Omassa 2019 compissa TCU on 3.026, ei 2.026
Omassa 2019 compissa TCU on 3.026, ei 2.026
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Joo antaa muuttaa siis blevoon, jossa pitää olla oikea luku. Nopeusrajoitus muuttaa pyörästä pyörän kokoa ja sitä ei voi muuttaa.
Onko merkitystä nykyakuilla että lataako tyhjää vai puolityhjää akkua?
Eipä juuri. Yksi lataussykli tulee, kun akkua ladataan kerran koko kapasiteetin edestä. Eli yhdellä kertaa täydestä tyhjäksi tai kaksi kertaa puolikas täydeksi.
Mitä syvempiä purut ovat, niin sitä enemmän kuluttaa akkua. Sama koskee periaatteessa lataustakin.
Tosin taitaa kaikissa olla jo suojaukset niin hyvät että molemmilta vältytään normaalissa käytössä.
Onkos porukalla blevossa sykevyö käytössä? Mulla on garmin premium vyö sekä polar h7 vyö. Ainakin polar pitäisi toimia blevossa mutta en saa yhdistymään iosilla enkä androidilla?
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Polar oh1 löytyy ja toimii hyvin.
Mikähän pyöräteline levolle olisi hyvä? Thule hangon 3 oon miettinyt?
Jos vetokoukkuun tulee niin tästä.
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/...uun-2000039838
Nonii. Taidan halvemmalla mennä kuitenkin.
Kellään vinkkejä mistä kannattaisi vielä -19 mallista levoa kysellä?
Maahantuojan kautta ei ainkaan uusia enää saa suomeen mutta oisko jollain myytäviä demoja, käytettyjä tai ulkomailta kenties?
M-kokoinen turbo levo comp olisi hakussa
Pyöräliike Varustamo tais mainostaa, että niillä olis yksi moinen kaupan.
Miten niin tyhmä kysymys??
Täällä näyttäisi olevan M-kokoinen varastossa https://www.mountainbikeshop.fi/shkp...bo-levo-comp-1
Paljonkos 2018 vuoden Levossa on takuu ? Itsellä takaiskarin kanssa ongelmia ja kertaalleen käynyt maahantuojalla korjauksessa. Sama vika jatkuu Juuri tuli vuosi täyteen osto päivästä. Korvaako vielä siis uudestaan. Osaako kukaan sanoa
Itse jouduin myös hakemaan omani hieman kauempaa hyllystä, kun paikallisesta kivijalassa ei tilaamalla saanut sopivaa, jos nyt minkäänlaista olisi loppujen lopuksi saanut.
Kuumeneeko teidän muuntajat ladatessa? Itse en voi pitää laturia edes kädessä. Niin kuumaksi se menee. Metallialustalla lämpö johtuu hieman paremmin pois kuoresta kuin puulattialla.
Oma 2018 Levo FSR Comp 6Fattie (1350 km) alkoi inhottavasti narisemaan ja natisemaan polkiessa. Purin ja rasvailin polkimet, ohjauslaakerin ja satulan osaset ilman apua. Avun toi kuitenkin moottorin muovikuorien saumojen rasvailu oheisen vinkin mukaan. Kannattaa kokeilla jos on piinaavaa narinaa ja nitinää mankelissa.
https://www.google.com/amp/s/mtnebik...aks-fixed/amp/
Grepe: kuumenee. Vaihtelen paikkaa latauksen aikana.
Onko kellään Spessun Levo 2018 tehnyt sellaista että tehot häviää yhtäkkiä ja tangon säätimestä kun yrittää muuttaa avustustasoa niin ei tapahdu mitään. Itsellä parikertaa nyt tehnyt. Se on auttanut kun ottanut akusta sen johdon joka menee moottoriin irti ja laittanut takaisin. Olisiko joku kosketus häiriö ?. Jos jollain ollut vastaavaa onko mistä johtunut ?
Mulla alkuaikoina (viime keväänä) taisi esiintyä pari kertaa sellaista, että selvästi jossain meni bitti vinoon; pyörä oli kyllä yhä päällä, mutta avustus loppui, eikä tankosäätimen näpeistä tapahtunut mitään. Muistelen, että tuo liittyi aina jotenkin talutusavustimen käyttöön.
Sittemmin ei ole mitään ongelmia esiintynyt. En ole päivittänyt akun tai moottorin firmwarea lainkaan. Käytän nykyisellään aina BLevo-appsia ajon aikana. Tuolloin alussa saattoi olla Mission Control käytössä, mutta en muista.
Saman teki mulla kerran kun avustus oli täysillä, mäki jyrkkä ja keli kuuma. Mikään muu ei auttanut kuin ”buuttaus”. Sittemmin toiminut moitteetta. Mun softa jostain viime juhannukselta ja myös vain BLevo käytössä. Sitä kyllä todellakin voi lämmöllä suositella. Sydämen avulla ohjattu avustus on tosi hieno ja käyttökelpoinen systeemi. Akkukin riittää maailman tappiin...
Onkos porukalla mitä lisävermeitä levoon. Esim puhelintelinettä. Jotain pikku laukkua tjsp?
Onko 2018 Levo Compin omistajilla ollut alkuperäiskiekkojen pinnojen kanssa ongelmia? Viimeisen kuukauden aikana olen ehtinyt melko vähän ajamaan, mutta silti olen saanut jo kaksi kertaa pinnan takakiekosta poikki. Kummallakaan kerralla ei ole ollut kyse mistään kivikkohurjastelusta, hypyistä tai dropeista vaan ihan normaalista ajelusta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onhan kiekot oikeassa kireydessä? Eli eli liian löysät tai tiukat?
Vaikea sanoa näin kotisohvalta käsin. Liian löysällä oleva kiekko katkoo pinnoja mielestäni herkemmin. Tiukka kiekko jakaa rasituksen tasaisemmin. Mikä on sitten liian tiukka? Valmistaja ilmoittanee maksimitiukkuuden, johon kiekon saa kiristää ja asiantunteva huoltoliike toimii ohjeiden ja ammattitaidon (kokoemuksen tuoma näppituntuma) mukaisesti.
Mistä saa eturattaan spiderin irroitus työkalun ? Suomesta tai muualta?
Polun tukko muokkasi tätä : 10.05.2019 at 20.36
Jaa millainen systeemi on kyseessä? Onko jotain kuvaa tai vastaavaa?
Ei tietoa kyllä. Itse tekisin sopivasta putkesta työkalun. Mikä tarve tuli irroittaa spider?
Hertsikasta:
https://www.hi5bikes.fi/tuotteet/717...-keskiö-avain
Kirjanmerkit