GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 84 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 74 82 83 84 85 86 94 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.491 - 2.520 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

N. 800g tulee takkiin Silverbackin alumiinirungossa jos esim. Duden hiilarirunko painaa se 1550g.

Bluto on ihan hyvä keula. Paremmasta jos ei tiedä, se on hyvä kompromissi keveyden ja jämäkkyyden välillä. Ajaa asiansa.

Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qilty Katso viesti
    Täällähän on oikein asiantuntija. Ei kai silverback sen painavampi ole kuin muutkaan alumiiniläskit, ainakaan paljoa. Ja Blutoa en laittaisi koska se on löysä kaikinpuolin ja joka suuntaan, mielummin laitan vaikka puolikin kiloa painavemman keulan joka toimii eikä "taivu" alle. En siis ole muutenkaan ajatellut joustokeulaa laittavani, ainakaan toistaiseksi, mutta bluto se ei olisi ellen sitten saisi sellaista puoli ilmaiseksi.
    Voit ollakkin oikea asian tuntia, kriteerit on jokseenkin oikeat mutta toteutus on päinvastainen.

Lisäksi lue ajatuksella mitä muut kirjoittaa ja mitä itse kirjoitat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SBIAN Katso viesti
    Voit ollakkin oikea asian tuntia, kriteerit on jokseenkin oikeat mutta toteutus on päinvastainen.

Lisäksi lue ajatuksella mitä muut kirjoittaa ja mitä itse kirjoitat.
    Kyllä täällä näköjään muutaman muunkin pitäisi lukea ajatuksella kun verrataan jo alurunkoa kuiturunkoon. Nimenomaan sanoin että ei kai se SB sen painavampi ole kuin muutkaan alumiinirunkoiset? Kuiturunkoiset sitten erikseen.

Itse en edes tiedä mitä scoopin rungolle ilmoitetaan painoa, mutta jos oma single painaa ajokunnossa(hiilikuitusatula) 13.65kg ja duunikaverin beargrease carbon, kuitu stongalla, kuitu kammilla jne, painaa sen 11kg, molemmat M kokoa, niin mun mielestä single tai muutkaan scoop mallit ei mitään hirveän painavia ole.

Edit.
    Ja siis varmasti bluto ajaa asiansa, eli joustaa. Mutta Minä en Omilla rahoillani ostaisi sitä, vaan mastodon pron tai Wren sportin(ja millä kaikilla muilla nimillä sitä nyt myydään), monestakin syystä

Kyllä täällä näköjään muutaman muunkin pitäisi lukea ajatuksella kun verrataan jo alurunkoa kuiturunkoon. Nimenomaan sanoin että ei kai se SB sen painavampi ole kuin muutkaan alumiinirunkoiset? Kuiturunkoiset sitten erikseen.

Itse en edes tiedä mitä scoopin rungolle ilmoitetaan painoa, mutta jos oma single painaa ajokunnossa(hiilikuitusatula) 13.65kg ja duunikaverin beargrease carbon, kuitu stongalla, kuitu kammilla jne, painaa sen 11kg, molemmat M kokoa, niin mun mielestä single tai muutkaan scoop mallit ei mitään hirveän painavia ole.

Edit.
    Ja siis varmasti bluto ajaa asiansa, eli joustaa. Mutta Minä en Omilla rahoillani ostaisi sitä, vaan mastodon pron tai Wren sportin(ja millä kaikilla muilla nimillä sitä nyt myydään), monestakin syystä
    Ilmeisesti mun viestiin nämä kommentit. Ymmärsit pointtini näköjään väärin. Satuinpahan tyhjän runkoni punnitsemaan joskus. En ottanut kantaa onko se painava vai kevyt kun tässä nyt jumpattiin ajatuksen ympärillä onko SB järkeä kevennellä. Samoilla osilla ero hiilikuituiseen on sen 800g... Jolla ei ainakaan mulle ole mitään väliä. Samaa luokkaa ovat muutkin alumiiniläskit. Minun Dude bluton kanssa painaa saman kuin tuo sinun Singlesi... Jolla ei silläkään ole mitään väliä.

Kestävyys ja laatu on asiat millä mulle on väliä... Ja siinä on kyllä Dude vienyt 5-0 (kypsyin takuuvaihtoihin ja ajattelin satsata sen verran enemmän että palikat pysyisi kasassa).

Edit.
    Et näköjään ymmärrä vieläkään mitä kirjoitin edellisissä viesteissäni. Sitä paitsi annoin tuon vastauksen ihan eri henkilölle kuin sinulle mutta sinä kiivasti tartuit siihen, mutta usko jo että SB ei ole läskipyörien kunkku vaan täysin aloittelijalle tarkoitettu vaikka onkin suhteellisen laadukas niin hinta jolla sitä myydään on se joka ratkaisee ja jos se olisi pikkasenkin kalliimpi en ainakan minä sitä ostaisi koska jo n.500e laittamalla enempi saa jo ihan eriluokan pyörän.

1)Jos läskipyörän ostossa on kriteerinä PAINO ei valinta ole tosiaankaan SB, kyllä silloin haetaan vähintään kuiturunkoista.
    2)SB on parhaimmillaan siinä että se ei sisällä isoja puutteita aloittaa pyöräily eli siinä on hinta suhteellisen hyvin kohdallaa.

Et selvästikkään ole ajanut pyörällä jossa on Bluton keula, siis oikeasti tuo keula ei ole huono ja se on vähintään yhtä laadukas kuin tuo SB noin yleensä.

Voin sanoa että et huomaa mitään eroa ajossa mikä noista mainituista keuloista pyörässäsi on, ero tulee esiin huomattavasti vaativammassa käytössä ei normikäytössä, SB ei ole kisa pyörä eikä sitä kukaan osta sellaiseen käyttöön.

Se on turhaa kommentoida keulojen paremmuudesta kun ei ole kokemusta mistään joustokeulasta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Ilmeisesti mun viestiin nämä kommentit. Ymmärsit pointtini näköjään väärin. Satuinpahan tyhjän runkoni punnitsemaan joskus. En ottanut kantaa onko se painava vai kevyt kun tässä nyt jumpattiin ajatuksen ympärillä onko SB järkeä kevennellä. Samoilla osilla ero hiilikuituiseen on sen 800g... Jolla ei ainakaan mulle ole mitään väliä. Samaa luokkaa ovat muutkin alumiiniläskit. Minun Dude bluton kanssa painaa saman kuin tuo sinun Singlesi... Jolla ei silläkään ole mitään väliä.

Kestävyys ja laatu on asiat millä mulle on väliä... Ja siinä on kyllä Dude vienyt 5-0 (kypsyin takuuvaihtoihin ja ajattelin satsata sen verran enemmän että palikat pysyisi kasassa).

Ymmärsin kyllä, mutta kun minua ihmetytti kommentit pyörän painosta kun samoilla nurkilla pyörii kaikki alurunkoiset. Ja tuo laatuasia on varmasti totta. Itse ostin sinkun alesta 950€ ja se on sille sopiva hinta, valmistajan ilmoittama ovh ~1500€ ei ole.

Et näköjään ymmärrä vieläkään mitä kirjoitin edellisissä viesteissäni. Sitä paitsi annoin tuon vastauksen ihan eri henkilölle kuin sinulle mutta sinä kiivasti tartuit siihen, mutta usko jo että SB ei ole läskipyörien kunkku vaan täysin aloittelijalle tarkoitettu vaikka onkin suhteellisen laadukas niin hinta jolla sitä myydään on se joka ratkaisee ja jos se olisi pikkasenkin kalliimpi en ainakan minä sitä ostaisi koska jo n.500e laittamalla enempi saa jo ihan eriluokan pyörän.

1)Jos läskipyörän ostossa on kriteerinä PAINO ei valinta ole tosiaankaan SB, kyllä silloin haetaan vähintään kuiturunkoista.
    2)SB on parhaimmillaan siinä että se ei sisällä isoja puutteita aloittaa pyöräily eli siinä on hinta suhteellisen hyvin kohdallaa.

Et selvästikkään ole ajanut pyörällä jossa on Bluton keula, siis oikeasti tuo keula ei ole huono ja se on vähintään yhtä laadukas kuin tuo SB noin yleensä.

Voin sanoa että et huomaa mitään eroa ajossa mikä noista mainituista keuloista pyörässäsi on, ero tulee esiin huomattavasti vaativammassa käytössä ei normikäytössä, SB ei ole kisa pyörä eikä sitä kukaan osta sellaiseen käyttöön.

Se on turhaa kommentoida keulojen paremmuudesta kun ei ole kokemusta mistään joustokeulasta.
    Enhän mä ole sanonut mitään muuta kuin että mielestäni scoop ei ole painava pyörä ja niistä jokaisesta lähtee yli kilo pelkästään tubeless muunnoksella. En puhunut mitään mistään kriteereistä tai että SB olisi mikään premium pyörä. Jos halutaan kevyt ja/tai "kunkku läski" niin sitähän ei osteta valmiina vaan osina.

Kyllä sen keulojen eron huomaa. Jos olet ajanut ensin blutolla ja sen jälkeen kokeilet manitouta tai wreniä, niin aloittelijakin huomaa eron keulan tarkkuudessa, sehän on sitten henkilökohtaista että onko niillä eroilla väliä. Tai toisethan ei tietysti huomaa mitään. Varmasti blutollakin tyytyväisenä painaa polkuja, mutta (ja lue nyt oikein tarkasti) Minä en sitä valitsisi jos olisin joustokeulaa ostamassa.

2018 singlen navassa ne päätyholkit menee laakerien sisään ja sen takia kavennettu akseli ei vältisti ole niin huono asia, mutta itse en silläkään ratkaisulla ajaisi.

2019 mallissa holkit eivät mene laakerien sisään vaan lepäävät laakerien sisäkooleja vasten, akselin kavennus alkaa ainakin 20mm liian aikaisin. Jarrulevyn puolella akselista ei oikeaa halkaisijaa osu varmaan kuin muutama milli sinne holkin sisään. Ja laakerien kohdalla onkin vain pelkkää ilmaa...mulla levyn puoleinen holkki on jo epämuodostunut ja kerran vääntyi jarrulevykin. Muuten pyörästä on vain hyvää sanottavaa, mutta ton akselin suunnittelija olis voinu jättää vehkeensä räpläämisen vähemmälle ja keskittyä töihinsä
    Verkkikseltä tuli eilen postissa korvaava akseli pienien perustelujen ja kuvatodisteiden jälkeen. Akseli on mallia kuusiokololla kiristettävä (varmaankin sama kuin minkä Qilty saanut, 03.06.2019, 19.51 postaus). Tässä pari kuvaa, en saanut upotettua tähän tekstiin; https://imgur.com/Y7aMA3N ja https://imgur.com/FmZ37ly (jälkimmäiseen kuvaan: akseli varmaan joku testikappale kun oli valmiiksi käytön jälkeä...?). Eilen nopean testauksen perusteella ihan ok, klappi ja välys hävisi. Pyöränä minulla siis -18 Scoop.

Mutta olen samaa mieltä kuin Qilty, että "ei mene kyllä mun mielestä oikein jos alunperin oli pikamallin akseli, niin pitäis olla TAKUU akselinkin." <-- JUURI NÄIN. Käykö RS Maxle myös Scoopin hiilarikeulaan, vai onko vaan blutolle? Singlen akselissa on kierteen pituus 11mm, maxlessa tietojen mukaan 9mm.

Toki SilverSinglen kommentti "Toisaalta se kuusiokolo-malli on hitaampi pölliä." on myös hyvä pointti. Ei tarvitse lyhyille parkkeerauksille välttämättä vetää etukiekkoa erillisellä lukolla tai vaijerilla kiinni. Hankalia päätöksiä
    satsumas muokkasi tätä : 07.06.2019 at 10.31 Syy: Korjattu singlen akselin kierteen pituus, virheellisesti kirjoitin aluksi 15mm

Onko kukaan 2018 Singlen omistajista saanut SB:ltä oikeanlaista läpiakselia?

Ihan mielenkiinnosta: mikä/mitkä ovat niitä 'ihan eriluokan pyöriä'?

@satsumas. Siis silverbackin akselissa kierteen pituus on 11mm, 15mm on halkaisija. Maxle litessä pituus on 9mm, mutta se riittää oikein hyvin. Maxleahan kiristetään kunnes pysähtyy, sen jälkeen linkku kiinni, linkun päästä akseli turpoaa ja näin ollen ei löysty.

Juu kyllä sama kuusiokolomallin akseli tuli, sen laitoin holkin kanssa vaimon deluxeen kunnes siihen tulee oikea. Suosittelen ostamaan sen RS maxle liten JOS omistaa singlen(kuitukeula=pidempi akseli).

@RSy69
    Eiköhän se kuusiokolo ole ihan oikea ja varmaan jotain pykäliä lukemalla sitten ihan ok lähettää sellainen "pika"-akselin tilalle? Ja luulen että sama tulee kaikille, vaimon deluxeen odottelen vielä takuuakselia.

Täällähän on oikein asiantuntija. Ei kai silverback sen painavampi ole kuin muutkaan alumiiniläskit, ainakaan paljoa. Ja Blutoa en laittaisi koska se on löysä kaikinpuolin ja joka suuntaan, mielummin laitan vaikka puolikin kiloa painavemman keulan joka toimii eikä "taivu" alle. En siis ole muutenkaan ajatellut joustokeulaa laittavani, ainakaan toistaiseksi, mutta bluto se ei olisi ellen sitten saisi sellaista puoli ilmaiseksi.
    Itse en kyllä omalla käytöllä tuossa 100mm blutossa ole huomannut, että se tuntuisi alla taipuvan tai muutakaan vastaavaa. Edellinen pyörä oli jäykällä keulalla oleva fatty ja en kyllä huomaa eroa. Varmaan tässäkin taas käyttötapa ja vauhdit ratkaisee.

@satsumas. Siis silverbackin akselissa kierteen pituus on 11mm, 15mm on halkaisija. Maxle litessä pituus on 9mm, mutta se riittää oikein hyvin. Maxleahan kiristetään kunnes pysähtyy, sen jälkeen linkku kiinni, linkun päästä akseli turpoaa ja näin ollen ei löysty.

Suosittelen ostamaan sen RS maxle liten JOS omistaa singlen(kuitukeula=pidempi akseli).
    Totta, meni millimetrit sekaisin, hyvä kun korjasit! Täytyy laittaa maxle lite tilaukseen, sen verran vaivaan vielä sen osalta että olisiko heittää linkkiä että varmasti tulee tilattua oikea, kun aika montaa variaatiota tulee etsiessä vastaan. Verkkikseltä löytyy https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ike-lapiakseli mutta ei tilattavissa.

Mikä siinä kuusiokolossa tökkii? Mun mielestä ihan yhtä käypä kun linkkukin. Ainakin minä kannan kuuskulmasettiä pyörän mukana joks tapauksessa.

Aika härskiin kuntoon oli navat menneet jo vajaan 100 km kevyen ajelun seurauksena Sinkussa orggis-akselilla. Nyt kun uudet tuli ja aloin vaihtamaan, niin oli varmaan 2-3 mm urat jo kaivautuneet niihin napojen "holkkeihin". Pistin kyselyä heti SB:llä, että miten toimitaan niiden kanssa. Tähän en osannut kuvia liittää, enkä alkanut ihmettelemään mihin niitä verkkoon uppaisi.

Itse päätin jatkaa toistaiseksi jäykällä keulalla ja fillaritorilla ostoilmo, jos sattuu kohtuuhintaan tulemaan joku käytety vastaan. Tuo kuitenkin pääosin talvipyörä, kun kesä menee enempi maantiepuolella. Jos sopivaan hintaan jousto löytyisi, niin varmaan kokeilisin kesäkäytössä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Mikä siinä kuusiokolossa tökkii? Mun mielestä ihan yhtä käypä kun linkkukin. Ainakin minä kannan kuuskulmasettiä pyörän mukana joks tapauksessa.
    On siistimpikin ilman pikalinkkua. Pieni kiristysmomentti ni ei tarvii olla edes kovin ihmeellistä avainta mukana lenkillä.

Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Mutta kyllä pikalinkku on aivan selvästi mukavampi tuossa kohden, helppo irroittaa kiekko esim. autollakuljetuksen ajaksi jne..On kyllä ratkaisuna huomattavasti kalliimpi. Halvemman laittoivat tilalle se on selvä.

Tässäpä vielä pari kuvaa tuosta omasta navasta, sen vajaan 100 km leppoisan ajon jälkeen. Ei onnistunut kuvien liittäminen tähän suoraan, vaikka tilin pixabayhyn ihan tätä varten tein. Mutta alla linkit:

https://pixabay.com/fi/photos/hub-na...rback-4261752/

https://pixabay.com/fi/photos/silver...-napa-4261764/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Reiska79 Katso viesti
    Tässäpä vielä pari kuvaa tuosta omasta navasta, sen vajaan 100 km leppoisan ajon jälkeen. Ei onnistunut kuvien liittäminen tähän suoraan, vaikka tilin pixabayhyn ihan tätä varten tein. Mutta alla linkit:

https://pixabay.com/fi/photos/hub-na...rback-4261752/

https://pixabay.com/fi/photos/silver...-napa-4261764/
    Eipä näy rekisteröimättömille nuo linkit, Google tai tapatalk tai jokin muu kuvapalvelu mieluummin.

Uusi yritys tapatalkilla! Treenataan samalla digielämää kuun pyöräilyäkin!

Lähetetty minun SM-A520F laitteesta Tapatalkilla

Onpa julmassa kunnossa. Tsekkasin fattyn etunapaa eikä siellä näy oikein mitään kulumaa vaikka sellaiset 200 kilsaa sillä taitaa olla jo poljettu.

Eipä tosin näy sitä uutta akseliakaan (ekan Saksaan jääneen tilalle), taisi olla niin että tähän malliin ei ainakaan Suomenmaalla ollut vielä niitä toimitettavaksi..?

Verkkiksen kautta tuli postilla oma akseli, kun SBlle suoraan reklamoin. Tämä napa/kiekko siirretty 2018-mallin Fattystä Singleen siis ehjänä 1kk sitten ja vajaa satku ehkä ajettu. Liekö sitten navat jotenkin vahvistettu tms. nåissä uusissa Single-malleissa? Tietäväisempi kaveri ainakin tuumi, että samat pitöisi olla, että Fattyn kiekkoa vaan tilalle, niin ei tarvitse litkutuksia tehdä uudestaan. Mutta liekö sitteniin eroa navoissa(?). Kai noita kiekkoja nyt pitäisi kuitenkin pystyä päivittämään pyöräänsä, kun perusmitat vain oikeat. Sikäli ihmetyttäisi sekin, jos olisi jotenkin erikoisemmat navat tässä Singlessä.

Tuli nyt sitten se Double tilattua. 🙂 Fattyyn tulee Silverbackilta uusi runko joskus, kun saavat sen lähetettyä. Fatty mennee myyntiin, jos päätän tämän uuden pitää.

Pieni testilenkki tuli jo ajettua ja ihan ok:lta sinänsä vaikuttaa, mutta ennen kuin sinne asti päästiin, säätöä riitti. Pyörä oli koottu aika lailla miten sattuu.

- Jarrut hinkkasivat. Satulat edestä ja takaa piti kohdistaa.
    - Takajarrussa ilmaa. Katsotaan asettuuko.
    - Takavaihtajan vaijeri kokonaan irti.
    - Etuvaihtajaa ei saanut vakiopalikoilla toimimaan. Sattumalta oli korotuspala vaihtajan ja rungon väliin jemmassa.
    - Etukiekossa hienoinen välys navan päätykuppien lonksumisen ja Bluton akselin liian ohuuden vuoksi. Akselia ei uskalla laittaa riittävän kireälle.
    - Tästä voisi ajatella, että joka ikinen pultti ja mutteri pitäisi käydä läpi...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeva Katso viesti
    Tuli nyt sitten se Double tilattua. Fattyyn tulee Silverbackilta uusi runko joskus, kun saavat sen lähetettyä. Fatty mennee myyntiin, jos päätän tämän uuden pitää.

Pieni testilenkki tuli jo ajettua ja ihan ok:lta sinänsä vaikuttaa, mutta ennen kuin sinne asti päästiin, säätöä riitti. Pyörä oli koottu aika lailla miten sattuu.

- Etuvaihtajaa ei saanut vakiopalikoilla toimimaan. Sattumalta oli korotuspala vaihtajan ja rungon väliin jemmassa.
    - Etukiekossa hienoinen välys navan päätykuppien lonksumisen ja Bluton akselin liian ohuuden vuoksi. Akselia ei uskalla laittaa riittävän kireälle.
    - Tästä voisi ajatella, että joka ikinen pultti ja mutteri pitäisi käydä läpi...
    Kuulostaa kyllä että katsauksen laatu on laskenut kuin lehmän häntä kun näitä lukee. Mun kahdessa pyörässä on ollut kuitenkin kaikki suhteellisen hyvin kasassa... Mitä nyt muistaakseni vaihtajia on saanut vähän säätää.

Eikö sen Bluton akselin pitänyt olla ihan ok? Kyllä sen ihan reippaasti saa laittaa kiinni ainakin Dudessa. Ne päätykupit voi olla löysät, mutta akselin avulla pitäisi paketti kiristyä kasaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti RSy69 Katso viesti
    Onko kukaan 2018 Singlen omistajista saanut SB:ltä oikeanlaista läpiakselia?
    Silverbackilta tuli spostia:

Dear xxx,

The issue with scoop single is only affected on 2019 models.
    Scoop Single 2018 is not affected.

Elena

Että vähän ristiriitaista tietoa liikenteessä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Reiska79 Katso viesti
    Verkkiksen kautta tuli postilla oma akseli, kun SBlle suoraan reklamoin. Tämä napa/kiekko siirretty 2018-mallin Fattystä Singleen siis ehjänä 1kk sitten ja vajaa satku ehkä ajettu. Liekö sitten navat jotenkin vahvistettu tms. nåissä uusissa Single-malleissa? Tietäväisempi kaveri ainakin tuumi, että samat pitöisi olla, että Fattyn kiekkoa vaan tilalle, niin ei tarvitse litkutuksia tehdä uudestaan. Mutta liekö sitteniin eroa navoissa(?). Kai noita kiekkoja nyt pitäisi kuitenkin pystyä päivittämään pyöräänsä, kun perusmitat vain oikeat. Sikäli ihmetyttäisi sekin, jos olisi jotenkin erikoisemmat navat tässä Singlessä.

Minun ymmärtääkseni 2018 scoopeissa olisi sunringlen navat? Kaverilla on se sininen tuplaväri single(2018?) Ja siinä kuulemma ne päätykupit menee osittain laakerien sisään.

Mullakin on kupit kuluneet (2019 single) mutta ei noin pahasti, ja lisäksi mulla oli selkeät jäljet akselissa kun oli saanut laakereilta osumaa. Suosittelen sitä maxlea on halpakin.

Tämä siis https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ike-lapiakseli

Käy vain kuitukeulaan, ja tietty blutoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeva Katso viesti
    Tuli nyt sitten se Double tilattua. �� Fattyyn tulee Silverbackilta uusi runko joskus, kun saavat sen lähetettyä. Fatty mennee myyntiin, jos päätän tämän uuden pitää.

Mulla Doublessa vain takavaihtajan säätö, muute oli kaikki kunnossa. Oletko varmasti kiristänyt tuon bluton akselin ohjeen mukaan? https://www.sram.com/sites/default/f...axle_rev_a.pdf

Etuvaihtajaa en edes testannut kun irrottelin sen heti. Näissähän on siirtynyt kasaus 2019 malleissa Kiinasta Saksaan.

Mutta kyllä pikalinkku on aivan selvästi mukavampi tuossa kohden, helppo irroittaa kiekko esim. autollakuljetuksen ajaksi jne..On kyllä ratkaisuna huomattavasti kalliimpi. Halvemman laittoivat tilalle se on selvä.
    Eikai näissä mitään pikalinkkuja ole?

No ei varmaan sanan varsinaisessa merkityksessä mutta kahva josta akseli kiristetään ja kahvasta ulospäin vetämällä voi sen lopuksi asettaa haluamaansa suuntaan ettei ole koukkuna esim. eteenpäin tarttumassa mihinkään.
    SBIAN muokkasi tätä : 11.06.2019 at 16.49

Minun ymmärtääkseni 2018 scoopeissa olisi sunringlen navat? Kaverilla on se sininen tuplaväri single(2018?) Ja siinä kuulemma ne päätykupit menee osittain laakerien sisään.

Mullakin on kupit kuluneet (2019 single) mutta ei noin pahasti, ja lisäksi mulla oli selkeät jäljet akselissa kun oli saanut laakereilta osumaa. Suosittelen sitä maxlea on halpakin.

Tämä siis https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ike-lapiakseli

Käy vain kuitukeulaan, ja tietty blutoon.
    Tuo maxle on verkkokaupasta loppu, enkä ole onnistunut löytämään muualta samaa ainakaan ihan samoihin hintoihin. Todennäköisesti en vaan osaa etsiä oikein sitä. Linkki olisi kiva

Samanlaisia aiheita

1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3847
    Viimeinen viesti: 29.07.2025, 11.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5827
    Viimeinen viesti: 27.06.2024, 15.00
  3. Chargen läskipyörät
    By zarzan in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27