Täytyy minunkin sananen sanoa tähän. Bikeshopista ostin Konan fillarin männä syksynä. Pientä kremppaa on ollut, mutta muutama fillarin kokemuksella on tullut vaikutelma, että näissä reilun tonnin sykkeleissä lähes aina on. Hyvinkin monen firman kanssa olen asioinut ja Bikeshop kyllä erottuu joukosta minusta nimenomaan poikkeuksellisen hyvän asiakaspalvelun toimesta.

- Hissitolppa ei talvella kestänyt ylhäällä. Havaitsin syyksi inasen liian lyhyeksi leikatun kaapelin, joka kylmässä oli kireä koko ajan. Hoidin itse ja sain kompensaationa lahjakortin. Sähköpostikeskustelu käytiin.
- Takakiekkoon tuli useamman reiän kohdalle halkeamia alumiinirimmiin. Lähetin kuvan ja sen perusteella laittoivat uuden heti tilaukseen. Toimitin kiekon ja muutamassa päivässä oli takaisin.
- Harmillisesti kiekko petti kisassa kun pinnanippelit aukesivat. Syy jäi auki, mutta saattoi olla myös minun moka epätiiviin litkutuksen myötä, koska sitä oli kiekon tiivistysten alle mennyt. Meni joka tapauksessa takuutyönä.

Samaisen Truvativin keskiölaakerin kanssa murheita on myös minulla. Vettä on sinnekin päässyt ja ruostunut. Natinat saa pariksi viikoksi pois putsauksella ja öljyllä/vaseliinilla. Maksaa parisen kymppiä, on kuluva osa ja kilsoja sykkelissä vuoden iän lisäksi 2500 km hitaasta maastosta. Enpä ole osannut takuuasiana ajatella. Ei sillä, minä ja varmaan moni muukin kuulisi mielellään, jos jokin vedenpoisto pitää rakentaa, että uusi ei tee samaa.

Mutta kyllä omien kokemusteni pohjalta hyvin varauksetta suosittelen! Voi jospa vain kaikki muutkin toimisivat kuten täällä.