GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 86 / 100 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36 76 84 85 86 87 88 96 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.551 - 2.580 / 2973

Aihe: Mitä odotat?

Pentuterran tuloa Amazonlandiasta että saa uuden asukin kotia. Ja sen jälkeen meillä on hiiriäkin sekä terroissa (eläviä) ja pakastimessa (ei-eläviä). Siellä leipäpaketin ja jäätelöiden välissä. Yeah!

Jopotuinen Guest
    ^ Kissanruokaa!

^^Pentuterra tuli eilen. Ja tänään tulee matelija sinne sit töiden jälkeen. Sitä odotan innolla.

^Käärmeen ruokaa kuolleet. Elävät ihmisten ja kissojen silmäniloa.

Valvontasiruappsiä. Pikkusipsi, semmonen max 2mm, minkä voi muiluttaa tuotteeseen. Appsillä voi ensin aktivoida ja sitten deaktivoida sipsin myyntitapahtuman yhteydessä tai milloin vaan. Itsekseen ulos kävelleiden tuotteiden sipsitiedot voisi sitten lähettää suoraan poliisille. Tietysti jossain määrin tuo on hankala, jos tuote jää sipsilliseksi ja sen seurailutiedot päätyvät vääriin hyppysiin..

Sipsin paikantamisen käyttöoikeusalue voisi olla rajattu. Eli mä näkisin vaan mun alueella ja poliisi muualla. Silloin ei tulis mitään vakoiludilemoja. Ja toi kävis myös ihan varastohallitaankin hyvin.. Ja paikkojen siivoaminenkin hoituis näppärästi, jos ne olis vielä pöytä- ja hyllykoodattu...

tempokisu Guest
    Arkipäiviä, että saisi pari asiaa hoidettua. Ja muutenkin, joulu on muutenkin ällö ja tänä vuonna ihan erityisen yök.

tempokisu Guest
    Lottovoittoa. Suurempi todennäköisyys mun voittaa lotossa jättipotti kun saada lisää töitä. Viime viikolla laitoin sokkona ( ei ollu lukulaseja mukana) niin oli 3 oikein!
    Siitä se lähtee...
    * meen työpaikalle ja ...alan kokoilla tavaroitani ja teen ne muutamat päivät ja annan kaikille ilmasen käynnin, hähhää. Palautan avaimet pomottarelle ja totean että sun hartain toiveesi toteutui, mutta - ilo on kokonaan mun puolellani, ketäs sä nyt kiusaat... ja hyvinkin mahdollista että mä tuon voin vielä sanoa.

Unelmia pitää kuitenkin olla, sillä jos unelmat on kuolleet on peli pelattu. Näin sanoi Matti Esko, ihana ihminen ja artisti, on ollut kunnia tavata.

No paraikaa oottelen, että Pisnhape saa serverinsä taas ylös.
    Korjailin nimittäin yhden termarin tekemällä siihen uuden korkin sovitusrenkaan kadonneen tilalle ja ajattelin ladata sen verkkoon.

Jopotuinen Guest
    Kinkkua uunista, vasta 65 astetta taisi tovi sitten olla.
    Odottavan aika on pitkä...

Talvilomaa.

Jopotuinen Guest
    Paistettuja ahvenfileitä ja punajuurikastiketta

Että tämä p*rkeleellinen lumentulo loppuisi jonain päivänä. Yli 60 cm pihalla.

tempokisu Guest
    Parempia aikoja. Jos vaikka tämän kuukauden palkka olisi vähän enemmän kuin se 503 euroa....
    Joo lunta on jo riittävästi, ei tarvita enempää...tosin on ollu ihan kiva kolata lunta, otan sen reenin kannalta ensi syksyn kututalkoita varten.

tempokisu Guest
    Valkoisia nahkiaisia....no kun se raha kuitenkin on mennäkseen, tämä oli ns. pakko-ostos

tempokisu Guest
    Nahkeeta pakettia. Mukit ja pyyheet on jo arrived to Finland, mitäköhän kautta se kulkeutuu....tule paketti, tule paketti...

Ilmojen lämpiimistä. kevättä...kesää helkutti vie!!

Keharia. 20 minuuttia armonaikaa.

Hyvä kysymys tämäkin. Mä en itseasiassa tiedä! Olis ehkä kiva tietää, niin vois jotenkin varautua.

tempokisu Guest
    Hyvää kannattaa odottaa, se hyvän asian odottaminen on myös kivaa. Elämä on köyhää ( en tarkoita rahaa) jos ei ole mitään kivaa tiedossakaan.

Jopotuinen Guest
    Foorumin database errorin päättymistä. Tai siis en enää päättymistä vaan seuraavan alkamista.

Seuraavan database errorin alkamista

tempokisu Guest
    Kannattaa miettiä mitä toivoo....minähän toivoin paljon lunta...ja sitä on tulossa ensi viikonloppuna vielä lisää ***** odottelen kyllä sellaista täysaurinkoista kivaa pakkaspäivää vapaapäivälle.

Vanhusten tekemänä valtaisaa vakavien rikosten buumia.

GoExpo 2019.

Oikeastaan ihan mukava kruisailla E12-moottoritietä, alittaa Linnatuuli kahdesti, sainaa itsensä Pirkan Pyöräilyn Klassikolle edullisesti.
    Itse tapahtumalta odotan löytäväni edullisia varastotyhjennyspoistoja.

Oli muuten pohdinnassa lähteä autolla vuoden 2019 polkupyörämessuille Svenska Cykelmässaniin Göteborgiin, mutta 900 km autolla-ajelua päivän aikana on liikaa sittenkin for middle-aged man in lycra.
    Link: http://cykelmassan.se/app/netattm/attendee/page/74418
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

tempokisu Guest
    Ranuan pehmokaloja. Soittelin jo sinne ja kalat on lähetetty jo maanantaina. Posti, tuo kalapakettini!!

kiva, just tuli tekstiviesti että kalat noudettavissa postista. Jipii, tämä piristi.
    tempokisu muokkasi tätä : 28.03.2019 at 15.09

Loppuisi jo tämä loma ja pääsisi töihin lepäämään.

Sitä, että aurinkopaneleita aletaan muotoilla. Niistä saisi hyviä "puita" puutarhaan. Kuvitelkaas isoja kauniin muotoisia lehtiä: banaanimaisia, peikonlehden tyyppisiä tai ihan vaan perus lehden muotoisia kappaleita muutamia noin niinkuin asetelmana ja puutarhan silmänkiinnityskohtana. Saishan niistä tietysti patsaitakin väsätä. Mut onhan se aika kornia ja jopa muinaismaista käyttäytymistä kyhätä patsaita.

Joku idea tähän liittyen on vielä vaiheessa. Se liittyy jotenkin noihin, mutta on perusajatukseltaan humuksen lisääminen elottomaan maahan. Kauhea tunne, kun ajatus on melkein valmis, mutta siitä ei saa kiinni.

Kesää! Olen kesäihminen

^ +1

(odotella ei mun kauaa tarttenut, idea tuli sitten. On vaan niin uskomaton, etten kehtaa sitä kertoa.)

Vaikka mitä...

Milloin selviää, miksi paavi Benediktus XVI erosi virastaan vapaaehtoisesti 2013.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    Kesää! Olen kesäihminen
    Syksyä, mä olen nimittäin syksyihminen. Kevät ja kesä - kamalimmat vuodenajat - saisi sataa ohi nopeesti.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •