Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
^Totta varmaan, mutta noin yleisesti ottaen olisi hyvä jos tuollainen saataisiin pois liikenteestä. Tosin tämä rike ei nyt siihen taida riittää. Mitä tuossa oli? Liikenteen estäminen ja laiton uhkaus? Oliko se kelvin jatke, mihin alunperin porhalsi? Oli tai ei, niin ei siitä varmaan ehdotonta anneta siitäkään.

Mutta ei tuota rikospuolen lääkkeillä auteta. Enemmän menee sinne elämänhallinta ja mielenterveys-puolelle.

Toisaalta tuollainen hullu voi joskus aiheuttaa ihan oikeankin onnettomuuden. Tai sitten muuta harmia. Itse en tiedä miten olisin moisessa tilanteessa käyttäytynyt. Riippuu niin paljon päivästä. Valitettavasti. Jos katutappeluun joutuu, niin ainoa ohje on lyödä ensin ja kaikella mitä on. Muuten - jollei vastustaja ole 40 kiloa kevyempi tai 40 vuotta vanhempi - saa helposti itse pataan noin raivon vallassa olevalta. Ja sen jälkeen onkin itse vastailemassa kysymyksiin ja juutuupivideoihin.

OP:lle sen verran että jäitä hattuun. Sen verran vahvaa mielipidettä tuotiin esiin. Seuraako täällä muuten kukaan tuplanimimerkkejä? Nehän on useissa foorumeissa kielletty & seurannassa.
Kotirauhan rikkominen tullee myös kyseeseen, kun avaa auton oven ja tunkeutuu edes osittain sisälle.