Alkujaan tämän lähetti
LJL
Tätä menoa kylki loppuu ja merkkauksia täytyy jatkaa kulutuspinnan puolelle
Niin tai jos ton informaatiopaneelin jatkais koko renkaan ympäri, niin ei vois tunaritkaan asemoida rengasta venttiiliin nähden väärin...eikä oikeestaan haittais, vaikka vähän pyöriskin vanteella.

Alkujaan tämän lähetti
paaton
Oletko stenu ajanut wtb:n riddlereillä? Aloin itsekkin uskomaan tuohon, ettei keski- ja laitanappukoiden korkeusero saisi olla kamalan suuri.
Mulla oli sellaset joskus aikoinaan, mutta joku ominaisuus niissä oli, mistä en pitänyt (silloin) ja myin pois. Olisko ollut, että 38(?) mm Riddler oli profiililtaan niin paljon 40 mm Nanoa matalampi ja Nano oli jotenkin SE referenssi mulle siihen aikaan. No ei ole enää, joten vois ehkä antaa uuden mahiksen.
Gravel Grinder on huonoa vetopitoa lukuunottamatta ihan kiva soralla ja varsinkin pehmeämmällä alustalla, mutta kovalla, savitetulla hiekkatiellä ja asfaltilla kantaillessa ne reunanappulat aiheuttaa arvaamatonta käyttäytymistä.
Rene Herse (Compass) Steilacoom rullaa asfaltillakin paremmin kuin useimmat sliksit ja jopa melkolailla äänettömästi, vaikka retro ulkonäkö ei näytä lainkaan siltä. Yksiselitteisesti paras jokapaikan gg-rengas tällä hetkellä, IMO.
Mutta kun mulla on ollut ykköskiekoilla krossirenkaat koko kesän, niin olen ajellut aika ison osan tän kesän gg-ajoistakin niillä, Clementin MXP:t on mukavahkot, ne rullaa hyvin, pitää hyvin ja nimellismittaansa leveämpinä (Hedin Belgiumeilla leveys n. 35 mm) ja melko korkeaprofiilisina ne on mulle ihan riittävän isot myös gg-lenkkeilyyn.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit