Että lentskariin pääsisi istuskelemaan. Nää lentokenttäkahvilat on kauheita eikä tässä vielä kaliaakaan kehtaa ottaa aamuseiskalta.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Että lentskariin pääsisi istuskelemaan. Nää lentokenttäkahvilat on kauheita eikä tässä vielä kaliaakaan kehtaa ottaa aamuseiskalta.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Viikonloppua ja lämpiävää säätä.. onneksi näyttää ennuste ettei lunta ihan hirveesti tänne osu ..
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Että pääsisi taas ajamaan (lähes) kesäkamoissa niinkuin eilen.
Että tappajasepelin jäänteetkin harjattaisiin pois. Eilisen lenkin jälkeen sai kaivella noita 3mm pitkiä teriä pois renkaan pinnasta.
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Keskiviikon lentoaikataulujen vahvistumista jotta osaa olla hakemassa herran ja ladyn kentältä oikealta lennolta.
Pyykkien valmistumista, että pääsisi nukkumaan.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Syksyä. Pilvistä ja viileempää ( jota lienee luvassa sitten kesällä....)
Eläkepäiviä ja muuttoa eteläranskaan. Vielä "muutama" vuosi odottamista edessä. Saatanan saatana.![]()
^ Kompsis![]()
En varsinaisesti mitään
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Jospa huomenna saisi fillarin alle. Tänään kävelin 12 km kolmen eri pyörätarjoajan välillä eikä tärpännyt. Huomenna tulee yksi myyjä hotellille.
10k-kerhon jäsen
Jokohan viidennen pyöräkauppiaan kanssa tärppäisi huomenna...
Odotan kuulevani fiberin pyöränostosaagan loppuhuipennuksen.
No en varsinaisesti odota kansan/takuueläkepäiviä ollenkaan, tosin ehkä ei tarvii odotella vaan voin katsella teitä....joen pohjalta käsin.
Mutta siis syksyä - tai 16.8. on ehkä vielä kesää. Nakkilan reissuja ja toivottavasti syksyllä on "kututalkoita" että ne oli kivoja talkoopäiviä, suosittelen tulla mukaan. Missään ei ole ikinä ollut niin mukavaa kuin Nakkilassa ja kututalkoissa.
Odotan lauantaita, että pääsisi tällä lenkille.
10k-kerhon jäsen
Odotan että hulluuslääke alkaisi vaikuttaa ja pääsisi nukkumaan... Viime yö meni taas tunti unta, tunti hereillä, kaksi tuntia unta, kolme hereillä. Sitten olikin jo aika nousta ylös.
Stinger-siipipaloja grillistä
-Usot sie jot myö uitiin?
Tässä vähän tarinaa tuon fillarin hankinnasta. Just nyt en jaksa odottaa mitään.
10k-kerhon jäsen
Pari kuunautta sitten tilattua pyörää. Tätä odotuksen määrää näillä keleillä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
No niitä luvattuja ukonilmoja, salamoita ja jyrinää odottelin eilen ja odottelen edelleen. Saisi tulla sadetta ja ukkosta tähän väliin kiitos!
naurattaa aina noi "koska pidät kesälomaa..." yms. Kun lomapäiviä on vuodessa 250 niin enempää lomaa ei haluakaan / ei voi pitää...ellei sitten se lottovoitto putkahda...
Kauhulla odotan sinne passikuvaan menoa ja poliisin kuulusteluihin ( henkilökortin hankinta) meen kuvaan kun vähän viilenee niin ei tartte hiukset märkänä olla...
Muutama päivä sitten sain ensimmäisen korttini, ajokortilla tähän saakka. Pari kuukautta sitten valokuvaamo, netissä täyttelin pankkitunnuksin tiedot ja siihen tulikin sitten komento poliisilaitokselle allekirjoituksen vuoksi. Ajattelin saavan kortin sieltä mukaan, mutta tulikin se kuulustelu, jollaista en elämässäni vielä ole kokenut. Helppohan noihin lukuisiin kysymyksiin oli vastata, kun vain omista jutuista kyseltiin, iloiseksi noista tulin, kun en yleensä pääse tällaisen huomion kohteeksi! Piti ihan kiittää lopuksi mukavasta hetkestä. Sainko kortin samalla, no en tietenkää, se tuli muutaman viikon päästä ärrälle, josta vaimon piti se valtakirjalla hakea, kun hänellä jo tämä tärkeys oli hankittuna. Yhteiskunta huolehtii kansalaisistaan.
^ no sama se on edessä, paitsi pitää muistaa pyytää että saa hakea kans sen korttinsa polliisilaitokselta, kun en voi todistaa henkilöllisyyttäni ärrällä ilman sitä korttia...eikä ole kenelle sen valtakirjan kirjoittaisi; näistäkin episodeista on ollu mediassa jos jonkinlaista tarinaa.
Mä olen lukenu että jos ei ole ennestään passia tai henkilökorttia, joutuu kuulusteluun ..... olen mä kerran ollu oikeudessa asianosaisena, yksi ukko uhkasi tappaa...mutta vaikka olin uhri-osapuoli niin silti oikeussalissa olo ja vastaaminen oli aivan kammottavaa...mutta jos saa omista asioistaan jutustella niin...tosin ei kaikista asioista kovin mieluusti kertoisi, kuten vaikka 12 vuoden työttömyydestä.
no ensin tarvii laittaa hiuksiin tasainen väri, teen sen tänään tai huomena ja sitten se passikuva...harmittaa vaan vaiva ja rahanmeno, kyllä tähänkin menee se 70-80euroa.
Vaimoa kotiin
^ no vitsit olin ihan varma että vivve on nainen
Mutta enää 2 kuukautta 2 päivää nahkiaiskauden alkuun...
^ puoliso tai avio/ avokumppani, vaimo on nainen ja aviomies on mies. Nisäkkäissä uros ja naaras, muut ( kalat, linnut) koiras ja naaras.
^ no oikeesti se on kyllä "susipari" ....eh, kun opiskelin niin tämmöiset oli kohdassa "seksuaalisuuteen liittyvät psyykkiset sairaudet" ( tai häiriötilat), ja esimerkiksi anoreksiaa tai bulimiaa ei ollut olemassakaan. Nyt on kaikenlaista muunsukupuolisuutta ja ortoreksiaa....ja lihavuus eli ylipaino on kehopositiivisuutta...
Eikös susipariksi kutsuttu pariskuntaa jos he eivät olleet menneet naimisiin.
Juuri telkkarissa Janne Saarikivi ( Pisara) totesi että....tulee vielä päivä jolloin viimeiset tulee ensimmäiseksi ja ensimmäiset viimeiseksi. Käytti vertauksena että Sauli ( mun mielestä paremminkin Antti ja Juha, ja yksi Jyri-niminen...) roudataan pressanlinnastaan kaatikselle ja pultsarit viedään pressanlinnaan nauttimaan coctaileista
Että mä odotan sitä päivää kun yksi viimeinen vähemmän tärkee luuseri onkin ensimmäinen, ja taas yhdeltä, tai pariltakin, ahneelta pskaperseeltä viedään tuhkatkin pesästä...jossain vaiheessahan ne tilit tasataan ja onko silloin tärkeetä että olet koko elämäsi tehny vaan työtä, napannu toisenkin ihmisen työt ja kerääny valtavasti rahaa?
Kirjanmerkit