ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 155 / 168 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55 105 145 153 154 155 156 157 165 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.621 - 4.650 / 5029

Aihe: Helsingin Polkupyöräilijöiden kuntolenkit

Maanantailenkillä jaksoin kaverin kanssa roikkua mukana 35 kilometriä, jokaisen kymmenen kilometrin jälkeen keskinopeus nousi 1-2 km/h, joten kun keskinopeus alkoi lähestyä 30 km/h maagista rajaa oli pakko tiputtautua pois ryhmästä. Tällä kertaa ei voinut syyttää säätä, eikä pyörää vaan vika oli omassa jaksamisessa. Pekalle kiitokset vetäjän roolista. Onneksi paluumatkalla oli Gumbostrandin kahvila auki, niin sai siellä hieman palauteltua. Hitaasta palumatkasta huolimatta koko 65 km ajon keskinopeus oli kuitenkin yli 25 km/h.

Joo vauhti vähän "lipesi", kuten voidaan Pekan viestin spekseistä lukea . Lenkinhän tulisi olla ns. takuulenkki: "Keskivauhti:
    Keskinopeus n. 25-27 km/h. 47 km:n peruslenkkiin sisältyy Immersbyssä (Sipoossa) n. 3 km mäkiosuus, jonka voi ajaa omaan tahtiin. Aloitteljoille erityisesti suunnattu lenkki ajetaan tarvittaessa kahdella ryhmällä ja kyseessä ns. takuulenkki, eli kaikki pidetään mukana.
    - lainaus Hepon sivuilta.
    Historia on minut vapauttava!

Oliko huomenna kukaan lähdössä Mittatieltä? Hollantilainen kaveri haluaisi osallistua, kun en itse pääse lenkkikaveriksi. Nopea kaveri.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mach-0 Katso viesti
    Oliko huomenna kukaan lähdössä Mittatieltä? Hollantilainen kaveri haluaisi osallistua, kun en itse pääse lenkkikaveriksi. Nopea kaveri.
    Ajattelin vuosien tauon jälkeen tulla kokeilemaan keskiviikkohepoilua.

...em. lenkkitakuu näyttää rauenneen

Jk. Btw: Jos tunnette kuskin, joka tässä vaiheessa kautta ajaa (lue. pystyy ajamaan) koko lenkin 25-27 km/h -keskarilla, niin pyytäkää (...oik. käskekää) ottamaan yhteyttä --> Pesti maanantailenkille varma, vetotöitä myös keskiviikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisinkin syys-lokakuulle saakka, vähintään.
    Jjk. Velolta siis lähtö lauantain 120 km:n lenkille klo 10. Arvioitu paluuaika samaan paikkaan n. klo 14-15. Keskari Jokelaan/Kellokumpuun saakka n. 28. Tauon jälkeen oma vauhti, jos meno maistuu/jaksaa/tuntee reitin jne.
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka Sirkiä Katso viesti
    ...em. lenkkitakuu näyttää rauenneen
    Jk. Btw: Jos tunnette kuskin, joka tässä vaiheessa kautta ajaa (lue. pystyy ajamaan) 25-27 km/h -keskarilla, niin pyytäkää (...oik. käskekää) ottamaan yhteyttä
    Meillä Tampereella ajetaan kolme vakiolenkkiä viikoittain tuolla keskarilla.
    Se tekee hyvää.
    ****Timo
    ex tusinakerholainen

...meillä on "sukupolvenvaihdos" vetäjillä menossa. Ehkä jo ensi kaudella...

Jk. Imho: saisivat 30-40-vuotiaat, tai ainakin alle 5-kymppiset aktivoitua. Ettei (meidän) pian 6-kymppisten tarvitsisi enää "rehkiä"...
    * Elämyksiä |

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mach-0 Katso viesti
    Jos sääennuste ei pahasti muutu, paikalla on satavarmasti hyvin väkeä. Viime viikolla oli lähemmäs 50.
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

Olisko Torstaina Vantaankoskelta klo18 innokkaita kuskeja,ajettaisiin Hepo hyrrää 32-34 vauhdeilla 50km.Kalevi

Keskiviikkolenkki 17.7.

Huh olipa reissu. Tänä kesänä olen ajanut pääasiassa pitkää matkaa, yksin, tasiasen hitaalla vauhdilla. Päätin tulla ensimmäistä kertaa tälle vuodelle keskiviikkolenkille. Ajatuksena ajaa jossain 32-34 keskarin ryhmässä.

Noh, testailin eilen Continentalin GP5000:sten soraominaisuuksia (ks. https://www.instagram.com/p/Bz_LgONh..._web_copy_link). Eilen oli kivaa ja aamun normaali asfaltilla ajettu 15 km työmatkakin meni hyvin. Olin lähdössä toimistolta Pasilasta kohti Mittatietä. Työpäivän aikana paineet takarenkaissa oli tippuneet. Pumppasin sen verran että pääsen junaan ja tsekkailin matkalla Puistolaan, että kyllä, menee sisurinvaihtohommiksi. Olen asemalla klo 18, lenkki lähtee 18:30 ja mittatielle on asemalta 7 km. Sisurin vaihto ja pumppaus menee hyvin, mutta pumpun irroitus irrottaa venttiilistä sielun. Sisuri on suoraan paketista lenkille mukaan. Ruuvaan sen takaisin ja kiristän mitä pinnojen välissä ketjunkatkaisijalla voi. Uusi yritys, sama tulos. Otan kumin pois, venttiilin ulos ja kiristän sen kunnolla. Uusi yritys, nyt toimi. Kello on 18:22, mutta päätin lähteä ottamaan porukkaa kiinni tai ainakin ajamaan lenkin itsekseni.

Pari pientä suunnistuspysähdystä matkalla ja olen Mittatellä 18:37. Pistän kammet pyörimään. Ensimmäinen näköhavainto hitaimmasta 33 keskarin porukasta Vanhan Porvoontien ja Joenvarrentien risteyksessä. Sitten vedän täysillä. Boxintien risteyksessä saan porukan kiinni. Leppoisa loppulenkki juurikin n. 33 keskarilla ja loppuun Immersbyntien mäet täysillä. Mittatieltä lähtiessä oli jo sykkeet ihan hyvissä llukemissa. Siitä boxintielle matkaa tuli reilut 15 km. Keskinopeus 35,5. Keskisyke 181, maksimi 193. Tulipahan pitkien matalan tehon lenkkien vastapainoksi hieman karstojen poisto koneesta.

Tässä nappamani kuva Immersbyntielle kääntymisen jälkeen. Jos joku mukana ollut haluaa käyttää niin vapaasti vaan.

Olisi kiinnostavaa kuulla, että miten keskiviikkona ensimmäisenä lähteneen, erittäin ison (n. 25 kuskia) vaparin ajo sujui. Ajoitteko kurinalaisesti parijonossa Immersbyn mäkiin saakka? Vai menikö "kisapalloksi"? Ottiko eliittiporukka hatkat, hajosiko letka milloin jne.? -- Tarkemmin: millainen harjoitusvaikutus näin suurella treeniporukalla oli yksittäisen osallistujan kannalta/näkökulmasta?!?
    * Elämyksiä |

Olisi kiinnostavaa kuulla, että miten keskiviikkona ensimmäisenä lähteneen, erittäin ison (n. 25 kuskia) vaparin ajo sujui. Ajoitteko kurinalaisesti parijonossa Immersbyn mäkiin saakka? Vai menikö "kisapalloksi"? Ottiko eliittiporukka hatkat, hajosiko letka milloin jne.? -- Tarkemmin: millainen harjoitusvaikutus näin suurella treeniporukalla oli yksittäisen osallistujan kannalta/näkökulmasta?!?
    Omalta osaltani reissu katkesi lyhyeen, kun pannutin vajaan 8km ajon jälkeen Jokivarrentiellä Kasvihuoneentien kohdalla. En tiedä mikä tilanteen käynnisti, kun n.45 km/h vauhdissa edelläni ajavan kuskin vauhti tipahti äkisti ja kiekot menivät limittäin. Pari sekuntia yritin vakauttaa itseni, mutta kaaduin. Kaveri pysyi onneksi pystyssä ja takaa tulevatkin onnistuivat kiertämään minut. Olin ollut ehkä tiiviin pääjoukon puolessa välissä. Joukko pysähtyi sadan metrin päähän, mutta pikatarkistuksen tehtyäni viittoilin heidät jatkamaan matkaa. Vieressä oli bussipysäkki, johon soitin taksin. Selvisin äärimmäisen onnekkaasti pienillä ruhjeilla, ajoasuun muutama tuuletusreikä ja etukiekko rihtaukseen. En ole aiemmin ollut hepo keskiviikkoajoissa, joten en tiedä mikä on vapaan vauhdin normaali ajoprotokolla. Nyt mentiin yhdessä jonossa, kisamaisesti kiihdytellen ja kaatumiseeni mennessä keskari oli 45km/h, oma ajoni tuntui vielä OK. Itse en osaa sanoa, miten olisin voinut tuon tilanteen välttää; tie oli suora, ei näkyvää ongelmaa, peesasin normaalisti. Kiitän varmaan judotaustaani, että keskimääräistä turvallisempi kaatuminen tulee selkäytimestä.

Edit. tai olihan edessä jonkin matkan päässä jotain tietöihin viittaavaa ja pakettiauto tien sivussa. Olisiko äkillinen rytmin muutos johtunut näistä tekijöistä... itse huomasin ne vasta bussipysäkillä odotellessa.

Siinä kohdalla oli työmaa jossa vain yksi kaista käytössä. Työmies viittoi siellä kyltin kanssa pysähtymään ja kärki myös viittoi pysähtymään. Aika äkkiä se vauhti kyllä tippui nollaan, jolloin tämä kaatuminen kävi.
    Lopussa oli ehkä noin 12 ajajaa jäljellä.

Hyvää treeniähän tuo on - ainakin minulle. Tällä viikolla mentiin alle 55min/41+ vauhtia ja oma treeni just sopivan kisan omaista ja vähän yli. Keskisyke näyttäisi olevan 170 tms tolta ajalta. Reitin kumpuilevuus aiheuttaa että takajoukoissakin joutuu polkemaan ihan kunnolla. Ainoa tasaisempi vaihe on boxintien loppupää.

Nuo kovemman vauhdin ryhmät on viime aikoina ajettu yhdessä jonossa. Eilen kiersi paljon niin että vahvemmat kuskit täyttivät rakoihin ja sattuneista syistä taaempana olleilla ei ollut paljoa vastalauseita Jono omiin silmiin oli kivan siisti.

Oli kaksi/kolme stoppia matkalla. 1) kunkun mäen alapäässä valot punaisina 2) Jokivarrentien työmaalla oli stoppi. Oli muuten hyvin lähellä mullakin kosketus, mutta sain just väistettyä vasemmalle 3) Söderkullan työmaa, jossa joku auto ajoi kävelyvauhtia meidän edessä.

Kilpailunomaisuus: vaihtelevalla, lähes maksimi- ja maksimiteholla ajaminen, repivä ajorytmi (ylämäessä tai loivassa ylämäessä irti) ja tiiviisti peesissä ajaminen.

...vaikka ei enää olekaan maksimitehoja (heh) käytössä, ja kiritkin (...eh) ovat lyhyehköjä, niin tiiviisti peesissä ajaminen on jäänyt kisaamisen perintönä; ehkä vielä korostuen siitä syystä, että junioriluokasta (M14) jo aloitin... Ja sekin tulee "selkäytimestä", että ohjaan (lue. tungen) helposti etupyärän tyhjään tilaan rauhallisessa parijonoajossa(kin).

Jk. BTW: Ilmeisen asvaltti-ihottuman varalta suosittelen keskiviikkolenkkiläisille ajopaidan takataskuun, vaikka minigrip-pussiin, pari rullaa sideharsoa(haavatyynyllä); harson saa siten nopeasti käyttöön. Ekax kuitenkin vesipullosta suihkaus haavaan ja pahimmat kurat/mullat pois ...kätevimmin sitominen sujuu, jos ajokaveri tekee sen. (Tästäkin pyöräilyn pualesta on siis kokemusta kertynyt 4-vuosikymmenellä.)
    * Elämyksiä |

Jk. BTW: Ilmeisen asvaltti-ihottuman varalta suosittelen keskiviikkolenkkiläisille ajopaidan takataskuun, vaikka minigrip-pussiin, pari rullaa sideharsoa(haavatyynyllä); harson saa siten nopeasti käyttöön. Ekax kuitenkin vesipullosta suihkaus haavaan ja pahimmat kurat/mullat pois ...kätevimmin sitominen sujuu, jos ajokaveri tekee sen. (Tästäkin pyöräilyn pualesta on siis kokemusta kertynyt 4-vuosikymmenellä.)
    Pekka puhuu asiaa. Karvalakkiversiona itse kiedon kaikki varakumini kangaspalaan (vanhaa lakanaa, jee) ja kuminauha ympärille. Suojattuun kumiin ei hierry reikiä jos pitää sitä takarömpsässä tai paidankin taskussa. Kankaan voi ottaa hyötykäyttöön aina rasvaisten teknisten sattuessa tai kuten keskiviikkona veren roiskuessa.

Helsingin Polkupyöräilijöiden kuntolenkit

Onko huomenna porukkaa tulossa Hakunilan lauantailähtöön vai lähdemmekö suosiosta Sirkiän klo 10 alkavaan velodromilähtöön suuntana Jokela?

Tsekkasin kutsun uudestaan ja siinä oli vaihtoehtoina la tai su? Siis kumpi? Niin tai näin, ajohaluja huomisaamulle kertynyt mittavasti ja hyvää ajoseuraa vaille. Kummatkin lähtöpaikat ja -ajat käyvät.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Isä nitro Katso viesti
    Onko huomenna porukkaa tulossa Hakunilan lauantailähtöön vai lähdemmekö suosiosta Sirkiän klo 10 alkavaan velodromilähtöön suuntana Jokela?

Tsekkasin kutsun uudestaan ja siinä oli vaihtoehtoina la tai su? Siis kumpi? Niin tai näin, ajohaluja huomisaamulle kertynyt mittavasti ja hyvää ajoseuraa vaille. Kummatkin lähtöpaikat ja -ajat käyvät.
    Sain keskiviikkolenkin alussa vahvan käsityksen, että lauantaista on kyse. Minä ainakin osallistun.

Sain saman käsityksen, mutta voi olla pari muuta jotka eivät olleet meidän kahden tavoin paikalla.

Sent from my iPad using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HibaHaba Katso viesti
    Omalta osaltani reissu katkesi lyhyeen, kun pannutin vajaan 8km ajon jälkeen Jokivarrentiellä Kasvihuoneentien kohdalla. En tiedä mikä tilanteen käynnisti, kun n.45 km/h vauhdissa edelläni ajavan kuskin vauhti tipahti äkisti ja kiekot menivät limittäin. Pari sekuntia yritin vakauttaa itseni, mutta kaaduin. Kaveri pysyi onneksi pystyssä ja takaa tulevatkin onnistuivat kiertämään minut. Olin ollut ehkä tiiviin pääjoukon puolessa välissä. Joukko pysähtyi sadan metrin päähän, mutta pikatarkistuksen tehtyäni viittoilin heidät jatkamaan matkaa. Vieressä oli bussipysäkki, johon soitin taksin. Selvisin äärimmäisen onnekkaasti pienillä ruhjeilla, ajoasuun muutama tuuletusreikä ja etukiekko rihtaukseen. En ole aiemmin ollut hepo keskiviikkoajoissa, joten en tiedä mikä on vapaan vauhdin normaali ajoprotokolla. Nyt mentiin yhdessä jonossa, kisamaisesti kiihdytellen ja kaatumiseeni mennessä keskari oli 45km/h, oma ajoni tuntui vielä OK. Itse en osaa sanoa, miten olisin voinut tuon tilanteen välttää; tie oli suora, ei näkyvää ongelmaa, peesasin normaalisti. Kiitän varmaan judotaustaani, että keskimääräistä turvallisempi kaatuminen tulee selkäytimestä.

Edit. tai olihan edessä jonkin matkan päässä jotain tietöihin viittaavaa ja pakettiauto tien sivussa. Olisiko äkillinen rytmin muutos johtunut näistä tekijöistä... itse huomasin ne vasta bussipysäkillä odotellessa.
    Mä olin sun edessä, ainakin kolaus kuului läheltä. Valkoinen paita violetillä apilalla. Olin tiukassa peesissä niinkun joudun tällä kondiksella olemaan jotten tipu. Tietyöstä ei ollut tietoa tai muistikuvaa koska ehkä 4 viikkoa sitten viimeksi ajoin tuosta kohtaa. Yleensä tossa kohtaa ajetaan kovaa sille yksityistien pätkälle asti joten en odottanut pysähdystä. Juttelin myöhemmin että huomio merkkiä (käsi ylös) näytettiin keulilla (juttelin tokana jonossa olleen kanssa). Itselle ei näkynyt muutakuin todella nopeasti vauhtia hidastava edessä ajavan takapyörä, joten merkin jättäminen oli jäänyt matkan varrelle jostain syystä (ehkä joku joi tai katsoi muualle kuin eteenpäin). Lähellä oli etten itsekin kaatunut, sain just ohjattua etupyöräni hieman edessä ajavan takapyörän sivuun. Jarruttaa jouduin ihan raivolla. Sormet olivat valmiina molemmilla jarrukahvoilla ja reagoin niin nopeasti kun pystyin. On noita kisoja joskus tullut ajettua useampikin vuosi ja mielestäni olen ihan hyvä pyöränkäsittelijä vaikken osaakkaan keulia. Joten tiukka tilanne oli ja ainahan se mitä pidemmälle jonossa mennään niin kertautuu ja pahenee. Olen tän ns suolakurkkulenkin ajanut useita kymmeniä kertoja nopeimmissa ryhmissä eikä näitä todellakaan usein käy joten paska tsägä.

Pahoittelut osaltani mutten nää että minulla oli muuta mahdollisuutta, muuten olisin ite ollut nurin. Näissä ollaan vähän niinkuin omillaan kun tulee erikoistilanteita. Pelasta itsesi jos pystyt. Mä just pystyin, sä et. Elämä on laiffii... Parane pian ja uusiks vaan lenkille. Harvinaisia ovat nämä.

...velolta 120 km:n startti siis klo 10 lauantaina. --> Laitelkaa runsaasti aurinkovoidetta; ja kolmas juomapullo mahdollisesti takataskuun. Tämä jälkimmäinen "kisavinkki" kaikkein kiireisimmille. -- Ohjelmasta tarkemmin, ks. #4625 (jjk).
    * Elämyksiä |

Miten pääsisi harjoittelemaan ryhmässä ajamista? Yksinäni olen ajellut runsaasti mutta yhteislenkit kiinnostaa.

Tänään kävin vantaankoskella hengailemassa klo 11-11.30 toiveenani osallistua nettisivuilla mainittuun 11.15 lähtöön, mutta ketään ei ilmestynyt paikalle. Pidetäänkö noita nettisivuilla mainostettuja aloittelijoiden lenkkejä tai tiedotetaanko niistä jossain?

Tänään Maunulan/V-kosken/Hakunilan lähdön väki ajoi yhdessä 120 km:n spesiaalin (Palojoen-Jokelan/Kellokosken/Nikkilän/Kunkun -reitillä); siksi kuskeja ei ollut normaaliin tapaan Maunulassa/V-koskella. (Ajettiin itse asiassa V-kosken kautta.) -- Triviaa: 10 kuskia, joista 3 selvisi Velodromille takaisin. Ajettiin maltillista vauhtia (alle 3-kymppiä) lähes Jokelaan, mutta sitten vauhti kiihtyi: 40 km:sta 110 km:iin ajettiin 30-36 km/h; kiitoksia peesistä monelle kovakuntoiselle vetäjälle -- Lisää triviaa: ovelta-ovelle 4 h 20 min, kaksi taukoa Pullokiskalla (K-koskella; ei ollut, btw, auki viikonloppuna) ja ABC:llä Nikkilässä sekä renkaanvaihtotauko Seutulan kylässä. Ovelta-ovelle kertyi 127 km, keskari 29,2 (Btw2: Kuninkaanmäellä 30,5 km/h). 5064 kcal, 120 h palauttelua, n/l 2300 m. Korkein piste: 117 m, alin -2 m.

Jk. Aloittelijalle helpointa on tulla mukaan ryhmälenkeille aikaisin keväällä, huhti-toukokuussa, kun muutkin kuskit ovat vielä huonokuntoista "talvilevon" jälkeen. Nyt on ajettu n. 3 kk yhdessä, ja keväällä 25:n keskarilla aloittaneet kuskit (incl. allekirjoittanut) ovat päässeet ns. kuntoon ahkeralla harjoitelulla, ks. yllä. -- Maanantain Viikin Prisman ja lauantain Maunulan majan lenkillä on opastus aloittelijoille (kannattaa käydä kuuntelemassa vaikka jo ensi kautta varten). -- Vinkki: Kehä III:n sisältä lähtevien lenkkiporukoiden kanssa voi ajaa alkumatkan yhdessä, ts. kokeilla, että millä porukka-ajaminen tuntuu, vaikka kehä III:n ulkopuolinen vauhti saattaa olla aloittelijoille tässä vaiheessa kautta liikaa. -- Lyhyesti: 25-27 km/h keskari (ns. takuulenkki) toteutuu parhaiten porukkalenkeillä huhti-toukokuussa, mutta myöhemmin osallistujien pääjoukko kuntoutuu ahkeran harjoittelun seurauksena 28-35 km/h keskareihin.
    * Elämyksiä |

Millanes huomisen vantaankosken lähdön kohtalo kun vuelta vantaa lähtee myös klo 11 ja sama reitti 25-30km matkalta kuin sivujen sovittu reitti Roosa?

Muutos reitteihin 21.7.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ZaWing Katso viesti
    Millanes huomisen vantaankosken lähdön kohtalo kun vuelta vantaa lähtee myös klo 11 ja sama reitti 25-30km matkalta kuin sivujen sovittu reitti Roosa?
    Siippoon Nesteen reitti suuntautuu aivan muaalle. Lainataan vaikka näitä:
    22 Sunnuntai 30.6.2019 11:00 Vantaankoski 80 Siippoon neste https://ridewithgps.com/routes/8438720
    23 Sunnuntai 30.6.2019 11:00 Vantaankoski 120 Siippoon neste https://ridewithgps.com/routes/8438686

Tuli tekninen, minua ei kannata odotella :-(

Paljonko oli porukkaa? Minne ja millaisin ryhmin? Nimim. Porvoon körötellyt

Kun vakioraporttia maanantailenkistä ei tälle viikkoa, niin laitanpa jotain tietoa. Prismalta meitä starttasi vain 4 kuskia, mutta heti alkumatkasta Viilarintiellä porukkaan 1 lisää ja Sotungintien risteyksen kaupalta sitten vielä 3 ajajaa = yhteensä 8. Immersbyn "pakollisten" mäkien jälkeen päätettiin hyvän kelin innoittamana ajaa vähän pidennetty lenkki. Reitti kulki Spjutsundin tien kautta Kilpilahden jalostamolle ja sieltä Öljytietä Nikkilään, josta sitten Kuninkaanmäkeen. Sotunki-Kuninkaanmäki 58km / 31,9km/h

Hakunilaan ilmaantui 3 henkilöä joiden kesken päätettiin käydä Porvoossa kahvilla ja palata takaisin kuninkaantietä Nikinmäen suuntaan, missä porukka hajaantui. Lämpötila kipusi 32 asteeseen joten juomapulloista jokainen pisara oli tarpeen.

Statsit; Hakunila - Porvoo - Nikinmäki 70km avg 29,6kmh. Tähän vielä itselle tuli siirtymäajoa reilu 50km joten ihan hyvä lenkki. Kiitokset ajoseurasta.

Tänään sunnuntaina 28.7. iltalenkki keskiviikkolenkin tyyliin (https://hepo.fi/toiminta/kuntolenkit/). Lähtö Mittatielta klo 19:30 ja ajetaan keskiviikkolenkin reitti eli n. 40 km Immersbyntien päähän. Nopeutena 32-36 km/h keskinopeus. Sovitaan tarkemmin löhdössä paikalla olevaien kesken.

Näillä helteillä päivällä on hieman kuumempi polkea, mutta kun ilta alkaa viilenemään keli on pyöräilyyn täydellinen. Kävin eilen 21-22 aikoihin kaverin kanssa ajamassa keskiviikkolenkin reitin (kuva eiliseltä). Aivan mahtavaa. Tänään olisi vielä mahtavampaa, jos saisi ryhmän mukaan. Lenkki ei siis ole Hepon järjestämä ja jokainen normaaliin tyyliin omalla vastuulla. Minä täällä vain huutelen ajoseuraa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •