Aina löytyy selkään taputtajia puolesta ja vastaan niin kuin edellä teksteistä voi lukea, täällä on kavereiden kesken on aivan päinvastainen taputuksen kohde, sekaan mahtuu yksi järki kirjoituskin jossa vedotaan juuri siihen mikä on se akilleen kantapää se syy ostaa kotimaisesta kivijalkakaupasta. Monet kotimaiset kaupat ymmärtävätkin millä Suomessa pysyy hengissä, jos lähdetään pyrokraattisesti ratkomaan vedoten takuu sääntöihin ei ajatuksena ole kyllä asiakkaan palveleminen.
Pyörällä on ajettu nyt jo monta lenkkiä ja olen todella tyytyväinen siihen fiiliksen mitä se ajossa tarjoaa, tilaamani uusi keskiö tuli Saksasta todella nopeasi ja sain pyörän ajoon.
Koska tämä on palaute palsta käsittääkseni ja hyvää palautetta on tullut kiitettävästi tilauksien nopeasta toimittamisesta eikä minullakaan ole siitä pahaa sanottavaa mutta tämä asia ei ollut niin mustavalkoinen mitä täällä annettiin ymmärtää, eli jos joku luulee että kirjoitin aiheesta löysin perustein niin nyt olen varma siitä että vain minä olen syyllinen ja pehmikettä on puolustustekstiin laitettu niin että on saatu vielä enempi minusta se syyllinen.
Otetaan opiksi molemmin puolin asioiden hoidosta henkilökohtaisesti pitäen mielessä kuka sen rahan toimintaan tuo.
Kirjanmerkit