Ääniviesti oli loistava! Vaati ehdottamasti koko 5 minuutin kuuntelun! Repeilin mukana.

Palasin vielä katsomaan kuvaa pyörästä. Eikö nuo vanteen tarratkin ole vinksallaan venttiileihin nähden ja eri lailla edessä ja takana. Outoa. Ärsyttäis asetella itse ulkokumeja kohdilleen, kun tuo asia olisi pielessä.

Ja kyllä, noin hienon pyörän kohdalla ja ottaen huomioon, että se oli käyty asettelemassa oikein näytille ja otettu laadukas kuva, tällaiset pienet yksityiskohdat pistävät silmään. Itse olen joskus oman perheen pyörissä siirtänyt tekstit paikoilleen, jos ja kun ne joskus ovat unohtuneet mallata kohdilleen. Joskus taas en ole, kun esim litkutus vanteelle nostoineen on ollut pirun työläs (vaatinut mm. esim huoltiksella käyntiä) ja huomaan renkaan siirtyneen. Silloin työmäärä asian korjaamiseksi olisi suurempi kuin siitä saatava ”hyöty”.

ps. Tuubirenkaiden kanssa ei tule tällaisia asemointivirheitä. Paitsi jos siinä on pyörimissuunta, tekstit eri lailla eri puolilla ja liimaa tuubin väärin päin... Nim kokemusta on.