUUasiakaskokemuksen jälkeen. Mutta joo, noin täytyy pelata takuukorjausten. Ei mitään itkemistä vaan homma kuntoon ja asiakas tyytyväiseksi!

tempokisu Guest
    Mulla on ihan selvästi "asperger" joka ei siis ole sairaus vaan ominaisuus.

Asperger-henkilölle on usein tyypillistä tavattoman suuri kiinnostus johonkin yhteen asiaan.

Kiinnostuksen kohde voi olla vaikkapa junien aikataulut tai dinosaurukset. Myös kiihkeä fanitus voi olla tällainen asia. Lapsella se voi tarkoittaa vaikkapa juuri tietynlaisia leluja.

Lisävahvistusta asiaan: a) Hänellä voi olla koulussa hankaluuksia ystävien saamisessa ja hänet jätetään usein ulkopuolelle.
    b) Hänellä voi olla aivan erityistä herkkyyttä joihinkin aistimuksiin liittyen.
    Häntä voi tavattomasti häiritä esimerkiksi loistelampun sirinä, jota muut hädin tuskin kuulevat tai hän voi olla hyvin valikoiva ruuan suhteen. Häntä voivat kiusata vaatteiden saumat. Hän voi haluta pitää aina vain tiettyjä tai tietynlaisia vaatteita.

c) Hän voi olla poikkeuksellisen stressiherkkä.

Kyllä kiitos ^ noille ja kohdassa b. erityisesti vilkkuvalot ja tupakanhaju.
    tempokisu muokkasi tätä : 26.09.2019 at 17.18

tempokisu Guest
    ..kummallisesti ajanvarauksen puhelin lakkaa aina soimasta kun tulee mun työpäivä...ja sitten muka " ei me ketään suosita" - pskanjauhantaa

Asuinalueeni pimeät katuvalot,
    olen laittanut jo kaksi viestiä kotikaupungin tekniselle virastolle asiasta. Heillä on oikein oma sähköpostiosoite tätä asiaa varten.
    Laskin niitä olevan toistakymmentä varsin rajatulla alueella.
    Vielä heitän lipat aamulenkillä klo 0430-0450 aikaan kelvillä, kavereina rusakkoja ja sanomalehdenjakajan auton hurinat.

LET THERE BE LIGHT (meta-Let There Be Rock).
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Windowsin ominaisuuspäivitys kestää iäisyyden. Myöskään päivityksen sijainti Asetuksissa eikä jossain loogisessa paikassa kuten Windows - Järjestelmä tai Järjestelmän Valvonta ei yllättänyt

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •