HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 95 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45 85 93 94 95 96 97 105 145 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.821 - 2.850 / 4424

Aihe: viimeisin harkintasi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Suosittelen tommi2:lle uutta harrastusta, vaikkapa varjoliitoa. Se on rauhallinen vanhojen karvaisten miesten laji
    Varjoliitoa tullut seurailtua kun mökillä noita näkee näin kesäisin kymmeniä ilmassa yhtä aikaa, joskus laskeutuneet melkein siihen pihaan. En karvoja tarkistanut mutta rauhallisia ja ei-ihan-nuoria ovat pääasiassa kyllä olleet :-)

Vielä kun La Vuelta menee mökin vierestä, voi kätevästi yhdistää molemmat harrastukset eli ottaa kaliaa seuraten vuorotellen pyöräilijöitä ja varjoliitelijöitä.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Näin kesällä voi suositella tommi2 myös viinan juontia. Kalja käy iltapäivästä. Siinä on hyvä harrastus joka tehokkaasti blokkaa kaikenlaisen urheilu kohkaamisen. Alkaa se urheilukin sitten elokuussa lomien loppuessa maistumaan kun on parin kuukauden putki takana.

Itse harkitsen avovesi uinti harrastuksen aloittamista. Yllättävän hauskaa kun on märkäpuku (lainassa) enkä hukkunutkaan päin vastoin odotuksia.

Lentäminen olis ihan kivaa. Ite pähkäilen vähän gravel / kajakki / pala purjevenettä. Viinan juonti ei kiinnosta, sitä tuli aikoinaan harrastettua tarpeeksi. ^Eikä se välttämättä parin kuukauden jälkeen enää ole niin helppo lopettaa.

En lue sen trollin viestejä, mutta ilmeisesti se on taas kerjännyt täällä sääliä.

Pidä jo se lupaamasi tauko foorumilta. Ja tee siitä samalla lopullinen.

Ihme että kukaan ei ole vielä kehdannut kertoa koko kylmää ja karua totuutta: kun pyöräily ei nappaa, ongelma on muualla kuin pyöräilyssä. Eli kun kaamea keski-ikä, kaikkeen niin jokapäiväiseen kuin juhlaankin tympääntyminen, havahtuminen siihen että elämä kaikkinensakin on ollut ja tulee olemaan omiin odotuksiin ja itselle asetettuihin vaatimuksiin nähden pelkkä pettymys, työn ja arkielämän matala mutta tasaisen jatkuva stressi ja ties mitkä tekijät ovat yhdessä vaikuttamassa pienen ihmisen pään sisällä, tulee itse kullekin ennen pitkää eteen tilanne jossa pyöräilyllä ei yhtäkkiä enää olekaan samaa lumo- ja taikavoimaa kuin aikaisemmin.

En kyllä yhtään tiedä enkä arvaa mennä sanomaan onko tommi2:n kohdalla kyse tästä Mutta harkitsin kovasti nostaisinko tämän pointin esiin - ja tulin siihen tulokseen että miksei

Mutta ihan kiva ettet hakenut Lahden kuvarastia! Minulla on näet ollut harkinnassa lähdenkö hakemaan suhteelisen helppoa mutta ihan hauskaa ja huomionarvoista rastia vai en. Nyt saan jatkaa harkintaa vielä pitkään puolillepäivin. (Ei minua se kammota että ajan pitkän lenkin "turhaan" - olenhan senkin ajan pois foorumilta - mutta kun on muunlaisiakin lenkkejä joita olisi syytä priorisoida.)

PS Vain hivenen vakavammin: on olemassa myös yksi perinteinen ja monien hyväksi ja toimivaksi koettu ratkaisu tilanteessa jossa lenkkeily-, liikunta- tai kestävyysurheiluharrastus, jota on tehty ihan hauskuus edellä ja yleinen kunto- ja terveyshyöty mielessä, on alkanut maistua puulta eli kun ilo ja motivaatio ovat kadonneet tai tuntuvat olevan vähissä entiseen verrattuna: tehdään eräänlainen täyskäännös, valitaan jokin kova tai jopa mahdottomalta vaikuttava urheilullinen suoritustavoite ja ruvetaan oikeasti, tavoitteellisesti ja suunnitelmallisesti harjoittelemaan sitä varten!

Lopputulos voikin olla että tavoitteeseen ei päästä, mutta ilo ja motivaatio ovatkin löytyneet uudelleen vaikkei se ollut edes tavoitteena!

Ala tekee VeloVieveriä. Vai koukuttaakohan se liikaa, uskaltaakohan kokeilla .. frisbeegolffikin olis teoriassa ehkä itelle joku päivä.

Mutta joku pidempi pyöräretki olis varmaan jees, näkis vähän maailmaa. Sais vaan lähdettyä.

Jos ostaisi sähköpyörän ja asentaisi kampiin generaattorin niin saisi sähköpyörän loputtomalla toimintasäteellä

Ajaisko parran. Vähän riskiä naaman kärventymiselle merellä sitten kyllä kun puoli naamaa saanut jo aurinkoa ja toinen puoli valkoinen.

Ridley crossari pomppas harkintalistan kärkeen aika korkeelle, partakin siinä sivussa unohtu.

Edit: tämä eskaloitui hankinnaksi alle kahdessa tunnissa
    Smo muokkasi tätä : 28.06.2019 at 22.12

Jopotuinen Guest
    Hakiskoha patenttia ruohonleikkurille, jossa terän ulkokehällä moottorisahan ketju.
    Tekee siinä sitten samalla silppua eteen osuvista kannoista konetta tuhoamatta.
    Ja jos on kivikkoinen maa, niin sitten timanttilaikkaa sahaamaan törröttävät kivet tasapäisiksi.

Nyt en vain keksi kuinka yhdistää moottorisahanterälaikka- ja timanttilaikka tosiinsa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Hakiskoha patenttia ruohonleikkurille, jossa terän ulkokehällä moottorisahan ketju.
    Tekee siinä sitten samalla silppua eteen osuvista kannoista konetta tuhoamatta.
    Ja jos on kivikkoinen maa, niin sitten timanttilaikkaa sahaamaan törröttävät kivet tasapäisiksi.

Nyt en vain keksi kuinka yhdistää moottorisahanterälaikka- ja timanttilaikka tosiinsa
    https://www.stihl.fi/STIHL-tuotteet/...ju-36-GBE.aspx
    Tosta alat sorvaamaan

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla

Laittaisko grainderiin kesäreisdulle samat kumit kuin Ykkössamulilla?

Käyttääkö auton pesussa työmatkalla vai ei --> EI oli valinta. Valintaan päädyin taivaalta tuulilasiin tippuvia vesipisaroita ihmetellen että jos näin epävakaista on, ei kannata tänään pestä. No nyt siellä paistaa sit aurinko näköjään...

Jopotuinen Guest
    ^ Hellä harjaton luomupesu taivasalla on myös oman kaaran kanssa. Edullinenkin on

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Hahhaha.. hyvä termi

Kävelylle lähdin ja tuli uusi harkinta: menisikö kyykkypaskalle jonnekin? Iski meinaan melkoinen hätä, onneksi a) olin kohtuu lähellä kotia b) en ollut ns. kuralla, joten kävelyn seisauttaminen ja muka "ajanoton tutkiminen" yleisön hämäännyttämiseksi, samalla kun melkoista sulkijalihasjumpaa, tepsi. Eipä ole tuollaista käynyt ennen. Mansikat?
    Onneksi olkoon....minulla ei käynyt yhtä hyvin aikoinaan kun aamuhölkkäilin...ja kerran kisassakin kävi nolosti....
    Marjat ja vihannekset, kuten myös aamupuuro vilkastuttaa suolen toimintaa.

Harkinnassa ostaa nukke ( jonka kylkiäisenä tulisi kivat farkut ja korsetti, tai oikeastaan ne on se ostoperuste...)

edit. Ostettu se nukke....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Hahhaha.. hyvä termi

Kävelylle lähdin ja tuli uusi harkinta: menisikö kyykkypaskalle jonnekin? Iski meinaan melkoinen hätä, onneksi a) olin kohtuu lähellä kotia b) en ollut ns. kuralla, joten kävelyn seisauttaminen ja muka "ajanoton tutkiminen" yleisön hämäännyttämiseksi, samalla kun melkoista sulkijalihasjumpaa, tepsi. Eipä ole tuollaista käynyt ennen. Mansikat?
    Kiitoksia tästä. Siis siinä mielessä että tuli otettua paperia mukaan kyläkauppa-grävelöinnille. Vaikka kait sitä olisi ilmankin pärjännyt. Ilman metsäepisodia. Mansikat? 7 kuppia kahvia? Kaivovesi? Pilaantuneet kalat?

tempokisu Guest
    ^ mansikat? - mä just tähän vastasin marjat ja vihannekset, kannattaisi uskoa mua ainakin tässä asiassa. Ja myös kahvi edistää suolentoimintaa.

t. nimimerkki "kokemusta todellakin on"

ps. kaivovesi ja pilaantuneet kalat tulee todennäköisemmin yläkautta ulos...

Sataako vai eikösada kohta. Eli käykö töistä kotialähtiessä pesettää auton vai ei. Olis 5 pesukoodia vielä ja vanhenevat elokuun lopussa. Täytys saada käytettyä noi ennen tuota eikä nyt ihan joka toinen päivä viittis käydä sit elokuun lopussa.

Tekiskö huomisen reissustapaluulenkin ihan vaan kruisaillen ilman mitään ruutujen hakua vai hakisko muutaman?

Vajaan parin viikon ajotauon jälkeen fillari varmaan kulkee sikakovaa, eli pitkälläkin ehtisi toisaalta käydä.

EDIT: no ruutujahan kävin hakemassa Kyrsälästä.
    JackOja muokkasi tätä : 14.07.2019 at 23.06

Jopotuinen Guest
    Jättäisikö hommissa ensiviikon maanantain ja tiistain väliin, jotta voisi keskittyä lorvailuun ja joutenoloon

Yep! That’s the deal.
    Tämähän alkaa jo toistamaan itseään. 3 pv työviikot ovat oikeataan ihan hyvä idea

Joskin lorvailuun liittyen Rouva pitäisi vaientaa jotenkin.
    Olenkin alkanut opettamaan hänelle maalarimestarin hommia ja on siitä innostunut ja jälkikin on ihan kelpoa. Itselleni lankeaa ainoastaan opastus ja (juopon)työmaapäällikön virka. Hyvin menee, mutta menkööt.
    Vielä kun saisi nuo kirvesmiehen taidot jotenkin istutetuksi.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    3 pv työviikot ovat oikeastaan ihan hyvä idea
    .
    No todellakin on! 2 pvän työviikot on joskus vielä parempi, joskus tosin ei mutta tällä nyt mennään. Ja on menty jo reilu vuosi...

Steps Unlocker for Android softan hankintaa, täyslisenssillä (30e + 1.69e google playlle).

Kuinkahan moni nielaisee trollin uuden madon koukkuineen?

tempokisu Guest
    Pitäisikö ottaa 16.8. vapaapäiväksi ja ajella aamusella Nakkilaan....mun tietoteknisillä taidoilla ( eli vähän kun vaihtokauppaa...) tämä asia varmaan järjestyisi, kovasti haluaisin olla ensimmäisten joukossa...

Laittaisiko Inbredin myyntiin ja päivittäisi 2fatpron taigaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Pitäisikö ottaa 16.8. vapaapäiväksi ja ajella aamusella Nakkilaan....mun tietoteknisillä taidoilla ( eli vähän kun vaihtokauppaa...) tämä asia varmaan järjestyisi, kovasti haluaisin olla ensimmäisten joukossa...
    Sulla on viestien mukaan enemmän kuin tarpeeksi vapaapäiviä jo muutenkin, miksi ottaisit jonkun harvan työpäiväsi vapaapäiväksi jonkun Nakkilan takia? Mitä tietotekniset taidot tekee yhtään mitään jonkun vapaapäivän vaihtamisen kanssa tai Nakkilaan ajamisen kanssa?

tempokisu Guest
    ^ eikun mä vaihdoin kyseisen perjantain keskiviikkoon. Hei mulle Nakkilan reissu on tärkeä, ja kun pyynti alkaa 16.8 sekunti keskiyön jälkeen, haluun olla "ekojen joukossa" nauttimassa vastapaistettua nahkiaista.
    No mun tietokonetaidot on sen verta "ylivertaiset" että pomo joutui kysyyn neuvoa sen ammattikortin aktivoinnin kanssa, mä onnistuin lataamaan koneelle kortinlukuohjelma, jota taas pomo ei millään saanu ladattua.... Joten oli helppo siihen kysyä vapaaksi yhtä perjantaita, ei se tässä konkurssissa meinaa yksi päivä yhtään mitään, mutta Nakkila on tärkee. Sitä kun ei mun terveydentilalla yhtään tiedä miten kauan tai vähän on aikaa, niin kaikki ne jutut joita haluaa tehdä, on tehtävä nyt eikä "sitten kun".

Käyn Nakkilassa vielä sitten markkinoiden aikaan, ja vielä joulukuussa. Kotkan Maretariumissa haluan käydä, haluan nähdä nahkiaisten uintia ja sinne otetaan taas nahkiaisia syksyllä. Se on sulle käärmeet tärkeitä, ja mulle on nahkiaiset tärkeitä.

Sitähän tässä vaan, että irtisanomisaika olisi kaksi viikkoa ja lomaa jäljellä saman verran.. Että jos nyt laittaisi exit -laput liikkeelle, niin ei tarvitsisi muuta kuin jättää läppärit ja puhelimet ensimmäisenä loman jälkeisenä arkena ja todeta että voitte pitää tunkkinne.

Jopotuinen Guest
    Sanos muuta
    Itse vihjailin pomolleni, että olen jo vanha mies...

tempokisu Guest
    ^ vai onkohan se extempore-reissulle

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •