ElectrobikeLostInLaplandGiantBikeshop
Sivu 111 / 129 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 61 101 109 110 111 112 113 121 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.301 - 3.330 / 3848

Aihe: Canyon Läskipyörät

Duden takavaihtajan häkki hajosi kesken ajon. Näyttää siltä, että ylemmän rissan kiinnitysruuvin kierre on ollut viallinen. Jos vika ei mene takuuseen, niin sattuisiko keltään löytymään Sramin NX Eaglen häkin osia ylimääräisenä?

Jäykkäkeulaiseen Dudeen kun vaihtaa Mastodonin tilanne niin tarviiko haalia jotain ylimääräisiä hiluja, joita ei keulan mukana tule?
    - Respect the Rock -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lobo Katso viesti
    Jäykkäkeulaiseen Dudeen kun vaihtaa Mastodonin tilanne niin tarviiko haalia jotain ylimääräisiä hiluja, joita ei keulan mukana tule?
    Ohjainlaakerin alakooli nyt ainakin.

https://www.jensonusa.com/Cane-Creek...-15-Crown-Race

Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lobo Katso viesti
    Ja se "käpy" sinne ruotoputken sisään kannattaa samalla tilata. Ei tule Mastodonin mukana. Ja ehkä joku spacer ringikin on hyvä olla jos haluaa varalle vähän ylimääräistä putkea jättää.

Jesh, thanks
    - Respect the Rock -

Google ei auttanut, mutta muistanko oikein että joku oli kokeillut keulakulman loiventamista Anglesetilla Dudessa?

Pitäisi saada pyörä vakaammaksi lumiränneissä.

Edit: tuolta reilun vuoden takaa löytyi speksausta: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...60#post2754260

F. Kotlerburg Guest
    https://foxcomp.fi/wheels-mfg-pressf...m-cranks-black

Kukaan pistänyt tuollaista Dudeen?

Mulla on vuoden verran wheelsin laakerit ollu, vielä ei ainakaan moitittavaa ole löytyny.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kpv Katso viesti
    Mulla on vuoden verran wheelsin laakerit ollu, vielä ei ainakaan moitittavaa ole löytyny.
    Löytyykö vastaavaa muihin kuin srämin kampiin?

Lähetetty minun XT1635-02 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petri Väisänen Katso viesti
    Löytyykö vastaavaa muihin kuin srämin kampiin?

Lähetetty minun XT1635-02 laitteesta Tapatalkilla
    Löytyy. 24mm akselille.

Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla

F. Kotlerburg Guest
    Tuohon pystyy ilmeisesti vaihtamaan laakerit irroittamatta kuppeja rungosta?

Race face aeffect on mulla. Laakerit saa käsittääkseni vaihdettua ilman, että kuppeja joutuu irrottamaan.

Käykö tämä vm 2017 dude kasiin 1*11 vaihteistolla?

https://www.bike-discount.de/en/buy/...ainring-839892

Eikö se ole ennemminkin tämä ei-boost versio... Joka asennetaan vielä väärinpäin parhaan ketjulinjan saavuttamiseksi? https://www.bike-discount.de/en/buy/...ainring-839777

Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Eikö se ole ennemminkin tämä ei-boost versio... Joka asennetaan vielä väärinpäin parhaan ketjulinjan saavuttamiseksi? https://www.bike-discount.de/en/buy/...ainring-839777
    Se voi olla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani_P Katso viesti
    Se voi olla
    Odotellaan viisaampien vahvistusta

Kyllä sopii ja nimenomaan flipattuna. Ei boost versiota ei pysty ainakaan aeffect kampiin kääntämään.

Minulla on flipattuna boost ovaali rf aeffect kammissa. Hyvin on toiminu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kpv Katso viesti
    Minulla on flipattuna boost ovaali rf aeffect kammissa. Hyvin on toiminu.
    Ei ole dudea eikä aeffect kampia mutta mietin, että miksi 3mm boost ovaali ei toimisi flipattuna. Äkkiseltään tuntuu, että se antaa myös paremman ketjulinjan ja sitä Absoluteblack suosittelee läskeihin.

Flipattu boosti 3mm ratas antaa ihan ok ketjulinjan 190mm peräseen, mutta ainakin pojan Cubessa 28 boostia pyöreänä on ajettu ilman flippausta ja ketjulinja on aikas keskellä 10 pakkaa. Isompi ei vaan mahdu pyörimään ilman flippausta. Piikit ei monessa ole symmetriset joten flipattuna ei ole optimi, mutta toimii.
    Antza44 muokkasi tätä : 14.08.2019 at 07.41
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

3mm offsetillä ovaali toiminut flipattuna hyvin rf aeffect kammissa dudessa pari vuotta

Onko kenelläkään tietoa missä kuussa Canyon julkaisee 2020 mallit?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti thsp Katso viesti
    Onko kenelläkään tietoa missä kuussa Canyon julkaisee 2020 mallit?
    Soitin Suomen asiakaspalveluun ja kysyin asiasta. Uudet Dudet tulevat kuulemma myyntiin noin lokakuun puolivälissä. Eivät osannet kertoa tarkemmin malleista, eikä netin syövereistäkään ole löytynyt tietoa. No, näppituntuma on, että komponentit huononevat vuosittain.... Itselläni on kiikarissa jäykkäkeulainen Dude. Jos sitä on tarjolla vain niillä huonommilla kiekoilla ja NX-tasoisilla tai vieläkin huonommilla komponeteilla, täytyy kyllä harkita. Duden runkoon ilmeisesti mahtuisi hyvin 27,5" kiekot läskikumeilla, mutta sellaisia tuskin on luvassa. Jos joku onnistuu ennakkotietoja jostain kaivamaan, niin vinkkailkaa tänne palstalle, kiitos.
    Näillä ajetaan: Kona Private Jake, Scott Spark 29er RC, Roce CRS 4400, Canyon Dude 9.0 Unlimited

Moi. Oon laittamassa canyon dudeen Joustohaarukka Manitou Mastodon PRO EXT 120 mm.
    Miten on nykyään kun tilaa Euroopasta tuotteen tuleeko jotain verotus kuluja?
    Onhan tuo hinta ulkomailla satoja euroja halvempi.

Ai niin ja vielä onko tuossa pikalukitus?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pertti Hirvonen Katso viesti
    Moi. Oon laittamassa canyon dudeen Joustohaarukka Manitou Mastodon PRO EXT 120 mm.
    Miten on nykyään kun tilaa Euroopasta tuotteen tuleeko jotain verotus kuluja?
    Onhan tuo hinta ulkomailla satoja euroja halvempi.
    Muistathan ottaa huomioon, että tuolla EXT 120mm versiolla pitenee keula aika paljon vrt siihen nykyiseen jäykkään keulaan. Jos oikein muistan Duden oman keulan mitan nii taitaa nelisen senttiä olla tuo Manitoun malli pidempi.

Hexlock akseli tulee keulan mukana, jossa ei ole pikalukitusta. Vai tarkoititko jousituksen etälukitusta vivulla, sitä ei ole.

Canyon sanoi itse että geometria muuttuu vain noin centin ylöspäin kun vaihtaa 120 mm 🙄🙄

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pertti Hirvonen Katso viesti
    Canyon sanoi itse että geometria muuttuu vain noin centin ylöspäin kun vaihtaa 120 mm 🙄🙄
    Noita on kahta mallia STD ja tuo EXT versio, joka on se pidempi malli. Kummasta sitte ollu puhe teillä. Tai sitten mulla on väärä muistikuva duden keulasta. Eiköhä täältä joka anna kohta tarkan mitan.

Kyllä se Ext (120mm) nosti minulla pyöreästi 4cm. Mutta siitä kun miinustaa sägin ja siirtää halutessa ohjauksesta pari spaceriä yläpuolelle, ollaan jo pienemmissä vaikutuksissa. Itse pidin tuota geon muutosta vain positiivisena ja jätin spacerit alkuperäisille paikoilleen.

Tuolta näkee nuo pituudet:
    http://lundberg247.fi/product_details.php?p=2558

Käsittääkseni trail 9.0:ssa on tuo 100mm Pro STD 511mm, joka on aika lailla saman pituinen kuin jäykkä keula. 120mm Pro STD 531mm ja 120mm Pro EXT 551mm. Eli juurikin tuon 4cm kasvaa keulan pituus. Siitä voi laskea paljonko keula kulma muuttuu. Itellä 120mm Pro STD ja kyllähän sillä on omat hyvät ja huonot puolet kun keulakulma muuttuu ja eikö akseli välikin silloin kasva sekä moni muu juttu.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •