GiantElectrobikeGarmin
Sivu 75 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 65 73 74 75 76 77 85 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.221 - 2.250 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Jaaha tattista vaan, puljaan myös edelleen samalla tekniikalla omat "plöröni", hyvä keino valmistaa motillinen. Minulla kulku niin suoraviivaista, että käännyn vasta kun pakko, Pirkka, tuo Hollannisssa paahdettu ja leikattu toimii tyydyttävästi kahvitteluun.

Helvetilliset ruuhkat työmatkalla. Nykyään joka vitun päivä.

Disclaimer: Joo joo, tiedän, fillarilla ei olis ruuhkaa.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^ ja ^^ joo täältäkin ja ihan oikeassa olet, että myönteisyys on kova sana. Itse olen hokannut vielä tämän lisäksi toisten auttamisesta tulevan mahtavan fiiliksen. Ajatuksissa mennyt jo niin pitkälle, että funtsin olisiko se meikäläisen homma maailmankaikkeudessa, auttaa muutamaa ihmistä.
    Hyvä jos itseä pystyy auttamaan....mutta nahkeet kiitokset siittä nahkeesta topicista sulle

Löfbergsin numero 5 kaffetta minäkin keitän. Tosin tämä kaffevalinta johtuu siitä että tämä kaffe on riittoisaa, ei tarvi kun muutaman kerran vuodessa ostaa paketti ja riittää pitkälle...

Ei yllättänyt eilen. Liki kaikki firman työntekijät on työllistetty minimitaulukkopalkalla ja 0-sopimuksella, ja sitten kiukutellaan kun ei löydy tekijöitä juhannukselle ja syytetään yhteiskunnan tukia. No firman parikymppiset ja tod.näk. vielä kotona asuvat työntekijät tuskin edes nostavat mitään tukia tehtyään täyttä päivää koko talvi- ja kevätkauden ja liki kaikki viikonloput. Jos firma itse ei ole kyllin kaukaa viisas sitouttaakseen työntekijänsä minimituntisopimuksilla, niin turha etsiä syytä muualta miksi tuulikaapissa ovet heiluu ja työvuorosuunnittelu ei suju.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

tempokisu Guest
    Rauno O Lehtonen. Nyt aiheena on että miksi aina puhutaan minä minä. Joo kuule Rauno, olet juuri sinä itse siihen aika usein syyllistynyt "...kyllä minäkin 50-luvulla...silloin kun minä..."
    Ja Rauno on muuten väärässä viimeisesssä lauseessaan; olet sitten ammattilainen tai vähemmän ammattilainen, muista että olet työssäsi tärkeä.
    Ei pidä paikkaansa mun kohdalla.

tempokisu Guest
    ...ja jälleen Rauno O Lehtonen. Vähissä näyttää olevan Aamulehden yleisönosastoon kirjoittajat....tällä yhdellä ei tunnu olevan muuta tekemistä kun väsäillä yleisönosastokirjoituksia.

tempokisu Guest
    heh....mä just luin tuon Vesan postauksen, että tiedoksi että mä jännitän ihan lähikauppaankin menoa. Ylipäätään jos tarvii lähteä jonnekin. Kisoihin lähtö oli ihan kammottavaa, ja onneksi ne on ny takana. Pitkät lenkit lopetin kun ne alkoi jännittää ihan liikaa, olo oli kamala ja jännittää ne pienemmätkin lenkit mutta sen kyllä kestää.
    Pitkät ajomatkat ennestään tuntemattomiin kohteisiin jännittää, mutta se on toisaalta mukavaa jännitystä. Mä yritän kyllä parhaani mukaan voittaa jännitykset, että en ole menemättä vaan meen vaikka jännittää. Ja hyvä näin, sillä jännittävä Kotkan reissu oli kiva reissu ( vaikka nahkiaisia ei näkynytkään...) samoin kaikki kututalkoot, niihinkin meno jännitti aika paljon mutta olipa kivat reissut
    Töihinkin meno aina jännittää, mutta mentävä on.

Navigaattorin hankinta ei ole edes harkinnassa.

Tuuli lenkillä ei yllättänyt. Ilmatieteen laitoksen uutisointi eilen/tänään oli, että perjantain myrskytuulet ovat nyt ohi, mutta niin vaan puhalteli 10-15 m/s eli 36-54 km/h.

Joskus kyselin meteorologilta, miksi ilmatieteenlaitoksen sivulla tuuliennusteet ovat aina pahasti pielessä, vaikka saman sivun alareunassa kuitenkin näytetään todelliset tuulitiedot. Vastaus oli, että ennuste tulee jostain aiemmin tehdystä laskelmasta, eikä toteutumatietoja hyödynnetä sen päivittämiseen. Kuulostaa fiksulta.
    Rule #1: Obey The Rules

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Helvetilliset ruuhkat työmatkalla. Nykyään joka vitun päivä.

Disclaimer: Joo joo, tiedän, fillarilla ei olis ruuhkaa.
    Kunhan uusi hallitus pääsee vauhtiin, saadaan rahvas autonraatoineen pois tuolta liikennettä tukkimasta. Sitten työmatka sujuu.

Vastatuuli on perseestä.

tempokisu Guest
    Kummitytön todistuksessa oli kymppejä ja ysejä. Äitee totesi että taitaa kulkea kummitädin ( eli minun ) jalanjälkiäni - johon kummitytön isä eli mun veljeni totesi....ja tämän sanoin puhelimessa ennen kun äitee ehti kertoa mitä velikin totesi
    että "toivottavasti ei".

Tänään oli myös Aamulehdessä juttua menestyjistä, ja yhteinen tekijä heillä oli se että oma ala kiinnosti. Se oli se mun tragedia, kun mikään ei silloin aikaanaan kiinnostanu.

tempokisu Guest
    Tänään ja eilen niitä sähköpotkulautoja on sitten jätetty jos jonnekin, yleinen paikka on ihan vaan keskellä kevyenliikenteen väylää.
    Se että YLE päätti lopettaa kutsuartistiviisuilun, palataan takas perinteisiin UMK-karsintoihin. Onhan se kiinnostavampi ( jos nyt kiinnostuksesta voi tässä puhua...) mutta lopputulos taitaa olla isoissa viisuissa sama.

Pari päivää normaalia lämmintä kesäsäätä ja ensimmäiset reppanat jo marisevat helteistä.

Meillä on kuitenkin pskakeliä yli puolet vuodesta, joten ei, heillä ei ole oikeutta mielipiteeseensä.

tempokisu Guest
    ^ ei tämä nyt niinkään ole. Kaikenlainen sää kuuluu vuoden kiertoon, mutta hei kohtuus!!! jos "jotain" on ( sadetta,, LUMIsadetta, pakkasta, lämmintä) niin kohtuudella, eikä ihan älyttömästi liikaa sitä. Kiitos

Itse kärsin näistä helteistä tosi paljon, mun mielestä on ollu tänä kesänä jo ihan tarpeeksi näitä hellepäiviä.

En voittanut lotossa.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

^Tuohan tarkoittaa nykyään, että teit lottorivisi väärin.

Mietitkö kuitenkin Sudanin pieniä poikia kun joit halpaa olutta?

Maustetytöt:
    https://www.youtube.com/watch?v=9ljq16G060s

Viro laskee oluttölkin hintaa 10 senttiä ja Suomen kansa on niin innoissaan, että hyperventiloi Tallinnan matkoja varatessaan.

^setämiehen ilme kertoo paljon

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    En voittanut lotossa.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Siinä tapauksessa numerosi olivat mitä ilmeisimminkin väärät, vaihdat ne vain uusiin.

tempokisu Guest
    Jees, nyt tuli hieno kuva! - laitan sen w-clubille niin ei (muka) tykätä. Mitä parempi kuva mun ottamanani, sen vähempi siitä julkisesti tykätään...

viina ja sen myynti on yksi asia mikä kyllä hävettää myöntää olevansa samasta maasta kun viinan perässä pöhisijät.....

^ no joo!

Se, että vaikka koko päivän on istunut autossa on semmonen olo, että sydän on meren rannalla.

Jopotuinen Guest
    ^^ Mutta aehän ihan kotikutoisesti aiheutettu pulma ja joka on helposti lainsäädäntöä korjaamalla fiksattavissa.
    Virossakin havahtuivat asiaan ja korjasivat lainsäädäntöään..

Vuosikymmenen myöhässä olevan Olkiluoto 3:n uutta aikatauluarviota lykättiin

https://www.hs.fi/talous/art-2000006147630.html

Johan sinne aikanaan hankittu uraanikin lienee puolittunut...

^ilmastonmuutos kerkii tulla ennenku toi vähentää meidän päästöt.

tempokisu Guest
    Vai sillee, erään tutkimuksen mukaan kuolevat katuvat eniten esimerkiksi näitä: etten tehnyt vähemmän töitä, etten elänyt itseni näköistä elämää.
    - näitä mun ei todellakaan tarvi ikinä katua, kuollessanikaan - virolainen kollegani saattaa katua tuota ensimmäistä, kun ei tunnu muute tekevänkään....

tempokisu Guest
    Vitsit mahtavaa tää meidän työpaikan tiedotus. Mä laitan pomolle sähköpostia - samalla tavalla kun sain itekin tietää työvuoroistani - että olin tälle päivälle sopinu muita menoja kun kuvittelin että ei osu työpäivälle.ja tämä jo viikko sitten ( mutta siis virolainen olikin vaihtanu vuorot...) mutta eipä ollu sähköposti menny perille.
    No tässä kohtapuoliin pitäisi lähteä, mutta ei siis töihin....

On muuten pirun kiva jos, tai kun olisi jotain asiaa niin pomoa ei saa kiinni, ja mistään ei voi keskustella...

Ettei JackOja taaskaan saanu (tällä kertaa Nurmijärven) kuvarastia haetuksi.

(Ymmärtääkseni nyt oli syynä että hyttysten ja paarmojen syötäväksi joutuminen vei sittenkin voiton maantielenkistä. Mitä on pidettävä ihan kelvollisena ja hyväksyttävänä syynä, ei siinä mitään.)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Ettei JackOja taaskaan saanu (tällä kertaa Nurmijärven) kuvarastia haetuksi.
    Mä ajelin lenkilläni ympäri Klaukkalaa katselemassa sopivaa terassikaidetta, uskoin sen löytyvän sieltä. Nurmijärven kyläkeskus oli liian kaukana. Minä pohdin rastia, enempää en luvannut.

(Ymmärtääkseni nyt oli syynä että hyttysten ja paarmojen syötäväksi joutuminen vei sittenkin voiton maantielenkistä. Mitä on pidettävä ihan kelvollisena ja hyväksyttävänä syynä, ei siinä mitään.)
    Samalla lenkillä pudotin VV-tetrispalikan kiellettyyn metsään. Hyönteiset oli siellä.

Nykyinen autoilukulttuuri. Aamuinen työmatka, suhteellisen vähäisen liikenteen tie, lievää alinopeutta kulkeva neljän auton letka edelläni - ja letkan ensimmäisen ja viimeisen auton väli vähemmän mitä itse pidän edellä menevään maantienopeuksilla. Matkalla on muutama paikka jossa liikkuu hirviä; jos olisi sopivasti eteen tullut, niin kaikki neljä melko varmasti samassa nipussa. Jos olisin halunnuut ohittaa, olisi pitänyt mennä koko letkasta kerralla, tai sitten väkisin tunkea pieneen väliin. Ymmärrän kyllä sen, jos ei halua ohittaa, mutta voisi kai sitä väliä sen verran jättää että ne jotka haluavat pääsevät vähän turvallisemmin. Pidempiäkin letkoja tuolla tiellä näkee, varsinkin iltapäivällä, ja samalla "välittömyydellä".

Itse maltoin tällä kertaa pysyä perässä turvavälin päässä, ylemmyydentunteessa piehtaroiden

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •