Pointtihan ei ole tässä vaan siinä, että en oikein jaksa uskoa että ketään kiinnostaa mun lenkit yhtä vähän kuin vaikka mun kauppamatkat. Voisihan nekin tehdä julkisiksi. Mä en noista nopeuksista ole pätkääkään kiinnostunut. Ainoa mikä kiinnostaa on oma nopeus verrattuna edellisiin vastaaviin lenkkeihin. Jos mulla olisi jotenkin itsetunto tai minuus sidottuna näihin KOMeihin (mistä muuten tulee KOM, Kuopion Osuusmeijeri?), niin kävisin vetämässä ne kaikki rajoittamattomalla sähkärillä ihan vaan kiusan vuoksi.
Tai ei vain koe jotain asiaa kovin tärkeäksi.Se ettei "jaksa" jotain osoittaa kovin usein vain sitä että on kangistunut kaavoihinsa, ennakkoluulojensa ja tietämättömyytensä vanki ja muutenkin henkisesti kuollut. Oikea fossiilli, kuten minun nuoruudessani tavattiin sanoa...
Ymmärsin selvästi väärin, kun kuvittelin, että tämän ketjun tarkoitus oli kysellä että kuka ajoi siellä ja silloin. Tuli selvästi postattua väärään ketjuun vääränlainen viesti. Tai oikeaan ketjuun, mutta väärä viesti. Väärä ketju, oikea viesti?

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit