GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 14 / 50 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 1492

Aihe: Canyon Spectral:ON

En ikinä opi ymmärtämään näitä tyyppejä, jotka tulevat avautumaan ja kommentoimaan ketjuihin vain nostaakseen esille syitä, jonka vuoksi itse eivät aio hankkia ketjun aiheena olevaa pyörää tai mikä nyt sitten puheenaiheena onkaan. Tai ihan vaan ilmoittamaan, että "mä voisin kyl kans ostaa tällaisen mutta enpäs osta". Näitä vekkuleita on kaikilla foorumeilla, on sitten kyse autosta, kamerasta, fillarista tai mistä tahansa kikottimesta. Joillakin on käsittämätön tarve tööttäillä omaa torveaan joka käänteessä ja hakea huomiota, koska mitään muuta järkevää selitystä en keksi moiselle perseilylle.

Ja jotta ei menisi tämäkään postaus totaalisesti off-topicciin, niin mainitsenpa tässä yhteydessä että ainoa asia mikä itseä omassa Spectral:ONissa ärsyttää hieman on se, kuinka pieneksi maavara jää polkimiin ja tiukemmassa kurvailussa tasamaallakin saattaa jalka osua maahan. Muuten aivan loistava fillari. Ja jos joku miettii kokoa, niin itse arvoin pitkään M ja L koon välillä koska itse olen pituuden osalta noiden välimaastossa (183cm) ja päädyin L:ään. Jälkikäteen ajateltuna kävisin ehkä vielä koeajamassa M-koon jos mahdollista, vaikka ei älläkään mulle liian iso ole. Säädöillä voi tehdä paljon.

Löytyiskö kellään Oulun suunnalla spectral:Onia tai neuron:On?Lähinnä mietityttää tuo koko että onko se s vai m. Haluttais vähän kokeilla että ois varmuus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Haraldis Katso viesti
    Nyt alkaa täälläkin Spectral:ON 6.0 Sramin vaihteiden kanssa huumori loppumaan!
    Olen koittanut säätää huonolla tuloksella. Välillä kun vaihtaa pienemmälle rattaalle, niin kestää kauan ennen kuin vaihtaa.

Aikaisemmassa luomuetujousto-Cubessa oli Deore XT ja siinä ei ollut minkäänlaista ongelmaa!
    ... ... ...
    Tein eilen jälleen säätötöitä Spectral:ON 6.0 Sram -vaihteiden kanssa. On kyllä säätäminen pienestä kiinni. Ymmärrän, että vaijeri venyy käytössä ja osat asettuvat paikoilleen, mutta enpä ole koskaan joutunut vaihteiden kanssa näin paljon värkkäämään (tai sitten en vain osaa ;-). No sain ne mielestäni toimiviksi ja tämänpäiväinen lenkki Seitsemisessä kyllä toi valoa tunnelin päähän - nehän oikeasti toimivat! :-)
    Ans kattoo nyt kuin ne jatkossa toimivat. Shimano XT:ssä on kyllä etunsa, kun voi vaihtaa useamman vaihteen yli!

Linkun puslien vaihto ei ole iso homma ja kuten on todettu, puslat ei paljoa maksa. Mitä taas tulee ulkoiseen akkuun, se oli minulle ehdoton edellytys. Rivarissa ei katsota hyvällä yhteisessä varastossa latailua, eikä akun jättäminen lataukseen ilman valvontaa yleensäkään ole kovin fiksua. Työpaikalla ei lataus pyörävarastossa ole edes mahdollista.

Seuraava ebike jonka ostan, on toivottavasti samantyyppinen mutta ei jatkuvaa vierihoitoa ketjuille/rattaille vaativa.

Ja noista vaihtamisongelmista pääsee eroon vaihtamalla sen NX takavaihtajan GX tai mielummin X01 vaihtajaan.

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cyclomiha Katso viesti
    Linkun puslien vaihto ei ole iso homma ja kuten on todettu, puslat ei paljoa maksa. Mitä taas tulee ulkoiseen akkuun, se oli minulle ehdoton edellytys. Rivarissa ei katsota hyvällä yhteisessä varastossa latailua, eikä akun jättäminen lataukseen ilman valvontaa yleensäkään ole kovin fiksua. Työpaikalla ei lataus pyörävarastossa ole edes mahdollista.

Seuraava ebike jonka ostan, on toivottavasti samantyyppinen mutta ei jatkuvaa vierihoitoa ketjuille/rattaille vaativa.
    Kun omaa pyörääni hankin, mietin aluksi, että integroitu akku ei tule kysymykseen. Kerrostalon yhteisissä tiloissa ei saa ladata akkua. Akun lataus ja säilytys on sallittu vain huoneistossa. Noh, eipä sitä suht arvokasta pyörää voi kuitenkaan säilyttää yhteisissä tiloissa, joten pyörä on kannettava akkuineen aina sisälle. Hankin siis pyörän runkoon integroidulla akulla. Ja jos akku pitää irroittaa, se lähtee yhden ruuvin avauksella. Ei kovin hankalaa.

Työpaikalla lataaminen. Joko laturia on kannettava mukana, tai pitää olla kaksi laturia. Toisaalta, aika pitkän edestakaisen työmatka ajaa yhdelläkin latauksella. Toki jos pyörä pitää jättää pakkaseen päiväksi, on akun kanssa puljaaminen vähän inhottavaa oli akku integroitu tai ei.

Pointtini uuden pyörän hankintaa sunnittelevalle: Kannattaa miettiä useammankin kerran, että onko ulkoinen akku kuitenkaan täysin ehdoton edellytys. Suutaus tuntuu kuitenkin olevan runkoon integroitu toteutus.

Integrointi itsessään ei tietystikään ole paha asia jos akun irrotus / kiinnitys on fiksusti toteutettu. Sellaista en pidä fiksuna ratkaisuna että pyörä pitää kääntää ympäri että akun saa irrotettua jolloin on mahdollista että painovoima pitää huolen siitä että kaikki mahdollinen kura tipahtaa akun liittimiin. Käykö näin oikeasti sitä en tiedä. Mutta selvää on että muutaman vuoden päästä kaikki pyörät on integroidulla akulla halusi sitä tai ei.

Toinen juttu on että näyttää siltä että integroidulla akulla olevien pyörien hinnat ovat aika hurjalla tasolla, ainakin mitä nyt uutuuksia on nyt esitelty.
    Kommenttini on mielipide mutta saattaa joskus sisältää myös pienen määrää faktaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pipo Katso viesti
    Integrointi itsessään ei tietystikään ole paha asia jos akun irrotus / kiinnitys on fiksusti toteutettu. Sellaista en pidä fiksuna ratkaisuna että pyörä pitää kääntää ympäri että akun saa irrotettua jolloin on mahdollista että painovoima pitää huolen siitä että kaikki mahdollinen kura tipahtaa akun liittimiin. Käykö näin oikeasti sitä en tiedä. Mutta selvää on että muutaman vuoden päästä kaikki pyörät on integroidulla akulla halusi sitä tai ei.

Toinen juttu on että näyttää siltä että integroidulla akulla olevien pyörien hinnat ovat aika hurjalla tasolla, ainakin mitä nyt uutuuksia on nyt esitelty.
    Uskon myös että integroitu akku on jatkossa se mitä tullaan näkemään, joka ei automaattisesti tarkoita etteikö sitä helposti saisi irti. Veikkaan myös että yhä enemmän valmistajat turvautuvat malli/valmistajakohtaisiin akkupaketteihin jolloin tuo paketti on osa fillarin runkoa.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Ride and Smile!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PETEBJ75 Katso viesti
    Ja noista vaihtamisongelmista pääsee eroon vaihtamalla sen NX takavaihtajan GX tai mielummin X01 vaihtajaan.
    Ehkä ongelma on ettei tuo Sramin tapainen vaihteiston toiminta vain itsellä ole tuntunut hyvältä :-(
    Shimanon jopa neljä ratasta kerralla isommalle vaihtaen ja alaspäin pienemmille kaksi ratasta kerralla on kyllä jotain jota on Sramin kanssa jäänyt kaipaamaan!

Tässä muuten hyvä eri vaihteistojen toiminnan vertailu:
    https://www.youtube.com/watch?v=-Hn1r7SPec0

Käyttääkö teistä kukaan tuota Gripshiftiä?
    Itsellä ei mitään kokemusta.

Mulla Spectral On vaihtaja vaihtaa pienemmälle yhden kerrallaan, mutta Pivotin luomussa samalla vaihtajalla saa vaihdettua useamman kerralla...

Mulla Spectral On vaihtaja vaihtaa pienemmälle yhden kerrallaan, mutta Pivotin luomussa samalla vaihtajalla saa vaihdettua useamman kerralla...
    Jos sinulla on Spectral:ON 6.0, niin siinä Sramin NX Eagle, joka vaihtaa juuri noin - yhden kerrallaan!
    Spectral:ON 7.0:ssa on Shimano Deore XT, jossa voi vaihtaa kuvailemallani tavalla!

Spectral 6.0 on GX vipu ja sama vipu mulla Pivotissa. Toiminta vaan erinlainen...

Spectral 6.0 on GX vipu ja sama vipu mulla Pivotissa. Toiminta vaan erinlainen...
    Aivan - Vaihdevipu on Spectral:ON 6.0:ssa Sram GX Eagle Trigger ja Takavaihtaja Sram NX Eagle, josta minä puhuin.
    Pivotissa sinulla varmaan jokin muu takavaihtaja.

Yksi, mitä en maininnut aikaisemmin, niin Shimano Deore XT:ssä on mainio ominaisuus tuo "2-way release" eli voit rattaita alaspäin vaihtaessa käyttää joko peukkua tai etusormea!
    No nyt on tullut hehkutettua Shimanoa jo ihan tarpeeksi :-) Kai ne Shimanon rojut on kohta myös tilattava ;-)

Takavaihtajan olen vaihtanut spectralissa X01:een eikä sekään vaihda kuin yhden pykälän kerrallaan.. Täytyy tutkia

Takavaihtajan olen vaihtanut spectralissa X01:een eikä sekään vaihda kuin yhden pykälän kerrallaan.. Täytyy tutkia

Takavaihtajassa ei ole indeksointia, se tulee tangon triggeristä.

Ride and Smile!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Takavaihtajassa ei ole indeksointia, se tulee tangon triggeristä.

Eli tässä se pointti onkin.. mulla Pivotissa ja Spectralissa samat GX triggerit, mutta vain Pivotissa toimii multishiftaus pienemmälle. Onko tämä vika vai ominaisuus, vai onko Spectralin triggeristä rajoitettu liikerataa vaihteiston suojelemiseksi?

Spectral On 7,0 on kasattu ja säädetty kuntoon. Ensiajon jälkeen totean, että on kyllä ihmeellinen laite!

Tilasin pyörän pe 5.7. ja pyörä saapui perille tänään ma 15.7. Päivittäin seurasin useamman kerran pyörän etenemistä ja taisin muutaman kerran tuskastua toimituksen hitauteen.

Pyörä on aivan loistava. Foxin jousitus toimii kuin unelma ja avustus on luonnollista. Shimanon moottori toimii mielestäni paremmin kuin Boschin moottori.
    Kolme vuotta olen ajellut Dude-läskillä, jonka kanssa olen tullut oikein hyvin toimeen. Keväällä kokeilin Konan sähkötäpäriä ja siitä syntyi kipinä, huom. tämä on varoitus. Kesäkuussa vuokrasin sähköjäykkäperän Bad Gasteinissa (30€/vrk). Kun kotiuduin lomamatkalta, niin samana päivänä lähti tilaus. Tutkin jo tätä aiemmin vaihtoehtoja ja päädyin jälleen Canyoniin, jonka hinta-laatusuhde on mielestäni markkinoiden paras.
    Olin kyllä tänään yllättynyt, miten hyvin etäpäri eteni juurakossa, kivikossa ja teknisissä laskuissa.

Tässä on vielä mielestäni hyvä ohje täysjoustopyörän säätöön.
    https://youtu.be/xhnKTZu2AKs

Eli tässä se pointti onkin.. mulla Pivotissa ja Spectralissa samat GX triggerit, mutta vain Pivotissa toimii multishiftaus pienemmälle. Onko tämä vika vai ominaisuus, vai onko Spectralin triggeristä rajoitettu liikerataa vaihteiston suojelemiseksi?

Saattaa olla ominaisuus emtbssä rattaiden säästön takia ks esim https://www.sram.com/en/sram/models/sl-nx1-pa-b1

Ride and Smile!

No niinpä onkin. GX:stä löytyi vastaava single shifteri.
    https://www.chainreactioncycles.com/.../rp-prod181111

Canyon Spectral:ON 7.0:ssa on Shimanon vaihtaja Deore XT M8000 ja 9.0:ssa XTR M9100 vaihtaja.
    Käsittääkseni näissä toimii tuo Shimanon "Multi Release"? Voisiko joku vahvistaa tämän.

Miten teillä, jotka olette päivittäneet Spectral:ON 6.0 Sramin Shimanon M8000 vaihtajaan, nuo vaihdot toimii?

Jos tuo "Multi Release" toimii, niin onko ollut havaittavissa rattaiden ylenmääräistä kulumista?

Ei kai se rattailla alaspäin pudotus multireleasella ole kovin rankka toimi sähköilläkään. Sen sijaan ylämäessä voima päällä isommalle rattaalle nostaessa pitää välttää ylivaihtamista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gargamel Katso viesti
    Ei kai se rattailla alaspäin pudotus multireleasella ole kovin rankka toimi sähköilläkään. Sen sijaan ylämäessä voima päällä isommalle rattaalle nostaessa pitää välttää ylivaihtamista.
    Sama kuin luomunakin, kannattaa kyllä vaihtaa joko jo mäen alla tai sitten keventää jos tarvii mäessä vaihtaa.

Ride and Smile!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Haraldis Katso viesti
    ... ... ...
    No nyt on tullut hehkutettua Shimanoa jo ihan tarpeeksi :-) Kai ne Shimanon rojut on kohta myös tilattava ;-)
    Tänään lähti tilaus bike-components.de - löytyi Shimano XT 1x11 -Upgrade Kit kohtuuhintaan takaratas, takavaihtaja, ketjut ja vaihtaja yht. 207 €. Lisäksi otin vaihtoketjut.
    Nyt vaan odotellaan :-)

x

Shimano Ultegra / XT / E-Bike Quick-Link CN-HG701-11 11- speed Chain
    silver/11-speed / 116 links

58738
    58738-3- 8525

26.04

26.04

x

Shimano XT 1x11-speed Upgrade Kit
    black/clamp / 11-46

62525
    62525-2- 8998

207.36

207.36

Kiitettävän nopea toimitus oli meikäläisen sähkö-Spectralin kanssa:
    painoin tilausnappia viime viikon torstai-iltana, ja eilen tiistaina kävin noutamassa laatikon paikallisesta Postin terminaalista. En malttanut jäädä odottamaan postin kotiinkuljetusta (tälle päivälle), kun olisi sitten jäänyt ensilenkki ajamatta tällä viikolla (muuta ohjelmaa loppuviikolle...).

Tänään kävin kurvailemassa lyhyen lenkin. Onhan tuo melkoinen polkuohjus, kuskin ajotaidot loppuivat ennen kuin pyörän potentiaali. Juurakoissa ja kivikoissa olin tyytyväinen, etten valinnut lyhyemmillä joustoilla varustettua Neuronia.

L-kokoinen runko tuntui itselle riittävän pitkältä. Ajoasento oli vähän pystympi kuin luomu-täpärissäni, mikä oli vain hyvä asia alamäissä.
    Jyrkissä ylämäissä etupyörä keveni enemmän, muttei ongelmaksi asti.

Sähköavustuksen luonteesta tykkäsin, lisävoimaa tuli kampikierrosten myötä jouheasti. 25 km/h:n tuntumassa siirtyminen pelkkään lihasvoimaan tapahtui pehmeästi.

Positiivinen fiilis siis jäi. Etujousituksen säädöt tarvii vielä hakea kohdilleen, turhan kovalla kiireellä ja vähällä säätämisellä tuli nyt koeajolle sännättyä...

Miinusta tuli pyörän takapäästä kuuluneesta natinasta/naksumisesta jyrkissä ylämäissä (voima päällä). Tarvii yrittää selvitellä paremmalla ajalla syytä. Olisikohan voinut tulla rataspakan ja vapaarattaan välistä tai jostain sieltä päin... Lisäksi vaihteensiirron tuntuma jätti toivomisen varaa etenkin isoilla vaihteilla, enkä yhtään ihmettele kun huomasin kuinka kaukana takavaihtajan ohjuripyörä oli rataspakasta -> kaiketi "b-gap" -ruuvia säätämällä korjaantuu, tai sitten tuo (väli) on normaalia näissä moderneissa 12-vaihteisissa Srameissa. Tarvii katsella netistä.
    Jos en mieleiseksi saa, niin tuttu ja turvallinen Shimano kutsuu...

Pitääpä meikäläisenkin tulevan harrastelijan tänne ilmoittautua. Ei oo pahemmin tullut pyöräilyä vapaa-ajalla harrasteltua, muutaku edellisessä työpaikassa työmatka-ajot 6km.. Talvisin tulee hiihdeltyä ja kesäisin rullaluistelua niin jostakin se vain on iskeny nyt villityksen päästä maastoon polkemaan ja tässä parin viikon aikana tullu netin kautta pyöriä tutkittua. Jotaki Haibikejä tässä alussa tuli kateltua, mutta sitte osu silmiin oisko ollu TM juttu näistä Canyoneista, ja sopivasti kun oli valmistajalla tuo alekin tarjolla pyöristä niin laitoin tuommosen Spectral ON 6.0 tilaukseen jota löyty varastosta. 15.7 illalla laitoin tilauksen ja samana päivänä tuli maksettua ja tänään 17.7 illalla tuli ilmoitus, että maksu on tullut perille. Tuskinpa tässäkään tarvi enää kauaa odotella..

Minkälainen tuo maalipinta on tuossa punamusta värityksessä on? Onko lakattu?

Ei ole lakkaa, mattapinnalla. Vaikka käyttövehkeitä ovatkin ja ehkä turhaa hommaa, niin laitoin Biltsun kiveniskuteippiä suojaksi niihin kohtiin mihin epäilin kivien lentävän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hekse Katso viesti
    ... ... ...
    Minkälainen tuo maalipinta on tuossa punamusta värityksessä on? Onko lakattu?
    Aivan - mattapinta. Itsellä parista kohtaa pieni lohkeama maalia pois - onko kiveniskemä vai kolahdus johonkin? Alta paistaa valkoinen, ehkä pohjamaali?
    Täytynee myös tuota kiveniskuteippiä hommata.

Täytyi kans rekisteröityä tänne kun tätä ketjua tuli lueskeltua ennen pyörän hankintaa ja päädyin sitten lopulta myös tuohon Spectral:ON 6.0 malliin ratkaisevana tekijänä hinta ja oletetut alamäkiominaisuudet. Tuon 300e alennuksen myötä se vaikutti kaikista järkevimmältä ja vaikka heikoimmat osat eli vanteet ja takavaihtajan vaihtaisi parempiin niin siltikin hinta jää vielä alle 7.0 mallin. Torstaina 11. päivä myöskin laitoin tilauksen ja heti seuraavana päivänä lähetettiin jolloin sain pyörän kotiin tiistaina.

Pientä epäilystä herätti Canyonin laatu kun täältäkin sain lukea noista puslien nopeasta kulumisesta ja jossain muissa malleissa on takahaarukoita murtuillut ym. ja ilmeisesti kokonpaanossa ollut sanomista ainakin joskus aikaisempina vuosina vaikka sakemannithan ei koskaan tee virheitä eikä varsinkaan myönnä sitä. Muista merkeistä ei tahdo löytää vastaavia kokemuksia netistä tosin en sitten tiedä onko pyörät paskoja vai ostetaanko niitä vaan niin paljon että maanantaikappaleitakin tulee esiin enemmän. Tätä epäilystä ei yhtään helpottanut se että kun avasin paketin ja kävin kaikki läpi moneen kertaan mutta iskaripumppua ei ollut missään. Alkoi heti alkuun keljuttaa etten pääse ajamaan ennenkuin saan pumpun jostain eikä enää huvittanut kyllä ostaakkaan kun kaikki rahat ja enemmänkin meni pyörään ja pakollisiin varusteisiin. Onko muille käynyt vastaavaa? Kirosin heti saksalaiset alimpaan helvettiin mutta seuraavana päivänä oli jo parempi mieli kun naapurilla onneksi sattui olemaan iskaripumppu kun on motocross miehiä. Netistä löysin yhden jampan jolla oli myös pumppu puuttunut ja seuraava kommentoija sanoi ettei ole asiasta yllättynyt.

Olen 188 pitkä ja inseam jotain 92, kokovalinta aiheutti vähän ihmetystä kun kaikissa muissa maastopyörissä Canyon ehdottaa kooksi XL mutta näissä sähköpyörissä L vaikken kyllä geometriaa tutkimalla keksinyt tähän mitään ilmeistä syytä. Kunhan sain jousiin lisää ilmaa ja pyörän asennon kuten pitää niin olen kuitenkin hyvinkin tyytyväinen tuohon L kokoon ja satulaankin jäi kyllä vielä varaa nostaa aikapaljon ylemmäskin että kai ne sielä sitten vaan tietää. Varmaan XL olisi kyllä mennyt myös mutta taidankin olla vähän siinä kokojen välissä.

Nyt kun on päässyt vähän ajelemaan niin voin verrata pyörää Kona Remote CTRL:n joka on ainoa toinen sähköpyörä jota olen ajanut. Siinä on huomattavasti pidempi takahaarukka ja Boschin sähköt ja ilmeisesti polkimet korkeammalla koska tällä Spectralilla kolisi samantien uudet Race Face Aeffect polkimet kiviin ensimmäisellä polulla. Heitin myös melkein samantien turvat kun yritin kylmiltään polkea saman jyrkän kukkulan päälle mihin menin Konalla suht helposti mutta tämä lähtikin huomattavasti herkemmin keulimaan (kuten oli kyllä odotettavissakin), kunhan tähän tottui niin mäet pääsee kyllä ihan hyvin ylös tälläkin kunhan ottaa tuon asian huomioon ja vähän siirtää painoa enemmän eteen. Alamäessä tämä pieni miinus sitten kompensoituu kyllä takaisin. Ajattelin että sähköpyörässä on ihan turhaan 50 piikkinen takaratas mutta kyllä se tuo kuitenkin mukavasti tarkuutta vaikeisiin juurakkoisiin nousuihin vaikka raskaammallakin vaihteella pääsisi. Alamäissä tämä tuntuu jotenkin pyssymmältä ja vakaammalta ja myöskin jousituksen osalta pehmeämmältä, että kyllä aloin tykkäämään kun vähän pääsin sisään. Tulee automaattisesti tykiteltyä polkuja menemään aikamoisella vauhdilla. Näistä Shimanon sähköistä tykkään paljon enemmän koska tällä voi ihan hyvin ajaa ilman avustustakin ja tuleekin aikapaljon ajeltua kun taas Boschin CX oli ihan toivottoman raskas ilman sähköä ja tästä syystä siinä myös enemmän haittasi se 25 rajoitin koska se vauhti kyllä tyssäsi sitten siihen. Nyt ei aina välttämättä edes heti huomaa että tässähän mennään ilman sähköavustusta kun avustus hiipuu pois huomaamattomammin ja mielestäni se vähän puskee johonkin melkein 26 km/h asti mittarin mukaan. Boschin 2020 mallissahan on ilmeisesti tulossa juuri tuohon vastukseen iso parannus.

Ihmettelin myös tuota aikaisemmassa postauksessa mainittua rutinaa takavanteesta kovalla poljinvoimalla varsinkin ylämäissä, tulisiko pinnojen elämisestä? Mahtaako loppua aikanaan kun pinnat hakee paikkansa vai onko nämä vaan niin kököt vanteet? Voi se kyllä tietysti tulla takapakasta tai vaihtajastakin mutta enemmän se mielestäki kuulostaa pinnojen rutinalta. Ja Sramin NX vaihtajahan nyt on mitä on, se täytyy kyllä jossain vaiheessa päivittää parempaan. Täytyy varmaan koittaa vähän säätää sitä mutta tuskin se kauaa pysyy säädöissään. Huvittaa nuo Deore navat kun Deore XT maksaa ihan karvan verran enemmän mutta on pitänyt siinäkin nuukailla muutaman euron takia. Pitäähän siitä halvimmasta mallista jotenkin tehdä huonompi että saadaan kalliimpiakin myytyä.

Sitten kun saa pyörän joskus maksettua niin täytynee jättää nämä vanteet ihan kaupunkiajeluun ja laittaa ainakin DT Swiss H 1700 kiekot ja kokonan GX tai Deore XT vaihteet. Jos vaikka 12 vaihteinen Deore XT olisi siihen mennessä tullut vähän kuluttajaystävällisempään hintaluokkaan. Muuten olen varsin tyytyväinen kunhan kestää, yhtäkään pyörää en ole kyllä vielä tähän mennessä ainakaan rikki saanut.

Pituuttaa 183 ja jalan sisämitta 89 cm. Sivusto ehdottaa M-kokoa. Muistaakseni parilla täällä vierailleella ollut aika samoilla mitoilla L. Kokemuksia ja kommentteja kumpi sopivampi ja mitä huomioida. Juurakkoa, kivikkoa löytyy. Kiitos!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 04.03.2018, 15.45
  2. Canyon Spectral al vs. cf
    By titu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 28.02.2018, 13.40
  3. Canyon Grand Canyon AL 3.9 vs 5.9 erot? +Ehdotuksia 750€
    By Lewanderi in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 07.06.2016, 17.36